Katsokaapa nämä videot. Nämä ovat Savonrannan kunnasta, Oriveden Paasselästä. Paasselkä on järvi, joka syntyi 200 miljoonaa vuotta sitten meteorin törmätessä maahan. Järvellä on magneettisia häiriöitä ja ainakin jo 1700-luvulta lähtien havaittuja omituisia valoilmiöitä.
http://www.kraateripiru.net/
Paasselän pirut
2
829
Vastaukset
- kepakko
Näyttää siltä, että joku vain leikkii radio-ohjattavalla helikopterilla, johon on kytketty suht. tehoton "valonheitin".
- Anonyymi
Ilmiö tunnetaan maailmalla mm. nimillä “Phantom Lights” ja “Ghost Lights” ja on mytologioihin kuuluvaa. Nimityksiä britanniassakin useita kansanperinteessä, kuten “will-o'-the-wisp, will-o'-wisp, or ignis fatuus” ilmeisestikin britannian kelttiläisyydessä - ja monia muita nimityksiä. Norjan kuuluisassa Hessdalenissa ehkä kyse samasta ilmiöstä ja myös Paasselällä. Monissa Euroopan valtioissa oma nimityksensä tuolle ilmiölle. Folkloreissa valojen uskotaan yleensä olevan henkien tai Fairieiden aiheuttamia. Ufoja siis kiistatta ovat - ja todellisia, mutta eivät et-ufoja.
Mikä muuten on havaintotilanne siellä Paasvedellä? Vieläkö niitä valoja näkyy?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943722
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli453114Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.962702Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572410- 612378
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172337- 1252315
Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212264Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212203- 642070