Onko toisen ihmisen orjuuttaminen synti?
Orjuus
4
294
Vastaukset
Kristus vapautti meidät, joten pysykäämme vapaana ja vaalikaamme vapautta Kristuksessa rakkauden sitein.
ei missään nimessä ole synti, vaan täysin hyväksyttävä ja normaali käytäntö.
- Sikajalmari
Mutta uskovaisille luonnollinen asia, olla oman seurakunna/lahkon orja.
Jos pitää jotain vitun jumalaa pokkuroida ja nöyristellä, ja muut uskovat kyttäävät ja vahtivat, se on orjuutta. Sairasta sellaista
uskovaisuus pitäisi rekisteröidä mielisairaukseksi. - orjuus on väkivaltaa
23:19 Älä pane veljeäsi maksamaan korkoa rahasta tai elintarpeista tai muusta, mitä korkoa vastaan lainataan.
23:20 Muukalaisen saat panna korkoa maksamaan, mutta et veljeäsi, että Herra, sinun Jumalasi, siunaisi sinua kaikessa, mihin ryhdyt, siinä maassa, jota menet ottamaan omaksesi.
4:18 "Herran Henki on minun päälläni, sillä hän on voidellut minut julistamaan evankeliumia köyhille; hän on lähettänyt minut saarnaamaan vangituille vapautusta ja sokeille näkönsä saamista, päästämään sorretut vapauteen,
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad611149- 42881
- 51641
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että319639Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän114614- 51608
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38595- 93590
- 56554
- 72542