Kalanrasvan väitetään olevan ihmiselle terveellistä ja pidentävän ikää, mutta kalathan ovat erittäin lyhytikäisiä. Puppua ovat siis jutut kalan terveellisyydestä.
Esimerkiksi Aatami ei olisi elänyt niin perkeleen pitkään kuin eli, jos hän ei olisi syönyt pääravinnokseen kilpikonnia ja norsuja. Kenties välipalana meni muutama kakadu.
Pitkän iän salaisuus
taivaspappa
5
660
Vastaukset
vielä pahempia.
Ilman satunnaista omenan nappaamista emme kuolisi ollenkaan.- taivaspappa
Mutta puhuvia käärmeitä meidän pitäisi nauttia päivittäin ihan noin niin kuin koston vuoksi. Grillattu puhuva käärme päivässä pitää ihmeparantajat loitolla!
pitää miehen tiellä. Jeesuksen veren kautta sinulla on iankaikkinen elämä.
- siis sen
olla pitää?:)
- taivaspappa
Eikä olut ojaan kaada, sillä sekin on tehty rukiista. Veri ja liha ovat mun herkkua! Nam!
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad621208- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että335685- 51661
- 51638
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116636- 99613
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76582
- 56574