Minun helvetti alkoi kun tulin uskoon

Kaisa R

Olimme olleet naimisissa noin 8 vuotta ja elämä kukoisti. Kaksi yhteistä lasta meillä oli 3v Lasse ja 5v Tiina. Meillä oli käytännössä kaikki asiat hyvin. Olimme terveitä, meillä oli oma asunto ja auto ja kummallakin hyvät työpaikat.

Sitten se vaan kolahti ja tulin uskoon.
Ekana tuli avioero, mies vei asunnon ja lapset. Sain lopputilin töistä. Alkoholi alkoi maistumaan. Nyt olen asunnoton ja pahasti alkoholisoitunut. Persettä jaan lämpimästä pesusta ja yösijasta. En syytä rappiostani ketään muuta kuin itseeni ja en anna ikinä itselleni anteeksi sitä että tulin uskoon. Se oli elämäni pahin virhe.

8

471

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mene

Jos sinä tulit aidosti uskoon, niin sinulle ei merkitse mitään tämä ajallinen ja sinä et elä synnissä ja silloin sinä voit kokea ja saada Jumalan apua ja Hän järjestää asiasi ja on tosiasia, että uskoon tulo voi merkitä vaikeuksia, kun saatana vimmastuu ja voi joutua läheisten vainon kohteeksi, mutta ihminen joka on tullut uskoon on onnellinen, koska hänen syntinsä on annettu anteeksi ja hän tietää pääsevänsä kuoleman jälkeen taivaaseen.
      Älä elä synnissä, sillä silloin saatanalla on ote sinuun ja siksi se voi tehdä elämästäsi helvetin. Tee parannus ja ala alusta, niin näet että olet tuhat kertaa onnellisempi, kuin rikkainkaan ihminen ilman uudestisytymää, sillä hän joutuu helvettiin kuolemansa jälkeen ja kuolema voi tulla meille milloin vain, joillekin jo nuorena.

• Huhhahhei

>>syntinsä on annettu anteeksi ja hän tietää pääsevänsä kuoleman jälkeen taivaaseen. >Älä elä synnissä, sillä silloin saatanalla on ote sinuun ja siksi se voi tehdä elämästäsi helvetin. Tee parannus ja ala alusta, niin näet että olet tuhat kertaa onnellisempi, kuin rikkainkaan ihminen ilman uudestisytymää, sillä hän joutuu helvettiin kuolemansa jälkeen

• vertailla, niin
        Huhhahhei kirjoitti:

>>syntinsä on annettu anteeksi ja hän tietää pääsevänsä kuoleman jälkeen taivaaseen. >Älä elä synnissä, sillä silloin saatanalla on ote sinuun ja siksi se voi tehdä elämästäsi helvetin. Tee parannus ja ala alusta, niin näet että olet tuhat kertaa onnellisempi, kuin rikkainkaan ihminen ilman uudestisytymää, sillä hän joutuu helvettiin kuolemansa jälkeen

kirjoita lauseet kokonaan äläkä toisesta vain pientä tekstinpätkää. Muuten vertailusi ontuu.

Toinen vertailun kohde:

"Jos sinä tulit aidosti uskoon, niin sinulle ei merkitse mitään tämä ajallinen ja sinä et elä synnissä ja silloin sinä voit kokea ja saada Jumalan apua ja Hän järjestää asiasi ja on tosiasia, että uskoon tulo voi merkitä vaikeuksia, kun saatana vimmastuu ja voi joutua läheisten vainon kohteeksi, mutta ihminen joka on tullut uskoon on onnellinen, koska hänen syntinsä on annettu anteeksi ja hän tietää pääsevänsä kuoleman jälkeen taivaaseen."

Ja toinen vertailun kohde:

"Älä elä synnissä, sillä silloin saatanalla on ote sinuun ja siksi se voi tehdä elämästäsi helvetin. Tee parannus ja ala alusta, niin näet, että olet tuhat kertaa onnellisempi, kuin rikkainkaan ilman uudestisyntymää, sillä hän joutuu helvettiin kuolemassa jälkeen."

Mitä ristiriitaa siinä on, jos sanotaan, että ihmiselle, joka on tullut uskoon eikä elä enää synnissä, annetaan synnit anteeksi ja että hän pääsee kuolemansa jälkeen taivaaseen, mutta jos elää synnissä eikä tee parannusta, niin joutuu kuolemasnsa jälkeen helvettiin? Eikö noin ole opetettu iät ja ajat?

• Liisa N.

"Meillä oli käytännössä kaikki hyvin. Olimme terveitä, meillä oli oma asunto ja auto ja kummallakin hyvät työpaikat. Sitten se vaan kolahti ja tulin uskoon. Ekana tuli avioero, mies vei asunnon ja lapset. Sain lopputilin töistä. Alkoholi alkoi maistumaan. Nyt olen asunnoton ja pahasti alkoholisoitunut. Persettä jaan lämpimästä pesusta ja yösijasta."

Ensin kaikki oli hyvin ja sitten se vain kolahti ja kaikki oli huonosti. Tuli avioero, mies sai asunnon ja lapset, vaimo menetti vielä työpaikankin. Sänkyyn hän meni kenen kanssa hyvänsä, kun vain pääsi peseytymään ja sai yösijan.

Vaikuttaa alkoholistin tarinalta. Niin kuin jatkokin. Vaimo syytti rappiostaan vain itseään eikä antanut itselleen anteeksi. Hänen pahin virheensä oli se, että hän tarttui pulloon eikä pystynyt lopettamaan juomista.

• että näitä riittää

...

• taitaa olla

...

• särje kenenkään kotia eikä vie kenenkään lapsia äidiltään. Jos tuo on totta, mitä kirjoitit, niin kaikki ei tainnut kuitenkaan olla ihan kohdallaan ennen uskoontuloasi???

• ei ole uskoontuloa

vaan juuri päinvastaista..

Kaikki mitä tuossa tapahtui on juuri uskosta luopumista.. siis pelkkää valhetta..

Et siis edes tiedä ettei uskonntulon jälkeen tahallaan valehdella..

Kukas sinulle on sanoonnut, että olit tullut uskoon.. teit pahimman virheen kuin luulit olevasi uskossa..

ehkäpä tuon ilmiön vois sanoa tulit Saatanaan uskoon.. se vie helvettiin.. Jeesus sieltä pois vetää..

Lukisitko:

http://www.mantta.fi/~patato/cefa.html

Siis sinun kohdalla ei varmasti ole raamtulliseen uskoon tuloa..

Uskoon tullaan tekemäälläparannus synneistä.. ja sen kyllä tulet tietämään.. kuinka sinua on kusetettu..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      92
      5288
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      56
      4121
    3. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      25
      2229
    4. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      28
      2078
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1815
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1464
    7. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      28
      1280
    8. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      20
      1066
    9. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      1001
    10. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      21
      1000
    Aihe