david irving?

mä-83

moi,

olen miettinyt tässä jo vähän aikaa sitä, miten pelottava ilmiö holokaustin kieltäminen on. Olen lukenut oikeudenkäynnistä, joka käytiin, kun David Irving haastoi professori Deborah Lipstadtin oikeuteen siitä, että Lipstadt oli sanonut Irvingiä holokaustinkieltäjäksi kirjassaan. Oikeudenkäynnin keskustelu oli aika naurettavaa. Toivon todella, että oikeudenkäynti ei oikeasti ollut siitä, tapahtuiko holokausti vai ei! Eihän sellaista pitäisi yrittää todistella, historia on historiaa ja totta, silti, Lipstadt kutsui asiantuntijoiksi holokaustintutkijoita. miksi? kirjan nimikin on "History on Trial". Kaipa sitten Irvingille piti yrittää rakentaa vasta-argumentteja....

Onko joku muu lukenut "Lying about Hitler" tai "History on Trial"?
sen lisäksi etsin uudempaa kieltäjistä kertovaa kirjallisuutta, kertokaa jos tiedätte hyviä!

9

571

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • silmät on
      • Minni-Matleena

        tyyppi tuokin.


      • "Miksi minä en
        Minni-Matleena kirjoitti:

        tyyppi tuokin.

        ..saa sanoa mielipdettäni: Edward Kennedyn auton takapenkillä kuoli enemmän naisia kuin Auschwitsissa."


      • Minni-Matleena
        "Miksi minä en kirjoitti:

        ..saa sanoa mielipdettäni: Edward Kennedyn auton takapenkillä kuoli enemmän naisia kuin Auschwitsissa."

        Ahdistavan näköinen naama. On ehkä tullut siitä, kun se on ajatellut kaikkea pahaa.

        Minusta mitään vääryyksiä tai ihmisvihaa ei saisi levitellä missään.


      • kuis on
        Minni-Matleena kirjoitti:

        Ahdistavan näköinen naama. On ehkä tullut siitä, kun se on ajatellut kaikkea pahaa.

        Minusta mitään vääryyksiä tai ihmisvihaa ei saisi levitellä missään.

        onko? irwing kyllä tahkosi rahaa sepitelmillään vuosikaudet, mutta on tietääkseni menettänyt omaisuutensa, ja maineensa tietenkin, loppuiäkseen (normaalijärkisten ihmisten silmissä)


      • ihmisvihaa
        Minni-Matleena kirjoitti:

        Ahdistavan näköinen naama. On ehkä tullut siitä, kun se on ajatellut kaikkea pahaa.

        Minusta mitään vääryyksiä tai ihmisvihaa ei saisi levitellä missään.

        mitä _hyötyä_ siitä on kenellekään jos sellaisen levittäminen on kerran vääryys?? mitä tarkoitit tuolla aikaisemmin, voiko vääryydestä olla hyötyä kenellekään muulle kuin sellaisen harjoittajalle hänen pankkitileilleen ja salaisten unelmiensa rehevöittämisessä.. tms


    • David Irvingin kunniaksi luettakoon se, että hän paljasti väärennöksiksi kuuluisat "Hitlerin Päiväkirjat".

      • David Irving

        on saavuksiinsa.


      • David Starving
        David Irving kirjoitti:

        on saavuksiinsa.

        aiheellinen.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      135
      1208
    2. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      781
    3. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    4. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      570
    5. Miksi Lapset kiusaa yöllä

      Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      23
      512
    6. Ajatteletko ollenkaan minua

      Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      29
      496
    7. Viimeinen lankafest

      Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      14
      462
    8. Sama ransetti taas!

      Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      14
      451
    9. Hän on tosi

      hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      20
      436
    10. Haluan sinut, kuuletko minua.

      Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      18
      435
    Aihe