Elääkö se sukupolivi vielä, joka on syntynyt 1914 ?
Sukupolvi
18
1064
Vastaukset
- Lähimmäinen.
Jos osaat laskea niin kerro minulle mihin tulokseen tulit?
- koo.koo
Minä en osaa laskea niin hienosti kuin wc-seura osaa. Kerro meille mihin henkeytettyyn tulokseen seura on päätynyt.
Tuosta Sputnikin lähetysvuodesta 1957. Mihin Raamatun jakeeseen se ehdotus perustui? Miksi ihmeessä sitä ei vaihdettukkaan vuoteen 1914?
Minulla olisi ehdotus uudeksi 1914-vuodeksi.
1960. Kyseisenä vuonna Punalipun Lenin kolhoosin II lk. käymälävalvoja, Nikolai Kopeloi, keksi vielä Sputnikiakin kuuluisamman venäläisen insinööritaidon ihmeen: perseensuristimen. Lisäksi vielä 1960 on tasakymmeniä: on helpompi ynnäillä. - Lähimmäinen.
koo.koo kirjoitti:
Minä en osaa laskea niin hienosti kuin wc-seura osaa. Kerro meille mihin henkeytettyyn tulokseen seura on päätynyt.
Tuosta Sputnikin lähetysvuodesta 1957. Mihin Raamatun jakeeseen se ehdotus perustui? Miksi ihmeessä sitä ei vaihdettukkaan vuoteen 1914?
1960. Kyseisenä vuonna Punalipun Lenin kolhoosin II lk. käymälävalvoja, Nikolai Kopeloi, keksi vielä Sputnikiakin kuuluisamman venäläisen insinööritaidon ihmeen: perseensuristimen. Lisäksi vielä 1960 on tasakymmeniä: on helpompi ynnäillä.1957 1975 Luopioiden keksimiä vuosilukuja.
- Markku_Meilo
Lähimmäinen. kirjoitti:
1957 1975 Luopioiden keksimiä vuosilukuja.
>>1957 1975 Luopioiden keksimiä vuosilukuja.
Noidenm vuosilukujen takana olevaa luopioporukkaa kutsutaan Vt-seuran hallintoelimeksi. - koo.koo
Lähimmäinen. kirjoitti:
Eipäs olekkaan. Varo vaan, ettet saa sandaalia, kun sanot hallintoelimen jäseniä luopioiksi. Minä en muuten olisi enää taivaspaikastasi kovinkaan varma.
"...hallintoelin huolestuneena vuodesta 1914 kuluneen ajan pituudesta keskusteli salaisuudessa muista mahdollisista "sukupolven" tulkinnoista. Erään tulkinnan tekivät vuonna 1980 Albert Schroeder, Karl Klein ja Grant Suiter, jotka ehdottivat "sukupolven" alkuvuoden muuttamista vuoteen 1957 sillä Sputnik laukaistiin tuolloin. Muut hallintoelimen jäsenet eivät kuitenkaan hyväksyneet ehdotusta." (Wikipedia) - Saul
Lähimmäinen. kirjoitti:
Samoin kuin vuosi 1914. Ne ovat vääriä profeettoja jotka näitä on ennustaneet.
- tai kuka
koo.koo kirjoitti:
1960. Kyseisenä vuonna Punalipun Lenin kolhoosin II lk. käymälävalvoja, Nikolai Kopeloi, keksi vielä Sputnikiakin kuuluisamman venäläisen insinööritaidon ihmeen: perseensuristimen. Lisäksi vielä 1960 on tasakymmeniä: on helpompi ynnäillä.sinua riivaa? ;)
- ,,,,,,,,,,,,,,,,
Lähimmäinen. kirjoitti:
Hyväksy totuus asiasta äläkä selittele tai petä itseäsi, siitä ei ole mitään apua!
- Lähimmäinen.
Markku_Meilo kirjoitti:
>>1957 1975 Luopioiden keksimiä vuosilukuja.
Noidenm vuosilukujen takana olevaa luopioporukkaa kutsutaan Vt-seuran hallintoelimeksi.Väärin, nuo Luopiot jäivät pois v.1975 sen jälkeen kun tekivät omia laskelmiaan lopusta, he eivät ottaneet huomioon sitä mitä raamattu sanoo:"Vain Jehova yksin tietää koska loppu tulee"
- koo.koo
tai kuka kirjoitti:
sinua riivaa? ;)
wc-seuran valehtelu. ;) Ja, se että kysellään nimettömänä tyhmia.
- asian
Lähimmäinen. kirjoitti:
Väärin, nuo Luopiot jäivät pois v.1975 sen jälkeen kun tekivät omia laskelmiaan lopusta, he eivät ottaneet huomioon sitä mitä raamattu sanoo:"Vain Jehova yksin tietää koska loppu tulee"
ytimeen!
Tuolla tavoinhan siinä on käynyt.
Moniko nykypäivän luopio lähtikään mukaan matkaan tuolloin, ennen 1975, oman nahkansa pelastamisen innoittamana. Mutta kun heidän, vuoden 1975, odottamaansa loppua ei tullutkaan, he luopuivat, koska omasivat väärän vaikuttimen. He eivät lähteneet mukaan rakkaudesta Jehovaan ja Jeesukseen, vaan pelkästään itserakkaudestaan. Tällätavoin karsiutuivat taas akanat jyvistä, luste vehnästä.
Ja miten voimme tunnistaa nuo em. luopiot? Siitä, että he "itkevät" täälläkin palstalla siitä, kun loppua ei vielä 1975 tullutkaan. - Markku_Meilo
Lähimmäinen. kirjoitti:
Väärin, nuo Luopiot jäivät pois v.1975 sen jälkeen kun tekivät omia laskelmiaan lopusta, he eivät ottaneet huomioon sitä mitä raamattu sanoo:"Vain Jehova yksin tietää koska loppu tulee"
>>:"Vain Jehova yksin tietää koska loppu tulee"
Tuo ajatus ei ole koskaan ollut penninkään arvoinen Vartiotorniseurassa, joka on rakennellut hatusta temmattujen järkeilyjensä sekä valehtelunsa varaan erilaisia vuosilukuennusteita. Jokainen noista on ollut jullikka.
Tässä on pieni valikoima eri käyttöön valjastettuja jullikkavuosilukuja, jotka ovat osoittaneet, että Vartiotorniseura on omasta mielestään tiennyt enemmän kuin kukaan muu maapallolla:
1799, 1840, 1872, 1873, 1874, 1878, 1881, 1914, 1915, 1918, 1920, 1925, 1932, 1935, 1938, 1941, 1942, 1951, 1954, 1975, 1984, 1989, 1994 ja 2000 asian kirjoitti:
ytimeen!
Tuolla tavoinhan siinä on käynyt.
Moniko nykypäivän luopio lähtikään mukaan matkaan tuolloin, ennen 1975, oman nahkansa pelastamisen innoittamana. Mutta kun heidän, vuoden 1975, odottamaansa loppua ei tullutkaan, he luopuivat, koska omasivat väärän vaikuttimen. He eivät lähteneet mukaan rakkaudesta Jehovaan ja Jeesukseen, vaan pelkästään itserakkaudestaan. Tällätavoin karsiutuivat taas akanat jyvistä, luste vehnästä.
Ja miten voimme tunnistaa nuo em. luopiot? Siitä, että he "itkevät" täälläkin palstalla siitä, kun loppua ei vielä 1975 tullutkaan.>>Moniko nykypäivän luopio lähtikään mukaan matkaan tuolloin,
Jaa-a, en ainakaan minä kun en ollut silloin vielä alkuani edes saanut. Eroamiseni syyt olivat jossain ihan muualla kuin vuosilukuennusteissa. Kun sitten sain tietää näistä ennusteluista, olin hämmästynyt ja pettynyt järjestöön. Sen takia aloinkin sitten lukemaan sellaista aineistoa, jota todistaja ei saa lukea. Nyt ymmärrän miksi niitä ei saa lukea, uskohan sinä menee kenellä tahansa kun vastauksia esiin tulleisiin kysymyksiin ei saa. Se taas tarkoittaa koiran poikineen olevan haudattuna.
>>ennen 1975, oman nahkansa pelastamisen innoittamana.
Seurakunnat ovat pullollaan tälläkin hetkellä jäseniä, jotka ovat mukana ainoastaan oman nahkansa pelastamisen innoittamina - ikävä kyllä.
>>He eivät lähteneet mukaan rakkaudesta Jehovaan ja Jeesukseen, vaan pelkästään itserakkaudestaan.
Älä unohda sukurasitteena mukaan temmattuja, heiltä ei juurikaan kysellä kiinnostumisen astetta.
>>Ja miten voimme tunnistaa nuo em. luopiot? Siitä, että he "itkevät" täälläkin palstalla siitä, kun loppua ei vielä 1975 tullutkaan.
Miksi kukaan siitä itkisi? Siitä taas voidaan keskustella, että miksi vartiotorniseuran lanseeraama totuus on tuiki harvoin totuuden arvoinen - vuosiluvuissa ei kertaakaan. Eikö tällainen saa aivonystyröitä liikkeelle? Jos ei, niin ei se mikään ihme ole. Ei sillä että aliarvioisin kenenkään ajattelukykyä, mutta ikänsä johonkin asiaan uskoneen on ymmärrettävästi todella vaikea luopua edes vääriksi osoitetuista käsitteistään.
"Voi olla vaikea luopua vääristä uskonnollisista käsityksistä tai tavoista, varsinkin jos niitä on opetettu meille lapsesta saakka." Vartiotorni 15.10.2006.- tiedon merkitys
koo.koo kirjoitti:
Eipäs olekkaan. Varo vaan, ettet saa sandaalia, kun sanot hallintoelimen jäseniä luopioiksi. Minä en muuten olisi enää taivaspaikastasi kovinkaan varma.
"...hallintoelin huolestuneena vuodesta 1914 kuluneen ajan pituudesta keskusteli salaisuudessa muista mahdollisista "sukupolven" tulkinnoista. Erään tulkinnan tekivät vuonna 1980 Albert Schroeder, Karl Klein ja Grant Suiter, jotka ehdottivat "sukupolven" alkuvuoden muuttamista vuoteen 1957 sillä Sputnik laukaistiin tuolloin. Muut hallintoelimen jäsenet eivät kuitenkaan hyväksyneet ehdotusta." (Wikipedia)niissä ennustusasioissa muuten teki?
tuliko siellä mieleen joku länsimaiden tuho- tyyppinen ajatus, -80- luvullahan vartiotorni julkaisi kirjoituksen , jonka mukaan "; -kommunismi on jehovan vasara, jolla hän tuhoaa maanpiirin?" se ennustus meni totaalisesti pieleen,kun nl. hajoitti itse itsensä nl.n perustuslain pykälä 4.n mukaan.- gorbatsovkin sai tietää siitä vasta moskovan tv.n uutisista virkahuoneessaan.siihen tarv. neljän perustajavaltion yht. päätös.
ensimmäisen ohjuksen suunnitteli saksan werhner von braun -40- luvulla.ens. raketin s. venäläinen tsiolkovski -20- luvulla, - Markku_Meilo
tiedon merkitys kirjoitti:
niissä ennustusasioissa muuten teki?
tuliko siellä mieleen joku länsimaiden tuho- tyyppinen ajatus, -80- luvullahan vartiotorni julkaisi kirjoituksen , jonka mukaan "; -kommunismi on jehovan vasara, jolla hän tuhoaa maanpiirin?" se ennustus meni totaalisesti pieleen,kun nl. hajoitti itse itsensä nl.n perustuslain pykälä 4.n mukaan.- gorbatsovkin sai tietää siitä vasta moskovan tv.n uutisista virkahuoneessaan.siihen tarv. neljän perustajavaltion yht. päätös.
ensimmäisen ohjuksen suunnitteli saksan werhner von braun -40- luvulla.ens. raketin s. venäläinen tsiolkovski -20- luvulla,Pienen pieni ydinjoukko voideltuja voi huoletta sooloilla oman mielensä mukaisesti, vastaava toiminta rivijäsenen kohdalla johtaa vaikeuksiin ja jatkuessaan erottamiseen. Albert Schroeder, Karl Klein ja Grant Suiter kunnostautuivat vuonna 1980 esittämällä vakavissaan, että vuoden 1914-sukupolvi olisikin vuoden 1957-sukupolvi, perusteena Neuvostoliiton Sputnik, joka heidän mielestään täytti Matt. 24:29 ennustuksen.
- koo.koo
Markku_Meilo kirjoitti:
Pienen pieni ydinjoukko voideltuja voi huoletta sooloilla oman mielensä mukaisesti, vastaava toiminta rivijäsenen kohdalla johtaa vaikeuksiin ja jatkuessaan erottamiseen. Albert Schroeder, Karl Klein ja Grant Suiter kunnostautuivat vuonna 1980 esittämällä vakavissaan, että vuoden 1914-sukupolvi olisikin vuoden 1957-sukupolvi, perusteena Neuvostoliiton Sputnik, joka heidän mielestään täytti Matt. 24:29 ennustuksen.
29 Mutta kohta niiden päivien ahdistuksen jälkeen aurinko pimenee, eikä kuu anna valoansa, ja tähdet putoavat taivaalta, ja taivaitten voimat järkkyvät.
Kyllähän Sputnikin olisi luullut tuon ennustuksen täyttävän. :) Jos he olisivat olleet tietoisia mainitsemastani proletaarisen vallankumouksen insnööritaidon mestarinäytteestä, perseensuristimesta, olisi hallintoelin ihan varmasti hyväksynyt muutoksen. Näin uskon vakaasti. Perusteena vaikka Laulujen laulu 1:9. - Obs!
Lähimmäinen. kirjoitti:
Vuodesta 1957 en osaa sanoa mitään, kun en ole perehtynyt.Senverran tiedän, että vuodet 607eaa, 1914 ja 1975 ovat keskeisiä vuosilukuja joihin Jt; den oppi perustuu. Se joka väittää toisin valehtelee ja mitä raamatussa sanotaankaan valehtelemisesta?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti25645604Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!4411349Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy22110961Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump389775Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla908618Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua2776654Kalja-Kristus Kutsuu Luokseen
Nyt on Oikea Hetki Ottaa Ryppyys Vastaan! Lue Pelastusryyppy ja tee Promillista elämäsi Herra! Pelastusryyppy on teksti23105Perussuomalaisiin minä luotan
Bensaa raaskii taas tankata ja ensi vuonna laskee ruoan verotus. Nämä muutokset parantavat pienituloisten asemaa.132394Jos mä joisin
Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys442350Persut on SYYLLISIÄ KAIKKEEN NEGATIIVISEEN SUOMESSA
, ne haluaa neuvostoliiton putinin kanssa takaisin, shit voi valvoa kaikkea ja kaikkia, no tietty makeeta mannaa itselle22213