Kiitos ja niiaus mahdolliselle avulle!
-Aeterna Doloris
-Lux aeterna luceat eis,
dona eis requiem sempiternam
-Cantar De Procella
-La Salve De Profundis
-Sono la salva
Sono le segno
Sono la sancione
Sono la prova
-Lorica Vite
Jaksaako joku suomentaa?
5
317
Vastaukset
... jos kertoisit, mistä olet nuo repinyt, ja lainaisit kontekstia enemmän. Nythän ei edes ole kaikin osin selvää, mitä kieltä sanat ovat. Lisäksi osa on mitä ilmeisimmin väärin kirjoitettu.
Esimerkiksi ensimmäinen kohta on suunnilleen ”Ikuinen Kivun / Säryn / Pakotuksen / Tuskan / Murheen / Surun / Mielipahan / Harmin / Kiukun / Vihan / Mielenliikutuksen / Intohimon / Paatoksen. Ei siis tolkkua, mutta syynä se, ettei tällaisessa suomennostehtävässä ole tolkkua.
Palkkion tästä voit maksaa suoraan Pelastusarmeijalle.- oikaisijakin
"Ei siis tolkkua, mutta syynä se, ettei tällaisessa suomennostehtävässä ole tolkkua."
Suomennustehtävässä, Yucca! Se on suomennustehtävä. Suomennos on sen tuotos. - kun jopa minä
...vaikka et sitä viitsi kertoakaan.
Eikös tuo ole 10 vuoden takaiselta tällaisen kokoonpanon kuin
http://www.erebusodora.net/arcana/ albumilta nimeltä Cantar de Procella?
Goottihöppänöiden ”sielunmessuja”?
En minä ollut tuollaisesta artistista/bändistä enkä albumista koskaan mitään kuullut, mutta äkkiäkös asia hakukoneilla tuolle tasolle saakka selviää. - Kieltä taitamaton
kun jopa minä kirjoitti:
...vaikka et sitä viitsi kertoakaan.
Eikös tuo ole 10 vuoden takaiselta tällaisen kokoonpanon kuin
http://www.erebusodora.net/arcana/ albumilta nimeltä Cantar de Procella?
Goottihöppänöiden ”sielunmessuja”?
En minä ollut tuollaisesta artistista/bändistä enkä albumista koskaan mitään kuullut, mutta äkkiäkös asia hakukoneilla tuolle tasolle saakka selviää.Arcanaahan minä lainasin. Eeenkä nyt sanoisi sitä goottihöppönäiden sielunmessuksi, vaan ihan keskiaikahenkistä musiikkiahan tuo.
- lapsuslinguae
...vaikea kääntää, sitä paitsi joukossa latinaa, espanjaa, italiaa. Todennäköisesti äänilevyn raitojen ("biisien") otsakkeita.
Tutuin on järjestyksessä kolmas. Se kuuluu klassiseen sielunmessuun eli requiemiin. Suomeksi: ”Ikuinen valo loistakoon heille, anna heille iankaikkinen lepo...”
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt631207- 1071193
Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa146876Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv64863- 68767
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel108677- 56656
Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto100653- 78581
- 41564