Seuraavat naista kuin kollikissat.....

Tietääkö kukaan

Onko kellään tiedossa muita naista seuraavia uskontoja kuin adventismi?

16

379

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • focusoituva

ei katso sukupuoleen. Satanan uskonto valitsee sukupuolen mukaan.

Raamatun profeetoista monet olivat naisia, kuten sotpäällikkö ja profeetta ja kansan hallitsija tuomari Deborah. Ja tämä vielä "vanhanliiton" aikana joloin naisen piti olla "alistava" miesten valtaan!

• mikä syy

Miksi sinä asdventismia ryhdyt puolustamaan kun oli kysymys siitä, jotta löytyykö muita naisen perustamia uskontoja. Kristionuskonto , Islam , Budhalaisuus nyt ainakin ovat miehen perustamia. Mutta tiedän vain adventismin naisen perustamaksi. Olisi hyvä saada valistusta kysyttyyn asiaan eikä asian viereen.

• kolme-enkeliä
        mikä syy kirjoitti:

Miksi sinä asdventismia ryhdyt puolustamaan kun oli kysymys siitä, jotta löytyykö muita naisen perustamia uskontoja. Kristionuskonto , Islam , Budhalaisuus nyt ainakin ovat miehen perustamia. Mutta tiedän vain adventismin naisen perustamaksi. Olisi hyvä saada valistusta kysyttyyn asiaan eikä asian viereen.

Adventtitotuus ei perustu mihinkään naiseen vaan Jeesuksen uskoon. Jos vastustajamme täällä väittäväy muuta, he valehtelevat (saatana on 1. valehtelija).

• kyselyyn
        kolme-enkeliä kirjoitti:

Adventtitotuus ei perustu mihinkään naiseen vaan Jeesuksen uskoon. Jos vastustajamme täällä väittäväy muuta, he valehtelevat (saatana on 1. valehtelija).

ONKO MUITA NAISEN PERUSTAMIA USKONTOJA ? mIKÄ TUOSSA ON VAIKEAA VASTATTAVAKSI. ENHÄN KYSYNYT MITÄÄN ADVENTISMISTA!Miksi minä saan vastauksia kuitenkin vain adventismiin? Onko muita uskontoja, pliiz!

• kolme-enkeliä
        kyselyyn kirjoitti:

ONKO MUITA NAISEN PERUSTAMIA USKONTOJA ? mIKÄ TUOSSA ON VAIKEAA VASTATTAVAKSI. ENHÄN KYSYNYT MITÄÄN ADVENTISMISTA!Miksi minä saan vastauksia kuitenkin vain adventismiin? Onko muita uskontoja, pliiz!

vaan kutan sanoin, perustaja on Jeesus ja peruste on Jeesuksen usko. Usko jo Jeesukseen!

Kysymyksesi on väärä. Sen tulisi olla: Onko olemassa naisen perustamia uskontoja?

Ja tuollainen kysymys on turha, sillä meidän ei tule juosta uskontojen perässä vaan pitää kiinni Jeesuksen uskosta!

• kuinka tuo
        kolme-enkeliä kirjoitti:

vaan kutan sanoin, perustaja on Jeesus ja peruste on Jeesuksen usko. Usko jo Jeesukseen!

Kysymyksesi on väärä. Sen tulisi olla: Onko olemassa naisen perustamia uskontoja?

Ja tuollainen kysymys on turha, sillä meidän ei tule juosta uskontojen perässä vaan pitää kiinni Jeesuksen uskosta!

NO KERRO MUITA USKONTOJA KUIN ADVENTISMI, JOTKA OLISIVAT NAISEN PERUSTAMIA. Adventisminhan jo tiedän, ei siitä nyt tarvitse puhua yhtään mitään.Nämä muut minua nyt kiinnostaisi tietää. Näkisin sen, että onko muitakin mahdollisesti olemassa. Eihän muuten voi puhua asiasta jos ei tiedä!

• kolme-enkeliä
        kuinka tuo kirjoitti:

NO KERRO MUITA USKONTOJA KUIN ADVENTISMI, JOTKA OLISIVAT NAISEN PERUSTAMIA. Adventisminhan jo tiedän, ei siitä nyt tarvitse puhua yhtään mitään.Nämä muut minua nyt kiinnostaisi tietää. Näkisin sen, että onko muitakin mahdollisesti olemassa. Eihän muuten voi puhua asiasta jos ei tiedä!

naisen perustamaa uskontoa. Sen vain tiedän että adventtitotuus on Jeesuksen todistusta ja perustajmme on Kristus.

• Sitä myssytotuutta?
        kolme-enkeliä kirjoitti:

"Adventtitotuus ei perustu mihinkään naiseen vaan Jeesuksen uskoon."

Onko se "adventtitotuus" sitä Ellenin myssytotuutta?

• tiedätkö sinä
        Sitä myssytotuutta? kirjoitti:

"Adventtitotuus ei perustu mihinkään naiseen vaan Jeesuksen uskoon."

Onko se "adventtitotuus" sitä Ellenin myssytotuutta?

Miksi adventistinaisten olisi pitänyt ostaa Ellen G. Whiteltä siveellisten hameiden kaavat? Tekivätkö ne syntiä, jotka tekivät hameensa ilman niitä?

• naisen auktoriteettiin
        tiedätkö sinä kirjoitti:

Miksi adventistinaisten olisi pitänyt ostaa Ellen G. Whiteltä siveellisten hameiden kaavat? Tekivätkö ne syntiä, jotka tekivät hameensa ilman niitä?

Opinkohta 17.; Ellen White on jokaisen adventistin auktoriteetti Jeesuksen lisäksi.

• muistin vain

Jesaja:
      3:12 Minun kansani käskijät ovat lapsia, ja naiset sitä hallitsevat. Kansani, sinun johtajasi ovat eksyttäjiä, he ovat hämmentäneet sinun polkujesi suunnan. ###### Sopii varmasti hyvin naisen perustamaan uskontoonkin, luulisin niin!

• autuasta

Hoos. 12:12

(12:13) Jaakob pakeni Aramin kedoille, ja Israel palveli naisen tähden, naisen tähden hän paimensi.

• niin on
        autuasta kirjoitti:

Hoos. 12:12

(12:13) Jaakob pakeni Aramin kedoille, ja Israel palveli naisen tähden, naisen tähden hän paimensi.

Raamatussa varoitellaan jatkuvalla syötöllä naisten vaikutuksesta.""18:19 Mutta lähetä nyt kokoamaan kaikki Israel minun luokseni Karmel-vuorelle, sekä neljäsataa viisikymmentä Baalin profeettaa ja neljäsataa Aseran profeettaa, jotka syövät Iisebelin pöydästä." "" lmestyskirja:
        2:20 Mutta se minulla on sinua vastaan, että sinä suvaitset tuota naista, Iisebeliä, joka sanoo itseään profeetaksi ja opettaa ja eksyttää minun palvelijoitani harjoittamaan haureutta ja syömään epäjumalille uhrattua.## Luulee olevansa profeetta---->>1.Korinttolaiskirje:
        14:37 Jos joku luulee olevansa profeetta tai hengellinen, niin tietäköön, että mitä minä kirjoitan teille, se on Herran käsky. ---->>1.Korinttolaiskirje:
        14:34 olkoot vaimot vaiti teidänkin seurakunnankokouksissanne, sillä heidän ei ole lupa puhua, vaan olkoot alamaisia, niinkuin lakikin sanoo.

• DDT666

The Power of Prophecy : Ellen G. White and the Women Religious Founders of the Nineteenth Century

Ph.D. dissertation by Ronald D. Graybill, 1983, 229 pages, John Hopkins University.

Paper copies are available from University Microfilms (UMI). To order online, go to the following web site and enter the order number 8316961: http://wwwlib.umi.com/dxweb/

BTW, Graybill yritti pitää väitöskirjansa salaisena, mutta se vuoti julkisuuteen.

Muistaakseni sai siitä hyvästä potkut White-säätiön palveluksesta.

Fiktiopalstalla Huljami Haittala mainitsi:

Ei minulla sinänsä ole mitään numeroa neljä vastaan, mutta ongelmana on vain se, että ne kirkkohistorian tuhertelijat, jotka tyrkyttävät tuota lukua neljä, lukevat siihen määrään vain Mary Baker Eddyn, Catherine Boothin, Ellen Gould Whiten ja Alma Whiten.

• Ainakin Kristillinen tiede. Senhän perusti Mary Baker Eddy myös 1800-luvulla Amerikassa. Pitävät myös itseään kristillisinä, mutta ovat täysin harhaoppisia.

• ÄLÄ VEDÄ TÄSTÄ PORTTOKIRKKO-JOHTOPÄÄTÖSTÄ

Roomalaiskatolaisuus ja kreikkalaiskatolilaisuus ainakin. Siellä korostuu silmiinpistävästi neitsyt Maria - Maria ennen Kristusta, Kristuksen syntymistä. Katoliset kirkot arostavat Mariaa, joka oli tekijä enemmän kuin puhuja.

Maria oli domina hyvässä mielessä, varma käskijä.
      Hän ei turhia selitellyt, vaan järjesteli asioita itsenäisesti.

Luukkaan evankeliumi:
      1:48 sillä hän on katsonut palvelijattarensa alhaisuuteen. Katso, tästedes kaikki sukupolvet ylistävät minua autuaaksi.

Johanneksen evankeliumi:
      2:3 Ja kun viini loppui, sanoi Jeesuksen äiti hänelle: "Heillä ei ole viiniä."
      2:4 Jeesus sanoi hänelle: "Mitä sinä tahdot minusta, vaimo? Minun aikani ei ole vielä tullut."
      2:5 Hänen äitinsä sanoi palvelijoille: "Mitä hän teille sanoo, se tehkää."

TEKOJEN nainen oli toinenkin, nimestä ei ole varmaa tietoa, mutta hänen TEKOJENSA OPETUS olkoon mukana kaikkialla, missä evankeliumia saarnataan. Tämä on KÄSKY. (Mark 14:3-9).

Markuksen evankeliumi:
      14:9 Totisesti minä sanon teille: missä ikinä kaikessa maailmassa evankeliumia saarnataan, siellä sekin, minkä tämä teki, on mainittava hänen muistoksensa."

NAINEN ÄLKÖÖT VAIETKO SEURAKUNNASSA!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      67
      1232
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      42
      901
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      335
      695
    4. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      51
      661
    5. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      638
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      116
      636
    7. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      101
      625
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      605
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      592
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      56