MM hel*****in foorumilta

tumpelo mallari ööö

Heittäkää toi pelle jo v*****n täältä häiriköimästä. Mies ei todellakaan tiedä onko lintu vai kala. Alkuun noi jutut jopa huvitti, mutta ei tota jaksa loputtomiin lukea.

Opettelis edes ulkoa, mitä kehuu, mutta kun jutut muuttuu joka viestissä erilaisiksi. Luulis jo hävettävän jutella tollasia. No mut ei se tietty mitään, pärstä on tuttu, joten kaupungilla tavataan!

8

1011

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tässä on just tyypillinen esimerkki siitä kuinka pikkusieluisia ovat nämä muovimallinharrastajat.
      Uhkailuja tulee joka suunnasta, mutta antaa tulla vaan.
      Hyvä on, jos ei neuvoni kelpaa niin olkaa ilman sitten.


      "Roomaa ei rakennettu päivässä"


      MarttyyriMallari-TTt


      Ps: Annan kotitehtävän, käykääpäs tutkailemassa mallihyllyjänne ja kertokaa oletteko tyytyväisiä näkemäänne.

      • MattiMallari

        Olen erittäin tyytyväinen, koska näen hyllyssä omin käsin tekemäni pienoismallit, jotka ovat hienoja ja ne ovat oikeasti olemassa - eivät fiktiivisiä "luomuksia" kuten MM-TTt:n "tekeleet". Annetaan vaan MM-TTt:n hauskuuttaa täällä Suomi24:lla omilla fiktioillaan. Muilla foorumeilla voidaan me muut vaihtaa ajatuksia oikeista malleista ja niiden rakentamisesta.

        "Rooma kuitenkin rakennettiin oikeasti - ei fiktiivisesti kuten MM-TTt:n mallit".

        Ps. Annan kotitehtävän, laitapa MM-TTt viimeinkin se kuva Leopardista. Tehtävän palautus on jo pahasti myöhässä.


      • -Kooma-
        MattiMallari kirjoitti:

        Olen erittäin tyytyväinen, koska näen hyllyssä omin käsin tekemäni pienoismallit, jotka ovat hienoja ja ne ovat oikeasti olemassa - eivät fiktiivisiä "luomuksia" kuten MM-TTt:n "tekeleet". Annetaan vaan MM-TTt:n hauskuuttaa täällä Suomi24:lla omilla fiktioillaan. Muilla foorumeilla voidaan me muut vaihtaa ajatuksia oikeista malleista ja niiden rakentamisesta.

        "Rooma kuitenkin rakennettiin oikeasti - ei fiktiivisesti kuten MM-TTt:n mallit".

        Ps. Annan kotitehtävän, laitapa MM-TTt viimeinkin se kuva Leopardista. Tehtävän palautus on jo pahasti myöhässä.

        Nyt annoit MattiMallari MM-TTt:lle liian vaikean tehtävän. Loch Nessin hirviöstäkin on helpompi saada vedenpitäviä todisteita kuin MM-TTt:n rakentamista pienoismalleista;)


      • öööh
        -Kooma- kirjoitti:

        Nyt annoit MattiMallari MM-TTt:lle liian vaikean tehtävän. Loch Nessin hirviöstäkin on helpompi saada vedenpitäviä todisteita kuin MM-TTt:n rakentamista pienoismalleista;)

        MM on! Mitä tollasia täällä ruokkimaan. Menkööt sinne salaseuraansa pitämään omia ns.kilpailujaan. Jos ei itte tajua hävitä täältä, niin pannaaan faktat pöytään ja kattellaan, kuinka pitkään kehtaa elwistellä täällä :)


      • Stick it up your arse
        öööh kirjoitti:

        MM on! Mitä tollasia täällä ruokkimaan. Menkööt sinne salaseuraansa pitämään omia ns.kilpailujaan. Jos ei itte tajua hävitä täältä, niin pannaaan faktat pöytään ja kattellaan, kuinka pitkään kehtaa elwistellä täällä :)

        Niin, pistäkää nyt joku jotakin. Siihen saakka olette kaikki samalla viivalla.


      • you!
        Stick it up your arse kirjoitti:

        Niin, pistäkää nyt joku jotakin. Siihen saakka olette kaikki samalla viivalla.

        Tolla pellellä ei ole mitään kongreettista näyttöä MISTÄÄN MALLISTA kuin unissaan, joten tuskin samalla viivalla ollaan!


      • Ex-Mallari
        you! kirjoitti:

        Tolla pellellä ei ole mitään kongreettista näyttöä MISTÄÄN MALLISTA kuin unissaan, joten tuskin samalla viivalla ollaan!

        Jos ei MarttyyriMallari-TTt: llä ole näyttää mitään malleja, niin ei ole teilläkään. Mitä tulee minuun, niin muutaman mallin olen koonnut ja ei niistä mitään tullut. Samoilla viivoilla tässä kaikki ollaan ja oikeastaan se on hyvä, koska pienoismallien rakentamisessa käytettävät liimat, resiiniosat ja maalit aiheuttavat SYÖPÄÄ.


      • -Kooma-
        Ex-Mallari kirjoitti:

        Jos ei MarttyyriMallari-TTt: llä ole näyttää mitään malleja, niin ei ole teilläkään. Mitä tulee minuun, niin muutaman mallin olen koonnut ja ei niistä mitään tullut. Samoilla viivoilla tässä kaikki ollaan ja oikeastaan se on hyvä, koska pienoismallien rakentamisessa käytettävät liimat, resiiniosat ja maalit aiheuttavat SYÖPÄÄ.

        Ei se ihan noin mene.
        MarttyyriMallari-TTt sanoi esittelevänsä täällä mallin, muut eivät. Täällähän ollaan nimimerkeillä, ja jos joku meistä oikeasti pienoismalleja rakentavista täällä esittelee kuvia malleistaan, niin hänet on helppo identifioida jos sama malli on osallistunut esim. Model Expoon tai vaikkapa IPMS Openiin. Marttyyrin kohdalla samaa riskiä ei olisi, sillä hänhän on kertonut kilpailuidensa olevan "salaisia kilpailuja, joista ei moni tiedä". Ei siis pidä lupailla kuuta taivaalta, jos ei ole sen vertaa mies että pitää minkä lupaa.
        Itse lupasin esitellä rakentamani Leopardin, kunhan MM-TTt ensin esittelee omansa.Minä pidän minkä lupaan, Marttyyrin kohdalla ei voi puhua samaa.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2342
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      140
      1507
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      155
      1214
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      1013
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      373
      937
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe