No huh huh??

joku mies ei tajua?

Ihan oikeesti? Huh huh! Olen aina ihaillut Guzeninaa, on niin nätti jne.. mutta tämä on aika paksua tuubaa?

http://www.iltalehti.fi/viihde/200706146231539_vi.shtml

Eikö naisilla ole mitään rajaa, eli mies kuin mies kelpaa jos on vain rahaa?? Siis saisin olla minkä näköinen hikimakkara tahansa, mutta naisia saa jo on pätäkkää.

Vaivun masennukseen, turha tässä on käydä lenkillä ja pitää itsestään huolta kun ei ole rikas, et saa naisiakaan ;/

47

2399

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ---

      "Onneksi" nuoret naiset sentään arvostavat pinnallisuutta suuremmassa määrin kun 38v naiset :-)

      Tai jos Hjalliksella onkin sitä "paksua tuubaa" kuten sanoit...

      Siinä minun provoni, olkaa hyvät.

    • nainen tämäkin

      Väittäisin, että ainakin 90% meistä naisista on yhtä järkyttynyt tuosta uutisesta.

    • nimettäjä

      Katso nyt vähän nimeä : Maria Guzenina-Richardson o.s. Stieren ent. Lindell.

      Tällä tytöllä on taipumuksia suhteisiin. Samaa sarjaa kuin ent kulttuuriministeri T.Saarela ent sitä ja ent tätä.

      Ja onhan Hjallis komea mies (ainakin pimeässä?).

    • kysyjätär

      ihan normaalia. Eikä raha ole se juttu, vaan status. Naiset ovat menestyksen perässä, olipa se status rahamiehen status tai köyhän, mutta suositun rokkarin status tai mikä vaan sosiaalisesti arvostettu asema. Tuskin Guzeninakaan niin köyhä on, että yrittäisi hyötyä taloudellisesti Hjalliksesta. Se asema vaan herättää kunnioitusta, ei se raha. Johtajamies, juu nou.

      Mutta ei miehet ole sen parempia. Miehillä se statusta vastaava on naisen ulkonäkö. Kyllä me naisetkin saadaan vähän väliä taivastella, kun fiksuna pitämämme mies valitsee jonkun hyvännäköisen bimbon. Ihan normaalia sekin.

      Mut se kysymys: onko miesten mielestä pahempi, et nainen valitsee miljonäärijohtajan, kuin et nainen valitsee arvostetun muusikon? Eikö se ole ihan sama ilmiö? Nainen haluaa sosiaalisesti suositun miehen pönkittääkseen omaa asemaansa yhteiskunnassa. Eiksni?

      • ap..

        Jonku rokkarin/muusikon ymmärtäisin tosi hyvin, sehän olisi päivän selvää. Muusikot ovat muutenkin tunteiden asiantuntijoita ja niillä on asennetta.

        Mutta jos olisin joku hikimakkara, lehtihammas, plösöposki IT-miljonääri, naisia olisi joka sormille, vaikka kuinka hiki valuisi kainaloiden alta paita märkänä.


      • kyl siltä

        et Guzenina häpeää tota Hjallista, kun haluaa salata niitten suhteen - jos sitä edes on. Kyllä mä luulen, että raha se on, joka houkuttaa ja mitäs vikaa siinä on?


      • ap.
        kyl siltä kirjoitti:

        et Guzenina häpeää tota Hjallista, kun haluaa salata niitten suhteen - jos sitä edes on. Kyllä mä luulen, että raha se on, joka houkuttaa ja mitäs vikaa siinä on?

        Eikö löydy yhtään kunniaa ja itsensä arvostamista? Pidin kyllä Guzeninaa semmoisena naisena, joka tietää arvonsa ja kunnioittaa itseensä, en semmoisena Pamea Anderson bimpona.

        Nyt on vähän tunne kuin olis myynyt sielunsa pirulle tai ruvennut henkilökohtaiseksi ilotytöksi.


      • tiedä..
        ap. kirjoitti:

        Eikö löydy yhtään kunniaa ja itsensä arvostamista? Pidin kyllä Guzeninaa semmoisena naisena, joka tietää arvonsa ja kunnioittaa itseensä, en semmoisena Pamea Anderson bimpona.

        Nyt on vähän tunne kuin olis myynyt sielunsa pirulle tai ruvennut henkilökohtaiseksi ilotytöksi.

        Toista houkuttaa ulkonäkö ja toista raha, ehkä. Onko kumpi parempi, tai mitä vikaa kummassakaan on?


      • kysyjätär
        tiedä.. kirjoitti:

        Toista houkuttaa ulkonäkö ja toista raha, ehkä. Onko kumpi parempi, tai mitä vikaa kummassakaan on?

        edelleenkin, ihan normaalia. Jotkut haluavat nauttia miehen aseman tuomista etuuksista. Väitän edelleen, että se status on kyllä naisille rahaa tärkeämpää. Ja minä sen paremmin tiedän, olenhan nainen.

        Mulla on paljon bändärikavereita, joille miehessä tärkeintä on, että se on bändissä ja sillä on cooleja kavereita. Ei sillä rahalla/ulkonäölläkään ole mitään väliä. Olen miettinyt, että ovatkohan nämä samat tytöt bisnesmiesten perässä kunhan vanhenevat. Koska vanhat ihmiset arvostavat niitä työelämässä menestyneitä, siinä missä nuoret arvostavat rockhenkisiä. Tietyt naiset seuraavat mikä missäkin ikäluokassa on arvostettavaa ja hakeutuvat sitten näiden arvostettujen seuraan. Näin on aina ollut.

        Ja aina on ollut myös niin, että näillä statusmiehillä on ollut varaa valita se kaunein nainen, siis olipa mies sitten ruma rokkari tai ruma bisnesmies. Ja hekin valitsevat monesti sisäisesti ruman tai tyhmän, kunhan on kaunis. Ihan yhtä pinnallisesta asiasta kyse siis miehilläkin.


      • ap.
        kysyjätär kirjoitti:

        edelleenkin, ihan normaalia. Jotkut haluavat nauttia miehen aseman tuomista etuuksista. Väitän edelleen, että se status on kyllä naisille rahaa tärkeämpää. Ja minä sen paremmin tiedän, olenhan nainen.

        Mulla on paljon bändärikavereita, joille miehessä tärkeintä on, että se on bändissä ja sillä on cooleja kavereita. Ei sillä rahalla/ulkonäölläkään ole mitään väliä. Olen miettinyt, että ovatkohan nämä samat tytöt bisnesmiesten perässä kunhan vanhenevat. Koska vanhat ihmiset arvostavat niitä työelämässä menestyneitä, siinä missä nuoret arvostavat rockhenkisiä. Tietyt naiset seuraavat mikä missäkin ikäluokassa on arvostettavaa ja hakeutuvat sitten näiden arvostettujen seuraan. Näin on aina ollut.

        Ja aina on ollut myös niin, että näillä statusmiehillä on ollut varaa valita se kaunein nainen, siis olipa mies sitten ruma rokkari tai ruma bisnesmies. Ja hekin valitsevat monesti sisäisesti ruman tai tyhmän, kunhan on kaunis. Ihan yhtä pinnallisesta asiasta kyse siis miehilläkin.

        Millä hinnalla? Eikö hjalliksen pärstäkerroin laske statusta ollenkaan? Ei vissiin.

        Jos nyt noiden jutusta tulee mitään pidempiaikaista, kuten epäilen. Niin eipä tekis miehenä enään mieli Guzeninaan koskea, ainaskin minulla kalvais mielessä, että kenen kanssa sitä on peuhattu. Yksi nimi hjalliksen naislistassa.


      • kysyjätär
        ap. kirjoitti:

        Millä hinnalla? Eikö hjalliksen pärstäkerroin laske statusta ollenkaan? Ei vissiin.

        Jos nyt noiden jutusta tulee mitään pidempiaikaista, kuten epäilen. Niin eipä tekis miehenä enään mieli Guzeninaan koskea, ainaskin minulla kalvais mielessä, että kenen kanssa sitä on peuhattu. Yksi nimi hjalliksen naislistassa.

        "Millä hinnalla? Eikö hjalliksen pärstäkerroin laske statusta ollenkaan?"

        Eikö jonkun kaunottaren idiotismi laske hänen kysyntäänsä? Millä hinnalla miehet ovat tyhmien kaunotarten kanssa? Onhan näissä jutuissa aina ihmeteltävää.

        Ja sama se on meillä naisillakin, aina laskee miehen arvo, jos mies valitsee niitä bimboja. Ei munkaan tee mieli peuhata sellaisten kanssa, jotka ovat niin pinnallisten juttujen perässä. Tällasta tää maailma nyt vaan on, maine ja ulkonäkö on tärkeää monille...


      • ....

        pitää haluta joitain statuksia miehessä/naisessa?

        Mitä teet sillä?

        Eikö olisi huomattavasti terveellisempää ja hyväksyttävämpää tutustua siihen itse ihmiseen.

        On mielestäni heikkoutta hakea miehestä status-arvoa, se kertoo mielestäni naisesta sen että hän ei ole tyytyväinen itseensä ja miettii mitä muut hänestä ajattelevat. Hän haluaa pönkittää omaa asemaansa kavereiden/muiden silmissä.

        Mitä hän loppujenlopuksi tekee tällä "korotetulla status-arvolla"?

        Ei mitään ja erohan siinä loppupeleissä tulee.

        Ja mitä tulee miehen status haluihin niin voi olla että hyvännäköinen nainen on miehen statusta korottava tekijä mutta se statuksen korottaminen ei ole siinä se pääpointti niinkuin naisilla näyttää olevan. Kyllähän jokainen mies haluaa nätin naisen, se on luonnollista tuntea vetoa kauniiseen ihmiseen.

        Miehet ovat mielestäni parempia. Miesten halut ovat aidompia kuin naisten.

        Mies haluaa naisen.

        Nainen haluaa miehen...joka on sitä...tekee tätä.. jne jne jne...jne.


      • hämmentynyt...
        ap. kirjoitti:

        Millä hinnalla? Eikö hjalliksen pärstäkerroin laske statusta ollenkaan? Ei vissiin.

        Jos nyt noiden jutusta tulee mitään pidempiaikaista, kuten epäilen. Niin eipä tekis miehenä enään mieli Guzeninaan koskea, ainaskin minulla kalvais mielessä, että kenen kanssa sitä on peuhattu. Yksi nimi hjalliksen naislistassa.

        No jos Gutseniina seurustelis vaan sun mielestä hyvännäköisten miesten kanssa niin kelpaisko sen jälkeen sulle?


      • ap.. kirjoitti:

        Jonku rokkarin/muusikon ymmärtäisin tosi hyvin, sehän olisi päivän selvää. Muusikot ovat muutenkin tunteiden asiantuntijoita ja niillä on asennetta.

        Mutta jos olisin joku hikimakkara, lehtihammas, plösöposki IT-miljonääri, naisia olisi joka sormille, vaikka kuinka hiki valuisi kainaloiden alta paita märkänä.

        "Muusikot ovat muutenkin tunteiden asiantuntijoita ja niillä on asennetta"

        KUKAAN mies/nainen ei voi olla tunteiden "asiantuntija"!

        täysin absurdi väite! XD

        ja tosta asenteesta..hmm...olen vuosien mittaan ollut tekemisissä työni puolesta monien kotimaisten ja ulkomaisten artistien kanssa ja on ne kyl aika neitejä, mistään asenteesta puhumattakaan! ..toki poikkeuksiakin löytyy...


      • ap.
        hämmentynyt... kirjoitti:

        No jos Gutseniina seurustelis vaan sun mielestä hyvännäköisten miesten kanssa niin kelpaisko sen jälkeen sulle?

        Jack Nicholsonista olikin jo puhetta!


      • kysyjätär
        .... kirjoitti:

        pitää haluta joitain statuksia miehessä/naisessa?

        Mitä teet sillä?

        Eikö olisi huomattavasti terveellisempää ja hyväksyttävämpää tutustua siihen itse ihmiseen.

        On mielestäni heikkoutta hakea miehestä status-arvoa, se kertoo mielestäni naisesta sen että hän ei ole tyytyväinen itseensä ja miettii mitä muut hänestä ajattelevat. Hän haluaa pönkittää omaa asemaansa kavereiden/muiden silmissä.

        Mitä hän loppujenlopuksi tekee tällä "korotetulla status-arvolla"?

        Ei mitään ja erohan siinä loppupeleissä tulee.

        Ja mitä tulee miehen status haluihin niin voi olla että hyvännäköinen nainen on miehen statusta korottava tekijä mutta se statuksen korottaminen ei ole siinä se pääpointti niinkuin naisilla näyttää olevan. Kyllähän jokainen mies haluaa nätin naisen, se on luonnollista tuntea vetoa kauniiseen ihmiseen.

        Miehet ovat mielestäni parempia. Miesten halut ovat aidompia kuin naisten.

        Mies haluaa naisen.

        Nainen haluaa miehen...joka on sitä...tekee tätä.. jne jne jne...jne.

        "Kyllähän jokainen mies haluaa nätin naisen, se on luonnollista tuntea vetoa kauniiseen ihmiseen."

        No yhtä luonnollista on naisellekin turvata asemansa miehen statusaseman avulla. Jos et tiennyt, niin apinalaumoissakin johtavat urokset vievät naaraat. Näin naaraat turvaavat hyvän aseman jälkikasvulleen. Eli ihan yhtä luonnollista tuntea vetoa statukseen kuin kauneuteenkin. Oisko sitten parempi asia, jos naisetkin vain tuijottaisivat miehen ulkonäköä?

        Esim. treffi-ilmoissa melkein kaikilla miehillä lukee että naisen pitää olla kaunis. Naiset taas vaativat mieheltä menestystä ja sosiaalisuutta. Näin tää nyt vaan menee, koita hyväksyä että yhtä luonnollista kumpikin. Ei miehet ole parempia, eikä naiset. Kaikki ollaan ihan apinoita.

        Ja huom. kirjoitan vain havaintojani. Siis en itse olis minkään Hjalliksen kanssa ja mun miehet on muutenkin olleet sosiaalisesti luusereita. So, don't worry about my moral.


      • kysyjätär
        .... kirjoitti:

        pitää haluta joitain statuksia miehessä/naisessa?

        Mitä teet sillä?

        Eikö olisi huomattavasti terveellisempää ja hyväksyttävämpää tutustua siihen itse ihmiseen.

        On mielestäni heikkoutta hakea miehestä status-arvoa, se kertoo mielestäni naisesta sen että hän ei ole tyytyväinen itseensä ja miettii mitä muut hänestä ajattelevat. Hän haluaa pönkittää omaa asemaansa kavereiden/muiden silmissä.

        Mitä hän loppujenlopuksi tekee tällä "korotetulla status-arvolla"?

        Ei mitään ja erohan siinä loppupeleissä tulee.

        Ja mitä tulee miehen status haluihin niin voi olla että hyvännäköinen nainen on miehen statusta korottava tekijä mutta se statuksen korottaminen ei ole siinä se pääpointti niinkuin naisilla näyttää olevan. Kyllähän jokainen mies haluaa nätin naisen, se on luonnollista tuntea vetoa kauniiseen ihmiseen.

        Miehet ovat mielestäni parempia. Miesten halut ovat aidompia kuin naisten.

        Mies haluaa naisen.

        Nainen haluaa miehen...joka on sitä...tekee tätä.. jne jne jne...jne.

        Paremminhan teillä miehillä on asiat kuin meillä naisilla. Te voitte itse vaikuttaa statukseenne, siis menestyä jos haluatte. Ruma nainen taas ei kelpaa oikein kellekään ja kauniiksi on vaikea muuttua, paitsi tietenkin keinotekoisesti.

        Ulkonäkö kuitenkin katoaa vuosien myötä, siinä missä miehillä taas vaikutusvalta lisääntyy iän myötä. Miljoonat naiset yrittävät epätoivoisesti miellyttää miesten silmää ja pysyä nuorina ja viehättävinä ja rypevät itsesäälissä kun aina jostain löytyy se kauniimpi jonka mies haluaa. Maailma on kurja ja katala paikka meille vähemmän kauniille naisille, jos ei sitten löydä niitä hyviä ja epäpinnallisia ihmisiä lähelleen. Että ole vaan onnellinen jos olet mies.


      • kysyjätär
        .... kirjoitti:

        pitää haluta joitain statuksia miehessä/naisessa?

        Mitä teet sillä?

        Eikö olisi huomattavasti terveellisempää ja hyväksyttävämpää tutustua siihen itse ihmiseen.

        On mielestäni heikkoutta hakea miehestä status-arvoa, se kertoo mielestäni naisesta sen että hän ei ole tyytyväinen itseensä ja miettii mitä muut hänestä ajattelevat. Hän haluaa pönkittää omaa asemaansa kavereiden/muiden silmissä.

        Mitä hän loppujenlopuksi tekee tällä "korotetulla status-arvolla"?

        Ei mitään ja erohan siinä loppupeleissä tulee.

        Ja mitä tulee miehen status haluihin niin voi olla että hyvännäköinen nainen on miehen statusta korottava tekijä mutta se statuksen korottaminen ei ole siinä se pääpointti niinkuin naisilla näyttää olevan. Kyllähän jokainen mies haluaa nätin naisen, se on luonnollista tuntea vetoa kauniiseen ihmiseen.

        Miehet ovat mielestäni parempia. Miesten halut ovat aidompia kuin naisten.

        Mies haluaa naisen.

        Nainen haluaa miehen...joka on sitä...tekee tätä.. jne jne jne...jne.

        "Mitä hän loppujenlopuksi tekee tällä "korotetulla status-arvolla"?
        ---
        Kyllähän jokainen mies haluaa nätin naisen, se on luonnollista tuntea vetoa kauniiseen ihmiseen.

        Miehet ovat mielestäni parempia. Miesten halut ovat aidompia kuin naisten."

        Haluan vain ihmetellä, että mitä miehetkään tekevät sillä naisen kauneudella. Ei voi ymmärtää. Ette te tee sillä mitään sen enempää kuin naisetkaan tekee sillä statusarvolla. Ihan yhtä pinnallista ja silti luonnollista.

        Että älä nyt selitä että te miehet olisitte jotenkin parempia kun juoksette naisten ulkonäön perässä. Ei siinä pinnallisen kauneuden ihannoinnissa ole mitään sen jalompaa kuin korkean aseman ihannoinnissa. Työtön syrjäytynyt mies ja ruma, lihava nainen ovat niinku aika yhtälailla väheksyttyjä tässä yhteiskunnassa. Vaikka olisi kuinka sitä sisäistä kauneutta. Jos siis olet jalo mies, niin et vaadi naiseltasi kaunista ulkokuorta. Jos olet jalo nainen, et vaadi mieheltäsi menestystä.


      • ...
        .... kirjoitti:

        pitää haluta joitain statuksia miehessä/naisessa?

        Mitä teet sillä?

        Eikö olisi huomattavasti terveellisempää ja hyväksyttävämpää tutustua siihen itse ihmiseen.

        On mielestäni heikkoutta hakea miehestä status-arvoa, se kertoo mielestäni naisesta sen että hän ei ole tyytyväinen itseensä ja miettii mitä muut hänestä ajattelevat. Hän haluaa pönkittää omaa asemaansa kavereiden/muiden silmissä.

        Mitä hän loppujenlopuksi tekee tällä "korotetulla status-arvolla"?

        Ei mitään ja erohan siinä loppupeleissä tulee.

        Ja mitä tulee miehen status haluihin niin voi olla että hyvännäköinen nainen on miehen statusta korottava tekijä mutta se statuksen korottaminen ei ole siinä se pääpointti niinkuin naisilla näyttää olevan. Kyllähän jokainen mies haluaa nätin naisen, se on luonnollista tuntea vetoa kauniiseen ihmiseen.

        Miehet ovat mielestäni parempia. Miesten halut ovat aidompia kuin naisten.

        Mies haluaa naisen.

        Nainen haluaa miehen...joka on sitä...tekee tätä.. jne jne jne...jne.

        pitää haluta joitain ulkonäköä miehessä/naisessa?

        Mitä teet sillä?

        Eikö olisi huomattavasti terveellisempää ja hyväksyttävämpää tutustua siihen itse ihmiseen.

        On mielestäni heikkoutta hakea naisesta ulkonäköä, se kertoo mielestäni miehestä sen että hän ei ole tyytyväinen itseensä ja miettii mitä muut hänestä ajattelevat. Hän haluaa pönkittää omaa asemaansa kavereiden/muiden silmissä.

        Mitä hän loppujenlopuksi tekee tällä "kauniilla ulkonäöllä"?

        Ei mitään ja erohan siinä loppupeleissä tulee.

        Ja mitä tulee naisen status haluihin niin voi olla että menestynyt mies on naisen statusta korottava tekijä mutta se statuksen korottaminen ei ole siinä se pääpointti niinkuin miehillä näyttää olevan. Kyllähän jokainen nainen haluaa menestyneen miehen, se on luonnollista tuntea vetoa menestyneeseen ihmiseen.

        Naiset ovat mielestäni parempia. Naisten halut ovat aidompia kuin miesten.

        Nainen haluaa miehen.

        Mies haluaa naisen...joka näyttää siltä ja tältä...ja pukeutuu näin.. jne jne jne...jne.


      • minä en
        ... kirjoitti:

        pitää haluta joitain ulkonäköä miehessä/naisessa?

        Mitä teet sillä?

        Eikö olisi huomattavasti terveellisempää ja hyväksyttävämpää tutustua siihen itse ihmiseen.

        On mielestäni heikkoutta hakea naisesta ulkonäköä, se kertoo mielestäni miehestä sen että hän ei ole tyytyväinen itseensä ja miettii mitä muut hänestä ajattelevat. Hän haluaa pönkittää omaa asemaansa kavereiden/muiden silmissä.

        Mitä hän loppujenlopuksi tekee tällä "kauniilla ulkonäöllä"?

        Ei mitään ja erohan siinä loppupeleissä tulee.

        Ja mitä tulee naisen status haluihin niin voi olla että menestynyt mies on naisen statusta korottava tekijä mutta se statuksen korottaminen ei ole siinä se pääpointti niinkuin miehillä näyttää olevan. Kyllähän jokainen nainen haluaa menestyneen miehen, se on luonnollista tuntea vetoa menestyneeseen ihmiseen.

        Naiset ovat mielestäni parempia. Naisten halut ovat aidompia kuin miesten.

        Nainen haluaa miehen.

        Mies haluaa naisen...joka näyttää siltä ja tältä...ja pukeutuu näin.. jne jne jne...jne.

        Yritätkö veivata esiin sitä naurettavaa sisäistä kauneutta? Saat tyytyä yksinäisyyteen. Vai oletko jo tyytynyt?


      • ...
        minä en kirjoitti:

        Yritätkö veivata esiin sitä naurettavaa sisäistä kauneutta? Saat tyytyä yksinäisyyteen. Vai oletko jo tyytynyt?

        Olen jo tyytynyt yksinäisyyteen. En ole ylipainoinen.


      • ap.
        TheOne kirjoitti:

        "Muusikot ovat muutenkin tunteiden asiantuntijoita ja niillä on asennetta"

        KUKAAN mies/nainen ei voi olla tunteiden "asiantuntija"!

        täysin absurdi väite! XD

        ja tosta asenteesta..hmm...olen vuosien mittaan ollut tekemisissä työni puolesta monien kotimaisten ja ulkomaisten artistien kanssa ja on ne kyl aika neitejä, mistään asenteesta puhumattakaan! ..toki poikkeuksiakin löytyy...

        Jukoliste oletko kuunnellut esim. Jimi Hendrixiä ikinä? Siinä saundissa on tunnetta, ihokarvat nousee takuulla pystyyn. Ei joka jamppa pystykkään moiseen.


      • ap. kirjoitti:

        Jukoliste oletko kuunnellut esim. Jimi Hendrixiä ikinä? Siinä saundissa on tunnetta, ihokarvat nousee takuulla pystyyn. Ei joka jamppa pystykkään moiseen.

        Hendrix oli TODELLA loistava! =D ...kunnes luuseri narkkas ittensä hengiltä...

        mut miten tää liittyy tunteisiin?!
        Hendrix oli tuskin asiantuntija muussa ku omassa musiikissaan...niin ja tietty piikittämisessä....


    • on niin vetävän ja komean näköinen mies, ettei siinä rahalla tai asemalla ole mitään tekemistä. Tämähän on ollut selvää jo vuosia.

    • minäpä tiedän

      Että Hjallis H. on Suomen tavoitelluin poikamies.

      Buaahaahaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • Mutta, ei ollutkaan vaan rupesi seurustelemaan rahamiehen kanssa :( Tästä lähtien en enää äänestä sosiaalidemokraatteja, saatana!


        "Vallankumous ei synny selkärangattomien avulla"


        MarttyyriMallari-TTt


      • on se sossu
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        Mutta, ei ollutkaan vaan rupesi seurustelemaan rahamiehen kanssa :( Tästä lähtien en enää äänestä sosiaalidemokraatteja, saatana!


        "Vallankumous ei synny selkärangattomien avulla"


        MarttyyriMallari-TTt

        ja se haluu sosialisoida Hjalliksen fyrkat omaan kukkaroonsa.


    • huoli.

      Pidä ittes vaan hyvännäkösenä. Kyllä niitä löytyy naisia, jotka juoksevat ulkonäön perässä.

      • näin on

        "Kyllä hallis on hiiiiheeeeh kauheeta Marjaaaaa valtaaa on OSATTAVA käyttää äänestäjien eduksi.
        mä olen aina sanonut että harva osaa valtaa käyttää suvereenisti.hiiih, hiih,


      • ???
        näin on kirjoitti:

        "Kyllä hallis on hiiiiheeeeh kauheeta Marjaaaaa valtaaa on OSATTAVA käyttää äänestäjien eduksi.
        mä olen aina sanonut että harva osaa valtaa käyttää suvereenisti.hiiih, hiih,

        tsirp, tsirp, tsirp


    • pitäisi ratkaista?

      Jospa Hjalliksella on sitä karismaa? Toinen "rumilus" josta naiset tykkää on Jack Nicholson...

      • ap.

        Jack Nicholson? Siinä tosiaan on sitä jotain kieroutunutta karismaa. Mitä olen Harkimosta saanut kuvan julkisuudessa, niin vaikuttaa enemmän tämmöiseltä nössökältä, jonka puheesta ei saa edes selvää, mutta mistä minä tiedän, jospa olen väärässä?

        Jack Nicholson on cool, mieluiten näkisin Guzeninan vaikka hänen seurassaa :D
        http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/9/93/JackNicholson(PhotoCallCannes).JPG


      • ...............
        ap. kirjoitti:

        Jack Nicholson? Siinä tosiaan on sitä jotain kieroutunutta karismaa. Mitä olen Harkimosta saanut kuvan julkisuudessa, niin vaikuttaa enemmän tämmöiseltä nössökältä, jonka puheesta ei saa edes selvää, mutta mistä minä tiedän, jospa olen väärässä?

        Jack Nicholson on cool, mieluiten näkisin Guzeninan vaikka hänen seurassaa :D
        http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/9/93/JackNicholson(PhotoCallCannes).JPG

        Ettei vaan Jackin karisma perustuisi hänen rooleihinsa elokuvissa ja sitä todellista Jackia ei kukaan hänen faneistaan tunne? Ethän voi Hjallistakaan tuntea jos et ole häntä henkilökohtaisesti tavannut. Karisma kun on sellainen juttu jonka tunnistaa miehessä silloin kun hänet tapaa ihan livenä.


      • matti meikalainen
        ap. kirjoitti:

        Jack Nicholson? Siinä tosiaan on sitä jotain kieroutunutta karismaa. Mitä olen Harkimosta saanut kuvan julkisuudessa, niin vaikuttaa enemmän tämmöiseltä nössökältä, jonka puheesta ei saa edes selvää, mutta mistä minä tiedän, jospa olen väärässä?

        Jack Nicholson on cool, mieluiten näkisin Guzeninan vaikka hänen seurassaa :D
        http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/9/93/JackNicholson(PhotoCallCannes).JPG

        Hjallis on helvetin kova jatka. Mm. purjehtinut yksinpurjehduksena maailman ympari. Ala sina metroseksuaali tai joku hormonipelle salihirmu rupee mitaan sonkkaamaan, oletko kateellinen ehka.


      • ap.
        matti meikalainen kirjoitti:

        Hjallis on helvetin kova jatka. Mm. purjehtinut yksinpurjehduksena maailman ympari. Ala sina metroseksuaali tai joku hormonipelle salihirmu rupee mitaan sonkkaamaan, oletko kateellinen ehka.

        Mikähän Hjallis se sielä kirjoittelee? Mistä oletat minun olevan metroseksuaali tai lihastenpullistelija?

        Kyllä minä tiedän hjalliksen purjehdukset, en ole tynnyrissä kasvanut. Kyllähän se nyt kateeks pikkasen pistää, kun joku saa niin helposti kauniita naisia, ketäpä ei.


      • matti meikalainen
        ap. kirjoitti:

        Mikähän Hjallis se sielä kirjoittelee? Mistä oletat minun olevan metroseksuaali tai lihastenpullistelija?

        Kyllä minä tiedän hjalliksen purjehdukset, en ole tynnyrissä kasvanut. Kyllähän se nyt kateeks pikkasen pistää, kun joku saa niin helposti kauniita naisia, ketäpä ei.

        juuri siita, etta Hjalliksella kay tsaga vaikka onkin mitattoman nakoinen?
        Ekaksi tulee mieleen, etta olet joku metroseksuaali tai vaihtoehtoisesti lihasurpo.


      • nyt vain
        matti meikalainen kirjoitti:

        Hjallis on helvetin kova jatka. Mm. purjehtinut yksinpurjehduksena maailman ympari. Ala sina metroseksuaali tai joku hormonipelle salihirmu rupee mitaan sonkkaamaan, oletko kateellinen ehka.

        on perinteinen sosialistimaa jossa kaikilla pitäisi olla yhtä huonot olosuhteet. Hjallis on tehnyt töitä menestyksensä eteen, nauttikoot nyt työnsä hedelmistä.


    • ..............

      Jospa Hjallis onkin mukava ja älykäs mies? Vaikka kroppasi olisi kuinka trimmattu ja olisit rikas, niin fiksu nainen ei sinua ottaisi jos olisit sisäisesti ruma ja ilkeä ihminen.

    • Marianne*

      Juups, niin kuin tuossa yläpuolella jo asiaa sivuttiinkin: kyllä me naiset pidetään miehistä jotka vie eikä vikise! Jätetään se vikinä meille... Hjallis on toiminnan ihmisiä. Raha valta... Naiset haluavat lapsia, lapselleen elättäjiä. Ei sen kummempaa. Ihan biologista... tiedättehän... lauman johtajaurokset ja muuta. Merikukka on edellinen hyvä esimerkki tästä. Pyöräytti lapsen Hjallikselle, ja kas näin, lapselle hyvä, turvallinen tulevaisuus, ainakin murkinan puolesta taattuna. Että juu, kyllä rahalla on merkitystä. Ihan kusetusta väittää muuta. Kehotan kaikkia miehiä rikastumaan!

      • mätää peliä

        Joo! "Pyöräytellään" lapsia ja erotaan ennenkuin lapsi tajuaa että olis kiva kun olis molemmat vanhemmat. Tällä saitilla se tietysti kaikista viimeiseksi myönnetään että ilman isää kasvaneelle pojalle on tiedossa monenlaisia vaikeuksia.


      • Marianne*
        mätää peliä kirjoitti:

        Joo! "Pyöräytellään" lapsia ja erotaan ennenkuin lapsi tajuaa että olis kiva kun olis molemmat vanhemmat. Tällä saitilla se tietysti kaikista viimeiseksi myönnetään että ilman isää kasvaneelle pojalle on tiedossa monenlaisia vaikeuksia.

        ... rahavaikeuksia tuskin kuitenkaan. Ilmeisesti Merikukalla ja Hjalliksella on ollut jotain huoltajuuskärhämiä, kun Kukkameri ei ilmeisesti anna tavata lasta tai jotain... En ole sen tarkemmin seurannut. Nuo muut Hjalliksen lapset käsittääkseni asuvat siinä ihan naapurissa, joten sinänsä isättömyydestä ei kai voida puhua. Mites muuten... millaisia vaikeuksia sinulle on seurannut tuosta isättömyydestä? Tälläiset psykologiset keskustelut ovat ihan rakentavia. Mutta ei ole tietenkään pakko kertoa.


    • aikasemmin rikkaissa naimisissa ja kolmatta hakee :-) Mikäs siinä, eihän se oo tyhmä joka pyytää vaan se joka maksaa. Tosin tässä kyllä vedettiin äänesteäjiä pahemman kerran kuivana kakkoseen, eipä tuo Maria miltään varsinaiselta sosiaalidemokraatilta oikein vaikuta ainakaan arvojensa puolesta.

    • näin se useimmiten menee..."no money, no honey.."

      mut älä silti liikuntaa ja itsestäs huolehtimista lopeta..tee se itses takia, älä naisten! ;)

    • voi aina

      kompensoida jotain puutettaan jollain toisella ominaisuudella. Esim. ruma mies voi olla menestynyt, älykäs, huumorintajuinen, hyvä sängyssä, empaattinen, sivistynyt, sosiaalinen jne. Tai mies, joka ei ole menestynyt, voi olla komea ja.. no niin, eiköhän se idea tullut selväksi.

      Harvoin sitä kaikki on yhdessä ja samassa paketissa.

      • vielä..

        Jos jokin ominaisuus on oikein korostunut, niin se peittää useampiakin huonoja ominaisuuksia. Mies on siis semmonen summanmutikka huonoine ja hyvine puolineen ja jos nainen katsoo, että vaakakuppi kääntyy hyvien ominaisuuksien puolelle, niin siinä on potentiaalinen pariutumiskumppani.


      • siis..
        vielä.. kirjoitti:

        Jos jokin ominaisuus on oikein korostunut, niin se peittää useampiakin huonoja ominaisuuksia. Mies on siis semmonen summanmutikka huonoine ja hyvine puolineen ja jos nainen katsoo, että vaakakuppi kääntyy hyvien ominaisuuksien puolelle, niin siinä on potentiaalinen pariutumiskumppani.

        ruma menestynyt mies voi kelvata, mutta sama mies ei kelpaisi luuserina.


      • vielä..
        siis.. kirjoitti:

        ruma menestynyt mies voi kelvata, mutta sama mies ei kelpaisi luuserina.

        riippuu tietysti naisestakin mitä ominaisuutta painottaa minkäkin verran. LOPPU


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      313
      3638
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      268
      2095
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      99
      1449
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1353
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      92
      1319
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1198
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1197
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1034
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      49
      1028
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      914
    Aihe