Tapahtui noin tunti sitten...hän teki aloitteen. Oliko se unta? En usko sen olleen unta. Miltä se tuntui? Unelta ja tunsin olevani kaukana hänestä (makasi kyljellään) Olenko hereillä ja kiinnostaako kirjoitukseni lukijoita? Ei kiinnosta, joten käyn pesulla ja hiivin takaisin nukkumaan.
"Raskausajan seksi ;)"
MarttyyriMallari-TTt
Öinen rakkaus
8
1594
Vastaukset
- ..sun..
...runkkaamiset kiinnosta
- Rento Reino
Aioitko elää koko elämäs tolla asenteella muihin ihmisiin?
- t.o.m.
Rento Reino kirjoitti:
Aioitko elää koko elämäs tolla asenteella muihin ihmisiin?
Hyvä. Nyt sä olet jo martti-sesilia-reino! joo. paskanjauhajiin on vain yks asenne. vetäkää handuun ihan vapaasti mutta pitäkää turpanne tukossa
t.o.m. kirjoitti:
Hyvä. Nyt sä olet jo martti-sesilia-reino! joo. paskanjauhajiin on vain yks asenne. vetäkää handuun ihan vapaasti mutta pitäkää turpanne tukossa
Taidat olla oikea Tom Of Finland, kun et osaa käyttäytyä hyvin naisia kohtaan. Mitä se sinulle kuuluu mitä täällä kirjoitetaan? Siis, pidä turpasi kiinni, pervo.
"I am too sexy to myself"
MarttyyriMallari-TTt- MMm-TTt
MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
Taidat olla oikea Tom Of Finland, kun et osaa käyttäytyä hyvin naisia kohtaan. Mitä se sinulle kuuluu mitä täällä kirjoitetaan? Siis, pidä turpasi kiinni, pervo.
"I am too sexy to myself"
MarttyyriMallari-TTtHeti läikkyi kuppi marttyyriltä kun luuli ettei jengi nää läpi noita säälittäviä yrityksiä pelata monella nimimerkillä. Sama juttu kävi noilla pienoismallisaiteilla kun nauroivat tään pellen (marttyyri-mallari/t-10/matias niemi jne.) sieltä ulos.
- Rento Reino
t.o.m. kirjoitti:
Hyvä. Nyt sä olet jo martti-sesilia-reino! joo. paskanjauhajiin on vain yks asenne. vetäkää handuun ihan vapaasti mutta pitäkää turpanne tukossa
Jos pysytyt pitää ton asentees muihin ihmisiin koko elämäs niin oot kyllä aika sissi. Kannustan sua jatkamaan valitsemallas tiellä. Kyl se siit pikkuhiljaa ilox muuttuu, tai ainakin muiden ilox.
MMm-TTt kirjoitti:
Heti läikkyi kuppi marttyyriltä kun luuli ettei jengi nää läpi noita säälittäviä yrityksiä pelata monella nimimerkillä. Sama juttu kävi noilla pienoismallisaiteilla kun nauroivat tään pellen (marttyyri-mallari/t-10/matias niemi jne.) sieltä ulos.
Niinkö on tapahtunut? No, olkoon niin sitten, mutta etkö ole ollenkaan tyytyväinen siitä etten ole häiritsemässä mielipiteineni mallareita? Näillä muilla saiteilla ei ole takakireitä persläpiä.
"Älkää mallailko"
MarttyyriMallari-TTt
Yrität rinnastaa minut pedofiileihin? Minun mielestä kenekään aikuisen ei kuulu esiintyä nuorena poikana ja tietysti nuorten forumeita tarvitsee valvoa, ettei heidän keskusteluihin sekaannu aikuinen paskasakki. Huomaan että yrität saada kovasti päätäni vadille. Mitä tulee tuohon webmasterjuttuun, niin keskustelijan olisi pitänyt
mainita nimeltä webmaster ja myös sivusto millä webmaster toimii. Sitten minun olisi pitänyt kirjoittaa vaikkapa näin: Mallarit.fi sivuston webmaster Mauno Mallari on poliisin vasikka.
Silloin minä olisin yksilöinyt henkilön joka toimii poliisin kätyrinä ja olisit päässyt ilmiantamaan minut, jos se on tarkoituksesi.
Joten näillä eväillä eteenpäin.
"He eivät luovuta"
MarttyyriMallari-TTt
Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101054
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82794Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat261570Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 26472
- 47417
- 30406
