Muistakaa kortsut,

ettei tulisi niin paljon ei-toivottuja raskauksia tänäkin kesänä. Näin pääsi käymään eräälle naistutulleni, jonka siunattu tila päättyi aborttiin ja nyt tämä naisparka makaa masentuneena kotonaan pulloa suudellen :( Siis, naisetkin voisivat varustaa käsilaukkunsa tuhdilla pinolla ehkäisyvälineitä, ennenkuin lähdette hieromaan läheisempää tuttavuutta
voimakkaampaan sukupuoleen (miehiin siis) :D


"She was a animal, she was a body of christ"


MarttyyriMallari-TTt

12

1346

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • keukeu

      Yksi tuttavani aina muistuttaa, että "pillu ei huumoria ymmärrä"

      • Ei varmaankaan ymmärrä, mutta sitä kautta tulee maailmaan myös humoristeja, kuten sinä ja minä.


        "Muijaa lakoon ja siementä vakoon"


        MarttyyriMallari-TTt


      • keukeu
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        Ei varmaankaan ymmärrä, mutta sitä kautta tulee maailmaan myös humoristeja, kuten sinä ja minä.


        "Muijaa lakoon ja siementä vakoon"


        MarttyyriMallari-TTt

        Että jos ei ole ehkäisyä, niin leikilläänkin paneminen saattaa raskaaksi.


      • keukeu
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        Ei varmaankaan ymmärrä, mutta sitä kautta tulee maailmaan myös humoristeja, kuten sinä ja minä.


        "Muijaa lakoon ja siementä vakoon"


        MarttyyriMallari-TTt

        se on vakava juttu sitten. Eikä naurata välttämättä ollenkaan ketään. Se oli pointti.


      • keukeu kirjoitti:

        Että jos ei ole ehkäisyä, niin leikilläänkin paneminen saattaa raskaaksi.

        Oletko sinä saattanut naisen raskauden tilaan pelkästään halaamalla häntä? ;)


        "Olet aika hassu"


        MarttyyriMallari-TTt


      • keukeu kirjoitti:

        se on vakava juttu sitten. Eikä naurata välttämättä ollenkaan ketään. Se oli pointti.

        jos pelkästään halaamalla saat naisesi raskaaksi...


        "Älä kiehnaa liikaa"


        MarttyyriMallari-TTt


      • keukeu
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        jos pelkästään halaamalla saat naisesi raskaaksi...


        "Älä kiehnaa liikaa"


        MarttyyriMallari-TTt

        siis karski huumori vika kohdassa tarkoitti, että ilman ehkäisyä tehty yhdyntä saattaa saada naisen raskaaksi. Eli tuttavan sanoin "pillu ei huumoria ymmärrä", vaan on tosissaan kun sperma on läsnä naisen sukupuolielimessä. Huonoa jätkähuumoria myönnetään. Vaan kellonaika ei ollut paras ko. keskustelun aloitukselle niin muodoin, että lipsauksia sattuu.


      • keukeu kirjoitti:

        siis karski huumori vika kohdassa tarkoitti, että ilman ehkäisyä tehty yhdyntä saattaa saada naisen raskaaksi. Eli tuttavan sanoin "pillu ei huumoria ymmärrä", vaan on tosissaan kun sperma on läsnä naisen sukupuolielimessä. Huonoa jätkähuumoria myönnetään. Vaan kellonaika ei ollut paras ko. keskustelun aloitukselle niin muodoin, että lipsauksia sattuu.

        Noinhan se menee ja just siksi kehotin hankkimaan niitä kortsuja :) Varsinkin nuoret naiset ovat näihin aikoihin vaaravyöhykkeessä. He lipittävät siideriä ja antautuvat hyvin helposti lemmenseikkailuihin tuiki tuntemattomin miesten kanssa. Eihän siinä mitään pahaa ole, mutta ne jälkiseuraukset...


        "Esiliina mukaan"


        MarttyyriMallari-TTt


    • .......

      Mikä on sitten kestävin ja paksuin kondomi? Voitko antaa vinkin, koska monet kondomit menevät helposti rikki. Ja pitääkö naisella olla erikoisia kondomeja, koska miehillä on erikokoisia peniksiä?

      • Naisillehan on kehitetty oma kortsunsa ja se sitten tungetaan pilluun. Kysele sitä apteekista :P


        "Love to love you"


        MarttyyriMallari-TTt


    • ja vieläpä käytetään

      Kyllä on kortsut meikkipussissa laukussa mukana menossa. Naisethan käsittääkseni käyttävät ihan mielellään kondomia, mutta monilla miehillä taitaa olla vaikeuksia niiden kanssa? Nuoremmat miehet ovat tottuneempia kuin n. 30-vuotiaat, vaikka kokemusta nuorilla on vähemmän. Lienevätkö sitten itsekseen harjoitelleet, olisi muuten monille miehille ihan aiheellista etteivät sitten tositilanteessa menisi puihin kun ne kumit kaivetaan sieltä meikkipussista. "Emmä oikein tykkää noist kumeista... Joo ei tää oikein meinaa onnistua tän kumin kanssa kun en ole tottunut käyttämään..."

      • vaikuttaa

        Mä en oo niin tottunut kortsujen käyttäjä, mutta merkeissä on eroa. Jollain tavalla se on jopa kiihottavampaa kortsun kanssa kuin ilman, mutta harvoin se tuntuu aidosti hyvältä. Joskus paneminen kortusn kanssa ei tunnu miltään. Ja jos ei oo oikein fiiliksissä, niin yhdyntä on entistä huonompi. Mut suosittelen kyllä kortsun käyttöä, ehdottomasti.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1054
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      570
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      472
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      417
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      406
    Aihe