Suomi mikrosirun koekentäksi.

KaikkiOnValmista

13

1771

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Adam

Olet oikealla asialla. Olen kuullut sirujen vaaroista eri taholta kuin sinä. Suomessa innostutaan herkästi kaikesta uudesta teknikan alalla.

• melissa2001

Mikrosirusta olen kuullut senverran ,että se laitetaan ihon alle injektio neulalla.
        Siinä on vaan se vaara että se voi lähteä liikkeelle ,ja näin aiheuttaa ihmisen hermostoon vaurioita.
        Kaikki kait sen vakavuuden tietävät, että mitä se merkitsee ihmiselle itselleen silloin ?
        Jos hyötykäyttöön yhteiskunnan osalta joskus tulee mikrosiru , niin melkein kysyisin ,että mitä hyötyä siitä on???
        Palvelutko nopeutuu?
        Nyt on jo nähty tämä teho yhteiskunta , mihin se ihmiset on johtanut??

• µµµ
        melissa2001 kirjoitti:

Mikrosirusta olen kuullut senverran ,että se laitetaan ihon alle injektio neulalla.
        Siinä on vaan se vaara että se voi lähteä liikkeelle ,ja näin aiheuttaa ihmisen hermostoon vaurioita.
        Kaikki kait sen vakavuuden tietävät, että mitä se merkitsee ihmiselle itselleen silloin ?
        Jos hyötykäyttöön yhteiskunnan osalta joskus tulee mikrosiru , niin melkein kysyisin ,että mitä hyötyä siitä on???
        Palvelutko nopeutuu?

Siitä on sellainen hyöty lopunajan yhteiskunnassa, että ilman sitä sirua et voi myydä etkä ostaa yhtään mitään. Saa nähdä missä vaiheessa päästään "itse asiaan" mutta ainakin tällä hetkellä ihmisten asenteita vielä muokataan hyväksymään ajatus sellaisesta.

"Ja se saa kaikki, pienet ja suuret, sekä rikkaat että köyhät, sekä vapaat että orjat, panemaan merkin oikeaan käteensä tai otsaansa, ettei kukaan muu voisi ostaa eikä myydä kuin se, jossa on merkki: pedon nimi tai sen nimen luku.
        Tässä on viisaus. Jolla ymmärrys on, se laskekoon pedon luvun; sillä se on ihmisen luku. Ja sen luku on kuusisataa kuusikymmentä kuusi.

Älkää kukaan missään tapauksessa ottako koskaan tällaista sirua; silloin myyt sielusi itse Saatanalle!

• vasenkätinen
        µµµ kirjoitti:

Siitä on sellainen hyöty lopunajan yhteiskunnassa, että ilman sitä sirua et voi myydä etkä ostaa yhtään mitään. Saa nähdä missä vaiheessa päästään "itse asiaan" mutta ainakin tällä hetkellä ihmisten asenteita vielä muokataan hyväksymään ajatus sellaisesta.

"Ja se saa kaikki, pienet ja suuret, sekä rikkaat että köyhät, sekä vapaat että orjat, panemaan merkin oikeaan käteensä tai otsaansa, ettei kukaan muu voisi ostaa eikä myydä kuin se, jossa on merkki: pedon nimi tai sen nimen luku.
        Tässä on viisaus. Jolla ymmärrys on, se laskekoon pedon luvun; sillä se on ihmisen luku. Ja sen luku on kuusisataa kuusikymmentä kuusi.

Älkää kukaan missään tapauksessa ottako koskaan tällaista sirua; silloin myyt sielusi itse Saatanalle!

"ilman sitä sirua et voi myydä etkä ostaa yhtään mitään"

Meinaatko että rahan käyttö lopetetaan maailmassa kokonaan?
        Eipä ole mitään sellaista näköpiirissä.

"panemaan merkin oikeaan käteensä tai otsaansa"

Entäpä jos laitankin merkin vasempaan käteeni näin vasenkätisenä - silloinhan tuo raamatun ennustus ei täyty.

"silloin myyt sielusi itse Saatanalle"

En oikein voi myydä olematonta olemattomalle.
        Vai voisitko esittää jonkun todisteen sielusta tai saatanasta? Itselläni kun ei ole mitään havaintoja moisista.

• µµµ kirjoitti:

Kuolleena syntynyt ajatus.

• pph.
        melissa2001 kirjoitti:

Palvelutko nopeutuu?

Lisääntyvissä katastrofeissa katoaa paljon ihmisiä, jotka voitaisiin helposti paikantaa, käteinen poistuisi, joka tarkoittaa myös katukaupan(huumeet ym.)loppumista, sairauksiin helpotusta, kaikki kortit ja henkilöllisyystiedot samassa sirussa, ehdonalaisvankeja helppo seurata ym. rikollisia, hyötyjä on lukematon määrä kun vain käyttää mielikuvitusta.

Loppujenlopuksi tämä kuitenkin orjuuttaa ihmisen ja varoitan ottamasta tätä sirua.

• µµµ

Poimin tämän tekstin pätkän seuraavasta osoitteesta: http://koti.phnet.fi/elohim/viimeiset_paivat5
      Yllättävän mielenkiintoista luettavaa.

"Edelleen kun puhutaan mikrosirun kehittelystä ihmisen ihon alle, on siitä tehty pari mielenkiintoista havaintoa. Ne ovat havaintoja, jotka liittyvät mikrosirun voimanlähteeseen ja mikä olisi sille paras paikka:

- Ensinnäkin kun on etsitty sitä, mikä olisi paras voimanlähde ihmisessä olevalle mikrosirulle, on todettu parhaan sellaisen olevan litium-patterin, joka varaa itseään pelkän lämmönvaihtelun avulla. Tämän voimanlähteen etuna on se, että siru ei tarvitsisi mitään muuta voimanlähdettä ja se saataisiin kerta-asennuksella pysyvätoimiseksi.

- Toinen huomio liittyy litiumpatterin toimintaan. Sillä kun tutkittiin, missä ihmisestä löytyvät ne paikat, joissa lämmönvaihtelut olisivat suurimmat litium-patterin toiminnan kannalta, todettiin kahden paikan niistä olevan ylitse muiden: ne ovat ihmisen otsa tukan rajassa ja hänen kätensä selkämysalue eli juuri ne paikat, jotka Raamattukin yhdistää pedon merkkiin.

Tämä yhtäläisyys voi tietenkin olla sattuma eikä asiasta tässä vaiheessa voi varmuudella sanoa vielä mitään. Ainoastaan se voidaan todeta, että tekniikka tämänlaatuista kaupankäyntiä (siru laitetaan ihmiseen) varten on jo olemassa ja sitä on myös mahdollista tulevaisuudessa käyttää."

• jos

jos joku kumartaa petoa ja sen kuvaa ja ottaa sen merkin otsaan tai käteensä, niin hänkin on juova jumalanvihan viiniä.joka sekoittamattomana on kaadettu hänen vihansa maljaan,ja häntä pitää tulella ja tulikivellä vaivattaman pyhien enkelien edessä ja karitsan edessä.ja heidän vaivansa savu on nouseva aina ja iankaikkisesti.eikä heillä ole lepoa päivällä eikä yöllä, heillä, jotka petoa ja sen kuvaa kumartavat.eikä kenelläkään.joka ottaa sen nimen merkin.tässä on pyhien kärsivällisyys,niiden,jotka pitävät jumalan käskyt ja jeesuksen uskon.ja minä kuulin äänen taivaasta sanovan:kirjoita:autuaat ovat ne kuolleet,jotka herrassa kuolevat tästäedes.totisesti-sanoo henki-he saavat levätä vaivoistansa,sillä heidän tekonsa seuraavat heitä. johanneksen ilmestys 14luku 9-13 jae

• Koikkanen

Näin jossakin kaupassa taskulampun, joka sai voimansa siitä, että sitä ravistettiin. Voisikohan sellaista käyttää sirunkin voimanlähteenä? Pitäisi tietysti löytää ihmisestä jokin kohta, joka normaalistikin rynkyttää edestakaisin ettei tarvitsisi varta vasten ryhtyä ravistelemaan. Kyllähän sellainen voisi löytyäkin...

• no juu ei

Yllättävän mielenkiintoista on myös se, että missään kohtaa tekstiä ei mainittu missä tuollaisia tutkimuksia sirun parhaasta paikasta muka on tehty. Ei ainoatakaan lähdettä, viitettä eikä linkkiä tai jotain muuta, mistä väitteet voisi tarkistaa. Siis vain pelkkiä väittämiä ilman ainotakaan todistetta eli tyypillistä hihhuli-propagandaa. Aika surkeeta jos joku ihan vakavissaan uskoo tuollaista, mutta hihhulithan nyt tunnetusti uskovat ihan mitä tahansa ja täysin ilman todisteita...

• ollaan
        no juu ei kirjoitti:

Yllättävän mielenkiintoista on myös se, että missään kohtaa tekstiä ei mainittu missä tuollaisia tutkimuksia sirun parhaasta paikasta muka on tehty. Ei ainoatakaan lähdettä, viitettä eikä linkkiä tai jotain muuta, mistä väitteet voisi tarkistaa. Siis vain pelkkiä väittämiä ilman ainotakaan todistetta eli tyypillistä hihhuli-propagandaa. Aika surkeeta jos joku ihan vakavissaan uskoo tuollaista, mutta hihhulithan nyt tunnetusti uskovat ihan mitä tahansa ja täysin ilman todisteita...

onneksi vasta vaiheessa, jossa uumoillaan tulevaa siruyhteiskuntaa. Me ei tarkkaan tiedetä, miten ja minkälajin sirua tullaan käyttämään pedon yhteiskunnassa. Mutta jokatapauksessa teknologia on jo niin pitkällä, että siruyhteiskuntaan voidaan pikkuhiljaa jo siirtyä. Sivuja löytyy googlesta mikrosiru ja microchip nimillä mm. Toistaiseksi siruja on vasta kokeiltu ihmisten sisällä, mutta on vain ajan kysymys, milloin esim. bussikorttisiru pistetäänkin ihon alle eikä korttiin.

• .huuhaa-ukko
    • ninde87

mulla on siru ja tuntuu kuin vain lääkäri joka laitto mulle sen niin tietää ja sit yhet tyypit jotka seuraa sen kautta mua.
      Sillä pystyy myös tekeen kiusaa yks laittaa musiikkia soimaan ja pari kesää sitten teki etten nähny välillä mitään.
      Sen kautta oon myös jutellu muutamien tyyppien kanssa,mut en enää.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      156
      1601
    2. Rakastan sinua

Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli
      Ikävä
      55
      1278
    3. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      185
      1037
    4. Kun viimeksi tapasit kaivattusi

Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi
      Ikävä
      51
      1006
    5. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      76
      978
    6. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      36
      919
    7. Jos lähestyisin

näyttäisitkö ovea vai vihreää valoa?
      Ikävä
      57
      841
    8. Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!

Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy
      Luterilaisuus
      206
      824
    9. Mitä Raamattu opettaa samaa sukupuolta olevien avioliitosta 4.0

Edelliset kolme ketjua tuli täyteen joten jatketaan keskustelua. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaali
      Luterilaisuus
      153
      793
    10. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      111
      783
    Aihe