Miten 'tullaan uskoon'?

Siis miten

Miltä se tuntuu? Miltä tuntuu tajuta, että tämä on se nyt ainoa oikea uskomus??

20

718

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Crypticall
    • Uskoon tuleminen ei ole jonkin asian itselleen uskottelemista, vaan se on henkilökohtaista vakuuttumista Jumalan ja Jeesuksen hyvistä tarkoitusperistä meitä kohtaan.

Toisilla se vaatii paljon aikaa ja vaivannäköä asioiden selvittämiseksi, toisille tämä oivallus tulee kuin salama kirkkaalta taivaalta.

• Trubaduuri

Ihminen omaa uskoa Luojaan, taivaalliseen Isään jo heti syntymästään lähtien. Joten ei sen kummempaa tuosta, eikä mitään uutta tuonkaan suhteen auringon alla. Joko siis tottelet Luojaa, Jumalaasi ja toteu- tat Hänen tahtoansa tai sitten olet tottelematon ja teet jota huvittaa. Valinta on sinun itsesi asia kokonaan.

• Totuuden rakkaus on ehto, että Henki voi vaikuttaa:
      Matt. 23:37
      "Jerusalem, Jerusalem! Sinä tapat profeetat ja kivität ne, jotka on lähetetty sinun luoksesi. Miten monesti olenkaan tahtonut koota lapsesi, niin kuin kanaemo kokoaa poikaset siipiensä suojaan! Mutta te ette tahtoneet tulla. [23:37-39: Luuk. 13:34,35 : Ap. t. 7:59 | Jes. 31:5 | Jes. 65:2; Jer. 6:16]
      Luuk. 13:34
      "Jerusalem, Jerusalem! Sinä tapat profeetat ja kivität ne, jotka on lähetetty sinun luoksesi. Miten monesti olenkaan tahtonut koota lapsesi, niin kuin kanaemo kokoaa poikaset siipiensä suojaan! Mutta te ette tahtoneet tulla. [13:34,35: Matt. 23:37-39 : Matt. 23:37 ]

"Jos kuitenkin joltakulta teistä puuttuu viisautta, pyytäköön Jumalalta. Hän on saava pyytämänsä, sillä Jumala antaa auliisti kaikille, ketään soimaamatta. Mutta pyytäköön uskossa, lainkaan epäilemättä. Joka epäilee, on kuin meren aalto, jota tuuli ajaa sinne tänne."(Jaak. 1:5-6)

"Ja kun te nämä saatte, minä kehottaisin teitä kysymään Jumalalta, iankaikkiselta Isältä, Kristuksen nimessä, eivätkö nämä asiat ole totta; ja jos te kysytte vilpittömin sydämin, vakain aikein, Kristukseen uskoen, hän ilmoittaa niistä totuuden Pyhän Hengen voimalla." (Moroni 10:6)

"Nyt, kuten sanoin uskosta - että se ei ollut täydellistä tietoa - aivan samoin on minun sanojeni laita. Te ette voi aluksi tietää niiden olevan täydellisen varmasti totta, sen enempää kuin usko on täydellistä tietoa.
      Mutta katso, jos te heräätte ja herätätte kykynne, jopa niin että kokeilette sanojani, ja osoittaisitte vähäisen uskoa, niin, vaikka ette voisi enempää kuin haluta uskoa, antakaa tämän halun tehdä työtä itsessänne, kunnes uskotte sillä tavalla, että voitte antaa sijaa osalle sanoistani.
      Nyt, vertaamme sanaa siemeneen. Nyt, jos te annatte sijaa, niin että sydämeenne voidaan kylvää siemen, katso, jos se on oikea siemen eli hyvä siemen, jos te ette epäuskollanne heitä sitä pois, niin että vastustatte Herran Henkeä, katso, se alkaa paisua teidän rinnassanne, ja kun te tunnette nämä paisumisen liikkeet, te alatte sanoa itsellenne: Tämän täytyy olla hyvä, sillä se alkaa avartaa sieluani; niin, se alkaa valaista ymmärrystäni, niin, se alkaa olla minusta ihana."
      Alma 32:26-28

• elementti,

pois uskoontulosta....ja se on uudestisyntuminen.

Jeesuksen omat sanat:Joh. 3:3
        Jeesus vastasi ja sanoi hänelle: "Totisesti, totisesti minä sanon sinulle: joka ei synny uudesti, ylhäältä, se ei voi nähdä Jumalan valtakuntaa".

synnintunto-- katumus- parannus=pelastus
        tuota prosessia kutsutaan uudestisyntymiseksi

lännenhunttari

• elementti, kirjoitti:

pois uskoontulosta....ja se on uudestisyntuminen.

Jeesuksen omat sanat:Joh. 3:3
        Jeesus vastasi ja sanoi hänelle: "Totisesti, totisesti minä sanon sinulle: joka ei synny uudesti, ylhäältä, se ei voi nähdä Jumalan valtakuntaa".

lännenhunttari

on uskon hedelmä eikä sen edellytys. Ihminen syntyy uudesti ottaessaan evankeliumin vastaan eli uskoo, tekee parannuksen ja ottaa vastaan kasteen syntien anteeksisaamiseksi niiltä, joilla on valtuus kastaa. Tätä seuraa Pyhän Hengen vastaanottaminen kätten päällepanon kautta. Kaste on vertauskuva vanhan ihmisen hautaamisesta ja uuden syntymisestä.

• Matti E Simonaho
        Tapani1 kirjoitti:

on uskon hedelmä eikä sen edellytys. Ihminen syntyy uudesti ottaessaan evankeliumin vastaan eli uskoo, tekee parannuksen ja ottaa vastaan kasteen syntien anteeksisaamiseksi niiltä, joilla on valtuus kastaa. Tätä seuraa Pyhän Hengen vastaanottaminen kätten päällepanon kautta. Kaste on vertauskuva vanhan ihmisen hautaamisesta ja uuden syntymisestä.

Uudelleensyntyminen on lyhyesti sitä, että kumoaa kaikki väärät, harhaanjohtavat opit mitkä johtaa kadotukseen ja helvettiin.

Maallisen ja Sielullisen Sukupuun ja Sielujen Valtakunnan tunnustus

A. Omistan minun kehoni, jossa on minun mieli, jossa on minun sielu. Sieluni on Luojasta ja Sielujen Valtakunnasta ja sitä hallitsee Sielujen Valtakunta ja Luoja. Maallisella tasolla, minun sieluni on nuorin, mutta Luojasta päin katsottuna sieluni on vanhin. Vaikka olen maallisesti aikuinen, sielu jonka olen saanut ei ole kuollut eikä kadonnut.

2. Maallisessa lapsessa minä olen pyhän perheen nuorin, mutta Luojasta päin katsottuna minä olen vanhin. Minun Äitini jossa synnyin sielullisesti, ja joka minut synnytti, on minun ainut maallinen pyhä Äiti, Luojan Elämän Kirjan mukaan. Minun Isäni on ainut maallinen pyhä Isä, Luojan Elämän Kirjan mukaan. Pyhässä Äidissä minä olen saanut Luojan ja Sielujen Valtakunnan kasteen. Minussa pyhä Äitini ja pyhä Isäni ja pyhät isovanhemmat ovat yhtä, ja minun kautta he ovat tulleet uudelleen kastetuiksi.

3. Minun sielu on sidottu minun sielulliseen sukupuuhun joka koostuu kaikista edesmenneiden sukulaisten sieluista aina ensimmäiseen pyhään Äitiin ja pyhään Isään saakka. Minun sielullinen sukupuu on oksa A Tammessa (ADAMMI) jonka runko on Sielujen Valtakunta joka koostuu kaiksta Pyhistä Äideistä ja Pyhistä Isistä Luomistyöstä saakka.

4. Kaikki yhtyy Sielujen Valtakuntaan ja Luojaan; Vaikka ihmiset ovat maallisesti erilaisia, jokainen on henkilökohtaisen sielullisen sukupuun, Sielujen Valtakunnan ja Luojan kautta veljeni tai siskoni. Sielujen Valtakunta ja kaikki mitä siihen on sidottu, on ainut Aito Pyhä Seurakunta ja ainut Aito Pyhä Sielullinen Yhteisö; Ne ovat ainoat jotka Luoja on luonut.

5. Minä tunnustan maallisen identiteettini ja sukupuuni ja tunnustan kaikki siihen kuuluvat. Minä tunnustan kaikki sielulliseen sukupuuhuni kuuluvat Sielujen Valtakunnan kaikkien nimien kautta ainoaksi Aidoksi Pyhäksi Sielulliseksi Seurakunnaksi, ja ainoaksi Aidoksi Pyhäksi Sielulliseksi Yhteisöksi minkä Luoja on luonut, ja johon kaikkien ihmisten sielulliset sukupuut on sidottu, ja jota Sielujen Valtakunta ja Luoja hallitsee. Minä tunnustan Luojan ja Valtakunnan Lain jonka nykyään tunnemme nimellä IO Käskyä, ja tunnustan kaiken sen mitä on taivaan sisäpuolella ja kaiken mitä sen ulkopuolella on Luojan luomaksi.

6. Sielujen Valtakunnasta ei lähde syntistä ja Sielujen Valtakuntaan ei päästetä syntistä. Näillä sanoin olen puhdistanut maallisen ja sielullisen sukupuuni. Se joka sielullisen sukupuuni aikanaan on saastuttanut ja ohjannut kadotukseen, hänet on Sielujen Valtakunta tuominnut sanojensa ja tekojensa mukaan ja sitä ei enää ole.

7. Jos minun pyhän perimän joku on osoittanut tai osoittaa jonnekkin muualle kuin mitä edellä on esitetty, hän joka sen muualle on osoittanut tai osoittaa, hän ei ole Sielujen Valtakunnan, Pyhän Sielullisen Seurakunnan, Pyhän Sielullisen Yhteisön eikä Luojan edustaja. Kiellän hänet ja kaiken mitä hän edustaa, mutta minä en häntä tuomitse; Vain Sielujen Valtakunta ja Luoja saa tuomita.

8. Kiellän kaikki hänen sanat ja teot jotka johtaa harhaan. Revin korvani irti hänen puheistaan ja revin silmäni irti hänen todisteista, koska ne kaikki on sidottu maalliseen ja herjaa kaikkea mikä on minulle pyhää; Luoja, Sielujen Valtakunta, Pyhä Sielullinen Seurakunta, Pyhä Sielullinen Yhteisö, minun Sielullinen Sukupuu joihin minun Maallinen Identiteetti ja Sukupuu on sidottu.

9. Tämä Evakeliumi on laadittu pyhän sanoman mukaan; Ihmistä ei saa asettaa ihmistä vasten vaan viisaus on laitettava tyhmyyttä vasten ja oikeaoppisuus vääräoppisuutta vasten. Puhdistautukaa Luojan ja Sielujen Valtakunnan IO Käskyä, ja pyhän sielun ja pyhän sielullisen suvun sanoja noudattaen. Pitäkää kiinni maallisesta ja sielullisesta sukupuustanne ja suojelkaa sitä kaikelta mikä johtaa harhaan. kun sen teette, Sielujen Valtakunta on teidän kanssanne maailman loppuun asti;

O. Tunnustan maallisen identitettini ja sukupuuni ja sielullisen sukupuuni ja suojelen niitä. Suojelen kaikkien veljien ja siskojen oikeutta tuntea Luoja, Sielujen Valtakunta, Ainut Oikea Pyhä Sielullinen Seurakunta ja Ainut Oikea Pyhä Sielullinen Yhteisö jonka kautta kaikki ihmiset ovat sielullisia sukulaisia. Näin minut on sidottu Luojaan ja näin Luoja on sidottu minuun, maailman alusta maailman loppuun asti. Tulkoot Isa pian, ja antakoot hän palkkansa kullekkin hänen tekojensa mukaan. A.

http://kivi.suomalaiset.org/kivi.pl?nayta=sukupuut

• väärassa
        Tapani1 kirjoitti:

kun se sanoo-Joh. 3:3

tassa uudestisyntyminen on aivan varmasti taivaaseen
        paasyn edellytys,eika uskon hedelmä.l-h

• väärassa kirjoitti:

Uudestisyntymiseen kuuluu kaste ja Pyhän Hengen lahja. Ei tässä ole mitään sanan väärässä olemista. Kasteen tulee olla uskovan kaste upottamalla. Muuten siihen ei sisälly vanhan ihmisen hautaamisen ja uuden syntymisen vertauskuvaa, kuten on tarkoitus.

Uudestisyntymiseen ei tarvitse liittyä mitään erityistä kokemusta, kuten olen ymmärtänyt helluntailaisten ajattelevan. Kielillä puhuminen ei ole siitä merkki, mutta uudenlainen elämä uskoen ja käskyjä pitäen on siitä osoitus.

• Matti E Simonaho
        Tapani1 kirjoitti:

Uudestisyntymiseen kuuluu kaste ja Pyhän Hengen lahja. Ei tässä ole mitään sanan väärässä olemista. Kasteen tulee olla uskovan kaste upottamalla. Muuten siihen ei sisälly vanhan ihmisen hautaamisen ja uuden syntymisen vertauskuvaa, kuten on tarkoitus.

Uudestisyntymiseen ei tarvitse liittyä mitään erityistä kokemusta, kuten olen ymmärtänyt helluntailaisten ajattelevan. Kielillä puhuminen ei ole siitä merkki, mutta uudenlainen elämä uskoen ja käskyjä pitäen on siitä osoitus.

Minun mieli ja sielu on henkilökohtainen eikä kollektiivinen. Se mitä minun ja Luojan välillä on ei kuulu kenellekkään toiselle. Jos omaksuu sen mitä toinen uskoo, saattaa omaksua hullun Muulaisen mielen joka johtaa harhaan. Mikään ei perustu niihin mieli(puolisiin)kuviin mitä ulkoapäin tulee ja mitä Muulaiset ovat meille pakottaneet kuluneen IOOO vuoden aikana. IOOO vuoteen ei kukaan ole oppinut yhtään mitään - paitsi maksaamaan siitä että saamme kuulla kuinka synstisiä me olemme.

He antoivat tunnustuksensa esi-vanhemmillemme; "Olemme syntisiä ja perisyntisiä, uskokaa tai kuolkaa!". Me ja He ei ole ikinä sama. Ja HE jonka tunnustuksen antoi Raamattu kädessään, HEitä ei ole.

Tunnustus pätee vielä tänä päivänäkin. Kaikki rikokset mitä on tehty esim. Suomen kansaa vasten, ne kaikki on tehty tänään koska ne elää kaikkien valheiden myötä.

Huoraaminen

Mikään mikä on kehittynyt Kristinuskosta koskien sielullisia asioita ei johda puhtauteen ja valoon, vaan likaan ja pimeyteen. Kukaan ei ole oppinut mitään IOOO vuoteen - paitsi uskomaan ja maksamaan.

Makasamalla tai muuten korvaamalla tekopyhälle isälle tekopyhästä kasteesta ja liittymisestä tekopyhään seurakuntaan, sillä ei Sielujen Valtakunnasta saa paikkaa. Kukaan Jumalan ja Sielujen Valtakunnan edustaja ei vaadi palkkaa tai muuta korvausta työstään koska se perustuu Jumalan ja Sielun Valtakunnan sanomaan; Rakkaus. Se mitä joku antaa, sen hän antaa puhtaasta mielestä ja puhtaasta sielusta puhtaalle mielelle ja puhtaalle sielulle.

Jumalan ja Sielujen Valtakunnan Rakkaudella ja Rahalla ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa. Jos joku on missään muodossa on vaatinut tai missään mielessä vaatii Sinulta rahaa tai omaisuutta palveluksistaan, myös siitä Sinä tunnet heti että kyseessä on harhaanjohtaja.

Maksamalla "Jumalan rakkaudesta" tekopyhälle isälle, sinä et liity Jumalaan ja Sielujen Valtakuntaan, vaan Sinä teet huorin ostamalla rakkauden häneltä ja sinä maksat huoralle. Ja sinut liitetään huoran taloon huoriksi muiden huorien joukkoon; Sinut on huorattu.

Samalla tavalla, jos missään mielessä hyväksyt tekopyhän isän osaksi maallista tai sielullista sukuasi esim. lapsikasteessa, teet äidistä sielullisen huoran ja lapsesta sielullisen huoran penikan; Valehteleva tekopyhä isä syrjäyttää lapsen oikean isän ja osoittaa sukupuusi maalliseen tekopyhään seurakuntaan eikä Luojaan ja Sielujen Valtakuntaan ja Ainoaan oikeaan Pyhään Seurakuntaan ja Ainoaan oikeaan Pyhään Sielulliseen Yhteisöön.

- Älä tee huorin.

" Jumala ei antanut meille mieltä, sielua ja niiden yhdistelmän viisautta jotta käyttäisimme niitä kaiken maailman hullujen uskomiseen ja että kehittyisimme hulluiksi - vaan päinvastoin. "

Jokainen lapsi saa sielun ennen syntymää ja se on hänen sielullinen syntymäpäivä; "Luojan sielullinen kaste". Lapsi viettää 9-10 kuukautta ainoassa puhtaassa Luojan Kastevedessä. ja kun hän syntyy, hänet on Luoja Kastanut.

Lapsessa lapsen Ainoa Oikea Pyhä Äiti, ja Ainoa oikea Pyhä Isä (vanhemmat) on yhä, ja lapsesnsa kautta heidät ja lapsen isovanhemmat on kastettu.

Kaikki sen ulkopuoliset ratkaisut ei ole Luojasta eikä ne ole sidottu Elämän Kirjaan; Huijausta ja harhaanjohtamista.

• Matti E Simonaho
        väärassa kirjoitti:

"Totisesti, totisesti minä sanon sinulle: joka ei synny uudesti, ylhäältä, se ei voi nähdä Jumalan valtakuntaa".

"väärässä" ei olut 2OOO vuotta sitten kun ei ollut Ä kirjainta.

Uudelleensyntyminen on että kieltää kaiken väärän ja vääryteen perustuvan; Kristinuskon ja siitä sikeytyneiden kaikkien lahkojen harhaanjohtavat opit, ja tunnustaa Maallisen (Kansallisen) Identiteetin ja Sukupuun, ja Sielullisen Sukupuun, Sielujen Valtakunnan Pyhät Äidit ja Pyhät Isät ja Luojan.

Minun tunnustus (Sinun tunnustus?)

A. Kaiken Luoja ei ole [usko]lainen. Kukaan Sielujen Valtakunnassa ei ole [usko]lainen. Kukaan minun sielullisessa sukupuussa ei ole [usko]lainen. Niin en myöskään Minä ole [usko]lainen. Kukaan ennen minua mainituista ei kanna ristiä sisällä eikä ulkona, niin en myöskään minä sitä kanna, koska se on puolestani jo kannettu. Minä en tee Luojan kuvaa enkä kuvaa pyhistä Äideistä tai pyhistä Isistä jotka ovat Sielujen Valtakunnassa. Minä en palvo kuvia, rakennusia tai mitään maan päällä tai vesissä maan alla. Minä en kumarra niitä enkä palvo niitä, kuten en myöskään palvo ja kumarra niitä jotka sellaisia esittää, koska sellaisten kuvien esittäminen ja palvominen on Luojan ja Sielujen Valtakunnan Laissa kielletty.

I. Minä tiedän kuka minä olen minun maallisen identiteettini ja sukupuuni, ja minun sielullisen sukupuuni kautta; Minä olen Suomalainen, minkään muunlainen minä en ole. Minä, minun mieleni, minun sieluni, minun sielullinen sukupuuni jossa on kaikkien esivanhempieni sielut, Sielujen Valtakunta jossa on kaikki pyhimmät Äidit ja kaikki pyhimmät Isät Luomisesta saakka, ja johon kaikkien veljieni ja siskojeni sielulliset sukupuut on sidottu maailmassa, joka on Ainut Oikea Luojan Pyhä Seurakuta ja Ainut Oikea Luojan Pyhä Sielullinen Yhteisö, ja Luoja on O I A. Ja me kaikki olemme 1. Sanat ja teot jotka yhdistää kaikki ihmiset Sielujen Valtakunnan kautta Luojaan on Sielujen Valtakunnasta ja Luojasta. Sanat ja teot jotka ei tee sitä, ei ole Sielujen Valtakunnasta eikä Luojasta.

O. Minun Tunnustus on laadittu Luojan ja Sielujen Valtakunnan Pyhän Kaavan ja Lain mukaan jonka nykyään tunnemme IO Käskynä. Tämä merkitsee sitä, että Luojan salainen nimi jota ei Sielujen Valtakunnan ulkopuolella tunneta, sisältyy Minun Tunnustukseen. Se mikä ei lahkoile eikä ole rikkinäinen on Aito ja Oikea. Jos sinä missään mielessä kiellät yhdenkään Minun Tunnustuksessa mainituista, kiellät kaikki jotka Minun Tunnustuksessa on mainittu, ja sen mukaan sinut myös tuomitaan; Menkää pois minun tyköäni, te kirotut, siihen iankaikkiseen tuleen, joka on valmistettu perkeleelle ja hänen enkeleillensä. IMI

Lue koko sivu:

• mitaan?
        Tapani1 kirjoitti:

enka puhunut Sanan vaarassa olostakaan mitaan,vaan sinun vaarassa olostasi.
        mita et tietenkaan voi myontaa?
        Raamattu puhuu uskon hedelmista-
        tussa ne ovatGal. 5:22
        Mutta Hengen hedelmä on rakkaus, ilo, rauha, pitkämielisyys, ystävällisyys, hyvyys, uskollisuus, sävyisyys, itsensähillitseminen.
        niissa ei mainita uudestisyntymaa.... vai mainitaanko?l-h

• Matti E Simonaho
        mitaan? kirjoitti:

enka puhunut Sanan vaarassa olostakaan mitaan,vaan sinun vaarassa olostasi.
        mita et tietenkaan voi myontaa?
        Raamattu puhuu uskon hedelmista-
        tussa ne ovatGal. 5:22
        Mutta Hengen hedelmä on rakkaus, ilo, rauha, pitkämielisyys, ystävällisyys, hyvyys, uskollisuus, sävyisyys, itsensähillitseminen.
        niissa ei mainita uudestisyntymaa.... vai mainitaanko?l-h

Älä tee huorin - Luojan ja Sielujen Valtakunnan rakkaus on ilmaista

Luojan ja Sielujen Valtakunnan rakkaus on ilmaista. Kukaan Luojan ja Sielujen Valtakunnan edustaja ei vaadi palkkaa tai muuta korvausta työstään koska se perustuu Luojan ja Sielun Valtakunnan sanomaan; Rakkaus. Aidolla, vilpittömällä rakkaudella ja rahalla ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa. Luojan ja Sielujen Valtakunnan rakkaus kumpuaa meistä itsesämme ja tulee esille kaikessa mitä sanomme ja kaikessa mitä me teemme. Hän joka esimerkiksi opettaa lapen syntiseksi, ja opettaa lapselle esimerkiksi että hyvä tapa on oikein ja paha tapa on väärin, ja vaatii lapselta korvauksen opeistaan, hän on kaukana Luojan ja Sielujen Valtakunnan rakkaudesta.

Kun sanomme tai teemme joitain joka perustuu Luojan ja Sielujen Valtakunnan rakkauteen, me teemme palveluksen Luojalle ja Sielujen Valtakunnalle: Luojan ja Sielujen Valtakunnan palveleminen ja rakkaus kumpuaa meistä itsestämme. Jumalanpalvelu kuten se kuluneen IOOO vuoden aikana on esitetty ja tehty on harhaanjohtamista. Luoja ja Sielujen Valtakunta ei ole sinun ulkopuolella vaan sisäpuolellasi. Jos joku on missään muodossa vaatinut, tai missään mielessä vaatii rahaa, omaisuutta tai muuta korvausta sielullisista palveluksistaan, tiedät heti että kyseessä on harhaanjohtaja. Mitä antaa, antaa puhtaasta mielestä ja puhtaasta sielusta puhtaalle mielelle ja puhtaalle sielulle - sillä ei ole mitään tekemistä rakkauden ostamisen kanssa.

Jos maksat rakkaudesta, oli kyse ruumiillisesta tai sielullisesta rakkaudesta, sinä maksat huoralle. Tekosi ei liitä sinua Luojaan eikä Sielujen Valtakuntaan vaan sinut on harhaanjohdettu; Sinä uskot vierasta joka on vain omaisuuttasi vailla. Sinä ostat häneltä rakkauden ja uskot että hänen sanat ovat Luojasta ja Sielujen Valtakunnasta: Sinä maksat huoralle. Kun liittyy rahaa tai muuta korvausta vaativaan tekopyhään seurakuntaan ja maksaa tekopyhistä sanoista ja teoista, liittyy huoran taloon ja seurakuntaan jossa kaikki maksaa huoralle, tekee huorin ja ovat harhaanjohdettuja. Se on IO Käskyssä kielletty: Älä tee huorin.

http://kivi.suomalaiset.org/kivi.pl?nayta=profeetat

• en ole maksanut
        Matti E Simonaho kirjoitti:

Älä tee huorin - Luojan ja Sielujen Valtakunnan rakkaus on ilmaista

Luojan ja Sielujen Valtakunnan rakkaus on ilmaista. Kukaan Luojan ja Sielujen Valtakunnan edustaja ei vaadi palkkaa tai muuta korvausta työstään koska se perustuu Luojan ja Sielun Valtakunnan sanomaan; Rakkaus. Aidolla, vilpittömällä rakkaudella ja rahalla ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa. Luojan ja Sielujen Valtakunnan rakkaus kumpuaa meistä itsesämme ja tulee esille kaikessa mitä sanomme ja kaikessa mitä me teemme. Hän joka esimerkiksi opettaa lapen syntiseksi, ja opettaa lapselle esimerkiksi että hyvä tapa on oikein ja paha tapa on väärin, ja vaatii lapselta korvauksen opeistaan, hän on kaukana Luojan ja Sielujen Valtakunnan rakkaudesta.

Kun sanomme tai teemme joitain joka perustuu Luojan ja Sielujen Valtakunnan rakkauteen, me teemme palveluksen Luojalle ja Sielujen Valtakunnalle: Luojan ja Sielujen Valtakunnan palveleminen ja rakkaus kumpuaa meistä itsestämme. Jumalanpalvelu kuten se kuluneen IOOO vuoden aikana on esitetty ja tehty on harhaanjohtamista. Luoja ja Sielujen Valtakunta ei ole sinun ulkopuolella vaan sisäpuolellasi. Jos joku on missään muodossa vaatinut, tai missään mielessä vaatii rahaa, omaisuutta tai muuta korvausta sielullisista palveluksistaan, tiedät heti että kyseessä on harhaanjohtaja. Mitä antaa, antaa puhtaasta mielestä ja puhtaasta sielusta puhtaalle mielelle ja puhtaalle sielulle - sillä ei ole mitään tekemistä rakkauden ostamisen kanssa.

Jos maksat rakkaudesta, oli kyse ruumiillisesta tai sielullisesta rakkaudesta, sinä maksat huoralle. Tekosi ei liitä sinua Luojaan eikä Sielujen Valtakuntaan vaan sinut on harhaanjohdettu; Sinä uskot vierasta joka on vain omaisuuttasi vailla. Sinä ostat häneltä rakkauden ja uskot että hänen sanat ovat Luojasta ja Sielujen Valtakunnasta: Sinä maksat huoralle. Kun liittyy rahaa tai muuta korvausta vaativaan tekopyhään seurakuntaan ja maksaa tekopyhistä sanoista ja teoista, liittyy huoran taloon ja seurakuntaan jossa kaikki maksaa huoralle, tekee huorin ja ovat harhaanjohdettuja. Se on IO Käskyssä kielletty: Älä tee huorin.

http://kivi.suomalaiset.org/kivi.pl?nayta=profeetat

[paitsi valillisesti] rakkaudesta vaimolle.onhan sita lahdetty ostoksille joskus jopa 'sen jalkeen'
        ,etta kylla hintoihin on tullut????mutta luulen, etta olet 'maksanut' itsekkin-tavalla ,tai toisella..l-h

• Matti E Simonaho

Uskoon tullaan kun hullu sanoo viisalle; "Olet hullu", ja viisaasta tulee hullu jos uskoo ja hän tekee sen jälkeen hulluja tekoja. Uskomista on kun omaksuu toisen/vieraan mielen omakseen.

Parempi tietää kuin uskoa: Minun tunnustus
      A. Kaiken Luoja ei ole [usko]lainen. Kukaan Sielujen Valtakunnassa ei ole [usko]lainen. Kukaan minun sielullisessa sukupuussa ei ole [usko]lainen. Niin en myöskään Minä ole [usko]lainen. Kukaan ennen minua mainituista ei kanna ristiä sisällä eikä ulkona, niin en myöskään minä sitä kanna, koska se on puolestani jo kannettu. Minä en tee Luojan kuvaa enkä kuvaa pyhistä Äideistä tai pyhistä Isistä jotka ovat Sielujen Valtakunnassa. Minä en palvo kuvia, rakennusia tai mitään maan päällä tai vesissä maan alla. Minä en kumarra niitä enkä palvo niitä, kuten en myöskään palvo ja kumarra niitä jotka sellaisia esittää, koska sellaisten kuvien esittäminen ja palvominen on Luojan ja Sielujen Valtakunnan Laissa kielletty.

I. Minä tiedän kuka minä olen minun maallisen identiteettini ja sukupuuni, ja minun sielullisen sukupuuni kautta; Minä olen Suomalainen, minkään muunlainen minä en ole. Minä, minun mieleni, minun sieluni, minun sielullinen sukupuuni jossa on kaikkien esivanhempieni sielut, Sielujen Valtakunta jossa on kaikki pyhimmät Äidit ja kaikki pyhimmät Isät Luomisesta saakka, ja johon kaikkien veljieni ja siskojeni sielulliset sukupuut on sidottu maailmassa, joka on Ainut Oikea Luojan Pyhä Seurakuta ja Ainut Oikea Luojan Pyhä Sielullinen Yhteisö, ja Luoja on O I A. Ja me kaikki olemme 1. Sanat ja teot jotka yhdistää kaikki ihmiset Sielujen Valtakunnan kautta Luojaan on Sielujen Valtakunnasta ja Luojasta. Sanat ja teot jotka ei tee sitä, ei ole Sielujen Valtakunnasta eikä Luojasta.

O. Minun Tunnustus on laadittu Luojan ja Sielujen Valtakunnan Pyhän Kaavan ja Lain mukaan jonka nykyään tunnemme IO Käskynä. Tämä merkitsee sitä, että Luojan salainen nimi jota ei Sielujen Valtakunnan ulkopuolella tunneta, sisältyy Minun Tunnustukseen. Se mikä ei lahkoile eikä ole rikkinäinen on Aito ja Oikea. Jos sinä missään mielessä kiellät yhdenkään Minun Tunnustuksessa mainituista, kiellät kaikki jotka Minun Tunnustuksessa on mainittu, ja sen mukaan sinut myös tuomitaan; Menkää pois minun tyköäni, te kirotut, siihen iankaikkiseen tuleen, joka on valmistettu perkeleelle ja hänen enkeleillensä. IMI

• l-h

Job 19:25

Mutta minä tiedän lunastajani elävän, ja viimeisenä hän on seisova multien päällä.

• Siis miten

etten vastauksistanne tullut ns. hullua hurskaammaksi.

Minulle tuli vain mielikuva, että palstalla on joitain hörhöjä. Asiallisia vastauksia ilman raamattuviittauksia ei saa.

Kysyin siis omakohtaista kokemusta, en mitään jeesus sanoo sitä, diipadaapa... Ymmärtänette!?

• l-h

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksköhän mä oon tuolla

Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup
      Ikävä
      32
      4341
    2. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      25
      2265
    3. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      12
      2177
    4. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      51
      1928
    5. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      30
      1493
    6. Se meidän sydänyhteys

Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi
      Ikävä
      73
      1456
    7. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      32
      1321
    8. Vanhemmalle naiselle

Juhannussauna on lämpiämässä. 🌿🥵💦
      Ikävä
      66
      1264
    9. Epäiletkö että kaivattusi

On tai on ollut ihastunut sinuun?
      Ikävä
      82
      1221
    10. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      40
      974
    Aihe