Kenen haluat tavata kun

kuolet tai sut tempaistaan taivaseen,tarkoitan Raamattun henkilöista jos jätetään Jeesus pois laskuista?Itse haluiasin tavatta vanhasta liitosta Nooan ja Uudesta liitosta Pietarin ja ristin ryövärin.

15

526

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja minut tempaistaisiin, haluaisin tavata sen puhuvan aasin.

      • Sellaisen

        Ns. uskovaisen, en todellakaan haluaisi olla ikuisuuttani heidän seurassaan.


      • Puhuva hihhuli

        Se aasi on jo kuollut, pölvästi!


      • siinä todella vakka kantensa tapaa,kuten sanonta kuuluu,he


      • aksu521 kirjoitti:

        siinä todella vakka kantensa tapaa,kuten sanonta kuuluu,he

        vakka kanttaan. Katsos, kun meikäläistä ei kiskaista minnekään. Minä jään vaan ihmettelemään ylös tempaistujen hihhuleiden maahan jääneitä tohveleita.


      • Puhuva hihhuli kirjoitti:

        Se aasi on jo kuollut, pölvästi!

        kirjoitusten perusteella siellä on ainakin Jeesuksella ratsastavia aaseja.


      • todé
        Työmies2 kirjoitti:

        kirjoitusten perusteella siellä on ainakin Jeesuksella ratsastavia aaseja.

        ---


    • PROFEETTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!...

      Näköisen olennon,joka on yltä päältä silmiä täynnä ja jolla on kuusi siipeä.Jumalan ValtaIstuimen edessä oleva Naispuolinen Profeetan Henki,jolla on kaikkien naisten luonne,joita koskaan on ollut,joita koskaan on ja joita tuleva on.Halaan Häntä oikein lujasti ja siihen menee KAUAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • Fakta voittaa fiktion

      ja sinä lakkaat olemasta.

      Kaikki se mitä sinä persoonana olet, on aivojesi aikaansaannnosta. Ei ole sielua eikä elämää kuoleman jälkeen.

      • En usko

        "Ei ole sielua eikä elämää kuoleman jälkeen."

        Mistä noin päättelet? Kertoiko isi?


      • Fakta voittaa fiktion
        En usko kirjoitti:

        "Ei ole sielua eikä elämää kuoleman jälkeen."

        Mistä noin päättelet? Kertoiko isi?

        Kertoiko isi vaiko naapurin setä?


      • fiktio.
        Fakta voittaa fiktion kirjoitti:

        Kertoiko isi vaiko naapurin setä?

        Kerro sinä ensin miksi ei olisi, niin kerron miksi olisi.


    • kovast

      tavata taivaass viisaan ryövärin (=ristinryövärin) ja uuemmist henkilöist F.M. Dostojevskin.

    • sori toi virhe

    • Jos se suinkin olisi mahdollista niin raamatun henkilöistä vaihtaisin pari sanaa Juudaksen kanssa ja muista taatelin tallaajista tapaisin Augusto Pinochetin joka voideltiin taivaskuntoon sekä terveisinä maan pinnalle lähettäisin onkimatoja lastenlapsille.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1925
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1033
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      100
      957
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      727
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      588
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      564
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe