faktaa kenosta

running_with_scissors

viikkojen 13-22 v 2007 jaetut voitot kenossa:

1507224,5
1706128
1614880
1565233,5
1598666
1540564
1520326,5
1456727,5
1526430
1722659

eli tasaista kuin mikä.
ihmetyttää, miksei tule suurempia piikkejä, jos kerran peliä ei ole manipuloitu.
ja veikkauksen mukaan pelivaihto viikossa on n 4,9 miljoonaa eli todelliseksi palautusprosentiksi saamme 29-35 %.
että semmosta.
jos veikkaus olisi yksityisen omistama, niin mitä luulette, olisiko käry käynyt jo moneen kertaan.
onko veikkaus muka ainoa rehellinen yritys suomessa? lol

10

1444

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • välistä

      Toivotonta touhua koko kenotus.Lopetin koko paskan,ja näin säästetyt rahat ovat puhdasta voittoa.Silmällä yli, tai silmällä ali,aina,ei enää iske!

      • KimmoJ-9

        ...Kiinteät kertoimet ja tietokonearvonta...


      • KimmoJ-9 kirjoitti:

        ...Kiinteät kertoimet ja tietokonearvonta...

        Kiiintetät kertoimet,mutta liian pienet.
        Esim jos tasolla 10 saat viisi oikein saat 1 kertaa rahasi takasin. Onko tämä joku voitto?

        Tuosta pitäisi voittaa paljon enemmän.

        Niin ja tietokoneellakin pystytään arpomaan rivit satunnaisesti.


    • No tukin todistaa sen, että rivit arvotaan satunnaisesti kun voitot jakutuu tasaisesti

    • Ved..Vast....

      Vain atk-järjestelmällä pystytään varmistamaan yhtiön positiivinen tulos. Miten ihmeessä on mahdollista, että ns "satunnaisarvontoihin" kuuluvien pelien palautusprosentti on vuodesta toiseen sama, minkä peli-luvan myöntäjä, " valtioneuvosto", on lupaehdoissaan edellyttänyt?

      Taidan väsyä ja palaan asiaan kunhan ehdin.

      • tuleeko niitä

        Olen pelannut kaksi vuotta melkein joka päivä samalla rivillä kymmppitasoa euron panoksella, olen voittanut yhteensä tänä aikana ehkä n. 40 euroa takaisin. Yleensäm rivissä ollut se yksi oikein ja muutaman kerran viisi. Ostin tässä taannoin 14 päiväksi kupongin kasi kertaa eli 28 päivää jona aikana ei tullut voiton voittoa, joten turhaa touhua. Kenoarvonta pitäisi suorittaa samalla tavalla kuin lotto ja vinkinglotto silloin ei olisi epäilystä että tietokone tietää ostettetujen kuponkien numerot ja arvonnassa menee sitten aina viereen. Tiedän paljon ihmisä jotka ostavat usein kenon mutta eivät hekään ole voittaneet. Olen ostellut myös rinnalla valmiin konekupongin, mutta en ole voittanut nilläkään. Taidan olla vain honotuurinen veikkauspelaaja. Ihmettelen myös kun voiton jakoa ei julkaista samalla tavalla kuin lotoissa. Ainoa mitä tiedän isosta potista oli se kun ihan ensimmäisenä päivän kun keno alkoi joku voitti miljoonia, sillähän saadaan sitten ihmiset pelaamaan aika sattuma eikö totta?


      • tuleeko niitä kirjoitti:

        Olen pelannut kaksi vuotta melkein joka päivä samalla rivillä kymmppitasoa euron panoksella, olen voittanut yhteensä tänä aikana ehkä n. 40 euroa takaisin. Yleensäm rivissä ollut se yksi oikein ja muutaman kerran viisi. Ostin tässä taannoin 14 päiväksi kupongin kasi kertaa eli 28 päivää jona aikana ei tullut voiton voittoa, joten turhaa touhua. Kenoarvonta pitäisi suorittaa samalla tavalla kuin lotto ja vinkinglotto silloin ei olisi epäilystä että tietokone tietää ostettetujen kuponkien numerot ja arvonnassa menee sitten aina viereen. Tiedän paljon ihmisä jotka ostavat usein kenon mutta eivät hekään ole voittaneet. Olen ostellut myös rinnalla valmiin konekupongin, mutta en ole voittanut nilläkään. Taidan olla vain honotuurinen veikkauspelaaja. Ihmettelen myös kun voiton jakoa ei julkaista samalla tavalla kuin lotoissa. Ainoa mitä tiedän isosta potista oli se kun ihan ensimmäisenä päivän kun keno alkoi joku voitti miljoonia, sillähän saadaan sitten ihmiset pelaamaan aika sattuma eikö totta?

        Esim.https://www.veikkaus.fi/info/haaveita/uutiset/kesakuu2007/1406_kenojuttu.html ,mutta varsinkin 10-tasolla todenäköisyydet ovat sitä luokkaa, että harvoin voittaa ja kaksivuotta joka päivä on pieni aikaväli.

        Edellenkään se tietokone ei tiedä niitä osettuja numeroita. Mitä järkeä siinä on kun keno tuottaa satunnaisena muutekin ja kaikkia numeroita on tasaisesti pelattu.


      • Jarppi K.
        Gambler1 kirjoitti:

        Esim.https://www.veikkaus.fi/info/haaveita/uutiset/kesakuu2007/1406_kenojuttu.html ,mutta varsinkin 10-tasolla todenäköisyydet ovat sitä luokkaa, että harvoin voittaa ja kaksivuotta joka päivä on pieni aikaväli.

        Edellenkään se tietokone ei tiedä niitä osettuja numeroita. Mitä järkeä siinä on kun keno tuottaa satunnaisena muutekin ja kaikkia numeroita on tasaisesti pelattu.

        Kyl pienii numeroit pelataa paljo enempi ku isoi ja saa ne säätämäl paljo enempi voittoi kui sillon jos se arvonta ois oikee rehellinen arvonta.
        Sä et vaa usko ku oot nii tyhmä


      • Jarppi K. kirjoitti:

        Kyl pienii numeroit pelataa paljo enempi ku isoi ja saa ne säätämäl paljo enempi voittoi kui sillon jos se arvonta ois oikee rehellinen arvonta.
        Sä et vaa usko ku oot nii tyhmä

        Miksi keno historian aikana 2002-2007 Pieninä numeroita on tullut jopa hieman enemmän kuin suuria numeroita?

        https://www.veikkaus.fi/tuloshaku?game=keno&op=results_frontpage

        Tuolta voi hakea joka vuodelta numerot ja tuon mukaan ei pieniä numeroita ainkaan vähemmän ole tullut.


      • sivusta seurannut
        Gambler1 kirjoitti:

        Miksi keno historian aikana 2002-2007 Pieninä numeroita on tullut jopa hieman enemmän kuin suuria numeroita?

        https://www.veikkaus.fi/tuloshaku?game=keno&op=results_frontpage

        Tuolta voi hakea joka vuodelta numerot ja tuon mukaan ei pieniä numeroita ainkaan vähemmän ole tullut.

        että pieniä voittoja tulisi mahdollisemman paljon,se houkuttaa pelamaan uudestaan kun saat 50 centtiä, jos pelat 4 riviä mikä on varmaan yleisin tapa ja saat 50 centtiä helposti pelaat uudelleen vaikka todellisuudessa häviät kokoajan.

        Isot voitot kenopelissä ei ole pelinjärjestäjälle edullista koska siitä tulevaa mahdollista tappiota on vaikea rehellisesti kuroa kiinni.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      694
      5300
    2. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      155
      4081
    3. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      50
      3800
    4. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      18
      3512
    5. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      3141
    6. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2564
    7. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2411
    8. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      2390
    9. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      58
      2276
    10. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      30
      2207
    Aihe