Islamisoituvasta euroopasta..

juji-zen

http://www.yle.fi/uutiset/kotimaa/id69933.html

"arvioidaan kuitenkin, että Irania ja Talibania yhdistää sama vihollinen, Yhdysvallat ja koko kristitty länsimaailma."

Mitä mieltä olette ateistit tästä euroopan islamisoitumisesta? Itse en edusta mitään uskontokuntaa ja olen lähinnä agnostikko, mutta siinä vaiheessa kun muslimien määrä ylittää yli puolet väestöstä niin tämä kaveri lähtee yhdysvaltoihin..tai riippuu vähän muslimeista :) Muistaako tai tietääkö joku linkin jossa oli raportti tästä euroopan islamisoitumisesta?

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=500000000000002&conference=664&posting=22000000029131732

Ja joissain maissa ollaan vaarassa ilman kääntymistäkin. Riittää vain kun et ole muslimi.
Jos annetaan kaksi vaihtoehtoa niin eläisittekö mielummin kristillisessä vai islamilaisessa valtiossa ateistina tai jotain muuta uskontokuntaa edustavana kuin enemmistö?
Tämä ei ollut puolustus kirkkoa kohtaan vaan protesti islamin fundamendalismia kohtaan. Ja etten saa rasistin leimaa otsaani niin toki suurin osa muslimeista on ihan kunnon väkeä, mutta kun ääri-islam on valtionjohdossa... tähän voisi toki helposti heittää protestina bushin, mutta eipä nuo amerikkalaiset meitä uhkaa vaan käyvät sotaa lähi-idässä, että tännekkin saataisiin öljyä mitä lähes jokainen tämänkin lukija käyttää päivittäin..

35

1002

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • geego

Universaali tieteen valo voittaa islamilaisissakin maissa.Kyllä ne kulutustavarat kelpaa vaikka olis mimmonen islamilainen.

• Herää jo!

Et siis ymmärrä ollenkaan, missä mennään. Mitä ne kulutustavarat tähän kuuluu? Luuletko että länsimaisen kulutushysterian oppiminen poistaa jonkun uskonnon vaikutusvallan ja pelastaa islamilaisten vallankumouspyrkimyksiltä? Herää jo!

• rakkauden
        Herää jo! kirjoitti:

Et siis ymmärrä ollenkaan, missä mennään. Mitä ne kulutustavarat tähän kuuluu? Luuletko että länsimaisen kulutushysterian oppiminen poistaa jonkun uskonnon vaikutusvallan ja pelastaa islamilaisten vallankumouspyrkimyksiltä? Herää jo!

Kaikki inhimilliset ongelmat ratkeaa sillä, kun saa uuden mallin, jostain elektronisesta vempaimesta. Tällä tavalla tiede lisää ihmisten onnellisuutta. Ihmiset eivät sitä ehkä vielä ymmärrä, mutta mainostajat saavat ihmiset tiedostomaan nämä syvimmät tarpeensa.

• xxxx-l
        rakkauden kirjoitti:

Kaikki inhimilliset ongelmat ratkeaa sillä, kun saa uuden mallin, jostain elektronisesta vempaimesta. Tällä tavalla tiede lisää ihmisten onnellisuutta. Ihmiset eivät sitä ehkä vielä ymmärrä, mutta mainostajat saavat ihmiset tiedostomaan nämä syvimmät tarpeensa.

mitä enemmän ihmisillä on kaikkea mitä tarvii,sitä vähemmän on syitä mennä hakkaamaan naapuri hengiltä.
        Tai miksi sitten länsi Euroopassa on käyty sotia vaan silloin kun ihmiset on ollu köyhiä.
        Ei Eurooppalaiset sen rauhallisempia tai parempia ihmisiä ole ku islamilaisetkaan,meillä vaan on vähemmän syitä alkaa räyhäämään.

• rakkaat tavarat
        xxxx-l kirjoitti:

mitä enemmän ihmisillä on kaikkea mitä tarvii,sitä vähemmän on syitä mennä hakkaamaan naapuri hengiltä.
        Tai miksi sitten länsi Euroopassa on käyty sotia vaan silloin kun ihmiset on ollu köyhiä.
        Ei Eurooppalaiset sen rauhallisempia tai parempia ihmisiä ole ku islamilaisetkaan,meillä vaan on vähemmän syitä alkaa räyhäämään.

tuovat tyytyväisyyden. Sitähän minä juuri yritinkin sanoa. Esimerkiksi Play Station 3 omistajat harvemmin syyllistyvät vaaralliseen lahko toimintaan. Ei koska kauniit tavarat antavat tyydyttävät heidän tarpeensa ja he voivat keskittyä upeisiin esineisiin.

• tosiasiat ensin
        xxxx-l kirjoitti:

Tosiasia on,että suuressa osassa Britannian muslimien Britanniassa sijaitsevissa moskeijoissa opetetaan islamin äärimuotoja ja vihaa kotimaan(Britannian)länsimaista elämäntapaa kohtaan ihan huolimatta siitä,että myös Britannian muslimeilla on sitä aineellista hyvää ihan lähes yhtä paljon kuin keskimääräisellä Britannian kansalaisella.

Ja terrori-iskujen(esim.WTC) tekijät eivät ole olleet mitään muslimeista köyhimpiä,vaan melko varakasta keskiluokkaa.

Ja toisaalta ei II maailmansodan aikanakaan Saksassakaan väestö missään suureessa aineellisessa puutteessa elänyt,vaan keskimääräisen kansalaisen elintaso oli ihan mukava.

Eli avaa sinäkin silmäsi.

• tosiasiat tosiasioina
        tosiasiat ensin kirjoitti:

Tosiasia on,että suuressa osassa Britannian muslimien Britanniassa sijaitsevissa moskeijoissa opetetaan islamin äärimuotoja ja vihaa kotimaan(Britannian)länsimaista elämäntapaa kohtaan ihan huolimatta siitä,että myös Britannian muslimeilla on sitä aineellista hyvää ihan lähes yhtä paljon kuin keskimääräisellä Britannian kansalaisella.

Ja terrori-iskujen(esim.WTC) tekijät eivät ole olleet mitään muslimeista köyhimpiä,vaan melko varakasta keskiluokkaa.

Ja toisaalta ei II maailmansodan aikanakaan Saksassakaan väestö missään suureessa aineellisessa puutteessa elänyt,vaan keskimääräisen kansalaisen elintaso oli ihan mukava.

Eli avaa sinäkin silmäsi.

Ei olleet köyhiä mm. Britanniassa taannoin terrori-iskua yrittäneet,koskapa iso osa heistä oli Britanniassa toimivia lääkäreitä,ja palkka siis varmasti sellainen,että "saa leivän päälle muutakin kuin ylähuulen".

Kyse oli niin nimenomaan ideologian palosta.

• geego
        tosiasiat tosiasioina kirjoitti:

Ei olleet köyhiä mm. Britanniassa taannoin terrori-iskua yrittäneet,koskapa iso osa heistä oli Britanniassa toimivia lääkäreitä,ja palkka siis varmasti sellainen,että "saa leivän päälle muutakin kuin ylähuulen".

Kyse oli niin nimenomaan ideologian palosta.

Mutta jos tässä nyt vedetään islamilaisista johtopäätös jonku Osama Bin Ladenin perusteella,niin se on vähän sama ku että vedetään länsimaisista johtopäätökset Hitlerin perusteella.

• kysymykseen.

"...niin eläisittekö mielummin kristillisessä vai islamilaisessa valtiossa..."

Elän mieluummin sekulaarissa valtiossa jossa uskonnolla ei ole niin määräävää asemaa että voin olla uskomattakin. Yhdysvallat ei ole ihanteellinen valtio tässäkään suhteessa sillä avoimesti atesti kohtaa siellä monta estettä.

• juji-zen

Ei ollut tuommoista vastausvaihtoehtoa.
        Kysymys ei ollut missä mieluiten eläisit vaan eläisitkö mielummin kristillisessä vai islamilaisessa valtiossa. Todennäköistä on, että mitä enemmän kristinusko hiipuu euroopassa niin sitä enemmän islam ja ateistisuus kasvaa ja agressiivisempi eli islam vie voiton.
        Ja eikö asiat ole lähes kuvailemallasi tavalla täällä euroopassa..vielä? Jos vertaa itään päin.

• sama jolle vastasit
        juji-zen kirjoitti:

Ei ollut tuommoista vastausvaihtoehtoa.
        Kysymys ei ollut missä mieluiten eläisit vaan eläisitkö mielummin kristillisessä vai islamilaisessa valtiossa. Todennäköistä on, että mitä enemmän kristinusko hiipuu euroopassa niin sitä enemmän islam ja ateistisuus kasvaa ja agressiivisempi eli islam vie voiton.
        Ja eikö asiat ole lähes kuvailemallasi tavalla täällä euroopassa..vielä? Jos vertaa itään päin.

Minun tarkoitukseni oli painottaa että uskonnolla ei pidä olla niin vahvaa asemaa että se vaikuttaa suoraan lainsäädäntöön.

Suomessa on vahva kristillinen perinne mutta sen lainsäädäntö ei perustu pyhiin kirjoituksin ja sen tulkintoihin. En pidä Suomea siinä mielessä kristillisenä maana. Siksi on katsottava että islaminuskonnollekaan ei annetaan lainsäädäntä voima eikä tietenkään muullekaan uskonnolle.

Demokratiaan kuuluu mielipide vapaus eikä siitä silloin voi kitkeä epämiellyttäviäkään asioita. Meistä itsestämme riippuu miten siinä käy. Järki päähän ja ääriliikkeet aisoissa ilman sensuuria ja pakkovaltaa.

• juji-zen
        sama jolle vastasit kirjoitti:

Minun tarkoitukseni oli painottaa että uskonnolla ei pidä olla niin vahvaa asemaa että se vaikuttaa suoraan lainsäädäntöön.

Suomessa on vahva kristillinen perinne mutta sen lainsäädäntö ei perustu pyhiin kirjoituksin ja sen tulkintoihin. En pidä Suomea siinä mielessä kristillisenä maana. Siksi on katsottava että islaminuskonnollekaan ei annetaan lainsäädäntä voima eikä tietenkään muullekaan uskonnolle.

Demokratiaan kuuluu mielipide vapaus eikä siitä silloin voi kitkeä epämiellyttäviäkään asioita. Meistä itsestämme riippuu miten siinä käy. Järki päähän ja ääriliikkeet aisoissa ilman sensuuria ja pakkovaltaa.

Tarkoitin väärin vastaamisella, että kysymyksessäni ei ollut tuommoista vaihtoehtoa.
        Itse olen samaa mieltä kanssasi asiassa, mutta kiinnostaa tietää että kumman ateisti mieluummin valitsisi kristillisen vai islamisen valtiovallan ja maan jos olisi pakko valita jommasta kummasta.

• sama jolle vastasit
        juji-zen kirjoitti:

Tarkoitin väärin vastaamisella, että kysymyksessäni ei ollut tuommoista vaihtoehtoa.
        Itse olen samaa mieltä kanssasi asiassa, mutta kiinnostaa tietää että kumman ateisti mieluummin valitsisi kristillisen vai islamisen valtiovallan ja maan jos olisi pakko valita jommasta kummasta.

Aivan jos pitäisi valita niin kristillinen on helpompi minulle koska se on tutumpi. Elämä miehenä islamilaisessa maassa ei ole mahdotonta kunhan muistaa että ei julista olevansa ateisti. "Kristillisenä" sinut hyväksytään koska kuulut kirjojen kansoihin mikäli et ryhdy käännyttämään ketään.
        Naisena asia lienee vaikeampi.

• vhemmistö.

Historia todistaa, ettei tarvita muslimi enemmistöä, vaan n. 30% muslimiväestö saa "ihmeitä aikaan".

• emerkki

Anna esimerkkejä niistä maista ja niiden tapahtumista,joissa väittämäsi 30% olisi riittänyt.

• Agneisti

"ja olen lähinnä agnostikko"

Sano vain rohkeasti että ateisti olet. Ei ole sellaista kuin agnostikko; sinä joko uskot tai et.

• juji-zen

>>Sano vain rohkeasti että ateisti olet. Ei ole sellaista kuin agnostikko; sinä joko uskot tai et.

• Agneisti
        juji-zen kirjoitti:

>>Sano vain rohkeasti että ateisti olet. Ei ole sellaista kuin agnostikko; sinä joko uskot tai et.

"No en vitussa kyllä ateisti :D"

Okei. Sitten olet teisti. Jätä lässytykset agnostisuudesta.

"Oletko kuullut semmoisesta kannasta, että ei tiedä onko jumalia vai ei,"

Olen. Sinun kuitenkin pitää olla joko teisti tai ateisti. Sinä joko uskot tai et usko. Ei ole sellaista kuin agnostikko.

"mutta itse olen enemmän uskovaisella kannalla, että luulen, että on joku Jumala mutta en ole siitä tietenkään täysin varma."

Ihme pälli olet. Sano uskotko jumalaan vai et? Oletko teisti vai ateisti? Ei voi uskoa vain vähän.

• juji-zen
        Agneisti kirjoitti:

Olen. Sinun kuitenkin pitää olla joko teisti tai ateisti. Sinä joko uskot tai et usko. Ei ole sellaista kuin agnostikko.

"mutta itse olen enemmän uskovaisella kannalla, että luulen, että on joku Jumala mutta en ole siitä tietenkään täysin varma."

Ihme pälli olet. Sano uskotko jumalaan vai et? Oletko teisti vai ateisti? Ei voi uskoa vain vähän.

>>Sano uskotko jumalaan vai et? Oletko teisti vai ateisti? Ei voi uskoa vain vähän.

• valita??
        Agneisti kirjoitti:

Kyllähän sitä saa olla niin epävarma kuin haluaa. Sitähän voi olla vaikkapa joka toinen päivä vähän enemmän ateismiin kallellaan ja sitten jonain päivänä olla melko varma Jumalan olemassaolosta. Valinnan voi tehdä vaikkapa 90 vuotiaana jos on elossa.

• Agneisti
        juji-zen kirjoitti:

>>Sano uskotko jumalaan vai et? Oletko teisti vai ateisti? Ei voi uskoa vain vähän.

"En tiedä uskonko vai enkö usko."

Okei. Oet siis ateisti, kun et kerran usko.

"Pidän mahdollisena että on olemassa Jumala tai vast, mutta sen enempää en ota kantaa."

Hei sama täällä! Olemme molemmat ateisteja.

"Vastaus uskonko Jumalaan?: en tiedä."

aika solmussa sinä ihminen olet jos et tiedä uskokto jumalaan vai et. Miten voi olla noin vaikeata kertoa uskooko vai eikö? Ei voi uskoa vähän tai olla uskomatta vähän. Sinä joko uskot tai et usko.

• yhtä ja samaa?
        Agneisti kirjoitti:

"Pidän mahdollisena että on olemassa Jumala tai vast, mutta sen enempää en ota kantaa."

aika solmussa sinä ihminen olet jos et tiedä uskokto jumalaan vai et. Miten voi olla noin vaikeata kertoa uskooko vai eikö? Ei voi uskoa vähän tai olla uskomatta vähän. Sinä joko uskot tai et usko.

Olet liimaamassa ihmiseen jotain merkkilappua ja sinä päätät nähtävästi, että vaihtoehtoja on vain kaksi. Itse olen uskonnoton, mutta en minäkään TIEDÄ onko jumalia olemassa. En vain usko jumalien olemassaoloon.

• Agneisti
        yhtä ja samaa? kirjoitti:

Olet liimaamassa ihmiseen jotain merkkilappua ja sinä päätät nähtävästi, että vaihtoehtoja on vain kaksi. Itse olen uskonnoton, mutta en minäkään TIEDÄ onko jumalia olemassa. En vain usko jumalien olemassaoloon.

"ja sinä päätät nähtävästi, että vaihtoehtoja on vain kaksi."

Miten voit uskoa jumalaan vain vähän tai olla uskomatta vain vähän? SINÄ JOKO USKOT TAI ET USKO!!! VAIHTOEHTOJA ON TASAN KAKSI!!

"mutta en minäkään TIEDÄ onko jumalia olemassa. En vain usko jumalien olemassaoloon."

SITTEN OLET VITTU SOIKOON ATEISTI!!!!!!! ATEISTI EI OLE IHMINEN, JOKA SANOO TIETÄVÄNSÄ ETTÄ JUMALAA EI OLE VITUN ÄÄLIÖ!!!

• juji-zen
        Agneisti kirjoitti:

>>"En tiedä uskonko vai enkö usko."

Okei. Oet siis ateisti, kun et kerran usko. >Miten voi olla noin vaikeata kertoa uskooko vai eikö?

• Agneisti
        juji-zen kirjoitti:

>>"En tiedä uskonko vai enkö usko."

Okei. Oet siis ateisti, kun et kerran usko. >Miten voi olla noin vaikeata kertoa uskooko vai eikö?

"Heh. Eli jos ihminen ei tiedä uskoako vai ei niin hän ei usko?? Ja minä luulin että vain fundamendalistiuskovaisilta puuttuu vähäkin logiikka."

Olet vähän yksinkertainen, mutta vo johtua vain iästäsi. Älä siis huoli.

Jos et tiedä uskoako, olet ateisti, koska et usko. Ei tämä niin vaikea juttu ole ymmärtää.

• mouse's trap
        Agneisti kirjoitti:

"ja sinä päätät nähtävästi, että vaihtoehtoja on vain kaksi."

Miten voit uskoa jumalaan vain vähän tai olla uskomatta vain vähän? SINÄ JOKO USKOT TAI ET USKO!!! VAIHTOEHTOJA ON TASAN KAKSI!!

"mutta en minäkään TIEDÄ onko jumalia olemassa. En vain usko jumalien olemassaoloon."

SITTEN OLET VITTU SOIKOON ATEISTI!!!!!!! ATEISTI EI OLE IHMINEN, JOKA SANOO TIETÄVÄNSÄ ETTÄ JUMALAA EI OLE VITUN ÄÄLIÖ!!!

Jos ajatellaan että Jumala on, eikä hänkään vaadi ihmistä heti päättämään uskooko ihminen Häneen, niin mikä sinä räpätäti olet täällä mesoamaan ja tivaamaan keneltäkään vapaalta ihmisyksilöltä, joka haluaa rauhassa katsastella maailmaa ja päättää sitten kannastaan, mihin uskoo tai on uskomatta, kun tai jos haluaa lokeroida ja lukita itsensä johonkin tiettyyn kategoriaan. Jos sulla on joku intressi, minkä takia mesoat ja HUUDAT täällä, niin kai voit sen myös kertoa? Muuten, pidä mölyt mahassas!

Jokaisella on valinnan vapaus ja oikeus olla kertomatta että nyt olen päätynyt ateismiin, jos ei siihen ole vielä päätynyt. Itsekin olet varmaan suuna ja päänä vastustamassa krisseleiden ns. uskonasioiden "tuputtamista", vaikka en ole kyllä noin törkeää tuputtamista ja suoranaista agressiivista painostusta heillä havainnut...???

Älkää vain tuollaiseen manipulointiin suostuko; ei periaatteesta pidä suostua eikä mennä tuollaisen räyhääjän rähinöistä mihinkään...

• Agneisti
        mouse's trap kirjoitti:

Jos ajatellaan että Jumala on, eikä hänkään vaadi ihmistä heti päättämään uskooko ihminen Häneen, niin mikä sinä räpätäti olet täällä mesoamaan ja tivaamaan keneltäkään vapaalta ihmisyksilöltä, joka haluaa rauhassa katsastella maailmaa ja päättää sitten kannastaan, mihin uskoo tai on uskomatta, kun tai jos haluaa lokeroida ja lukita itsensä johonkin tiettyyn kategoriaan. Jos sulla on joku intressi, minkä takia mesoat ja HUUDAT täällä, niin kai voit sen myös kertoa? Muuten, pidä mölyt mahassas!

Jokaisella on valinnan vapaus ja oikeus olla kertomatta että nyt olen päätynyt ateismiin, jos ei siihen ole vielä päätynyt. Itsekin olet varmaan suuna ja päänä vastustamassa krisseleiden ns. uskonasioiden "tuputtamista", vaikka en ole kyllä noin törkeää tuputtamista ja suoranaista agressiivista painostusta heillä havainnut...???

Älkää vain tuollaiseen manipulointiin suostuko; ei periaatteesta pidä suostua eikä mennä tuollaisen räyhääjän rähinöistä mihinkään...

Mistä teitä tyhmiä ihmisiä oikein sikiää?

• sammadama
        Agneisti kirjoitti:

Mistä teitä tyhmiä ihmisiä oikein sikiää?

Unohdit yhden ratkaisevan pointin: se ei ole, sinun määriteltävissäsi.

• Agneisti kirjoitti:

Olet jo pitkällä totuuden tuntemisessa verrattuna esim. keskiverto suomalaiseen nimikristittyyn.

• agnostikko___

Vastaus on selvä, naisena en ikinä voisi elää arabimaissa. Jopa jotain pikkupoikaa pidetään siellä viisampana kuin naista, nainen ei saa kulkea yksinään..

Ruotsi alkaa varmaan jo ymmärtämään ongelmansa, viimeistään tänään, kun niistä pilapiirtäjästä&päätoimittajasta luvattiin 100 000 palkkio sen tappajalle..

En myöskään ymmärrä miten joku voi olla niin hiton kiittämätön: jos omat vanhemmat on paenneet vaikka Irakista ja niiden pentu alkaisi terroristiksi. Siis niiden vanhemmat on paenneet inhasta maasta ja ne alkaa terrorisoimaan meidän maata..? Kiittämätöntä.

Lisäksi tämä islamilainen puolue joka yrittää päästä eduskuntaan: jos pitävät niin kovasti islamista, miksei mennä jo valmiiseen arabimaahan, eikä tuoda lakeja tänne? Vastaus: ne suomalaiset paimentolaiskaavuissaan näytti niin pelleiltä, että arabit pieksis ne, koska luulis niiden vitsailevan.

En ole suvaitsematon muuta kun syrjiviä ja väkivaltaisia uskontoja kohtaan. Tosin islamilla on haara, joka ei ole yhtä väkivaltainen ja korostaa kaikkea hyvää, myös suvaitsevaisuutta..

• Atte Ateisti

"mutta eipä nuo amerikkalaiset meitä uhkaa vaan käyvät sotaa lähi-idässä, että tännekkin saataisiin öljyä mitä lähes jokainen tämänkin lukija käyttää päivittäin.. "

Jos asenteesi on tuo, niin et edes tarvitse islamia viholliseksesi, vaan saat niitä muutenkin.

• juji-zen

>>Jos asenteesi on tuo, niin et edes tarvitse islamia viholliseksesi, vaan saat niitä muutenkin.

• Atte Ateisti
        juji-zen kirjoitti:

>>Jos asenteesi on tuo, niin et edes tarvitse islamia viholliseksesi, vaan saat niitä muutenkin.

Ja samaa ilmaakin hengitämme...

Asiat eivät ole noin yksioikoisia.

Kaikki eivät aja autolla eivätkä kuluta bensiiniä.

Jos tarkkoja ollaan, voidaan ottaa selvää, mikä öljy-yhtiö on minkäkin bensa-aseman takana, ja suosia sellaista, joka ei käytä Irakista tulevaa öljyä. Valitaan vaikka Venäjän öljyä käyttävä yhtiö - jos ei sitten ihmisoikeusrikkomukset Tsetseniassa paina mieltä.

USA:n keskuspankin entinen johtaja Alan Greenspan muuten tokaisi (tämän päivän HS), että kumma ettei vieläkään kaikki myönnä sitä minkä kaikki jo tietävät: Irakiin lähtemisen syynä oli öljy.

• juji-zen
        Atte Ateisti kirjoitti:

Ja samaa ilmaakin hengitämme...

Asiat eivät ole noin yksioikoisia.

Kaikki eivät aja autolla eivätkä kuluta bensiiniä.

Jos tarkkoja ollaan, voidaan ottaa selvää, mikä öljy-yhtiö on minkäkin bensa-aseman takana, ja suosia sellaista, joka ei käytä Irakista tulevaa öljyä. Valitaan vaikka Venäjän öljyä käyttävä yhtiö - jos ei sitten ihmisoikeusrikkomukset Tsetseniassa paina mieltä.

USA:n keskuspankin entinen johtaja Alan Greenspan muuten tokaisi (tämän päivän HS), että kumma ettei vieläkään kaikki myönnä sitä minkä kaikki jo tietävät: Irakiin lähtemisen syynä oli öljy.

>>Jos tarkkoja ollaan, voidaan ottaa selvää, mikä öljy-yhtiö on minkäkin bensa-aseman takana, ja suosia sellaista, joka ei käytä Irakista tulevaa öljyä. Valitaan vaikka Venäjän öljyä käyttävä yhtiö>Kaikki eivät aja autolla eivätkä kuluta bensiiniä.

• että uskonnollista tyhjiötä ei voi olla olemassa, on islam ehkä kaikkein huonoin vaihtoehto. Terrorismin ohella islamista nousee ensimmäisenä mieleen rituaaliteurastus ja ympärileikkaus. Siinä vaiheessa jo selkäpiitä karmii.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      170
      2071
    2. Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä

Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo
      Sonkajärvi
      37
      1455
    3. Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa

On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall
      Sinkut
      132
      1154
    4. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      56
      902
    5. olisit voinut mies edes

Pyytää anteeksi 🙏🫶
      Ikävä
      55
      846
    6. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      250
      814
    7. Kääminsä polttanut taksi suomussalmella

Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen
      Suomussalmi
      20
      782
    8. Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."

Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S
      Tanssii tähtien kanssa
      18
      735
    9. Aina ku nään sun kuvan

Tekis mieli kirjoittaa viesti: Moi kulta, on ikävä❣️🤗 ihan noin vain, lyhyt ja ytimekäs 😁🤭
      Ikävä
      58
      713
    10. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      198
      634
    Aihe