Mitä Jumalan armo tarkoittaa? Kun raamatusta ei löydy kasteen armoa. Löytyy, Jumalan armo totuudessa ja armo toimii totuudessa, siksi jokaisen on tunnustettava syntinsä. Joka rikkomuksensa salaa ei menesty, mutta joka ne tunnustaa ja hylkää se saa armon. Synnin tuoma syyttävä omatunto ei puhdistu ehtoollisella, eikä siten ,että uskotaan synnit anteeksi, ja tehdään taas uutta syntiä ja taas pyydetään anteeksi. Tämä oravan pyörä ei ole raamatun ilmoituksen mukaista. Luukas kirjoitti, että Jeesus on tullut antamaan omilleen pelastuksen tuntemisen heidän syntiensä anteeksi saamisessa. Niin on Jumala ihmistä rakastanut , että antoi ainoan Poikansa, ettei yksikään joka häneen uskoo hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä. Vau! Mikä tarjous! Tartu kiinni iankaikkisen elämän tarjoukseen Tee Apt.22:16 mukaan niin et eksy.--> Mitä viivyttelet? Nouse ja huuda avuksi Herran nimeä.ja Anna kastaa itsesi pestä pois syntisi. Sano: Herra auta minua. Anna kaikki syntini anteeksi ja tule minuun asumaan, että saisin kokea pelastuksen riemun. Huom. sydämen uskolla saat Jumalan mielisuosion, mutta suun tunnustuksella pelastut. Tee uskostasi julkinen. Kerro muille, että uskot Jeesukseen sillä silloin tämä alkaa toimia. Toivotan mielenkiintoisia elämyksiä ja siunausrikasta elämää. Oletpa kuka hyvänsä tämä kaikki on juuri sinua varten.
armo automaattia ei ole olemassakaan
4
253
Vastaukset
Ei tätä uskoa tarvii välttämättä torvella toitotella.
Ei se mikään mainosjuttu ole.- koska...
usko on julkinen ja julkituotava ennenkuin se edes toimii. Minimi on jos,kysytään oletko uskossa silloin tunnustautuu Jeesuksen opetuslapseksi.
Mitä enemmän kerrot Jeesuksesta ja mitä se sinulle merkitsee, sitä iloisempi ja vapaampi olet.
Siunausta!
- epätietoinen67
No mutta mikäs se ehtoollinen on sitten? Ei syyllisyyttä tarvitse tuntea pahoista teoista - toista voi loukata aivan ilman tuskaa!
- kvarttus
Kavaluus mielessä ja menetti kaiken: (1Kor 11:27) Sentähden, joka kelvottomasti syö tätä leipää tai juo Herran maljan, hän on oleva vikapää Herran ruumiiseen ja vereen.
Ehtoollinen on muistoateria, mutta silti se on Jeesuksen nykyisillekin opetuslapsille elinehto.
Ehtoolliseen osallistuja julistaa Jeesuksen kuolemaa, siihen asti kunnes Jeesus tulee takaisin: (1kor 11:26) Sillä niin usein kuin te syötte tätä leipää ja juotte tämän maljan, te julistatte Herran kuolemaa, siihen asti kuin hän tulee.
Sillä, joka syö minun lihani ja juo minun vereni, se pysyy minussa ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä.
Syntejä ei juoda eikä syödä anteeksi. Vaan: (Apt 3:19) Tehkää siis parannus ja kääntykää, että teidän syntinne pyyhittäisiin pois,
(Act 3:19) Tehkää siis parannus ja kääntykää, että teidän syntinne pyyhittäisiin pois,
Vain sitem synti ongelma voidaan ratkaista.
Anekauppa ei ole mahdollista, eikä myöskään sen johdannaiset. Ihmisiä voit pettää, mutta et Jumalaa. Usko tulee kuulemisesta (= toimimalla sanan mukaan) ja kuuleminen Kristuksen sanan kautta.
Muuten tosi hyvä kysymys! Mutta Vastaukseni on moneltakin kohtaan puutteellinen. Siunattua Taivasmatkaa kaikille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet
Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.667611Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli652783- 1561960
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä181938Kemijärven festarit 2025
Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️191912Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!
Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h1381811Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?291612- 1021477
- 381331
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411226