Kyllä oikein pahaa tekee kun lukee lehdistä TEHY:läisten ahneita, epärealistisia ja uskomattoman suuria palkakorotusvaateita.
Lakkokiimaa on ruoskittu joukkoihin vertailemalla palkkoja Ruotsiin, Norjaa ja Englantiin, aivan kuin Suomeen pitäisi saada vastaavat palkat! Saman vertailunhan voi tehdä joka ikiseen työpaikkaan mitä Suomesta löytyy ja tulos on aina sama, palkat noihin maihin verrattuna ovat Suomessa kaikilla aloilla ruhtinaallisesti pienemmät. Nytkä sitten pitäisi tämän yhden ammattiryhmän palkat nostaa globaalisti vertailukelpoiselle tasolle.
Herätkää!
tehyn ahnaat vaatimukset
11
509
Vastaukset
- tarkkailija........
olet todella yksin siinä asiassa, että olet ulkopuolinen tarkkailija. Muut fiksut kansalaiset ovat asian sisäpuolella.
- kohtuus on!
Ulkopuoliselle tarkkailijalle:
Kateus vie kalatkin vedestä!
Mutta tuon sananlaskun olet elämässäsi varmaan kuullut aiemminkin?
Itse, vaikka en olekaan hoitoalan ihmisiä, annan täyden tukeni palkankorotuksille. Otettakoot se pois, vaikka näiltä tyhjänpäiväisiltä paperinpyörittelijöiltä, joita tämä maa on pullollaan.ne tyhjänpäiväiset paperinpyörittäjät on yksityisellä puolella tekemässä tulosta, toisin kuin hoitsut, jotka on vain rasite kuntien talouksille.
Jos hoitsujen liitto ei ole saanu mitään aikaiseksi sossujen vallassaoloaikana, niin miten ne kuvittelee yhtäkkiä porvarien aikana saavansa haluamansa yksissä neuvotteluissa?
pikkuisen realismia kehiin ja mun puolesta saa mennä lakkoon, mut itte ne siitä tulee kärsimään.- Kukas...
mave kirjoitti:
ne tyhjänpäiväiset paperinpyörittäjät on yksityisellä puolella tekemässä tulosta, toisin kuin hoitsut, jotka on vain rasite kuntien talouksille.
Jos hoitsujen liitto ei ole saanu mitään aikaiseksi sossujen vallassaoloaikana, niin miten ne kuvittelee yhtäkkiä porvarien aikana saavansa haluamansa yksissä neuvotteluissa?
pikkuisen realismia kehiin ja mun puolesta saa mennä lakkoon, mut itte ne siitä tulee kärsimään.ne huolehtii että ne "tuloksen tekijät"sitä tulosta sairastuttuaankin palaavat tekemään?
- ei...
Kukas... kirjoitti:
ne huolehtii että ne "tuloksen tekijät"sitä tulosta sairastuttuaankin palaavat tekemään?
Paranna vaan lääkäri.Sairaanhoitajat luulevat nykyään olevansa jumalan jälkeen seuraava
- ja vielä kerran höpö
ei... kirjoitti:
Paranna vaan lääkäri.Sairaanhoitajat luulevat nykyään olevansa jumalan jälkeen seuraava
"Sairaanhoitajat luulevat nykyään olevansa jumalan jälkeen seuraava "
Olen sairaanhoitaja enkä luule olevani jumalan jälkeen seuraava, olet siis väärässä. - parantaa
ja vielä kerran höpö kirjoitti:
"Sairaanhoitajat luulevat nykyään olevansa jumalan jälkeen seuraava "
Olen sairaanhoitaja enkä luule olevani jumalan jälkeen seuraava, olet siis väärässä.Viimeksi kun katsoin niin jumala oli alapuolellani. :)
...eli olet taas väärässä.
- itsekin
Suomalaiset hoitajat loppuvat, kuka viitsii raataa tuolla palkalla kun sairaanhoitajan koulutuksella saa muutakin "siistiä sisätyötä" ja vielä paremmalla palkalla.
- Palkanlaskija
Ne jotka alkavat vertailla hoitajien tai yleensä minkään ammattiryhmän palkkoja muihin maihin vaikka nyt esimerkiksi Norjaan, niin osoittavat siinä vain oman tyhmyytensä!! Ei Suomessa voi mitenkään olla samat palkat hoitajilla kuin Norjassa, koska Suomessa on jo yleinen palkkataso aivan toinen. Haloo pahvit!!
- tässä...
Että vaaditun 20 %:n jälkeen hoitsut tienaavat 50 € enemmän kuin tämä akateeminen 14 vuoden työkokemuksella. Harkitsen siirtymistä yhteiskunnan elätiksi kun työni on niin arvotonta.
- miksi aina näin
tässä... kirjoitti:
Että vaaditun 20 %:n jälkeen hoitsut tienaavat 50 € enemmän kuin tämä akateeminen 14 vuoden työkokemuksella. Harkitsen siirtymistä yhteiskunnan elätiksi kun työni on niin arvotonta.
Voi pöhkö. 100% korotuksella hoitsut tienaisivat melkein 500e enemmän kuin minä. Ei akateemista koulutusta. Työnikin on ihan tyhjän kanssa eikä hyödytä käytännössä ketään. Toivottavasti saavat vain 50% korotuksen niin pääsen leuhkimaan lähipubissa palkallani, jonka eteen ei tarvitse tehdä mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko991526Kerran oltiin mekin kahdestaan
Saanko sanoa, että minua kyllä vähän huvitti jälkeenpäin? Olit kuin vapiseva jänis ketun vieressä valmis loikkimaan paik131166- 2231146
Persut yritti estää somalinaista väittelemästä lääketieteen tohtoriksi
Yrittivät saada hänet lähihoitajakouluun, vaikka pärjäsi hyvin koulussa. Nyt hän on yliopistossa väitellyt lääketieteen257997Oikeasti, voitais mennä kahville
ja jutella niin kuin normi-ihmiset. Kyllä toivon sitä. En pelkää kohdata enkä istua sun kanssa samassa pöydässä. Miten o81959- 141940
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi179923Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos15869- 71777
Yritin keväällä unohtaa sinut nainen
mutta siinä kävi niin, että ikävä tuli korkoineen takaisin. Niin että mikä taikavoima sinulla on minuun, sitä joutuu mie32758