Hm. Miten proffa tai lehtori isketään? Olen jumiutunut yhden luennoitsijan ihaniin silmiin. Onneksi saan tuijotella, sillä olen kuuntelijapuolella. Itse luennoitsijana ollessa ei voi tuijotella yhtä ihmistä / ahmia silmillä. Näin j jo märkiä päiväunia....
miten professori/tohtori isketään?
24
3842
Vastaukset
- harmaaproffa
sillä on oven takana jono parikymppisiä ja tiukkaperseisiä numeron korottajia.
- vaan
jumia laitosten kahvioissa tai käydä niissä baareissa missä nämä proffat tms. käyvät itse. Tai mennä kyselemään vastaanottoajalla kaikenlaista.
Ihmisiä nekin ovat =)- luennolla istuja
Pukeudu ainoastaan pitkään takkiin ja senkin riisut pois luennon aluksi. En tiedä, toimiiko tuo, mutta kokeile ja ilmoittele mulle, voinko jakaa neuvoa eteenpäin.
- mä oon vakavissani tällä ke...
Kerran kyllä kävin vastaanotolla ilman alushousuja, ja minulla oli vain hame ja sukkanauhat ja sukat (ja pusero ja ritsikat ja kengät) päällä.
Proffa ei kyllä tiennyt. :-) Mutta oli eri proffa, ja en ollut ilman housuja hänen vuokseen, vaan sen miehen vuoksi, joka odotti autossa minua. Piti vaan viedä yksi essee eka. - huumorjmies
mä oon vakavissani tällä ke... kirjoitti:
Kerran kyllä kävin vastaanotolla ilman alushousuja, ja minulla oli vain hame ja sukkanauhat ja sukat (ja pusero ja ritsikat ja kengät) päällä.
Proffa ei kyllä tiennyt. :-) Mutta oli eri proffa, ja en ollut ilman housuja hänen vuokseen, vaan sen miehen vuoksi, joka odotti autossa minua. Piti vaan viedä yksi essee eka.proffat eivät kiihotu noista jutuista. Ellei ole päässyt armosta hommaan hyvä-veli -systeemillä jäähylle vaarattomaan hommaan. Silloin on kyseessä muka-tieteentekijä. Normaalitapauksessa, sun pitää viedä sille jokin sen oman alan "uraa uurtava" artikkeli, jonka näppäränä tyttönä jostain hankit. Mutta kiinnostaako sinua keskustella hänen kanssaan näistä tieteen pohdinnoista, sillä sitä se sit on.
- luennolla istuja
huumorjmies kirjoitti:
proffat eivät kiihotu noista jutuista. Ellei ole päässyt armosta hommaan hyvä-veli -systeemillä jäähylle vaarattomaan hommaan. Silloin on kyseessä muka-tieteentekijä. Normaalitapauksessa, sun pitää viedä sille jokin sen oman alan "uraa uurtava" artikkeli, jonka näppäränä tyttönä jostain hankit. Mutta kiinnostaako sinua keskustella hänen kanssaan näistä tieteen pohdinnoista, sillä sitä se sit on.
on kyllä että veisin sen saunaan ja pesisin ihan joka paikasta... istuisin päällä ja hieroisin jollakin :-))
- nyt...?
luennolla istuja kirjoitti:
on kyllä että veisin sen saunaan ja pesisin ihan joka paikasta... istuisin päällä ja hieroisin jollakin :-))
Kenties minun ukkoani?
Tuollaiset kuvitelmat ovat ja pysyvät ihan kuvitelmina. Ihmisiä ne proffatkin ovat, ja heihin tutustutaan ihan tavallisesti ystäväpiirin tai harrastuksen tai vaikka baari-illan kautta. Jos ei sinulla ole muuta annettavaa, kuin lapselliset märät unelmat, niin anna olla. - luennolla istuja
nyt...? kirjoitti:
Kenties minun ukkoani?
Tuollaiset kuvitelmat ovat ja pysyvät ihan kuvitelmina. Ihmisiä ne proffatkin ovat, ja heihin tutustutaan ihan tavallisesti ystäväpiirin tai harrastuksen tai vaikka baari-illan kautta. Jos ei sinulla ole muuta annettavaa, kuin lapselliset märät unelmat, niin anna olla.
- .........
Tohtorit arvostavat koulutusta ja jos proffa on vapaa, hän arvostaa, jos saat parhaimmat pisteet tentistä/harkoista. Tentin tulosten valitustilaisuudessa menet katsomaan omia papereitasi ja tekemään tuttavuutta. Proffa on taatusti vaikuttunut hyvästä paperistasi. Tosin kaikki proffat eivät tarkasta tenttejään, vaan sen tekee assari. Viimeistään sopivassa tutkimusryhmässä pääset proffan lähelle.
- S_guru
Täsmentäkää sukupuoli näissä kirjoituksissa.
- S_guru
Ai niin onhan palstalla nimi sori
- jätit vastaamatta!
S_guru kirjoitti:
Ai niin onhan palstalla nimi sori
Miten sinusta s Guru sitten eroaa naisen tai miehen iskeminen? Kun jätit vastaamatta. Tai vaikuttaako minun sukupuolini, eli olenko naisena iskemässä naisproffaa, naisena miesproffaa, miehenä miesproffaa vai miehenä naisproffaa?
Ihan jäi nyt vaivaamaan...
Ap, n
- itse professori
Professorin iskeminen onnistuu varmasti, vaikka menettelytavat keksiköön jokainen itse. Joka ainut miesprofessori toivoo sitä oppilailtaan, vaikkei tuota ehkä uskoisi. Professorit ovat nimittäin nuoruudessaan jääneet paljosta vaille, sillä kun he olivat itse opiskelijoita, eivät tytöt heihin päin juuri vilkaisseetkaan, sillä he ahersivat opintojensa parissa ja olisivat selvästi olleet tylsää seuraa. Mikään ei ilahduta professoria enemmän kuin se havainto, että joku sittenkin voi heistä lopulta kiinnostua.
- luennolla istuja
Kiitos rohkaisevista sanoista. :-) Taidan sittenkin vilkuttaa edes silmää vähän lisää... yrittää tehdä vaikka älykkäitä kysymyksiä. ;-)
Pari hommaa on onneksi jo hanskassa: olen jatko-opisklelija, ja proffa ei ole kuin 10 vee minua vanhempi (työläästi monen päivän googletuksella tutkivanan menetelmänä löytyi... ei rontti ole pistänyt cv:tään helpottamaan kokonaiskäsityksen muodostamista nettiin....) - luennolla istuja
Kiitos rohkaisevista sanoista. :-) Taidan sittenkin vilkuttaa edes silmää vähän lisää... yrittää tehdä vaikka älykkäitä kysymyksiä. ;-)
Pari hommaa on onneksi jo hanskassa: olen jatko-opisklelija, ja proffa ei ole kuin 10 vee minua vanhempi (työläästi monen päivän googletuksella tutkivanan menetelmänä löytyi... ei rontti ole pistänyt cv:tään helpottamaan kokonaiskäsityksen muodostamista nettiin....)heh heh... niin innoissaan, että kymmensormijärjestelmä sekoilee ja aivot lähettää hitaammin viestiä kuin sormet vilistää... päiväunia, päiväunia....
- Vitsin Murjoja
..eli esim. pesismaila käy niin proffalle kuin duunarillekin. Siitä vaan tukeva ote ja pam.
- voi kokeilla
Minä olen ainakin onnistunut kolmeen sellaiseen törmäämääm... pari kyllä oli kovasti varayyuja.. mutta todella mukavaa seuraa :)
Kannattaa ehkä ensin selvittää onko ko prpfessori varattu.. jos ei niin sitten kannattaa aloittaa yliopiston kuppilassa istskelu.. siellä ne käyvät joka ikinen..
Kokemusta on mutta.. jos itse on kaksikymppinen ja proffa nelikymppinen asia on tietty hankalampaa kuin näin nelikymppiselle.. jostain kumman syystä olen huomannut että nykyään saa heidän huomionsa paljon helpommin :)- luennolla istuja
...Kannattaa ehkä ensin selvittää onko ko professori varattu..
Kävin katsomassa elokuvan Lieksa. Kun pääsisikin baariin tai pikkujouluun yhtä aikaa proffan kanssa, niin voisin juoda pari lasia viiniä, ja tehdä samat kuin se toinen neito sille poliisille siinä... eli ottaa kauluksista kiinni ja kysyä onko sulla tyttöystävää tai vaimoa - ja jos ei ole, niin pussata. :-)
(Saahan sitä unelmoida.) - luennolla istuja
...Kannattaa ehkä ensin selvittää onko ko professori varattu..
Kävin katsomassa elokuvan Lieksa. Kun pääsisikin baariin tai pikkujouluun yhtä aikaa proffan kanssa, niin voisin juoda pari lasia viiniä, ja tehdä samat kuin se toinen neito sille poliisille siinä... eli ottaa kauluksista kiinni ja kysyä onko sulla tyttöystävää tai vaimoa - ja jos ei ole, niin pussata. :-)
(Saahan sitä unelmoida.)P. S. Olen henkisesti varautunut myös vastaukseen poikaystävästä... se painajaisuni unelmien lisäksi heh heh ... vaikka en kyllä usko, mutta kun tahtoo mennä nämä miesjutut pieleen....
- Kandti itsekin
Kuten tunnettua, proffathan on sellaisia huonoryhtisiä, hajamielisiä harmaahapsia.
Ainoa keino iskeä proffa, on runsas tietomäärä höystettynä vaikeaselkoisilla matematiikan kaavoilla. Ei kun alkebraa lukemaan, hus-hus! Sitten kun väittelyssä voitat proffan, niin peli on sitämyöden selvä. - .....
Oletko hakemassa vakavampaa suhdetta vai jotain muuta?
- luennolla istuja
Hm... miksi kysyt? Mitä merkitystä sillä olisi vastauksellesi?
- nimim. laaja kokemus
Hm... miksi kysyt? Mitä merkitystä sillä olisi vastauksellesi?
Kun on tullut joku prosenttiosuus Suomen proffista kaadettua, kerrankin aihe, josta jotain tiedänkin: eivät miesproffat odota, että olisit säkenöivän älykäs, jatko-opiskelupaikkasihan jo kertoo, että kykenet tarvittavassa määrin akateemiseen ajatteluun. Proffasi haluaa, että olet ELOSSA ja saat myös hänet tuntemaan elävänsä. Mun näkemys on, että kotiin jätetyt pikkuhousut toimii paljon artikkeleita paremmin.
On kuitenkin muutama asia, joita proffankaadossa pitää varoa (ellei halua tahallaan lisätä haastatta)
- Älä hankkiudu hänen oppilaakseen/alaisekseen. Joillakin proffilla on omituinen moraalikoodi, ettei kuormasta saa syödä.
- Suurin osa proffista on niin työteliäitä, että houkuttelevista mahdollisuuksista huolimatta elämää on jäänyt elämättä. Siksi he ajattelevat, etteivät ole kovinkaan eroottisesti viehättäviä ja tulevat helposti epäluuloiseksi, jos viehättävä nainen lähestyy
- Älä aseta hänen tieteellistä työtään kyseenlaiseksi/ihaile toisia proffia, joiden kanssa hän on kilpasilla. Sitä ei akateeminen väki sulata.
- Proffat sopivat vain sellaisille naisille, jotka kiihottuvat älyllisistä haasteista: erittäin harva proffa on rakastajana kokenut ja taitava (niitä löytyy enemmän sellaisista ammattiryhmistä, joissa on paljon kineettisisä oppijoita)
Onnea yritykselle! Itse ole jo proffiin kyllästynyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1911350
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138903- 85852
- 51758
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?51750Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t253637Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä312601Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55589Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7585- 53584