Maailmalla liikkuessani olen huomannut, että useissa asuntoautoissa on m-pyörä/skootteri takana lisä telineessä. Onko tietoa, mitä semmoinen kustantaisi Suomessa? Mistä hankkisin moisen?
M-pyörä/skootteri teline asuntoautoon
10
3109
Vastaukset
- kaikista suuremmista
asuntoauto myyntipisteistä. Ongelma on toinen.
Suomessa kun ollaan niin PAINO on ongelma. Jos sinulla on 100km/h auto niin painoraja on max 3,5ton.
Ylensä niissä autoissa on kantavuus noin 3-400 kg. Kun pakkaat autosi lomakuntoon niin paino on jo yli 3,5ton. Mihin mahtuu telinepaino ( 50-100kg ) ja samanverran mopo ?
Vaatii tosi iso matkailuauto Suomessa että tämä onnistuu, elikä pitää olla C kortti.Lisäisin vielä edelliseen oivalliseen huomioon taka-akselin max massan. Kun pyörä ja teline tulee pitkän vivun päähän veikkaan sen nostavan taka-akselin kuormaa omaa massaansa enemmän (vipu). Voit kokeilla pitämällä ensin kilon karkkipussia kädessä ja sitten metrin kepin päässä, uskon sinun huomaavan eron. Korjatkaa muut jos olen väärässä. Siksi ennen hankintaa kävisin punnitsemassa todellisen taka-akselin kuorman lomavarustuksessa. Näin saat selville paljonko lisämassaa voit ottaa ennen kuin teet suurempia investointeja.
- MGM
No niitä skoottereita löytyy nykyisin melkein joka marketista. Halvimmillaan maksavat n. 600 €.
Itse ostin kuitenkin sellaisen vähän paremman, 3100 € hintaisen italialaisen. On hintansa väärti.
Tuo takaseinässä kuljettaminen kyllä vähän arveluttaa, ainakin näissä 3,5 tonnin autoissa ei taida taka-akselimassa riittää. Puntarilla kannattaa käydä ensin.- tarkoitti
Luulen että kysyjä tarkoitti mistää saa niitä telineitä.
Ja se teline kiinnostaisi minuakin. Mistä sellaisen saisi? - löytyy kun
tarkoitti kirjoitti:
Luulen että kysyjä tarkoitti mistää saa niitä telineitä.
Ja se teline kiinnostaisi minuakin. Mistä sellaisen saisi?pistät Googleen skootteriteline.
- on myynnissä
jossain, vai eikö ole?
- nimenomaan
on myynnissä kirjoitti:
jossain, vai eikö ole?
skootteritelinettä..en c-korttia, skootteria,,painorajaa,,liitonjäsenkirjaa.konjakkipulolloa. larssenia, mersunalustaa...hobbya, kääkkää,,,,70 luvulla kerran tarinaa...ilmaista kausipaikkaa, sfc-aluetta, muisteluja siitä kun kerran katsastukseen vaunu kausipaikalta vein ja peruutin vähän, lienee ilmanpaineet huonot kun meni linkkuun......oikeesti onko jossain myynnissä SKOOTTERITELINETTÄ as-auton perään ja jo on, niin linkkkiä ja käyttökokemuksia
- kun laitat
nimenomaan kirjoitti:
skootteritelinettä..en c-korttia, skootteria,,painorajaa,,liitonjäsenkirjaa.konjakkipulolloa. larssenia, mersunalustaa...hobbya, kääkkää,,,,70 luvulla kerran tarinaa...ilmaista kausipaikkaa, sfc-aluetta, muisteluja siitä kun kerran katsastukseen vaunu kausipaikalta vein ja peruutin vähän, lienee ilmanpaineet huonot kun meni linkkuun......oikeesti onko jossain myynnissä SKOOTTERITELINETTÄ as-auton perään ja jo on, niin linkkkiä ja käyttökokemuksia
googleen, niin jo alkoi löytyä
- Seinäjoelle
nimenomaan kirjoitti:
skootteritelinettä..en c-korttia, skootteria,,painorajaa,,liitonjäsenkirjaa.konjakkipulolloa. larssenia, mersunalustaa...hobbya, kääkkää,,,,70 luvulla kerran tarinaa...ilmaista kausipaikkaa, sfc-aluetta, muisteluja siitä kun kerran katsastukseen vaunu kausipaikalta vein ja peruutin vähän, lienee ilmanpaineet huonot kun meni linkkuun......oikeesti onko jossain myynnissä SKOOTTERITELINETTÄ as-auton perään ja jo on, niin linkkkiä ja käyttökokemuksia
Köykän pajalle, siis: 020202->"Köykkä ja Seinäjoelta-> yhdistä vaan, kiitos."
Tekee matkailuautoihin vetokoukkuja muutaman tunnin odotusajalla. Kysele josko hitsailisi myöskin skootteritelineen sinulle.
- höh
Saksalaisilla noita on paljon käytössä. Suomessa ei ole juuri kysyntää raskaille telineille. Tuolta voisit kysellä, mitä tulisi tilaamalla maksamaan tuonti tänne, jos et suoraan saksasta tilaa. http://www.vapaa-aika.com/
http://www.caravantukku.fi/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291323
- 100841
- 75650
- 50567
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11481ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40454Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m150422Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30397Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372- 25368