Onko täälä ketää joka eläisi kolmenihmisen suhteessa? Itselläni on kaksi parasta kaveria, joista toinen on mies. Suhteemme on jokseenkin omituinen, emme varsinaisesti harrasta seksiä keskenämme, mutta kaikkea muuta kyllä. Olemme sekä fyyisesti että henkisesti todella lähellä toisiamme. Olenkin ruvennut lähiaikoina miettimään seksisuhteen aloittamisen mahdollisuutta.
Ongelmana kuitenkin on että itse olen rakastunut kyseiseen mieheen, mutta hän ei ole minuun. Ystäväni ei ole rakastunut mieheen, mutta voisi aloittaa seksisuhteen hänen kanssaan. Mies taas on ihastunut ystävääni. Onko kenelläkään edes lähelle vastaavaa tilannetta? Ja miten olette toimineet? Me kaikki kolme siis pidämme toisistamme todella paljon, ja vietämme paljon aikaa keskenämme. Suhteemme vaikuttaa ulkopuolisillekin kolmen ihmisen parisuhteelta, mutta... Onko tiedossa vain draamaa, vai voisko suhdettamme saada jotenkin toimimaan.
kolmiodraama
11
7293
Vastaukset
- on sit
teidän asiat. heivatkaa se mies pois, kun ei osaa oikeaan ihastua:)
- oppeliini
Taas yksi tyhjäntoimittaja jolla on aivan liian paljon tyhjää aikaa.
- DS.
Eikö kannattaisi etsiä ihan parisuhdetta etsivä sinkkumies, eikä ryhtyä mihinkään tuollaiseen.
- Delerious
Olen löytänyt jo mukavan sinkkumiehen. Suhteemme vain on hieman erilainen kuin useimpien muiden ihmisten.
- timo65
sen verran vaan ihan kokemuksesta,että ystävyys lopppuu kun lyö kusilihat yhteen,en suosittele jos haluaa pitää ystävän.
- "kokemusta on"
kanssasi ja kaiken lisäksi on pitänyt hankkia kokemusta tästäkin asiasta. Olisi pitänyt jättää väliin. Menetin hyvän ystävän. Kaiken lisäksi, jos tuo trion mies ei ole ihastunut sinuun vaan siihen toiseen, niin lähtökohdat eivät ole parhaat mahdolliset. Unohda koko juttu!
- vuodesta toiseen
Minun paras ystäväni on ollut mies jo 15 vuotta!! Kenenkään muun kanssa ei koskaan näin upeata seksiä, mutta silti ystävyytemme kantaa..
- Kukka666
Mulla on ollut ja on taas samantyylinen tilanne.. Olen tosi hyvä ystävä siskoni kanssa ja me molemmat ollaan kiinnostuneita meidän yhteisestä miespuolisesta ystävästä, tosin tämä ystävä ei tietääkseni ole kiinnostunut meistä kummastakaan. Itselläni on kuitenkin ollut muutama seksi kokemus tämän yhteisen ystävän kanssa, josta sisko otti vähän pahemmin itseensä ja meinasi hyvä ystävyys kaikkien välillä mennä pieleen. Parhaaksi ratkaisuksi näin lopettaa minun ja miehen seksisuhteen. Nyt ollaan kaikki sitten vaan kavereita keskenämme..
- Delerious
Että ystävyytemme kuolisi sen takia että harrastaisimme seksiä, mutta ongelmaksi koostuu varmaankin juuri se että olen itse rakastunut mieheen mutta mies ei minuun. Mutta minkäs teet. Kun rakastaa toista on valmis tekemään mitä vain saadakseen hänet edes jollain tavalla. Vaikka tapa ei olisikaan kovin fiksu...
- fuff
Delerious kirjoitti:
Että ystävyytemme kuolisi sen takia että harrastaisimme seksiä, mutta ongelmaksi koostuu varmaankin juuri se että olen itse rakastunut mieheen mutta mies ei minuun. Mutta minkäs teet. Kun rakastaa toista on valmis tekemään mitä vain saadakseen hänet edes jollain tavalla. Vaikka tapa ei olisikaan kovin fiksu...
Aika vetinen selitys, jos kerran on kanttia ajatella niin, hiljaa hyvä tulee ja sen jälkeen nautitte uudestaa. Itse kerroin "halusta" ja nyt kukoistaa ja nautitaan. Eikä sitten Jurrissa !
joku saa siipeensä, mutta kuitenkin ystävyys menee ainakin pirstleiksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k512284Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖261127Aavistatko että moni tietää
Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut841007Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt55922Yritin saada
Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.11914- 68883
Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me127867vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos22793Kronikat..
Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu10783Täällä istun ja mietin
Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu49769