Huutaa apua!

Caravaani...

Nyt Larssenin saanti ehtyy lakkoilun seurauksena. Tositoimiin on nyt ryhdyttävä ja pikaisesti, nyt on saatava pakkolaki ettei pääse syntymään uhreja. Emme voi kestää a-kaupan lakkoilua piiruakaan enempää. Maitokauppojen keskarihyllyt eivät ole ratkaisu asiaan. Apua huutaa karavaani!!!!! Tai haemme apua ulkomailta.

Lupasitte ennen vaaleja, ettei Larssen lopu!!!!

7

825

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei ne nyt mitään

Larssenin lupauksia tehneet. Eikä karavaanari viina juo. Olkoon alko kiinni vaikka vuoden!

• vuosiin,,,...

Alkon lakko on yksi parhaista asioista vuosiin, mitä yhteiskunnassamme on tapahtunut.

Minun ja monen muunkin puolesta voisi olla vaikka koko loppuvuoden lakossa ja vielä päälle seuraavankin vuoden. Aatteles, miten sullakin rahaa säästyisi, parempaan käyttöön. Säästetyillä rahoillasi vaihdat vaikkapas vaunusi tai assarisi uuteen.

Aloko lakko on siitä hyvin ajoitettu, siis jos kestää pidempään, että hoitsujen lakon lisätyöpaine jää huomattavasti pienemmäksi: joka kolmannes tai neljännes tk käynti johtuu alkoholin käytön haitoista. Ja taaseen vieroitusoireisiin kuolevista juopoista pääsemme kaikki eroon, jos vain alkolaiset ymmärtäisivät heidän lakon tärheyden jo pelkkänä yleishyödyllisenä toimenpiteen.

Menkää vain lakkoon arvon Alkolaiset ja pysykää kans lakossa, pitkään. Kiitos!

• Marilyn M.

Alkon lakko on tosiaan parasta kymmeniin vuosiin!!
        Muutama ihminen jää tappamatta,satoja kolareita ajamatta,miljoonia tikkejä ompelematta, tuhansia kipsejä laittamatta...vieläkö jatkan?

Minun puolestani saa jatkua kanssa hamaan tuomiopäivään asti.

• Mutta ainakin yksi pointti unohtui. Tuontiviinat on takavarikoitava rajalla jottei hyvä kehitys vesity tuontiviinalla. Viinaveron kevennyksen jälkeinen putki on todella katkaistava ja näytettävä, että on elämää myös ilman viinaa.

Tuontiviinasta voidaan tehdä biopolttoainetta, käyttö johon etanoli on oikeasti parasta.

Muuten aloittajan aihevalinta ja esitystyyli mielestäni täytti kaikki provon tunnusmerkit joten hirveän pitkää vastausketjua se ei ansaitse.

• El meri

Hyvä hyvä, antakaa vaan mennä...
        En vaan tiedä, miksi taas lakkoilevat. Ei haittaa mitään.
        Kannattaa pitää lomaa nyt ainakin yli vuoden vaihteen aluksi. Olen valmis tulemaan tukilakkoon mukaan, että se jatkuisi mahdottoman pitkään. Hyvää joulua!

• perjantaina
        El meri kirjoitti:

Hyvä hyvä, antakaa vaan mennä...
        En vaan tiedä, miksi taas lakkoilevat. Ei haittaa mitään.
        Kannattaa pitää lomaa nyt ainakin yli vuoden vaihteen aluksi. Olen valmis tulemaan tukilakkoon mukaan, että se jatkuisi mahdottoman pitkään. Hyvää joulua!

Jumbon Alkossa ja hyvää kamaa kera hyvän palvelun KIITOS

• sen sanoit!
        Marilyn M. kirjoitti:

Alkon lakko on tosiaan parasta kymmeniin vuosiin!!
        Muutama ihminen jää tappamatta,satoja kolareita ajamatta,miljoonia tikkejä ompelematta, tuhansia kipsejä laittamatta...vieläkö jatkan?

Minun puolestani saa jatkua kanssa hamaan tuomiopäivään asti.

Ja kymmenen vuoden jälkeen... Yksinkertainen ratkaisu: Palkkavaatimus voidaan toteuttaa inflaatiolisineen..., nostetaan roimasti veroa, kyll se siitä, veroa lisää ja rutkasti. Se joka käyttää maksakoot palkatkin.

No, leikki leikkinä... Helpompikin ratkaisu löytyy, ei alkossa myyjiä tarvita, jokainen joka osaa ryypiskelläkin, osaa ottaa pullon hyllystä ja maksaa sen automaatilla, eihän tässä muuta tarvita. Logistiikka toimii jakelun puolesta hyllyyn asti. Siistijä käy kerran päivässä putsailemassa paikat ja se on siinä. Vapautuneet henkilöt voivat myös tehdä saman asian tai hankkiutua verkostomarkkinointiin (puhelin välttämätön). Verkostomarkkinoinnissa edellyttää asiakaspalvelukykyä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1682
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1498
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      37
      953
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      889
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      831
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      796
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      758
    8. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      748
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      740
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      720
    Aihe