Ois tämmöinen pieni ongelma liittyen mun poikaystävään ja muhun. Oltiin jo melkein sovittu että mennään poikaystäväni mökille tai sitten hänen kaverilleen juhannukseksi ja ainakin olin ihan varma että minä ja mieheni olisimme yhdessä silloin. Mutta poikaystäväni jätti kertomatta yhden oleellisen seikan, minua ei haluttu hänen kaverilleen, mutta luulen kyllä että poikaystäväni ei halunnut minua mukaansa. Olin siis jättänyt kaiken tämän varaan ja nyt harmittaa ihan hirveasti ja tunnen oloni petetyksi. Olen tästä asiasta suuttunut miehelleni, mutta hän ei oikeastaan ymmärrä miksi itken ja harmittelen asiaa niin kamalasti. Olin joskus sanonut että juhannus ei merkitse minulle mitään suurempaa ja nyt poikaystäväni vetoaa siihen että ei mun tarttis juhlia kun ei juhannus merkitse minulle niin paljon. Asia on monimutkainen ja vaivaa minua. Olisiko jollain jotain lohdutusta pettymykseeni tai neuvoja riidan ratkaisemiseksi. Eikös parin kuuluisi olla yhdessä juhannuksena?
Juhannus pilalla
15
2184
Vastaukset
- hajalla
Itse olen kaksi vuotta seurustellut eikä yhtäkään juhlapäivää olla yhdessä vietetty! Minä kyllä olisin halunnut, mutta ei olla saatu kompromissia aikaseks.Molemmilla on omat kaverit ja vielä sekin, että on aina vaikuttanu vähän siltä että poikakaverini ei mielellään mua ottaiskaan mukaansa, ei ainakaan ole pyytänyt. Ei taida olla ihan normaalia. Kyllä kai parin kuuluisi olla yhdessä edes juhlapäivinä.Nytkään ei olla yhdessä juhannuksena.
- rita
Jos olette ehtineet suunnitella yhteistä Juhannusta ja toinen ikään kuin ei sitä enää muistakaan, ei oikein vaikuta lupaavalta ja olette varmasti alle 15v?! Joten olet oikeutettu olemaan loukkaantunut kevytkenkäisen poikaystäväsi kanssa ja keksimään tekemistä kenties vanhempiesi kanssa, koska ihan oikeasti aikuisemmat ihmiset koettavat olla yhdessä ja kehittää parisuhdettaan. Jos satuin erehtymään iästänne, niin edelleenkin poikaystäväsi vaikuttaa juuri tyypilliseltä nuoren miehen alulta,jonka mielikuva tytöistä rajoittuu ulkonäköön ja isoihin tisseihin. On jotenkin absurdia odottaa hänenlaiseltaan sitoutumista mihinkään vakavampaan, joten itkusi on mielestäni sopiva tilanteeseen. Kyllä minäkin surisin: toisen tyhmyyttä ja kehittymättömyyttä.
Onnea kasvullesi ja toivon mukaan löydät fiksumman kaverin. Turhaan pahoitat mielesi. Ota opiksi ja valitse seuraava viisaammin.- Jaana*
arvattu.. emme todellakaan ole alle 15 vuotiaita. Olemme seurustelleet jo yli vuoden ja poikaystäväni on hyvin kypsä. Meillä on on tähän asti sujunut melko mutkitta ja en todellakaan halua erota. Kyllähän vanhemmatkin riitelevät, eikös vain?
- vanhempi
Jaana* kirjoitti:
arvattu.. emme todellakaan ole alle 15 vuotiaita. Olemme seurustelleet jo yli vuoden ja poikaystäväni on hyvin kypsä. Meillä on on tähän asti sujunut melko mutkitta ja en todellakaan halua erota. Kyllähän vanhemmatkin riitelevät, eikös vain?
joo. riitelee.niin paljon ettei pääse mukaan mihinkään, enää vuosiin ole päässyt. ja silti on vielä ainakin ollut jäätävä himaan, kun ei rahkeet riitä lähteä nostelemaan kokonaan. on niin paljon yhteisiä asioita, pitää vain niellä ja purra hammasta. välillä aurinko paistaa ja välillä myrskyää sekä salamoi. mutta ei tämä normaalia perhe-elämää ole, eikä yhdessä olemista, jos juhlat vietetään erillään ihan toiveesta. pakon kyllä ymmärtää, jos ei järjesty.
- luuseri
myös teki saman, jätti siinä samalla (lähti ilmeisesti eri miehen kanssa juhannusta viettään), ollessaan yliopistossa sentäs jo, tosin sitä ennen se jätti mut jo useasti ja soitti takas ja mä tyhmä menin,
sitä edellinen jätti juuri ennen ylioppilaskirjoituksia joten mulle iski ryyppyputki joten tuli vaan magna (ja parit jäi tekemäti mitkä ei olleet pakollisia, kun ei viittiny krapulassa mennä sinne)
no eipä tässä enää naisia ole niin etsittykään.
- Nuppu
Ollaan oltu yhdessä vuosi ja 2 kk ja jokaikinen juhlapyhä ollaan vietetty yhdessä, joko kaksin tai hänen kavereiden/vanhempien tai minun kavereiden/vanhempien kanssa. Minkään muunlaista järjestelyä kumpikaan ei edes haluaisi. Oman kumppanin kanssa oleminenhan on kaikista mukavinta, miksi edes haluaisi olla erossa toisesta juhlapyhinä, jos ei ole pakko.
- Sinnu
Onpa ikävä tilanne, ei voi muuta sanoa. Minkä ikäisiä olette? Monille pojille/nuorille miehille on valitettavan tärkeää se, mitä kaverit ajattelevat. Onko poikaystäväsi kavereiden tyttöystävät mukana juhannus juhlissa? Vai koostuuko porukka pelkästään pojista? Jos paikalle tulee muita tyttöjä, mutta sinua ei huolita mukaan, en voi ymmärtää poikaystäväsi käytöstä!
- Jaana*
Minä olen kohta 17-vuotias ja poikaystäväni 18v. Porukka koostuu vain pojista, mutta harmittaa kun olin aika varma että olisin voinut viettää juhannuksen poikaystäväni kanssa ja vaikka olisinkin ollut ainut tyttö ei se minua olisi haitannut, mutta ilmeisesti muita hattaa.
- Madde
Itselläni on sama tilanne. Pahaltahan se tuntuu. Itse lähden sukulaisten kanssa mökile, mutta hän ei halua tulla mukaan. Enpä tiedä muuttuuko asiat koskaan. Koitan vaan jaksaa ja ymmärtää.. On sillä syynsä. Jonkin verran vaan hävettää selitellä sukulaisille miksi tulinkin yksin. Muutenkin ikävää jos joku kyselemällä kokoajan muistuttaa asiasta.
Älä murjota! Koita säkin keksiä jotain. Sunkin täytyy saada elää sun elämääs. Hyvää jatkoa ja auringonpaistetta päivään! - Surullinen
Jätkäkamunni on 26 ja minulla juhannuksena 21-vuotis synttärit. Ei kelpoaa minun seura ei. 4 kk ollaan oltu yhdessä. Vappu ja pääsiäinen oli tarkoitus olla yhdessä mutta hän vaan livahti sitten toiseen baariin.
Hän lähtee kavereitten luo toiselle puolelle suomea ja minua ei alunperin kelpuutettu mukaan. Nyt sitten kerroin että omissa suunnitelmissani olisi lähteä pippaloimaan kavereitten luo. (Ko. Kaverit nyt on sattumoisin jätkiä koska kaikki naispuoliset kaverit ovat kundiensa kanssa). No eikös siitä tullut taas kamala mustasukkaisuun kohtaus. Nyt sitten pyysi mukaansa sittenkin sinne toiselle puolelle suomea. Mitäpäs tässä tekisi. Sanoinettä ei kiitos. Kun ei kerran halua mua mukaan niin en lähde... Masentaa. Aina olen ajatellut että parin tulisi viettää juhlat yhdessä mutta.
Noh. Saatanpa sitten lähteä pippaloihin mutta tämän illan vedän viinaa kotona yksin... ja paljon. - mielipiteilijä
"Eikö parin kuuluisi olla yhdessä juhannuksena?"
Haloo! Miksei yhtä hyvin vaikka maanantaina?!
Miksi pitää tehdä asiasta noin suuri numero?
Melkein sovittu ei ole sama kuin sovittu. Ja elämää voi olla myös muuhun kun parisuhteeseen liittyen. Poikaystävälläsi ilmeisesti on.
Jos olit ilmoittanut ei juhannus ole sinulle tärkeä, niin eihän mies voinut arvata että tarkoititkin jotain muuta mitä sanoit. Ei miehet ole mitään ajatustenlukijoita, kommunikoida voi myös keskustelemalla. Oikeastaanhan siis valehtelit poikaystävällesi kertoessasi ettei juhannus ole sinulle tärkeä!- Maria28
-Eikö parin kuuluisi olla yhdessä maanantaina? Hauska!
Mutta; voiko joku oikeasti olettaa, että toisesta tuntuu ihan hyvältä jäädä yksin kotiin juhannuksena? Vaikka on ollut puhetta juhannuksen vietosta jne? Jos loukkaa toista, niin onko paras vakiovastaus aina: "hanki elämä, et sä nyt voi olla noin kiinni musssa, että loukkaannuttollasesta"? - me too
Tää on hyvä pointti! Jos kundis luuli et kyseessä oli sulle ihan tavallinen viikonloppu ei mikään Juhannus eikä pitäny asiaa kovin ihmeellisenä, vai ootteko te viettäny aina kaikki viikonloppunne yhdessä?
Kokeilitko kertoa sille että sulle olis tärkeetä saada viettää juhannus yhdessä? Ei saa vaan olettaa, asioista pitää keskustella. - Jaana*
me too kirjoitti:
Tää on hyvä pointti! Jos kundis luuli et kyseessä oli sulle ihan tavallinen viikonloppu ei mikään Juhannus eikä pitäny asiaa kovin ihmeellisenä, vai ootteko te viettäny aina kaikki viikonloppunne yhdessä?
Kokeilitko kertoa sille että sulle olis tärkeetä saada viettää juhannus yhdessä? Ei saa vaan olettaa, asioista pitää keskustella.meillä on tuo välimatka aika pitkä joten näämme joka viikonloppu ja niin usein kun on mahdollista.. koska koulu ja työaikoina emme pysty näkemään. Sen takia minulle oli tärkeää että olisimme viettänet juhannuksen yhdessä.
- Maria28
Ihan hirveä tyyppi, jättää toisen viettämään yksin juhlapyhää! Alle 2-kymppisenä mulla oli pari tuollaista urpoa poikaystävänä, sain itkeä silmät päästä ihan riittämiin kunnes tajusin että aika keskeinen pointti kundikaverissa on juuri tuo välittämis-osasto! Ei enää itsekästä urpoa! Enkä ole tuostä syystä itkenyt enää vuosiin!
Kirjoituksesi toi mieleen paljon pahoja muistoja, yksikin jätti mut ilman rahaa aamuyöstä Hangon regattaan kun autoon ei enää mahtunutkaan! Olin lainannut hänen serkulleen viimeiset rahani...Ja tämäkin oli hänen mielestään ihan normaalia käytännön syistä!!!Itsekkäät kundit kusettavat just niin paljon kuin annat, itse pistät rajat tai pisteen jutulle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!
Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot19817675Riikka se jytkytti BKT:stä nyt 0,3 prosenttia pois
Ja vain kolmessa kuukaudessa! Vuositasollahan tuo tarkoittaa reilun prosentin pudotusta. Pärjäisi varmaan lasketteluss5210137Vasemmistoaate on aatteista jaloin
Kaikki saavat ja kukaan ei jää ilman. Kuka tuollaista voisi vastustaa?1996330Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki14342Antti Lindtman kiitti valtiovarainministeri Purraa
Ministeri Purra kertoi ottavasa vastuun EU:n alijäämämenettelyyn joutumisesta. Hän myös sanoi tietävänsä, että Lindtman483269Brittiläinen vasemmistolehti: Sanna Marin oli vihdoin rehellinen
Nyt tulee pahasti lunta tupaan Seiskan tähtitytölle. Ex-pääministerin kirjaa arvostellaan latteuksista ja itsekehusta.562983Suomalaisten enemmistö on (ateisteja / fiksuja / sosialisteja)
Tai jokin noiden yhdistelmä, koska S-ryhmän markkinaosuus päivittäistavarakaupasta on yli 50 prosenttia.272967"Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa
Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita692775Henkilökohtaisia paljastuksia Dubaista - Kohujulkkis Sofia Belorf on äitipuoli ja puoliso!
Tiesitkö, että Sofia on äitipuoli ja rakastava puoliso? Sofia Belorf saa oman sarjan, jossa seurataan hänen Bling Bling882720Alexander C. G. riisti demari-Veijolta arvonimen
"Stubb myönsi 66 arvonimeä ja peruutti yhden arvonimen. Presidentti Tarja Halonen myönsi Baltzarille kulttuurineuvoksen562212