iltis

uutisoi että

kanan siipipalojen joukosta oli Ruotsissa löytynyt
kanan irtopää
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/ulkomaat/uutinen.asp?id=1458358
No, ei siinä mitään mutta tämä pisti ihmettelemään:
"Jönssoneille päälöytö oli niin suuri shokki, ettei perheen illallispöydässä jatkossa nähdä kanaherkkuja."

Mistähän Jönssönit oikein luulivat niiden kananlihojen tulevan? Joku kone tekee synteettisesti?
Itse aikoinaan maalla aina kun teki kanaa mieli
otettiin kana ja kirves ja lähimmän pölkyn päällä
pistettiin pää poikki, kynittiin, suolistettiin
ja pataan.
Jönssönien kannattaisi vaan heittää se pää pois
ja syödä ne siipipalat.
Tällainen juttu kyllä paljastaa kuinka kauas me
ollaan luonnosta etäännytty; cityihmisen tekisi
joskus hyvää vetää lantapiikkarit jalkaan ja käydä
jollain navetalla vähän katselemassa mitä kautta
se henki oikein kulkee.

1

525

Vastaukset 1

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • landepöpö

muistan myös lapsuudestani, kun teurastimme kukon. Isä pyysi minua pitämään kukosta kiinni ja sitten pölkyllä huitaisi kaulan poikki kirveellä. Päätön kukko lähti lentämään, verta roiskui joka puolelle ja laskeutui navetan katolle. Sieltä minä pikkupoika sitten jouduin sen hakemaan, minun painoni kun oli niin vähäinen, ettei pärekatto vaurioituisi.

Olinpa myös kerran mukana makkaratehtaalla kiertokävelyllä. Eräs hienohelma oksensi heti tultuamme sisään ja kun oli palannut bussiin, jonka kuljettaja olin, ilmoitti kuuluvasti, ettei koskaan enää syö makkaraa. Minä otin pussista tehtaalta saamamme makkaranpötkön ja puraisin siitä palasen - ja jälleen kyseinen hienohelma oksensi. Mukana ollut mieshenkilö ilmoitti, että varmaan ennen seksiä pyytää miestä desinfioimaan miekkansa spriillä, jolloin mainitsin, että bussissa on sitä lasinpesua varten: haluaako joku heti käyttöönsä. "Hyi teitä", oli vastaus.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 126
      1494
    2. Costa Rica on tympeän makuinen kahvi

Ostin kahvin hinnan romahduksen kunniaksi Costa Rican "Premium Blendiä". Piti olla sataprosenttista arabialaista. No ain
      Maailman menoa
      107
      1424
    3. Hei, voitko kuunnella

Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu
      Ikävä
      149
      1355
    4. Joku porukka lähtenyt täältä

Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.
      Ikävä
      246
      1238
    5. Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä

Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,
      Ikävä
      57
      1096
    6. Vieläkään ei voi opiskella kursseja korkeakoulussa?

Vaikka lakiin tehty muutos hän ei saanut opiskella työttömyystuella. https://yle.fi/a/74-20244925
      Työttömyys
      19
      1086
    7. 74
      1072
    8. Tuletko tänään

Jos soitan? Niin... tuletko?🖤
      Ikävä
      84
      931
    9. Onkin niin, että olet hulluna minuun

mutta et uskalla sitä tuoda ilmi. Salaa haaveilet kiihkeästä suhteesta, vaan siihen se jää, ja syyksi esteet ja muut. S
      Ikävä
      43
      776
    10. Mitä on mietteissäsi

Tänään?
      Ikävä
      66
      744
    11. Mikä on hulluinta?

Mitä ikäväsi kohde on tehnyt?
      Ikävä
      37
      676
    12. Suolahden ostokeskus

Kiinteistöyhtiö konkurssissa. Taisi jäädä vastikkeet maksamatta eräällä yrittäjällä.
      Äänekoski
      49
      669
    13. En olis uskonu

et kuulut tollaseen porukkaan
      Ikävä
      102
      642
    14. Nyt ei enää ole

Mitään mikä pitäisi mut hiljaa, kaikesta. Tämä on muutamalle henkilölle täällä.
      Ikävä
      42
      640
    15. Taidan luopua

Sinusta.
      Ikävä
      36
      625
    16. Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"

Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      608
    17. Meiltä löytyy kyllä älliä

Vai mitä oot mieltä...
      Ikävä
      103
      577
    18. Et taida olla ihan varma

Päätöksestäsi?
      Ikävä
      67
      569
    19. Jälleen näin nainen unta sinusta

Aika usein tulet uniini, enkä tiedä, mitä se tahtoo minulle sanoa. Tällä kertaa en ollut kotonasi, vaan ulkona jossain t
      Ikävä
      28
      569
    20. En haluaisi sanoa tätä

Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari
      Ikävä
      40
      568
    Aihe