Ilman naista-sarjakuva

sinkkumiess

11

2277

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuntee
      • edes tarvita

Noi ei edes ole huumoria, vaan totisinta totta. (Tämän palstan, koko suhteetpalstan, monia miehenalkuja tuo kuvaa erittäin hyvin.)

Olen aina ollut sitä mieltä, että taide kuvaa erittäin hyvin todellisuutta, tavoittaa sen. Siinä taiteen hienous ja arvo.

• sinkkumiess
        edes tarvita kirjoitti:

Noi ei edes ole huumoria, vaan totisinta totta. (Tämän palstan, koko suhteetpalstan, monia miehenalkuja tuo kuvaa erittäin hyvin.)

Olen aina ollut sitä mieltä, että taide kuvaa erittäin hyvin todellisuutta, tavoittaa sen. Siinä taiteen hienous ja arvo.

ei tuo ole mitään huumoria, vaan täyttä todellisuutta mitä kiltteihin ja kunnollisiin miehiin tulee. On erittäin olennainen seikka, etten ole kertaakaan nauranut kun olen lukenut kaikki nuo stripit läpi. Ja juuri sen takia ettei asiassa ole mitään hauskaa.

• huumoria ole niille
        edes tarvita kirjoitti:

joista toi sarjakuva kertoo.

Toisaalta taas kyllä se niille on huumoria, jotka eivät tuollaista itse ole kokeneet. Eli näille nilkeille ja parisuhteessa oleville.

Oli kyllä masentava sarjakuva. :D

• sarjakuva...

siinä vaan halveksutaan ja nauretaan naisten parissa epäonnistuneiden kustannuksella.

Ihan tappiin asti.

• mä ymmärrän

oikein hyvin kun naiset sanoo etteivät jaksa valittajia. mä ainakin nauran aina noille stripeille, en sen takia että niissä joku onneton tunaroi, vaan sen takia, että monessa kohdassa näen itseni samassa tilanteessa.

• sp86

on tärkeä taito. Itse luin noita jo vuosia sitten ja tajusin heti, että minähän se siinä olen! Sehän on imartelevaa, että olen päässyt sarjakuvaan. ;-D

• sp86
      • että mitäs

urotekoja hra. "ilman naista" on sitten tehnyt elämänsä aikana?

• Naisasialuuseri

Oli pakko lukea koko sarjis. Oli kyllä hauskaa luettavaa ja monet osat kertoivat juuri minusta.

• Itsekin nuorempana olen jotain piirrellyt. Eri aiheesta kylläkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sdp on esittänyt maatalous- ja yritystuista leikkaamista

Joihin menee 10 miljardia euroa vuosittain. Minkä vuoksi äärioikeisto änkyttää jostain vuodesta 2026, kun ei demareiden
      Maailman menoa
      155
      4619
    2. Persut = far-right Finns Party?

Eikös tuo tarkoita, että persut ovat äärioikeistoa? "In 2023, Petteri Orpo, of the National Coalition Party, unseated M
      Maailman menoa
      18
      3627
    3. Sanna Marin pitäisi palauttaa pääministeriksi

Oikeisto "voitti" vaalit valehtelemalla äänistäjille päin naamaa, joten heidät tulisi tuomita menettämään vaalitulos ja
      Maailman menoa
      96
      3608
    4. Ei me olla sielunkumppaneita

jos sellaisia edes on. En tiedä miksi niin kovasti pidin sinusta, varmaan olisi paljonkin hyviä syitä, mutta ehkä olit v
      Ikävä
      39
      2940
    5. Kokoomus kannatti aiemmin rahoitusmarkkinaveroa - kanta nyt muuttunut

Kokoomuksen linjanmuutos rahoitusmarkkinaveron suhteen on herättänyt kysymyksiä. Vielä aiemmin puolue antoi ymmärtää kan
      Maailman menoa
      1
      2463
    6. KÄVELYTREFFIT ?

Mikä on tuo konsepti. Ei kävely ole mitkään treffit. Se on hengailua, ilman mitään panostamista toiseen, go with the flo
      Ikävä
      245
      1813
    7. Hevosmies kylän kunnioitettu herra

Hei, eikö olis aika pistää "nuoriso" kuriin? Tiedämme miten teidän "yhteisö" toimii sekä kylän vanhin herra, olet poruka
      Hyrynsalmi
      26
      1465
    8. Mies pelkää mahdollista raskautta

Millaisia ajatuksia seuraava herättää teissä? Olemme tunteneet miehen kanssa vuosikausia, seurustelleetkin jo pitkään j
      Sinkut
      245
      1386
    9. Kiikkustuoli

Sunnuntai aamun hiljaisuutta ja rauhaisaa oloa. Aloitan taas uuden alustan, jospa edellisessä asiat tulee pohdittu ja sa
      80 plus
      180
      1324
    10. Ihana M nainen

Ihana M nainen. Nainen kuin unelma.
      Ikävä
      76
      1275
    Aihe