Ilman naista-sarjakuva

sinkkumiess

11

2272

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuntee
      • edes tarvita

Noi ei edes ole huumoria, vaan totisinta totta. (Tämän palstan, koko suhteetpalstan, monia miehenalkuja tuo kuvaa erittäin hyvin.)

Olen aina ollut sitä mieltä, että taide kuvaa erittäin hyvin todellisuutta, tavoittaa sen. Siinä taiteen hienous ja arvo.

• sinkkumiess
        edes tarvita kirjoitti:

Noi ei edes ole huumoria, vaan totisinta totta. (Tämän palstan, koko suhteetpalstan, monia miehenalkuja tuo kuvaa erittäin hyvin.)

Olen aina ollut sitä mieltä, että taide kuvaa erittäin hyvin todellisuutta, tavoittaa sen. Siinä taiteen hienous ja arvo.

ei tuo ole mitään huumoria, vaan täyttä todellisuutta mitä kiltteihin ja kunnollisiin miehiin tulee. On erittäin olennainen seikka, etten ole kertaakaan nauranut kun olen lukenut kaikki nuo stripit läpi. Ja juuri sen takia ettei asiassa ole mitään hauskaa.

• huumoria ole niille
        edes tarvita kirjoitti:

joista toi sarjakuva kertoo.

Toisaalta taas kyllä se niille on huumoria, jotka eivät tuollaista itse ole kokeneet. Eli näille nilkeille ja parisuhteessa oleville.

Oli kyllä masentava sarjakuva. :D

• sarjakuva...

siinä vaan halveksutaan ja nauretaan naisten parissa epäonnistuneiden kustannuksella.

Ihan tappiin asti.

• mä ymmärrän

oikein hyvin kun naiset sanoo etteivät jaksa valittajia. mä ainakin nauran aina noille stripeille, en sen takia että niissä joku onneton tunaroi, vaan sen takia, että monessa kohdassa näen itseni samassa tilanteessa.

• sp86

on tärkeä taito. Itse luin noita jo vuosia sitten ja tajusin heti, että minähän se siinä olen! Sehän on imartelevaa, että olen päässyt sarjakuvaan. ;-D

• sp86
      • että mitäs

urotekoja hra. "ilman naista" on sitten tehnyt elämänsä aikana?

• Naisasialuuseri

Oli pakko lukea koko sarjis. Oli kyllä hauskaa luettavaa ja monet osat kertoivat juuri minusta.

• Itsekin nuorempana olen jotain piirrellyt. Eri aiheesta kylläkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      66
      3042
    2. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1801
    3. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      112
      1666
    4. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      224
      1229
    5. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      123
      967
    6. Pitikö mennä rakastumaan

Oi kyllä, kyllä piti. Kiitos vaan sulle mies! Todella kiitän..
      Ikävä
      93
      933
    7. Mitä tai ketä kaivattusi

muistuttaa?
      Ikävä
      60
      924
    8. Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...

Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil
      Maailman menoa
      65
      907
    9. Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!

No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik
      Viihde ja kulttuuri
      6
      825
    10. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      34
      800
    Aihe