Ilman naista-sarjakuva

sinkkumiess

11

2300

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuntee
      • edes tarvita

Noi ei edes ole huumoria, vaan totisinta totta. (Tämän palstan, koko suhteetpalstan, monia miehenalkuja tuo kuvaa erittäin hyvin.)

Olen aina ollut sitä mieltä, että taide kuvaa erittäin hyvin todellisuutta, tavoittaa sen. Siinä taiteen hienous ja arvo.

• sinkkumiess
        edes tarvita kirjoitti:

Noi ei edes ole huumoria, vaan totisinta totta. (Tämän palstan, koko suhteetpalstan, monia miehenalkuja tuo kuvaa erittäin hyvin.)

Olen aina ollut sitä mieltä, että taide kuvaa erittäin hyvin todellisuutta, tavoittaa sen. Siinä taiteen hienous ja arvo.

ei tuo ole mitään huumoria, vaan täyttä todellisuutta mitä kiltteihin ja kunnollisiin miehiin tulee. On erittäin olennainen seikka, etten ole kertaakaan nauranut kun olen lukenut kaikki nuo stripit läpi. Ja juuri sen takia ettei asiassa ole mitään hauskaa.

• huumoria ole niille
        edes tarvita kirjoitti:

joista toi sarjakuva kertoo.

Toisaalta taas kyllä se niille on huumoria, jotka eivät tuollaista itse ole kokeneet. Eli näille nilkeille ja parisuhteessa oleville.

Oli kyllä masentava sarjakuva. :D

• sarjakuva...

siinä vaan halveksutaan ja nauretaan naisten parissa epäonnistuneiden kustannuksella.

Ihan tappiin asti.

• mä ymmärrän

oikein hyvin kun naiset sanoo etteivät jaksa valittajia. mä ainakin nauran aina noille stripeille, en sen takia että niissä joku onneton tunaroi, vaan sen takia, että monessa kohdassa näen itseni samassa tilanteessa.

• sp86

on tärkeä taito. Itse luin noita jo vuosia sitten ja tajusin heti, että minähän se siinä olen! Sehän on imartelevaa, että olen päässyt sarjakuvaan. ;-D

• sp86
      • että mitäs

urotekoja hra. "ilman naista" on sitten tehnyt elämänsä aikana?

• Naisasialuuseri

Oli pakko lukea koko sarjis. Oli kyllä hauskaa luettavaa ja monet osat kertoivat juuri minusta.

• Itsekin nuorempana olen jotain piirrellyt. Eri aiheesta kylläkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      101
      1835
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      59
      1190
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      461
      1179
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      170
      1063
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      58
      841
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      132
      837
    7. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      49
      786
    8. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      773
    9. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      728
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      57
      691
    Aihe