SE ON MINUN HERKKUANI
PITÄVÄTKÖ ATEISTIT VADELMAHILLOSTA
13
597
Vastaukset
- ATEISTI ATTE
VIHATAAN VADELMAHILLOA TÄMÄ LUKEE MEIDÄN PYHÄSSÄ KIRJASSA.
MINÄ TYKKÄÄN HOTSEISTA TUPLAJUUSTOLLA FETA & EDAM - hyvää esim
lettujen ja jäätelön kanssa.
http://www.myllynparas.fi/portal/suomi/kuluttajat/reseptit/jalkiruoat_ja_valipalat/letut_ja_pannarit/letut/ - Dresden
No vadelmahillo, kuten muutkin paljon sokeria sisältävät hillot, ovat ateisteille pyhiä, koska hammaspeikko pitää niistä. Vadelmahillo on vaikkapa mansikkahilloa pyhempi, koska vedelman siemenet menevät hampaiden väliin erityisen epämukavasti ja aiheuttavat siten vitutusta ja ateistihan haluaa ihmisille paljon vitutusta. Vadelmahillon pyhyys johtaa tietenkin siihen, että se on myös hyvää.
Toisaalta vadelmahillon dualistinen olemus on myös kiehtova näin filosofisella tasolla. Vadelmahillo on hyvää, mutta siihen sisältyy siemenien aiheuttama kirous, joka kohdistuu erityisesti hampaiden väliin.
Tämä on rinnastettavissa jopa Aatamin syntiinlankeemukseen, jossa oli kuitenkin kysymys omenasta, mutta merkitys on sama; mitään ei voi saada luopumatta jostakin. Vadelmahilloa syödessä saa ravintoa ja nautinnon, mutta toisaalta reikiä hampaisiin ja siemeniä hampaiden väliin. Aatami sai omenaa syödessä tietoa, mutta tieto toi myös pahuuden maailmaan. Syntiinlankeemuskertomukseen sopisikin siis vadelma paljon paremmin kuin omena.- Kössönöm
kysymys omenasta, se on pelkkä myytti. Näin minua valisti eräs uskonoppinut taannoin. Se oli jokin tarkemmin määrittelemätön hedelmäpuu. Että semmoista.
Vadelmat ovat hyviä, varsinkin suoraan puskasta napsittuna. Joo-o. - Dresden
Kössönöm kirjoitti:
kysymys omenasta, se on pelkkä myytti. Näin minua valisti eräs uskonoppinut taannoin. Se oli jokin tarkemmin määrittelemätön hedelmäpuu. Että semmoista.
Vadelmat ovat hyviä, varsinkin suoraan puskasta napsittuna. Joo-o.Kysymys oli kuitenkin hedelmäpuusta kun taas vadelma on marja. Olen edelleenkin sitä mieltä, että syntiinlankeemukseen sopisi paremmin vadelma ja vielä tarkemmin jokin sellainen jalostuksen tuloksena saatu jättivadelma. Huoh... Taas yksi suuri rotko lisää ateismini ja uskoontuloni väliin. ;D
- Kössönöm
Dresden kirjoitti:
Kysymys oli kuitenkin hedelmäpuusta kun taas vadelma on marja. Olen edelleenkin sitä mieltä, että syntiinlankeemukseen sopisi paremmin vadelma ja vielä tarkemmin jokin sellainen jalostuksen tuloksena saatu jättivadelma. Huoh... Taas yksi suuri rotko lisää ateismini ja uskoontuloni väliin. ;D
on kovat kriteerit uskoontulollesi. Täytyy sanoa. Että vadelmia vaadit!
Ei sen puoleen, kyllä minä mielummin tuoreita vadelmia popsin kuin happamia omenia. Ne kun tuppaavat närästämään.
Mikähän pointti tässäkin sepustuksessani oli? Hmmh.
TYKÄTÄÄN VADELMAHILLOSTA,,MYÖS MANSIKKAHILLO ON HYVÄÄ..ESIM LÄTTYJEN KANSA,NAM,NAM....
- let it a loud
these are the things we cant live without come on i am talking to you come on:
Tears for fears, shout:
http://www.youtube.com/watch?v=k1OduoZAUeM - ATTE ATEISTI
EIKÖ OLEKIN SYNTISEN HYVÄÄ?
- Meikku-matelija
Kaikki hillot ovat minun makuuni aivan liian makeita. Marjoista valitsen mieluiten hillan, tyrnin, mustikan, mansikan ja mustaherukan. Vadelma- ja punaherukkasadon tarjoan kokonaan rastaille.
- Babustis
matoja. Tuskin teollisuus nyppii niitä pois ennen hillottamista. Siinä mielessä kotitekoinen mansikkahillo voittaa.
- ATTE ATEISTI
VADELMAHILLO ON SYNTIÄ!
- Antti-Kristian
Onko vatelma etelän hetelmä?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,1253123Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 171942744Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina652185Maria Veitola kommentoi soutelija Saarion huomionhakuisuutta
"Minusta on jotenkin kuvottavaa, kuinka kovalla intensiteetillä Suomi-media seuraa miessankari Jari Saarion merihätää. S2581524Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut
Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.41464Vihervassarit
Vihervassarit sitä, vihervassarit tätä. Minulla on paha mt-ongelma. Se tuli lobotomian jälkioireina. Vihervassarit tät241346Lopetan ikävöinnin
Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään31201Ei ole liian myöhäistä..
Tule mun luo ja katso silmiin, niin saadaan taas se sanaton yhteys ja sano sitten vain anteeksi rakas ja suutele ja hala3952Ei osattu ratkaista etääntymistä
Mä jäädyin eikä sulla ole taitoa sulattaa. Parempi antaa olla, vaikka toivoin jotain muuta. Miehelle.115910Esprit hoitokdit Varkaudessa?
Asun keskisuomessa ja käyn satunnaisesti äitini luona Varkaudessa. Äitin tarvitsee kohta hoitajan kotiin tai hoitokodin103883