Myydäänkö Suomessa Pocky -suklaatikkuja?

Marienhof

31

8321

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • enjaksakeksiähyvää
    • SMoon

Tokiokan Helsingissä Annankadulla on myynyt ainakin vuosi sitten kun siellä piipahdin :). Perusmakua oli myynnissä, ei ollut mielestäni kovin hyvää. Hello Kitty-keksitikut ovat mielestäni ihania, niitä sai euron/paketti ainakin vähän aikaa sitten, maistuvat mansikalle.

• ossukka

täällä nokialla thai kirppiksellä on. ostin just tänään ne on hyviä I love pocky ~

• sokerihiiri ! ! !
        ossukka kirjoitti:

täällä nokialla thai kirppiksellä on. ostin just tänään ne on hyviä I love pocky ~

Kauppa on jo loppetanu, vitsi olisin hakenu TTwTT

• epämääräne

Ainakin Siam House myy "normaaleja" eli siis pelkkiä maitosuklaa-pockyja.
      Siam House sijaitsee Tampereella, jossa sillä on liike.
      Kuljetuksia tehdään lähes ympäri Suomea, Kokkolan eteläpuolella.
      Lisää kannattee katella Siam Housen kotisivuilta: http://www.siam-house.fi/

• hesma
      • hesma

ne oli 3e paketti

• Pocky 1

Thai Food Market Raisio www.thaimaasta.net suklaa ja mansikka

• Pockyyy

Asian Food liike Jyväskylän Keljon Citymarketissa, saatavuus vaihtelee, mutta suklaata saa yleensä aina.

• ilovepocky

Turusta Skanssista sushigalleria len`sistä saa suklaapockyja ja hello kitty pockyja :)

• pocky fani

VOISKO JOKU KERTOO MULLE MISTÄ NE POCKY TEKO OHJEET SAAA !!!!!!!!! KUN EN LÖYDÄ TAI VOISKO JOKU KERTOO MITEN NE TEHÄÄN :DDDDDD

• :))kulaa:))

KYLLÄH! Ainakin Siam Housesta saa. Meinasin kerran ostaa kun kaveri suositteli (kaveri on käynyt kiinassa).

• Chockladlife

Myydäänkö Vaasassa pockyy?

• Pocky4ever

Moon nähnyt pockyja tuol Urumissa ja Manga Cafessa :D Tosin Manga Cafessa se saatavuus vaihtelee :PP Sit coneissa on kans pockyja

• Hops7

Pockyjä saa helsingistä viivoanista. Ja muistakin saman alueen etnokaupista kandee katsella.

Viivoanissa oli just kesällä pocky-ale. Arvatkaa ostinko monta pakettia.

• lol

Skanssissa ja coneissa myydään!

• osku1961
    • LolitaStyle

Kannattaa käydä lucassa helsingissä! Siellä on ihan sikana japanilaisia karkkea ja muuta söpöä tavaraa!! Omistaa myös nettikaupan. En rupee linkittämään kun on helposti löydettävissä googlen kautta! Käykää, saa ihan kauheesti pockyja super halvalla!!!

• juuso20011

Lucassa näytti olevan ainakin kolmenkertaiset hinnat verrattuna vaikka Siam Houseen. Valikoima oli kyllä kattava, ei pelkkää suklaata tai mansikkaa.

• zih

blippo:ssa ainakin myydään monta eri makua ^ u ^
      tietääkseni Turussakin on jokin kauppa mistä niitä löytyy...

• Kawaii

Urumista ja Blipposta saa ostettua pockyja, myös coneissa myydään niitä. :3

• tintti7

Onko jyväskylässä pockyja??

• heihuu

Tampereella Sunshine foods aasialainen ruokakaupassa myydään, 6 erilaista makuja. 1.80€ /paketti.

• pockyy

Espoossa myy Asian Food Market 1,20€/pkt. Ainakin suklaata ja mansikkaa on.

• daisukipocky

Kyllä suomessa myydään. Coneissa, hesassa, turus jossai myös. En muista kaupan nimee. Myydäänköhän kiinalaisis...?

• Anonyymi

Puolenkuunpeleistä ainakin saa 2.00€ per paketti!

• Anonyymi

Saa niitä ainakin Itäkeskuksessa olevassa thai marketista

• Anonyymi

K-kaupoissa on!

• Anonyymi

Niitä saa K kaupoista, s kaupasta, K Citymarketista ja prismoista niistä mä oon ainakin itse löytänyt

• Anonyymi

Joo tää on kyl vanha keskustelu mut voin ny kuitenki sanoo et joo niit myydään ny ainaki meijän lähikaupoissa Prismoissa yms mut niit on kyl vaa mansikan ja suklaan makusii ainaki tääl mis mä asun

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      50
      3874
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3425
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      34
      2811
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2478
    5. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      20
      1879
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1829
    7. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      185
      1766
    8. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      29
      1578
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      387
      1468
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1248
    Aihe