Valitse suosikki

George Gallub.

a) Posliini
b) Siisti
c) Mätäs

51

1493

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saat

posliiniksi tekeminen kiihotta niin ettei paljon muuta enää tarvitakaan, oletko kokeillut, kannattaa...

enkä ole edes antanut vielä kenenkään muun tehdä posliiniksi, vaikka antaisin heti, kun tarjoutuisi tilaisuus...

ihan parasta

• vänkyrä-nainen

C)on lähinnä koomista katseltavaa, siis naisilla varsinkin.

• adrianleewerkuhn1

.. mut sähän oot nainen ja tää on heteronormatiivinen palsta:)

• vänkyrä-nainen
        adrianleewerkuhn1 kirjoitti:

.. mut sähän oot nainen ja tää on heteronormatiivinen palsta:)

mut kuhan nyt heitin vaan jotain:)

• omasi

palan halusta

kuulla

• linjoilla

haluaisin tavata myöhemmin tänä yänä...

• eihän nainen oo nainen ilman edes pikku tupsua jalkovälissä. Mä en jotenki tykkää siitä et viiva näkyy kokoajan.

• minä kun

olen sen verran itsekäs että ajelen kaikki kun saan siitä niin suurta nautintoa, olet sitten menetetty mahdollisuus, vaikka niin olisin toivonut, että olisit osallistunut, ajelemiseen ellet sitten muuhun, tänä yänä.

• Makuja on monia ja mikäs siinä. En kuitenkaan ymmärrä muiltakin kuin sinulta lukemaani perustelua, ettei nainen ole nainen ilman karvoja. Ei lantion kaari ja rinnat mihinkään häviä, vaikkei karvoja olisikaan. Vai meinaatko, että vaikkapa sytostaattihoidon aiheuttama karvattomuus muutta keski-ikäisen syöpäpotilaan taas lapseksi?

Ei sillä, että kaikkien pitäisi posliinista pitää, vaikka minä pidänkin. Ai että minä olen sitten iloinen tästä nykyisestä muotivirtauksesta. 80-luvulla oli melkoinen homma houkutella nainen ajamaan tai antamaan karvansa ajeltaviksi.

• minä kun kirjoitti:

olen sen verran itsekäs että ajelen kaikki kun saan siitä niin suurta nautintoa, olet sitten menetetty mahdollisuus, vaikka niin olisin toivonut, että olisit osallistunut, ajelemiseen ellet sitten muuhun, tänä yänä.

ilmeisesti kukaan mies ei oo sit koskaan sheivaillu sun tuheroa. Mäkin kuvittelin aikanaan et se ois jotenkin eroottinen kokemus kaiken maailman koeajoineen mut vitun posket,yhtä helvetin hirinää ja venkoilua koko operaatio mistä ei loppujen lopuksi tullu lasta eikä paskaa.

• vänkyrä-nainen
        yrmio kirjoitti:

ilmeisesti kukaan mies ei oo sit koskaan sheivaillu sun tuheroa. Mäkin kuvittelin aikanaan et se ois jotenkin eroottinen kokemus kaiken maailman koeajoineen mut vitun posket,yhtä helvetin hirinää ja venkoilua koko operaatio mistä ei loppujen lopuksi tullu lasta eikä paskaa.

osaa sitten ;)

• cat.mint
        Ratikkakuski kirjoitti:

Makuja on monia ja mikäs siinä. En kuitenkaan ymmärrä muiltakin kuin sinulta lukemaani perustelua, ettei nainen ole nainen ilman karvoja. Ei lantion kaari ja rinnat mihinkään häviä, vaikkei karvoja olisikaan. Vai meinaatko, että vaikkapa sytostaattihoidon aiheuttama karvattomuus muutta keski-ikäisen syöpäpotilaan taas lapseksi?

Ei sillä, että kaikkien pitäisi posliinista pitää, vaikka minä pidänkin. Ai että minä olen sitten iloinen tästä nykyisestä muotivirtauksesta. 80-luvulla oli melkoinen homma houkutella nainen ajamaan tai antamaan karvansa ajeltaviksi.

muotivirtaus ole se, että sheivaillaan pimppikarvoihin jokin kuvio? En tosin ole kokeillut, enkä aiokaan.

• vänkyrä-nainen
        cat.mint kirjoitti:

muotivirtaus ole se, että sheivaillaan pimppikarvoihin jokin kuvio? En tosin ole kokeillut, enkä aiokaan.

ole kokeillut mitään kuviointeja, mutta huhu vaan kulkee et jotkut silläkin alueella jaksaa leikitellä.

• cat.mint kirjoitti:

Onhan noita tullut netistä nähtyä, mutteivät ole mieleeni. Mutta noin muuten, miksi et tekisi moista, jos löytäisit miehen, joka siitä kovasti ilahtuisi? Eikö suhteen suola ole yritys miellyttää puolisoita puolin ja toisin?

• cat.mint
        Ratikkakuski kirjoitti:

Onhan noita tullut netistä nähtyä, mutteivät ole mieleeni. Mutta noin muuten, miksi et tekisi moista, jos löytäisit miehen, joka siitä kovasti ilahtuisi? Eikö suhteen suola ole yritys miellyttää puolisoita puolin ja toisin?

miellyttää miestä sillä tavoin. Miehen on arvostettava vähän toisenlaisia asioita. Ja sitä paitsi kuten sanoin: siisti on paras. En tajua miksi mies pitäisi kuvioidusta.

• adrianleewerkuhn1
        cat.mint kirjoitti:

miellyttää miestä sillä tavoin. Miehen on arvostettava vähän toisenlaisia asioita. Ja sitä paitsi kuten sanoin: siisti on paras. En tajua miksi mies pitäisi kuvioidusta.

mies on esteetikko pedissäkin:)

• Ratikkakuski kirjoitti:

Makuja on monia ja mikäs siinä. En kuitenkaan ymmärrä muiltakin kuin sinulta lukemaani perustelua, ettei nainen ole nainen ilman karvoja. Ei lantion kaari ja rinnat mihinkään häviä, vaikkei karvoja olisikaan. Vai meinaatko, että vaikkapa sytostaattihoidon aiheuttama karvattomuus muutta keski-ikäisen syöpäpotilaan taas lapseksi?

enkä mä tiiä itekkään mistä tää mun fetissi johtuu. Jotenkin siitä tummasta tupsusta vaan tulee sellainen rotunainen fiilis. Siis kait tää tosiaan juontaa juurensa jotenkin siitä et tytöistä tulee naisia silloin kun karvat alkaa kasvaan.

Joo siis pahin mahdollinen scenaario on täysin luonnontilainen rämeikkö,eihän sieltä ees löydä mitään. Ja muutenkin vitun kiva ko menee karva väliin hommaillessa, veri lentää pidemmälle ko ite satsi.

• vänkyrä-nainen

mies on esteetikko pedissäkin:)

sydämen kuvan näkemistä ennen sisään työntymistä vai?:)

• adrianleewerkuhn1
        vänkyrä-nainen kirjoitti:

sydämen kuvan näkemistä ennen sisään työntymistä vai?:)

oodi Baudelairea juuri satsin lentäessä tekee kuule kokeneempaankin pimuun aika vaikutuksen;)

• vänkyrä-nainen

oodi Baudelairea juuri satsin lentäessä tekee kuule kokeneempaankin pimuun aika vaikutuksen;)

meinaat...;)

• tosimies,

tosi miehet ymmärtää karvojen eläimellisyyden päälle ;)

• vänkyrä-nainen kirjoitti:

osaa sitten ;)

on sit nähtävä. Mut oikeesti kenenkään ei pidä mennä huseeraamaan terä-aseiden kanssa toisen tolle hoodille. Muija leikkas mun niskavilloja yks päivä ja eiköhän siinäkin veri lentäny,helvetillinen vekkihän siitä seuras. Helvetti jäätyy ennenko päästän ketään muuta ko itseni tolle seudulle saksien tai partaterän kans.

• vänkyrä-nainen
        yrmio kirjoitti:

on sit nähtävä. Mut oikeesti kenenkään ei pidä mennä huseeraamaan terä-aseiden kanssa toisen tolle hoodille. Muija leikkas mun niskavilloja yks päivä ja eiköhän siinäkin veri lentäny,helvetillinen vekkihän siitä seuras. Helvetti jäätyy ennenko päästän ketään muuta ko itseni tolle seudulle saksien tai partaterän kans.

eksän hiuksia aina, kai se sit luotti muhun senverran et anto päänsä mun käsittelyyn vaik mullakin kädet tärisee yleensä enemmän ku laki sallii :D

Mut kyllä tosta toisestakin tapahtumasta kiihottavan saa tehtyä ja siis oikeestaan kaikki kahden ihmisen välinen on mahdollista muuttaa eroottiseksi.

Varovaisuutta tuo tietysti vaatii.

• jatkossakin
        yrmio kirjoitti:

tehdä, että on sitten heti valmiina ja valmiina muussakin mielessä, jos sen tekee juuri hiukan ennen

• cat.mint

Vaikken mies olekaan, niin vastaan B. Siisti.

• adrianleewerkuhn1

kaikkiruokainen.

Eikä pimeässä vällyjen välissä lauantai-iltaisin Marplen ja loton välissä sillä nyt niin väliä ole muutoinkaan:)

• tai sitten

limainen japsimätäs.

• la.ra

Ja pätee päätä lukuunottamatta koko kroppaan.

Eivät nämä mitään kynnyskysymyksiä kuitenkaan ole, Poikaystävä esimerkiksi ei halua eroon kohtalaisen rehevistä käsi- ja jalkakarvoistaan ja suon sen hänelle.

• Sehän siinä eniten kiinnostaa, että mitä sen karvotuksen alla on. Sama toimii yläpäässä. Mut vastaan kuitenkin b) siisti.

• adrianleewerkuhn1

Myös tosi rehevällä tummalla tuherolla on puolensa. Se saa sykkimään jotain viidakkomaisia ja animaalisia fiiliksiä:)

• Papeete1

Itselle a) taikka jonkinmoinen b), ja kultamussukalle b). Posliini miehellä... hihihi, mä saisin aivan armottoman hihityskohtauksen jonka jälkeen tuskin seksiä irtoaisi :D

• paleet sillit

sileet pallit, eiks vaan?

• la.ra

et ole nähnyt poslaria miehellä?

Minusta se on vain ja ainoastaan kiihottavaa, että tavara tulee kunnolla esille. Miinuspuolena sanottakoon se, että jos mies höylää (ja useimmat höyläävät) pitää sitä tehdä päivittäin siili-ilmiön välttämiseksi.

• Papeete1
        paleet sillit kirjoitti:

sileet pallit, eiks vaan?

Äsken nähty Avara luonnon dokkari kaljurotista :)

En mä muuten muista ikinä mitään hirveän karvaisia palleja nähneenikään joten vastaus on: sellaiset mitkä on. Rintakarvoja ei saisi olla... mä tykkään sileästä lihasta :DD

• vänkyrä-nainen
        la.ra kirjoitti:

Minusta se on vain ja ainoastaan kiihottavaa, että tavara tulee kunnolla esille. Miinuspuolena sanottakoon se, että jos mies höylää (ja useimmat höyläävät) pitää sitä tehdä päivittäin siili-ilmiön välttämiseksi.

tulee helpommin karvatuppitulehduksia ym muita nyppyjä...siis helpommin kuin naisille...niillä paksummat karvat, joten johtuiskohan siitä.

• Papeete1
        la.ra kirjoitti:

Exä muistaakseni ajoi kokeiluluonteisesti karvansa joskus vuonna miekka ja kypärä. Muistan että musta se oli outoa ja huvittavaa.

Tiedä sitten miten innostuis tänä päivänä tai siis ens kesänä :D

Mä inhoan piikkisänkeä ihan kellä vaan. Ne on revittävä vahalla tai epilaattorilla, höylät yms on ihan hanurista.

• la.ra

tulee helpommin karvatuppitulehduksia ym muita nyppyjä...siis helpommin kuin naisille...niillä paksummat karvat, joten johtuiskohan siitä.

sen höyläämisen lisäksi pitää osata poistaa sisäänkasvaneet karvat, puristaa ylikasvaneet ihohuokoset ja muistaa käyttää kortisonivoidetta aina silloin tällöin ajelun jälkeen.

Ei se tosiaan mitään ihan lastenleikkiä ole, mutta laatumies pitää tavaransa laatukunnossa, maksoi mitä maksoi.

• adrianleewerkuhn1

Tai miehillä vähemmän taitoa/kokemusta kuin naisilla.

Ja sitäpaitsit pallit on aika arka(ja arvokas) paikka:)

• adrianleewerkuhn1
        la.ra kirjoitti:

sen höyläämisen lisäksi pitää osata poistaa sisäänkasvaneet karvat, puristaa ylikasvaneet ihohuokoset ja muistaa käyttää kortisonivoidetta aina silloin tällöin ajelun jälkeen.

Ei se tosiaan mitään ihan lastenleikkiä ole, mutta laatumies pitää tavaransa laatukunnossa, maksoi mitä maksoi.

aika kornia, jos menee munien höyläämiseen kolme tuntia/vrk:)

• la.ra
        Papeete1 kirjoitti:

Exä muistaakseni ajoi kokeiluluonteisesti karvansa joskus vuonna miekka ja kypärä. Muistan että musta se oli outoa ja huvittavaa.

Tiedä sitten miten innostuis tänä päivänä tai siis ens kesänä :D

Mä inhoan piikkisänkeä ihan kellä vaan. Ne on revittävä vahalla tai epilaattorilla, höylät yms on ihan hanurista.

saada mies näyttämään epilaattoria palleille tai kuumavahaa sinne alas. Hah, nyt alkoi muakin todella naurattaa! :D

• mistä se tulee

olen sheivannut päätä ja kullin ympäristöä vuositolkulla, eikä ikinä mitään karvatuppitulehdusta. Hygieniajuttuja?

• vänkyrä-nainen
        mistä se tulee kirjoitti:

olen sheivannut päätä ja kullin ympäristöä vuositolkulla, eikä ikinä mitään karvatuppitulehdusta. Hygieniajuttuja?

ei varmasti sitten kaikille.
        ..en mä oo perehtynyt miten niiltä vois välttyä...la.ran neuvot ovat varmaan hyviä.

• vänkyrä-nainen
        la.ra kirjoitti:

saada mies näyttämään epilaattoria palleille tai kuumavahaa sinne alas. Hah, nyt alkoi muakin todella naurattaa! :D

Höyläämiseen varmaan joka miehen saiskin suostutelua, jos ei muuten ni lupais itse ajella:) mut tuskin muilla konsteilla onnistuu.

• la.ra

Höyläämiseen varmaan joka miehen saiskin suostutelua, jos ei muuten ni lupais itse ajella:) mut tuskin muilla konsteilla onnistuu.

niistä huutaa leipää jos silloin, jos jonkun onnettoman kulmakarvan nyppäisee pois!

Munkaan paikat eivät kestäisi juurineen nyhtävää epilaattoria, ja kuumavahakin on vähän siinä ja siinä, joten olisi kyllä kiva nähdä millä lailla paljon herkkänahkaisemmat miehet hommasta selviytyvät. Hihii, tällä mielikuvalla mä elän tän illan :)

• Papeete1
        la.ra kirjoitti:

niistä huutaa leipää jos silloin, jos jonkun onnettoman kulmakarvan nyppäisee pois!

Munkaan paikat eivät kestäisi juurineen nyhtävää epilaattoria, ja kuumavahakin on vähän siinä ja siinä, joten olisi kyllä kiva nähdä millä lailla paljon herkkänahkaisemmat miehet hommasta selviytyvät. Hihii, tällä mielikuvalla mä elän tän illan :)

Mikki Hiiriä ne miehet oikein on? Mä ainakin kiskon itseltäni kylmävahalla ihan mitä vaan pois.. pitkiäkin. Tosin myönnän että pitkät kirpaisee sen verran että tulee oikein hiki :)

Parempi antaa sitten olla niitten karvojen, meinaan miljoona kertaa enemmän mua häiritsee se piikkisänki kun väärään suuntaan silittää :)

• la.ra
        Papeete1 kirjoitti:

Mikki Hiiriä ne miehet oikein on? Mä ainakin kiskon itseltäni kylmävahalla ihan mitä vaan pois.. pitkiäkin. Tosin myönnän että pitkät kirpaisee sen verran että tulee oikein hiki :)

Parempi antaa sitten olla niitten karvojen, meinaan miljoona kertaa enemmän mua häiritsee se piikkisänki kun väärään suuntaan silittää :)

miksei niille opeteta intissä karvojenpoistoa kun kaikkea muuta "siedätystä" siellä kuitenkin harrastetaan?

Ja väitän, että tämä olisi hemmetin paljon arvokkaampaa kuin joku hiekan haravoiminen.

• Papeete1
        la.ra kirjoitti:

miksei niille opeteta intissä karvojenpoistoa kun kaikkea muuta "siedätystä" siellä kuitenkin harrastetaan?

Ja väitän, että tämä olisi hemmetin paljon arvokkaampaa kuin joku hiekan haravoiminen.

Hyödyllistä siellä intissäkin pitäisi opetella. Yks mies oli kaikki 20 rintakarvaansa ajellu höylällä, ja kyllä se kämmeneen epämiellyttävältä tuntui kun käsi pysähtyi piikkimattoon. Ei mikään ihme, että olen useasti kuullut miestenkin kritisoivan säärikarvojaan höylääviä naisia. Ylhäältä alaspäin voi silittää muttei vastakarvaan :)

• Aurinko79-

Vallaton karvapuska ei ole kiva, muitten puskat ei niin kiinnosta.

• rönsyilevä
    • vili

hygieenisin on paras. ei nyt klani tarvitse olla..sellainen "smells like dead baboon"- malli on aika karu, näin ex-kielimiehen(nyk. selibaatistin) näkökulmasta katsottuna

• bebs

Itse valitsen A:n, miehelle parhaiten sopii B.

Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      138
      1309
    2. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      38
      869
    3. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      29
      607
    4. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      597
    5. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      580
    6. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      26
      548
    7. Ajatteletko ollenkaan minua

Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      30
      536
    8. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      24
      531
    9. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      17
      493
    10. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      16
      492
    Aihe