vielä kerran:-) Eli ketkä täältä sopisivat parhaiten toisilleen teidän mielestä? Itse olen ollut huomaavina jotain kipinöintiä mm. sarvikuonokkaan ja aurinko79:n välillä. Olisiko siinä potentiaalinen tuleva pariskunta:-)
Parhaat parit
81
3875
Vastaukset
- gek-ko ja minä
viilisniilis ja MMies sekä Vili ja Vilin kroppa.
ainakaan huomannu et tääl ois oikein kenelläkään mtn sutinaa kenenkään kans. Tai jos onkin niin sit se tapahtuu kulisseissa niinkun kait pitääkin. Jos en ihan väärin arvaa niin mettäpalovaaran romanttinen nainen maili lepää jo cat-mintin mailissa:-)Olen pahoillani mut en pystyny hillitseen itseäni.
- sulla
kopiota siitä mailista?
Jos se toimii noinkin hyvin, niin olisin kiinnostunut saamaan yhden kopion. Ei kuitenkaan ole posteja lähtenyt.
Kumma juttu, että nyt kun tääl on tällänen 'yleinen' nikkien pyöritys ja paritusvimma päällä, ni mullei ole oikein hajuakaan kenet tässä kenellekin vois parittaa.- Buaahhaaha!
relaxed_eyes kirjoitti:
Ei kuitenkaan ole posteja lähtenyt.
Kumma juttu, että nyt kun tääl on tällänen 'yleinen' nikkien pyöritys ja paritusvimma päällä, ni mullei ole oikein hajuakaan kenet tässä kenellekin vois parittaa.Sun postilootasta lähtee kovin trafiikki täällä naisille :-)
"Kumma juttu, että nyt kun tääl on tällänen 'yleinen' nikkien pyöritys ja paritusvimma päällä, ni mullei ole oikein hajuakaan kenet tässä kenellekin vois parittaa."
Tota sä et usko itekään relaxed_eyes kirjoitti:
Ei kuitenkaan ole posteja lähtenyt.
Kumma juttu, että nyt kun tääl on tällänen 'yleinen' nikkien pyöritys ja paritusvimma päällä, ni mullei ole oikein hajuakaan kenet tässä kenellekin vois parittaa.onks se muuten paritusvimma vai paritteluvimma:-)
- sana :)
yrmio kirjoitti:
onks se muuten paritusvimma vai paritteluvimma:-)
lienee vonkausvimma
Buaahhaaha! kirjoitti:
Sun postilootasta lähtee kovin trafiikki täällä naisille :-)
"Kumma juttu, että nyt kun tääl on tällänen 'yleinen' nikkien pyöritys ja paritusvimma päällä, ni mullei ole oikein hajuakaan kenet tässä kenellekin vois parittaa."
Tota sä et usko itekäänMuttei kuitenkaan palstan naisille.
yrmio kirjoitti:
onks se muuten paritusvimma vai paritteluvimma:-)
paritteluvimma olla, nyt kun luki noi pari kommenttia tosta alapuolelta.
Kulisseissa ilmeisesti ehkä jotain tapahtuu. =P
- ex-Wastaaja
..tämän kerran käyttäis psykologista silmäänsä kahvitauon kunniaksi ja naittaisi joitakuita, joista musta voisi tulla jotain... Tää perustuu laiskoihin huomioihini ja hlö. koht. mielipiteeseeni, eli toivon virtuaali- ihmisiltä humoristista otetta lukiessa.;)
First of all:
MMies & Papeete1
Perustelut: Samantyyppinen ote elämään ts. jotenkin 'kulttuurillisesti' samantyyppisiä ihmisiä ehkä, vaikkeivat täysin jakaisi samoja kiinnostuksenkohteita
Vaihtoehtoisesti:
MMies & Queen-Of-Hearts
Muistaakseni MMies itse on kehunut tuota naista jossakin. Nämä molemmat diggaavat huumorista, missä tehdään pilaa ( musta haukottavalla, ei pahalla sori..)itsekorostuksella
Suminagashi & Aurinko-79
Luonteet matsaavat hyvin yhteen, näillä synkkaa sikäli hyvin, että se näkyy ulospäinkin (joskus vilkaissut joitakin näiden keskusteluja).
Relaxed_eyes & PillowBook
Nää on ilmiselvä tiimi.
Cranky_geek & ...nyt menee vaikeeks...Odotas, mä koetan miettiä..Mangusti?..ei...Nyt on pakko laittaa.. Aurinko-79. Meni kahteen paikkaan sama henkilö, sori.:) Oliks tää bebs sinkku? Jos on, niin ehkä sekin kävis.
Mikshän mä en muista nyt, että ketä kaikkia kirjoittajia täällä oli? Mitä näitä naisia nyt oli? Hei, mut nyt keksin yhden, mahdollisesti potentiaalisen, parin
Asiasta. huvittunut & Marie- Cecile ( Tosin tuo Marie- Cecilekin taisi seurustella, jos oikein muistan?)
Ei, loppu rahkeet. Valitan.
Fredericolle joku positiivinen, kiva tyttö.
yrmiolle esim. tämä vänkyrä-nainen, tai jotain.- ex-Wastaaja
Granky_geekille viilisniilis.
- Marie-Cecile
Asiasta.Huvittunuthan on oikein mainio.
Mutta muistat todellakin oikein, että olen varattu. - ex-Wastaaja
Marie-Cecile kirjoitti:
Asiasta.Huvittunuthan on oikein mainio.
Mutta muistat todellakin oikein, että olen varattu.Kyllä muistin, että oot sellaista joskus kertonut (olevasi varattu siis).
Ajattelin lähinnä sitä kautta asiaa, että tolla Asiasta.huvittuneella on sivistynyttä tatsia. Samoin näyttäisi sellaista olevan sullakin.
En tietysti expertiksi tässä naittamisasiassa lue itseäni.:D Jotain silmää mulla joskus kyllä on.;) Olis muuten aika hyvä, jos toi Cranky_geek ja viilisniilis...hmm. *No ei se oikeasti kuulu mulle*
- kyllä huvittavaa.
Kai jokaisella itselläkin on jotain sanottavaa asiaan, jos nyt sattuisi olemaan kiinnostunut jostakin. Tuskin kukaan sitä täällä edes julkisesti paljastaisi. Päinvastoin.
- puskasta,,
Huomioni perustuvat lukemiini kirjoituksiin.
Yrmio ja Papeete, Yrmio vaikuttaa laiskalta rakastajalta, Papeete haluaa miellyttää eikä kaipaa omaa orgasmia.
Richartti ja Vänkyränainen. R tykkää pettää, vänkyrä hyväksyy sen.
Vili ja cat.Mint, Vili on sanonut tekopyhästi ettei huoli naista baarista. CM on juuri sopivan siveellinen vilille. Paitsi ettei CM ehkä huoli viliä. Vilin naisen pitäisi olla urheilullinen ja kaunis. Kettuboxi? Emma olisi laittanut vilin kuriin?
Frederico ja Viilisniilis. Mukavia, sööttejä ja vapaamielisiä molemmat.
Lara ja Cranky. Ajattelevaisia ja kivoja.
Rentosilmä ja Pillowbook, se ikä...in my ass. Kumpi on laiskempi,se joka tietää et nainen ei saa pelkällä panemisella mut panee silti tunnin ja lopettaa siihen vai se joka sipasee naiselle ensin orkun ja panee sen jälkeen aikansa.
- vili
ootko tosissasi...sori, tuon tyyliset naiset ei kiinnosta.
miten saat siveellisen ja meikäläisen samaan lauseeseen??
ja tämä on huippu "Emma olisi laittanut vilin kuriin"...ei saatana - menossa naimisiin?
vili kirjoitti:
ootko tosissasi...sori, tuon tyyliset naiset ei kiinnosta.
miten saat siveellisen ja meikäläisen samaan lauseeseen??
ja tämä on huippu "Emma olisi laittanut vilin kuriin"...ei saatanaMutta kerro millaiset naiset sinua kiinnostaa? :-*
- cat.mint
"Paitsi ettei CM ehkä huoli viliä."
No en todellakaan... - temeq
Tai mä tiedä huonoin, mut Emma nyt ei tunnetusti pierassutkaan vilin ajatusten suuntaan. Joka gallupissa "vili on törkhiä sika-aasi". :D
- emma taisi
temeq kirjoitti:
Tai mä tiedä huonoin, mut Emma nyt ei tunnetusti pierassutkaan vilin ajatusten suuntaan. Joka gallupissa "vili on törkhiä sika-aasi". :D
arvostaa treenattua kroppaa, luuletko ettei Vilin sixpack riittäisi Emman kaatamiseen?
- vili
menossa naimisiin? kirjoitti:
Mutta kerro millaiset naiset sinua kiinnostaa? :-*
niin paljon muuta puuhattavaa, etten jaksa naisista kiinnostua
- hehee
vili kirjoitti:
niin paljon muuta puuhattavaa, etten jaksa naisista kiinnostua
eli keskityt sixpackisi treenaamiseen? Kannattaisiko samalla vähän harjoittaa aivosolujakin? :D vai hoidatko naisten kaadon ulkonäölläsi
- temeq
emma taisi kirjoitti:
arvostaa treenattua kroppaa, luuletko ettei Vilin sixpack riittäisi Emman kaatamiseen?
ei ole luulla mistään mittään. Hypoteesina vaan:
Visuaalisena ja fyysisenä homma toimis, mut kuten sanottua blaa blaa blaa. En tiedä miltä tuntuu nussia itseä ärsyttävää ihmistä. Ehkä siinä vois olla enemmän tekemisen meininkiä jopa, pikku satuttamista jne.
Henkisesti? Kysy niiltä iteltään, vittuakos se mulle kuuluu. - sarvikuonokas
hehee kirjoitti:
eli keskityt sixpackisi treenaamiseen? Kannattaisiko samalla vähän harjoittaa aivosolujakin? :D vai hoidatko naisten kaadon ulkonäölläsi
että ei lihas miehestä tyhmää tee...
Mutta se että noin olettaa, tekee. - siis tuo
temeq kirjoitti:
ei ole luulla mistään mittään. Hypoteesina vaan:
Visuaalisena ja fyysisenä homma toimis, mut kuten sanottua blaa blaa blaa. En tiedä miltä tuntuu nussia itseä ärsyttävää ihmistä. Ehkä siinä vois olla enemmän tekemisen meininkiä jopa, pikku satuttamista jne.
Henkisesti? Kysy niiltä iteltään, vittuakos se mulle kuuluu.ärsyttävän ihmisen nussiminen, siinä voisi olla tulta ja tappuraa. Molemmat haluaisi panna toisensa hengiltä.
- juttujensa
sarvikuonokas kirjoitti:
että ei lihas miehestä tyhmää tee...
Mutta se että noin olettaa, tekee.puolesta kauhean fiksulta ihmiseltä kuulosta..saattaa saada jonkun misun petiin, mut että johonkin syvempään.. lol
- sarvikuonokas
juttujensa kirjoitti:
puolesta kauhean fiksulta ihmiseltä kuulosta..saattaa saada jonkun misun petiin, mut että johonkin syvempään.. lol
.. Sehän on sanonu pitävänsä naisten ärsyttämisestä.
- temeq
siis tuo kirjoitti:
ärsyttävän ihmisen nussiminen, siinä voisi olla tulta ja tappuraa. Molemmat haluaisi panna toisensa hengiltä.
Kyllä ne sytyttää kaikki.
Mut on se vähän turhan Maggie Hayes/David Addison -satua sellanen äksyily toiselle ja sit samantien kurpa rullalle ja sissään.
Kerrohan lissee kun oot tökkässy tympeetä. - Aurinko79-
temeq kirjoitti:
Mut on se vähän turhan Maggie Hayes/David Addison -satua sellanen äksyily toiselle ja sit samantien kurpa rullalle ja sissään.
Kerrohan lissee kun oot tökkässy tympeetä.Mulla on kokemusta kipinöistä, erittäin kiihkeistä kipinöistä miehen kanssa joka samalla ärsytti mua niin paljon että välillä oikeasti teki mieli vetäistä sitä päin naamaa ja mä oon sentään tosi rauhaa rakastava ihminen.
Mutta ne kipinät oli kyllä aivan omaa luokkaansa... Ärsytyksestä huolimatta. Tai ehkä juuri sen takia. - vili
juttujensa kirjoitti:
puolesta kauhean fiksulta ihmiseltä kuulosta..saattaa saada jonkun misun petiin, mut että johonkin syvempään.. lol
taas lässytystä...luuletko että seurustelu on minulle joku saavutus. siihen nyt pystyy jokainen
- se mussukka
vili kirjoitti:
taas lässytystä...luuletko että seurustelu on minulle joku saavutus. siihen nyt pystyy jokainen
esittää vaikeastitavoiteltavaa!
Sulkkuu! - ....
vili kirjoitti:
pitkään? :D kun nainen huomaa ettei sun korviesi välissä ole juuri mitään, niin loru loppuu siihen!
- sarvikuonokas
.... kirjoitti:
pitkään? :D kun nainen huomaa ettei sun korviesi välissä ole juuri mitään, niin loru loppuu siihen!
Voit olla hiljaa ja olettaa että asia on noin.
Ootko taas näitä nurkkapöydän kunnonmiehiä?! - sen-
sarvikuonokas kirjoitti:
Voit olla hiljaa ja olettaa että asia on noin.
Ootko taas näitä nurkkapöydän kunnonmiehiä?!noista sen jutuista huomaa mikä se on
- kiva kuva...
temeq kirjoitti:
Kerrohan lissee kun oot tökkässy tympeetä.Minä voisin vähän kipinöidä sinun kanssasi ainakin kuvan perusteella... ;) Mietin vain miksi sinulla on niin punainen pää..? :D
- vili
se mussukka kirjoitti:
esittää vaikeastitavoiteltavaa!
Sulkkuu!mikä aasi.
ei vaikeasti tavoiteltava, vaan mahdottomasti tavoiteltava. ei minua kiinnosta seurustelu - vili
.... kirjoitti:
sua noin paljon...olet aika rääpäle
- vänkyrä-nainen
vili kirjoitti:
mikä aasi.
ei vaikeasti tavoiteltava, vaan mahdottomasti tavoiteltava. ei minua kiinnosta seurustelutosissasi, mutta tuo asenne on ollut monilla miehillä ja sit onkin vaan yhtäkkiä tullut vastaan nainen, jonka takia arvostuksen ja kiinnostuksen kohteet saakin ihan uusia ulottuvuuksia. Ennenkin on pariuduttu silloin kun ei seurustelu oo tippaakaan kiinnostanut, mutta kummasti se on vaan alkanut kiinnostamaan:)
- vili
vänkyrä-nainen kirjoitti:
tosissasi, mutta tuo asenne on ollut monilla miehillä ja sit onkin vaan yhtäkkiä tullut vastaan nainen, jonka takia arvostuksen ja kiinnostuksen kohteet saakin ihan uusia ulottuvuuksia. Ennenkin on pariuduttu silloin kun ei seurustelu oo tippaakaan kiinnostanut, mutta kummasti se on vaan alkanut kiinnostamaan:)
joillekkin on, mutta mulle seukkailu on niin "been there done that"...eikä se siitä miksikään muutu
- sarvikuonokas
Mut sä oot kyl semmonen et kaikki haluis sut.
- Aurinko79- on
elämäsi nainen.
Missä Saimi muuten luuhaa? - Aurinko79-
Aurinko79- on kirjoitti:
elämäsi nainen.
Missä Saimi muuten luuhaa?Miks Sarvis tyytyis tällaseen vanhaan akkaan kun sais nuorempiakin? :)
- se kokemus...
Aurinko79- kirjoitti:
Miks Sarvis tyytyis tällaseen vanhaan akkaan kun sais nuorempiakin? :)
olet takuulla oikea kissa sängyssä ;)
- Aurinko79-
se kokemus... kirjoitti:
olet takuulla oikea kissa sängyssä ;)
Mähän oon oikea villien öiden kuningatar, himoittu viettelijätär ja kiihkeän rakkauden asiantuntija ;)
Niin ja lehmätkin taitaa lentää ;) - sarvikuonokas
Aurinko79- on kirjoitti:
elämäsi nainen.
Missä Saimi muuten luuhaa?Aurinko on elämäni nainen.. silti kyselet multa saimista? :D
- kyllä nainen
sarvikuonokas kirjoitti:
Aurinko on elämäni nainen.. silti kyselet multa saimista? :D
;-)
- sarvikuonokas
kyllä nainen kirjoitti:
;-)
Harvassa on miehet jotka teksteissään viittaavat kristallipalloon :P
- Aurinko79-
Kerranhan aikaisemminkin meidät jo paritettiin ja siitä sai alkunsa hurjat pussauskopin rakennustalkoot. Mahtavaa talkoohenkeä löyty silloin tältä palstalta :)
- hyvät ihmiset!
miksi turhaan kainostella, antakaa palaa, kerran sitä vaan eletään, rakastelkaa toisianne! :D
sen jälkeen sille kopille ois ollu harvakseltaan käyttöö. Nyt taas näyttää että ois aika kaivella se Taj mahalin replika uudelleen esiin :D
Miunki pari tais tulla jo vanhasta muistista :D- Aurinko79-
Frederico kirjoitti:
sen jälkeen sille kopille ois ollu harvakseltaan käyttöö. Nyt taas näyttää että ois aika kaivella se Taj mahalin replika uudelleen esiin :D
Miunki pari tais tulla jo vanhasta muistista :DSiitähän ei mikään tavallinen koppi tullutkaan :) Kyllä siellä kelpas pussailla!
Kukas sulle paritettiin silloin? Aurinko79- kirjoitti:
Siitähän ei mikään tavallinen koppi tullutkaan :) Kyllä siellä kelpas pussailla!
Kukas sulle paritettiin silloin?Mie olin seremonia mestarina sillon....
- Aurinko79-
Frederico kirjoitti:
Mie olin seremonia mestarina sillon....
sehän oli varmaan se paras tehtävä :)
- eiei
mahotonta.
- Amor...
Ehdottomasti.
Väreilyn aistii jo kauas.Vaikka musta vähä tuntuu, että tääkin oli vittuilua jommallekummalle, tai sitte molemmille. On se nyt vähä rumaa vanhaa miestä ja nuorta tyttöö parittaa.
Cat.mint kuuluu kuitenkin niihin naisiin, joista minä tykkään täällä, tykkäsin ennen sitä kuvaakin. Jotta, mä oon kyllä näistä parituksista ihan otettu. Oli vittuiluna tehty tai ei.- Amor jne..
relaxed_eyes kirjoitti:
Vaikka musta vähä tuntuu, että tääkin oli vittuilua jommallekummalle, tai sitte molemmille. On se nyt vähä rumaa vanhaa miestä ja nuorta tyttöö parittaa.
Cat.mint kuuluu kuitenkin niihin naisiin, joista minä tykkään täällä, tykkäsin ennen sitä kuvaakin. Jotta, mä oon kyllä näistä parituksista ihan otettu. Oli vittuiluna tehty tai ei.luonne on tärkeä naisella:) Ja eihän toi 14v. ikäero nyt suuren suuri ole.
Amor jne.. kirjoitti:
luonne on tärkeä naisella:) Ja eihän toi 14v. ikäero nyt suuren suuri ole.
jo ensinnäkin sen vuoks, että sitä pitää olla. Jotta olet oikeassa. Se on sitte toinen kysymys, että tuleeko sen kans toimeen.
Vai 14 vuotta. Haistapa jotain.- alk.
relaxed_eyes kirjoitti:
jo ensinnäkin sen vuoks, että sitä pitää olla. Jotta olet oikeassa. Se on sitte toinen kysymys, että tuleeko sen kans toimeen.
Vai 14 vuotta. Haistapa jotain.naisille suuri onni ettet ole niitä miehiä, jotka katsovat vain kauniita kasvoja:)
Nyt painun jäähylle. alk. kirjoitti:
naisille suuri onni ettet ole niitä miehiä, jotka katsovat vain kauniita kasvoja:)
Nyt painun jäähylle.Varmaan törmätään vielä.
- Papeete1
Fredu ja Bebs
Sumi ja Viilisniilis
Kuonokas ja Aurinko
En mä keksi enempää :)- Miten olisi?
Papeete ja Yrmio.
- Papeete1
Miten olisi? kirjoitti:
Papeete ja Yrmio.
Miksei mutta se ei kuitenkaan huoli mua. Meinaan kaljat lentäis ikkunasta pihalle ku meikäläinen saapuu areenalle, ja lähemmäksi humalaa se pääsisi vain kun paheksuttaisiin päiväkävelyllä ojassa örveltäviä :)
Bebsin kekkasit :D
Joo bebsin taa on hyvä mennä piiloon, mut sillä on paistinpannu jota se uhkaa käyttää... Liian pelottavaa- Papeete1
Frederico kirjoitti:
Bebsin kekkasit :D
Joo bebsin taa on hyvä mennä piiloon, mut sillä on paistinpannu jota se uhkaa käyttää... Liian pelottavaaSitä paistinpannua välillä. Tai no ei vaiskaan :)
Tuli mieleen kun yritin keksiä jonkun mahdollisimman kivan, mukavan ja äidillisen, ja bebsi nyt ekana mieleen pamahti :) Papeete1 kirjoitti:
Sitä paistinpannua välillä. Tai no ei vaiskaan :)
Tuli mieleen kun yritin keksiä jonkun mahdollisimman kivan, mukavan ja äidillisen, ja bebsi nyt ekana mieleen pamahti :)no sit sisäpiirin vinkki Vänkyrä täytti ne kriteerit edellisen kerran ku se tunnusti leipovansa :D
- Papeete1
Frederico kirjoitti:
no sit sisäpiirin vinkki Vänkyrä täytti ne kriteerit edellisen kerran ku se tunnusti leipovansa :D
On meinaan vapaakin :)
- vänkyrä-nainen
Papeete1 kirjoitti:
On meinaan vapaakin :)
mutta mulla on paistinpannun sijasta kaulin kädessä :D
- Äkkiä,äkkiä
pitäisi saada äkkiä munaa, että se vähän rauhoittuis. Uhrautukaa äijät nyt joku, please.
- ex-Wastaaja
noin nolo olla, ettei mun tarvitse hävetä.;(
Nimimerkillä: "Stop projisoinnille!" ;D - tän
päivän mauttomimman jutun
- gvfsdvfds
tällaiset 10-vuotiaitten pikkutyttöjen mielikuvitusleikit. Ihmisiä hiekkalaatikon ulkopuolellakin. Mitäs jos joskus kävisitte vaikka ulkona, kun tuntuu tuo happivajaus olevan jo vaarallisella tasolla?
Kun jo muutenkin obsessiivisesti 24/7 roikutte täällä kirjoittamassa p:aa toisillenne, tuskin tällaisia kauhuskenaarioita edes tarvitsee pohtia. Kaikki oikeat keskustelunaiheet ovat jo loppuneet pari vuotta sitten ja nyt on enää jäljellä tällaisia "kuka olis kenenki kanssa", "kuka o inhokki", "kuka o ihquin" jne. paskaa, joka sopii paremmin jollekin esikoululaisten välitunnille. Hankkikaa elämä.- la.ra
astetta huonommin on sulla asiat, kun luet ja kommentoit aihetta, joka ei edes kiinnosta.
Jollet ole masokisti niin sitten se taidat olla sinä, joka sen elämän pikapikaa tarvitsee. - gvfsdvfds
la.ra kirjoitti:
astetta huonommin on sulla asiat, kun luet ja kommentoit aihetta, joka ei edes kiinnosta.
Jollet ole masokisti niin sitten se taidat olla sinä, joka sen elämän pikapikaa tarvitsee.Tietysti kommentoin sitä, jotta vastaavilta tulevaisuudessa osattaisiin välttyä, tai ainakin ihmiset miettisivät sitäkin näkökulmaa.
Onko tarkoituksesi sanoa, ettei mistään saisi esittää negatiivista kritiikkiä? Pitäisikö kirja-tai elokuva-arvostelijankin lopettaa elokuvan katselu, jos ei pidä siitä ja jättää negatiivinen arvostelu kirjoittamatta? Olisiko maailma tosiaan parempi paikka, jos negatiivisista asioista vaiettaisiin ja vain positiivisia kommentoitaisiin? Tuskin. - Ei tyhjä tynnyri M
la.ra kirjoitti:
Jollet ole masokisti niin sitten se taidat olla sinä, joka sen elämän pikapikaa tarvitsee.Asiat ovat huonosti jos kommentoi asiaa, joka ei edes kiinnosta?
Naisen logiikkaan kuuluu ääliömäiset kommentit. - la.ra
gvfsdvfds kirjoitti:
Tietysti kommentoin sitä, jotta vastaavilta tulevaisuudessa osattaisiin välttyä, tai ainakin ihmiset miettisivät sitäkin näkökulmaa.
Onko tarkoituksesi sanoa, ettei mistään saisi esittää negatiivista kritiikkiä? Pitäisikö kirja-tai elokuva-arvostelijankin lopettaa elokuvan katselu, jos ei pidä siitä ja jättää negatiivinen arvostelu kirjoittamatta? Olisiko maailma tosiaan parempi paikka, jos negatiivisista asioista vaiettaisiin ja vain positiivisia kommentoitaisiin? Tuskin.että tuo sinun tapasi toimii?
Newsflash: ei toimi. Miten voit olla niin tynnyrissäkasvanut, että todella kuvittelet kiusaamisen toimivan kirjoittajiin, jotka ovat kirjoitelleet täällä läpi vuosien ja myrskyjen? Mitä uutta sulla on tarjottavana?
Jos ei kestä kuumuutta, kannattaa pysyä poissa keittiöstä. - ämmä sitten
Ei tyhjä tynnyri M kirjoitti:
Asiat ovat huonosti jos kommentoi asiaa, joka ei edes kiinnosta?
Naisen logiikkaan kuuluu ääliömäiset kommentit.kirjoittelet niitä
- gvfsdvfds
la.ra kirjoitti:
että tuo sinun tapasi toimii?
Newsflash: ei toimi. Miten voit olla niin tynnyrissäkasvanut, että todella kuvittelet kiusaamisen toimivan kirjoittajiin, jotka ovat kirjoitelleet täällä läpi vuosien ja myrskyjen? Mitä uutta sulla on tarjottavana?
Jos ei kestä kuumuutta, kannattaa pysyä poissa keittiöstä.Get a life. Kommentoin sellaista asiaa, että tänne on alkanut tulla viime aikoina jo aivan liian paljon palstalle kuulumattomia aiheita. Luonnollisesti on tarkoitus, että Miehen logiikka -nimisellä palstalla keskustellaan logiikasta, eikä mistään "kuka palstalainen sun mielestä haluis pussata ketäkin toista palstalaista" -tyyppisiä ehkä 4-vuotiaiden tasolla huvittavia asioita.
On ikävää, ettet pidä rakentavasta kritiikistä, mutta maailma ei pyöri sinun ympärilläsi eikä sinulle kukaan ole antanut ajatuspoliisin valtuuksia.
Tämä ei ole sinun ja valitsemiesi ystävien chattipalsta, jonne "väärillä mielipiteillä" tai "ulkopuolisilla" ei ole asiaa; sellaisen voit perustaa ihan itse jonnekin muualle. - la.ra
gvfsdvfds kirjoitti:
Get a life. Kommentoin sellaista asiaa, että tänne on alkanut tulla viime aikoina jo aivan liian paljon palstalle kuulumattomia aiheita. Luonnollisesti on tarkoitus, että Miehen logiikka -nimisellä palstalla keskustellaan logiikasta, eikä mistään "kuka palstalainen sun mielestä haluis pussata ketäkin toista palstalaista" -tyyppisiä ehkä 4-vuotiaiden tasolla huvittavia asioita.
On ikävää, ettet pidä rakentavasta kritiikistä, mutta maailma ei pyöri sinun ympärilläsi eikä sinulle kukaan ole antanut ajatuspoliisin valtuuksia.
Tämä ei ole sinun ja valitsemiesi ystävien chattipalsta, jonne "väärillä mielipiteillä" tai "ulkopuolisilla" ei ole asiaa; sellaisen voit perustaa ihan itse jonnekin muualle.so what?
Ei voi olla totta, että sulle asia on noin helvetin tärkeä! Missä roolissa tämä palsta sun elämässä oikein on?
Ja jos sä tosiaan tämän hikisen palstan takia vietät unettomia öitä, niin mä todella suosittelen, että laitat kehitysideasi sinne minne ne kuuluvat.
Kiusaaminen ei vaan nyt toimi, ihan ystävän neuvona.
- vänkyrä-nainen
Aurinko & Sumi
timanttia & MMies
Yrmio & Papu
Serpico & T-fox
Frederico & bebs
relaxed eyes & mangusti
vili & la.ra
sarvikuonokas & marie-cecile
viilisniilis & dorkam
gekko & kukkomies
asiasta.huvittunut & maikkarin Sirpa
adrianl.....kuhn & Emma
Lutkittelija voi tyytyä vaikka omaan käteensä.
Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1381309
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä38869Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad29607Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46597- 14580
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä26548Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30536- 24531
Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver17493Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .16492