Testamenttaan sukseni palstalaisille. Nyt ei nimittäin luista.
Testamentti
14
366
Vastaukset
- pikkasen on
rapsakka keli. Ei oikeen voiteet taho pysyä pohjissa.
Samalla vois testamentata Amerin suksiosaston ruotsalaisille.- Hiihtäjä
B-portaan miehiä ettäs tiedät niinku muut "miehet" tällä palstalla.
- Miten...
Hiihtäjä kirjoitti:
B-portaan miehiä ettäs tiedät niinku muut "miehet" tällä palstalla.
tämä liittyi mihinkään?
Puhuin ihan oikeista suksista, hiihtokeleistä ja suomalaisesta urheiluvälinevalmistajasta.
- Metsäpalowaara.
minäkin. Alkoholismini veroittaa viimeisetkin voimani. Juuri ja juuri jaksaa korkin narauttaa.
Kissanmintukin jää unenomaiseksi, humalaiseksi houreeksi...- Palstan naiset
Ethän mene minnekään. Olemme kirjoittaneet adressin, jonka suljemme suudelmin ja lähetämme sinne jonnekin missä lienetkin.
Se on kuukautisverellämme sinetöity. Palstan naiset kirjoitti:
Ethän mene minnekään. Olemme kirjoittaneet adressin, jonka suljemme suudelmin ja lähetämme sinne jonnekin missä lienetkin.
Se on kuukautisverellämme sinetöity.voi jeesus, että mä oon tänään nauranu. :)
- Missankinttua
relaxed_eyes kirjoitti:
voi jeesus, että mä oon tänään nauranu. :)
päivä, viikko ja loppuelämä lienee pelastettu.
Missankinttua kirjoitti:
päivä, viikko ja loppuelämä lienee pelastettu.
Totuushan on se, että mintun kans ei keskustella siks, ku joku on heti meitä tääl parittamassa. Ei olla montaa sanaa sen kans vaihdettu ja näin on käyny.
- Niinpä..
relaxed_eyes kirjoitti:
Totuushan on se, että mintun kans ei keskustella siks, ku joku on heti meitä tääl parittamassa. Ei olla montaa sanaa sen kans vaihdettu ja näin on käyny.
Mutta arvaas mihin tää pikku kampanja vääjäämättä johtaa??
Oisin kyllä brändänny itteni mut ku oon naimisissa. Niinpä.. kirjoitti:
Mutta arvaas mihin tää pikku kampanja vääjäämättä johtaa??
Oisin kyllä brändänny itteni mut ku oon naimisissa.Ei kai sillä väliä ole. Mihin tää kampanja sun mielestä johtaa? Mulla on sellanen aavistus, että tää kampanja johtaa siihen, et minttua ei täl palstal kohta enää näy.
- Jesse J
relaxed_eyes kirjoitti:
Ei kai sillä väliä ole. Mihin tää kampanja sun mielestä johtaa? Mulla on sellanen aavistus, että tää kampanja johtaa siihen, et minttua ei täl palstal kohta enää näy.
sinkkuilee jossain toisella palstalla.On sielläkin ihan varteenotettavia ehdokkaita.
Jesse J kirjoitti:
sinkkuilee jossain toisella palstalla.On sielläkin ihan varteenotettavia ehdokkaita.
Olis se kyl suotavaa, että luonnetta omaavia pysyis tälläkin palstalla.
- mutta..
relaxed_eyes kirjoitti:
Olis se kyl suotavaa, että luonnetta omaavia pysyis tälläkin palstalla.
on tuolla sinkku palstallakin ihan varteenotettava ehdokas.
mutta.. kirjoitti:
on tuolla sinkku palstallakin ihan varteenotettava ehdokas.
Häh? Mä en taas tajuu näit helvetin vihjailuja. Sano suaraha.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1431347
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä39936Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad36671- 14610
Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46597Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä26588- 25565
Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver17563Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30557Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .17533