Voisitko kuvitella ottavasi tatuoinnin tai lävistyksen, jos elämäsi nainen tai mies olisi hulluna niihin?
Ottaisitko tatskan tai lävärin?
22
619
Vastaukset
- no en
todellakaan ottaisi jonkun muun takia. Muuten kyllä tatskan, ja aion ottaakin (pitäisi vain olla joku päivä selvin päin kun eivät kuulemma tatuoi kännisiä).
- ei ole eikä tule.
Korvissa on muutama koru nuoruudesta muistona. Olen jotenkin tottunut niihin ja liian laiska tottuakseen olemaan ilman.
- Asiasta.huvittunut
Tatuointi sopii ihmisiholle kuin tribaalikuvio Bentleyn keulaan.
Samoin itsensä lävistely on alkukantaisten heimojen ja henkilöiden touhua (pl. korvakorut naisilla). - Papeete1
En. Noita otetaan vain omasta halusta eikä mun haluni nostamiseen riitä jonkun äijän toiveet.
Jos jonkun elämää suuremman rakkauden kanssa keksittäisiin ottaa samanlaiset tatskat, niin se voisi kyllä onnistua. - vänkyrä-nainen
niin miehellä kuin joillain naisillakin. Voisin vaikka ottaakin semmosen jonnekin, mutta en sen miehen takia, vaan siksi koska itse pidän niistä..
Tatskat ei hirveesti herätä mussa mitään tuntemuksia...Miehellä vois olla vaikka lapsensa nimi tmv ihossaan ja se olis mun mielestä ajatuksena kaunis..
..eli siinä tarvii olla jotain symboliikkaa enemmänkin kuin vaan se, et ottaa superman-tatskan kun luulee olevansa supermies. Tuosta syystä en ikinä. Muuten kyllä, mutta vain itse suunnittelemani / tilaustyön, ei mitään harakanvarpaita tai bulkkikamaa. Nyrkkisääntönä olisi se, että jos en haluaisi kuvaa katsella seinällä / kirjahyllyssä, niin en helvetissä halua sitä ihollenikaan. 99% näkemistäni tatuoinneista ei läpäise tuota seulaa.
Mutta lukekaapa mitä kukko symboloi :)
http://tattoos.lovetoknow.com/Rooster_Tattoosvoisin ottaa jos se kans maksais sen. Läväristä en oikein tiiä,mihin helvettiin sen ees laittais. Naama/kielilävärit on teinien juttuja ja nänneihin en haluu ko se tarttuu kuitenki vaatteisiin.
- la.ra
kuten todettua, niin kieliläväristä on ihan todellista iloakin...
Nännilävärit ei tartu vaatteisiin, jos sitä pelkäät. Mutta henkilökohtaisia juttujahan nämä ovat ja parempi olla varma jos menee. la.ra kirjoitti:
kuten todettua, niin kieliläväristä on ihan todellista iloakin...
Nännilävärit ei tartu vaatteisiin, jos sitä pelkäät. Mutta henkilökohtaisia juttujahan nämä ovat ja parempi olla varma jos menee.usko et se kielikoru vois tuntuu oikeastaan miltään sekstaillessa. Mitenköhän mä pääsisin toteaan sen ite,voiskohan kieleen laittaa jonkun klipsin et pääsis ees vähän sinnepäin tunneltmaan.
...jättänyt ottamatta korviksen pois. Jossain vaiheessa tuntui, että tuota vedonlyöntikorvista on tullut katseltua jo tarpeeksi kauan, mutta siinä se on korvassa edelleen ja taitaa pysyä hautaan asti.
Sillä toisella kaverilla ei ollut ne "korvispyssyllä" nänneihin ammutut vedonlyöntikorvikset montaa päivää. Taisivat lähteä samana päivänä, kun pahimmat viinahuurut haihtuivat =D
Tatuointia olen joskus harkinnut, mutta en vaan ole keksinyt sellaista kuvaa, jota haluaisin katsella lopun elämää.- bebs
ja tatuointi nyt on nilkassa edelleen. Tatuoinnin otin sillon kun mun kaks liskoa kuoli mutta en ikinä kyllä minkään miehen takia ottais. Tuokin on mulle sellanen muisto eikä mikä tahansa läntti ihossa.
Lävistyksen/lävistyksiä voisin ottaa ihan omaks iloks,onhan noita ollu ennenkin. En kuitenkaan vuosiin sitä voi harkitakkaan kun olis kuitenkin jonkun pienet sormet taas niitä irti repimässä. - mies 23
no tottakai sehän olisi hyvä juttu jos on hulluna koska lävistyksen olen jo ottanut ja tatska tulee parin kuukauden kuluttua
- la.ra
kuvitella, joo. Tuskin kuitenkaan ottaisin vain miellyttääkseni jotain satunnaista ihastusta.
En takuulla ottaisi kenenkään vaatimuksesta.
Jos saisin lahjakortin, niin sen takuulla käyttäisin. Tatuointi ja lävistys ovat henkilökohtaisia juttuja, ja ottajan pitää (erityisesti tatskan suhteen) todella haluta sitä.
Tatskoja ei ole, mutta läväreitäni (4 kpl) en ottaisi pois, vaikka toinen ei tykkäisi. Ne kun ovat osa minua ja minuutta ja paketti on tämä. Joskus tatuointia ihan omasta tahdosta mietin tai meinasin laittaa ja nyt mä oon vain tyytyväinen, etten sitä silloin tehnyt.
ehkä otanki joku päivä, mut en läväriä.
- cat.mint
tuskin ottaisin. Voisin kuvitella ottavani tatuoinnin, mutta mieluummin kuitenkaan en, koska se olisi siinä aina. Korkeintaan napakorun voisin ottaa, en missään nimessä muita lävistyksiä. Eivät ne minulle sopisikaan.
- cat.mint
Frederico kirjoitti:
jostain samaa linjaa :D
meinaatko ettei mun kannata miehen takia niitä ottaa, vai ettei ylipäätään ottaa koska ne eivät sovi mulle? :D
cat.mint kirjoitti:
meinaatko ettei mun kannata miehen takia niitä ottaa, vai ettei ylipäätään ottaa koska ne eivät sovi mulle? :D
itte en ottas läväriä mistään hinnasta, tatskan otan ehkä joskus mut en kenenkää muun ku itteni takia
- NevilleR
nää standardilävistyksetkin alkaa olla jo aika rutiinia. Mutta tuumittiin tuossa paremman puoliskon kanssa että jos kirurgi väsisi vaikka tuohon keskivartalon kohdalle, navan tienoille, sellasen kunnon nyrkinmentävän läpiviennin (jossa vois vaikka sateenvarjoa tai kaljatölkkiä kanniskella) niin oispa siisti.
/Nev - -eräsmies-
päätän minä, ei muut.
Lävistystä voisin harkita, jos olisin hulluna naiseen. Tatuointia ei.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1851559
No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall2031443Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä431139Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad44836- 14720
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä30711Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21700- 36691
Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .20646Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46617