Entä jos mies on kertakaikkiaan vääränlainen?

Kimmo L.

Kun lueskelen noita juttuja niin alkaa ahdistaa ihan älyttömästi.

Sitten kun katson mitä musta on mun menneet kumppanit sanoneet ja millaisena olen kokenut heidät ja he minut.. niin näyttää ihan toisenlaiselta.

Olen ollut rikollinen, myös olluit päihdeongelmainen, mielisairaalassa asti niiden takia. Huumeita ollut kuviossa useita vuosia. Olen harrastanut yhden illan juttuja riittävästi tietääkseni mitä ne on (enkä kyllä kadu niitäkään reissuja. En tosin näe kumppaneitani huonoina, heille se sopi ja minulle se sopi.)

Olen narsistinen ihminen. Kyllä. Rakastan miellyttää ja sitä että minua palvotaan. En näe sitä pahana asiana, sillä on rajat (en halua vahingoittaa ketään tai pakottaa tai mitään.).

Ja totta tosiaan... en pese aina käsiäni kun käyn vessassa. Minua se ei haittaa. Liekö vähän hapuilevan hygienian syytä etten ole sairastanut mitään sairautta viimeiseen 6 vuoteen eikä minulla ole allergioita? Kuulemma ylihygienisyys on vähentänyt ihmisen immuniteettia.

Olen rajapersoona ollut aina. Suhteeni ovat intensiivisiä ja repiviä - usein. Ei aina.

Kaipaan stabiliteettia.

Ja olenko luotettava? - Helvetti soikoon, kas kummaa - olen ollut naimisissa saakka naisen kanssa vaikka en rakastanut häntä. Eihän sitä mies kestänyt.

Pari juttua kuitenkin. En ole ikinä väkivaltainen kumppaneitani kohtaan, ikinä. Minusta se on väärin. En ole koskaan tehnyt yhtään väkivaltarikosta, en edes puolustautunut väkivallalla.

Olen kivannäköinen. Kroppa on kunnossa.

Henkisesti olen... noh. Sanotaanko näin - olen niitä ihmisiä jotka tarvivat hyvän naisen ollakseen ehyitä. Se tulee mun vanhemmistani, toinen ylihuolehti, toinen lähti käppäileen juuri kriittisessä iässä. Mussa on reikä jonka vain rakkaus voi paikata.

Mä olen iso ongelma. Mutta en ole ollut ongelmissa viiteen vuoteen. Hoidan työni asiallisesti, koitan muistaa käydä suihkussa (ja taatusti tulen treffeille täysin puhtaana!).

Mä roikun täs elämässä hyvin haurain naruin. Mä tarvin syyn tälle kaikelle.

Älä tuomitse mua. Muuta en pyydä.

16

1636

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kimmo L.

      Olen yhä verenluovutuskelpoinen.

      • Kimmo L.

        Koska kukaan ei tunnu arvostavan sitä että olen rehellinen itsestäni ja asioistani. Tai jos arvostaa tekee sen juostessaan pakoon.

        Vitut.


      • Kimmo L.
        Kimmo L. kirjoitti:

        Koska kukaan ei tunnu arvostavan sitä että olen rehellinen itsestäni ja asioistani. Tai jos arvostaa tekee sen juostessaan pakoon.

        Vitut.

        Joo, siis mulla on ihan helvetillinen pelko tuosta että tapaan jonkun ihanan naisen johon rakastun. Sitten kun kerron menneisyydestäni niin se oli sillä selvä.

        Siedättekö te naiset sitä että jos en valehtele mutten kerro alkumatkassa - siinä alku luottamuksenrakentamisevaiheessa... noista asioista? Tai jos kerron niin sanon vaan että mulla on synkkää menneisyyttä - nimenomaan mennyttä sellaista.

        Oon normaali sälli jos menneisiin ei kosketa. Jos kosketaan niin panikoin.

        Jos tapaatte ihan hyvän miehen (joka tosin unohtaa välillä pestä ne pirun kätöset vessassakäynnin jälkeen) - mut joka osaa olla helvetin hieno äijä ja uhrata tosi pirusti itsestään, aikaa ja vaivaa. Hoksaan tilanteita ja asioita ja oon herkkä ja mun kanssa on helppo nauraa.

        Niin, jos vaikutan siis unelmien tyypiltä ja siten kerron ton mun menneisyyden sellaisena kuin se on... niin mitä sitten?

        Mä yritän oikeasti olla hyvä mies ja oon onnistunutkin siinä toistaiseksi. Nainen olis mulle hyvä syy jatkaa valittua tietä ainoana oikeana suuntana. Nyt tää on harmaata kulkua :(


      • nainen 30 v
        Kimmo L. kirjoitti:

        Joo, siis mulla on ihan helvetillinen pelko tuosta että tapaan jonkun ihanan naisen johon rakastun. Sitten kun kerron menneisyydestäni niin se oli sillä selvä.

        Siedättekö te naiset sitä että jos en valehtele mutten kerro alkumatkassa - siinä alku luottamuksenrakentamisevaiheessa... noista asioista? Tai jos kerron niin sanon vaan että mulla on synkkää menneisyyttä - nimenomaan mennyttä sellaista.

        Oon normaali sälli jos menneisiin ei kosketa. Jos kosketaan niin panikoin.

        Jos tapaatte ihan hyvän miehen (joka tosin unohtaa välillä pestä ne pirun kätöset vessassakäynnin jälkeen) - mut joka osaa olla helvetin hieno äijä ja uhrata tosi pirusti itsestään, aikaa ja vaivaa. Hoksaan tilanteita ja asioita ja oon herkkä ja mun kanssa on helppo nauraa.

        Niin, jos vaikutan siis unelmien tyypiltä ja siten kerron ton mun menneisyyden sellaisena kuin se on... niin mitä sitten?

        Mä yritän oikeasti olla hyvä mies ja oon onnistunutkin siinä toistaiseksi. Nainen olis mulle hyvä syy jatkaa valittua tietä ainoana oikeana suuntana. Nyt tää on harmaata kulkua :(

        Mistä sää oot? Koita kestää.. Elä ainakaan palaa rikollisille teille.. Kukaan nainen ei ole sen arvoinen, et se kannattais tehä. Et kyllä sanonutkaan että palaisit mut ajattelin vaan muistuttaa :)


      • Kimmo L.
        nainen 30 v kirjoitti:

        Mistä sää oot? Koita kestää.. Elä ainakaan palaa rikollisille teille.. Kukaan nainen ei ole sen arvoinen, et se kannattais tehä. Et kyllä sanonutkaan että palaisit mut ajattelin vaan muistuttaa :)

        En ainakaan nyt, tää avautuminen ja vastaukset siihen oli tosi positiivisia ja vapauttava kokemus... ja mulla menee muutenkin niin hyvin että ei tee mieli palata entiseen kaaokseen, päinvastoin, suunnata vaan eteenpäin. Se vaan tuntuu välillä yksin niin raskaalta ja kun ei ole elämässä mitään sen kummempaa suuntaa, kaikki tuntuu "keskeneräiseltä" vaikka mikään sinänsä ole hirveän huonosti. Edes toi itsetunto paitsi ihmissuhteissa.

        Olen Tampereen seudulta, asun pikkupaikkakunnalla.


    • Naiset euforiassa

      kuolaa sun perääs, vallankin kun kuulevat, että olet ollut tai olet rikollinen, se on hyvä sauma ja lisäksi se huumeriippuvuus, saat alta aikayksikön.
      Kai sen itsekin tiedät, että akateeminen, varakas ja hyvännäköinen ja erittäin hyväluontoinen on suominaiselle kauhistus, hänessä kun piilee kuulemma selvä sarjamurhaaja, asia lukee eräässä viestissä.
      Joten ei ole hätää, naiset pirittää sut alta aikayhsikön ja hankkii sitä rikollistgeenistöä lisää Suomenmaahan.

      • Kimmo L.

        Kaikki rikolliset on samanlaisia, ylinopeudenajaja voidaan rinnastaa milloin tahansa esim pedofiiliin. Sitä sä tossa väität pelle.

        Sitäpaitsi mä EN HALUA naista joka pitää mun rikollisesta menneisyydestä ja ihannoi mua siksi! Päinvastoin, mä toivon että sillä ihmisellä on normaali moraali - mutta että joku hyväksyy että se on osa mun menneisyyttä ja siitä huolimatta hyväksyy mut. Mä kadun niitä juttuja ihan vitusti koska se erottaa mut hyvistä ihmisistä enkä mä halua olla erossa.

        Sunkin teksti hakkaa muhun sitä uskoa että se on aivan sama kuinka paljon mä yritän, aina mut tuomitaan uudestaan ja uudestaan ja uudestaan vaikka mä olenkin jo erossa siitä historiasta. Joskus tuntuu että porukka HALUAA että mä palaan niihin kuvioihin että niitten maailmankuva pysyis ehjänä.

        Se on ahdistavaa. Eikö ihminen saa muuttua?


      • Kimmo L.
        Kimmo L. kirjoitti:

        Kaikki rikolliset on samanlaisia, ylinopeudenajaja voidaan rinnastaa milloin tahansa esim pedofiiliin. Sitä sä tossa väität pelle.

        Sitäpaitsi mä EN HALUA naista joka pitää mun rikollisesta menneisyydestä ja ihannoi mua siksi! Päinvastoin, mä toivon että sillä ihmisellä on normaali moraali - mutta että joku hyväksyy että se on osa mun menneisyyttä ja siitä huolimatta hyväksyy mut. Mä kadun niitä juttuja ihan vitusti koska se erottaa mut hyvistä ihmisistä enkä mä halua olla erossa.

        Sunkin teksti hakkaa muhun sitä uskoa että se on aivan sama kuinka paljon mä yritän, aina mut tuomitaan uudestaan ja uudestaan ja uudestaan vaikka mä olenkin jo erossa siitä historiasta. Joskus tuntuu että porukka HALUAA että mä palaan niihin kuvioihin että niitten maailmankuva pysyis ehjänä.

        Se on ahdistavaa. Eikö ihminen saa muuttua?

        Mä en tarvi tai halua sääliä. Sitä mä olen saanut matkani varrella ihan tarpeeksi vaikka kuinka monen ihmisen elämän edestä. Tää olotila vaan hakkaa mua turpaan tosi huolella.

        Mä haluan vain tilaisuuden olla rehellinen itsestäni ja osoittaa mihin mä pystyn.


      • Kunnon Mies.
        Kimmo L. kirjoitti:

        Mä en tarvi tai halua sääliä. Sitä mä olen saanut matkani varrella ihan tarpeeksi vaikka kuinka monen ihmisen elämän edestä. Tää olotila vaan hakkaa mua turpaan tosi huolella.

        Mä haluan vain tilaisuuden olla rehellinen itsestäni ja osoittaa mihin mä pystyn.

        Vaikutat vilpittömältä ja uskon että homma toimii. Kaikki tekee virheitä. Niistä ei kuitenkaan tarvitse kärsiä lopun ikäänsä. Huomenna on päivä uusi.


      • nainen vastaa
        Kimmo L. kirjoitti:

        Mä en tarvi tai halua sääliä. Sitä mä olen saanut matkani varrella ihan tarpeeksi vaikka kuinka monen ihmisen elämän edestä. Tää olotila vaan hakkaa mua turpaan tosi huolella.

        Mä haluan vain tilaisuuden olla rehellinen itsestäni ja osoittaa mihin mä pystyn.

        Osaat kirjoittaa mukavasti ja olet kohdannut rohkeasti omat demonisi.

        Minusta sinun ei missään nimessä tule avautua mukavalle naisella alussa. Kun hän ei sinua tunne, niin siitä tulee vain pelkotiloja. Nainen on fyysisesti alakynnessä ja siksi pelkää. Osoita hänelle, että olet hyvä. Haluat hänelle hyvää. sitten joskus sopivassa tilanteessa avaudut.

        Voithan kertoa vaikkapa huumeista tai käyttäjistä jos tulee tilanne. Siinä jutun lomassa voit kertoa, että sulla on kokemusta asiasta. Kun luottamus on saavutettu, niin se kestää ikäviäkin asioita, jos ne kerrotaan varoen.

        Myös sinun katumisesi merkitsee paljon. Entisiä ei saa tekemättömäksi, mutta ne voi unohtaa ja jättää taakseen.

        Oikein paljon voimia sinulle. Pysy kiinni hyvän elämän syrjässä, luovuttajia on tarpeeksi.


      • Kimmo L.
        nainen vastaa kirjoitti:

        Osaat kirjoittaa mukavasti ja olet kohdannut rohkeasti omat demonisi.

        Minusta sinun ei missään nimessä tule avautua mukavalle naisella alussa. Kun hän ei sinua tunne, niin siitä tulee vain pelkotiloja. Nainen on fyysisesti alakynnessä ja siksi pelkää. Osoita hänelle, että olet hyvä. Haluat hänelle hyvää. sitten joskus sopivassa tilanteessa avaudut.

        Voithan kertoa vaikkapa huumeista tai käyttäjistä jos tulee tilanne. Siinä jutun lomassa voit kertoa, että sulla on kokemusta asiasta. Kun luottamus on saavutettu, niin se kestää ikäviäkin asioita, jos ne kerrotaan varoen.

        Myös sinun katumisesi merkitsee paljon. Entisiä ei saa tekemättömäksi, mutta ne voi unohtaa ja jättää taakseen.

        Oikein paljon voimia sinulle. Pysy kiinni hyvän elämän syrjässä, luovuttajia on tarpeeksi.

        Tuo auttaa jo pitkälle.

        Tuollaset sanat tekevät sanojastaan kauniin.


    • pitäisi tuomita?? Jokainen mokaa joskus, kukin tavallaan. Menneet on menneitä. Jos sun elämä on nyt järjestyksessä niin mä en ainakaan naisena ole sitä mieltä että sun menneisyys olisi este millekkään.
      Ja jos et mua ala syöttää niil käsillä niin älä ihmeessä pese niitä sun "pirun pikku kätösiäsi".
      Kaikkea hyvää tulevaan keväseen, kyllä kaikki järjestyy, tavalla tai toisella!! Ps. kaikki naiset ei varmasti arvosta rehellisyyttä, mutta jos suhteessa alkaa olla jotain tulevaisuutta niin asiat kannattaa puhuu halki.

    • kukka

      Olen ollut kahden entisen rikollisen kanssa. Toisen kanssa naimisissa asti. Elämä oli onnetonta heidän kanssaan. Nyt olen normaalin miehen kanssa joka ei ole koskaan käyttänyt huumeita ja olen hyvinkin onnellinen.

      Et ehkä itse tajua sitä mitä huumeet ovat tehneet tunteiilesi ja et tajua kuinka rankkaa elämä kanssasi voisi olla. Eivät exänikään tajunneet. Syyttivät vain minua sydämensärkijäksi vaikka itse repivät minut kappaleiksi molemmissa suhteissa. Oli pakko jättää.

      En sano tätä tuomitakseni vaan kehotan itsetutkisteluun ja ehkä psygologille puhumiseen. Anna itsellesi aikaa parantua ja kasvaa. Ehkä vielä joskus olet ehjä parisuhteeseen, mutta kirjoituksesi perusteella et vielä.

      Elämästä täytyy voida nauttia ilman parisuhdetta. Et voi olla riippuvainen ihmisistä. Sinun on oltava itsenäinen ennen parisuhdetta. Nyt voisit vain rikkoa naisesi.

    • sinkkun31

      miten joku voisi olla vääränlainen??
      minä en ainakaan tuomitse sua.harvoin suomalainen mies avautuu noin..ja edes käsittelee asioitaan ja kertoo vaikeista asioistaan..
      tehtyä ei saa tekemättömäksi, mutta tiedän että ihminen voi muuttua ja tiedän myös sen ettei kaikki ihmiset voi sulattaa tuollaisella menneisyydellä olevaa kumppania itselleen.
      oma mielipiteeni on, että jos muuten tuntuu hyvältä, en kyllä välittäisi mitä olet joskus tehnyt tai ollut. kelpuuttaisin kyllä itselleni kumppanin, joka on joskus ollut ongelmainen, mutta varmistuisin kyllä ensin että isoimmat ongelmat ovat tosiaan takanapäin..jos sattuisin kaltaisesi menneisyyden omaavan kanssa treffeille, niin haluaisin ehdottomasti kuulla menneisyydestä, koska jos sen kuulee myöhemmin niin voi herätä epäilys, että on jotain pahempaakin vielä kertomatta.
      kertomasi kuulostaa pelottavalta varmaan monen mielestä, jotenkin vaan ei omasta mielestäni.ehkä yksi mikä pisti silmään kirjoituksessasi, oli se että et ole väkivaltainen.se kuulostaa hyvältä, että sanot ettet koskaan voisi kumppanillesi olla väkivaltainen. kaikki arvostaa eri asioita, minä tuota edellistä, väkivaltaisuuden suhteessa kokeneena.
      sä sanot tarvitsevasi syyn tälle kaikelle.toivottavasti sen löydät.

    • elämässäsi.
    • Nimetön

      Olipas ajatuksia herättävä kirjoitus. Missä tälläisen miehen voi tavata?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5770
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3657
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      224
      1875
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1762
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      94
      1212
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1167
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      284
      939
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      937
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      74
      877
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      848
    Aihe