Mitä musiikkia te kuuntelette? Aloitin joskus keväällä saman, mutta monet käsittivät väärin tehtävänannon.
Itse kuuntelen:Depeche Mode, Cure, Madrugada, Isis, Interpol, Eels, Moonspell, Belle & Sebastian, Tool, Lapko, Low, Type O Negative, Moby, Verve, Radiohead, Björk, New Order, Smiths, Joy Division, Placebo, Siouxie and the Banshees, System of a Down, Kraftwerk, PJ Harvey, Rammstein, Sneaker Pimps, Goldfrapp, Billy Idol, Dead can Dance, Coldplay, Ladytron, Massive Attack, The Sisters of Mercy, The Gathering, Paradise Lost, Bauhaus
Huhhuh, tulipas lueteltua lähes kaikki :P
Musiikkigalluppi
28
1261
Vastaukset
- voisi luonnehtia
aika skitsoksi. Klassisesta örinäosastoon. Sinne väliin mahtuu aika paljon kaikenlaista. Nyt on kuuntelussa Rachmaninovin kolmas...
Eli, ei mulla oikein mitään yhtyeitä tähän ole erikseen nimettäväksi. Musiikki ku musiikki, toisista piiseistä tykkää ja toisista ei, tyylilajista riippumatta.
- Tumma Kauris
...ainakin joskus! =)
Eli 80-luvun lopun ja 90-luvun alkupuoliskon jenkkiräppi on kaikista lähimpänä meikäläisen sydäntä.
NWA, Wu-Tang Clan, Mobb Deep, Geto Boys, Public Enemy, Snoop Dogg, Cypress Hill, Nas, Spice1, Slick Rick, The Roots, Fugees, World Class Wrecking Crew, Ice-T, Tha Dogg Pound, WC and The Maad Circle...lista jatkuu loputtomiin.
Ja Kiira Korpi luistelee tänään! Lähetys alkaa klo 16.50! Tässä tämänhetkisiä kestosuosikkeja:
Anathema, Belle & Sebastian, Emperor, Nick Cave, Sonic Youth, Secret chiefs 3, Dengue Fever, John Coltrane, Pharoah Sanders, Samael, King Crimson, PJ Harvey, Ulver, My Dying Bride, Godspeed you! Black Emperor, Massive Attack, Motörhead, Turbonegro, Sigh, Dodheimsgard, Charles Mingus, Nine Inch Nails, Hypocrisy.Voluume kääntyy isommalle, kun tulee uutta tai vanhaa suomimetallia. Tällä hetkellä radiossa paljon soivista "Sturm und Drang" tulee ensimmäisenä mieleen. Kossit osaa asiansa.
- -m79-
Jonkin verran samoja..
Tool, Perfect Circle, Alice in chains, Audioslave, Foo Fighters, Pantera, Down, Pearl jam, Radiohead, Smashing pumpkins, Soundgarden, Deftones, Stone temple pilots yms..
Välillä sitten kun sattuu sellainen fiilis, ni kuuntelussa myös: Björk, Massive Attack, Alanis Morissette, Giant Robot, Morcheeba, Portishead yms.
Että semmosta.. - cat.mint
Madonna, Abba, Queen, Deep Purple, Guns N' Roses, Eppu Normaali. Myös Phil Collinsilla, Bon Jovilla ja Michael Jacksonillakin on joitakin hyviä biisejä.
Sitten sellaisia joilla on yksi tai muutama hyvä biisi:
John Lennon, Pink Floyd, Sinead O'Connor, Via Con Dios, Dingo, Tina Turner, Sting, Status Quo, Scorpions, Prince, Pet Shop Boys, Modern Talking, Metallica, Mariah Carey, Janis Joplin, Hurriganes, Leevi And The Leavings, Eurythmics, Duran Duran, David Bowie, Crash Test Dummies, Chris Isaak, Bonnie Tyler, Billy Joel, Alice Cooper, Led Zeppelin, The Who...Sitten sellaisia joilla on yksi tai muutama hyvä biisi:
Pink Floyd
tää kaipais niinku selitystä :P.- cat.mint
DorkaM kirjoitti:
Sitten sellaisia joilla on yksi tai muutama hyvä biisi:
Pink Floyd
tää kaipais niinku selitystä :P.No siis mä en koko sen tuotannosta tykkää, mutta joukossa on helmiä. Ja siis onhan se bändinä mahtava, ja tuotanto on yleisesti ottaen hienoa, mutta muhun eivät vain kolahda kaikki.
- Iso Muna
Suomiräppi paranee koko ajan.
- Marie-Cecile
vähän kaikkea. Tällä hetkellä kuuntelen MCR:ea, Paramorea ja Garbagea sekä tietysti Rihannaa ja Britneytä. Terve kokoonpano, eikö totta? :)
Kaikki edelliset vastaukset tuntuvat kulkevan kaukana margianaalissa ja minä olen sitten oikea mainstreamin ystävä.
Madonna, George Michael, Kim Wilde, Bananarama, Euryhtmicksi, Kylie Minoque, Pet Shop Boys, Beastie Boys jne... Sitten pidäs suuresta määrästä biisejä, joiden esittäjä ei koskaan saanut tehtyä yhtä tai kahta hyvää biisiä enempää. Esimerkiksi Technotronic, C&C Music Factory, S-Express, Black Box, Bomb The Bass jne... Miksi näitä nyt kutsuisi? Technon esi-isiksi?
Muistan kun meillä alkoi näkyä MTV ollessani vähän toisella kymmenellä. Kuulin jonkun hyvän biisin, nauhoitin sen VHS:lle ja menin etsimään sinkkua kaupasta. Sinkku ylensä löytyi parin kuukauden päästä, kun biisistä oli tullut suuri hitti. Jonkun levy-yhtiön olisi kannattanut palkata minut.- Serpico
Sinun listaltasi esim. Depeche Mode, Type O Negative, Moby, Verve, New Order, Rammstein, Sneaker Pimps, Goldfrapp, Billy Idol, Coldplay, Massive Attack
Ja listasi ulkopuolelta, mutta siihen ehdottomasti liittyen: LAIBACH
Makuni on laaja. Kuuntelen mielelläni perinteistä brittimetallia ja vaihtelun vuoksi industrialia.
Lauantaiaamuun ja miksei iltaankin käy hyvin esim. Mo'Horizons.
Viimeaikoina on soinut yhtäjaksoisesti Siddharta. Suosittelen. Melkein parasta Sloveniasta. http://www.siddharta.net/
Jos laitan soimaan Sixteen Horsepoweria tai Woven Handia, soitto saattaa jatkua pari kolme viikkoa. - Wäxy
ostin Pelle "kymmenen potenssiin kuusi" Miljoonan & Rockersin Tähtivaeltaja" sekä Sibeliuksen "Finlandia" CD:n.
Eva Dahlgren ja Pearl Jam kivoja, kuten Led Zeppelin ja Angelit".
Unohtamatta "ei tarvitse aivoja rasittaa": Nylon Beat, H.I.M., Eppu Normaali, Juice, 69eyes.
Ei unohdeta: Black Sabbath, Nightwish, Gary Moore, Emmi, Jonna Tervomaa, PMMP Mitähän sitä alottas purkamaan
Laurit Tähkä, 51koodia, stella, teräsbetoni, ruoska ja kilpi. Stratot, Nightwish, hurriganes, Peer Gunt Lordi. 69eyes, Sit kapasiteetti yksikkö elastinen.. Jaakko Teppo, Ruonansuu Viikate, Kotiteollisuus. Unohtamatta Amorphista sentencedia ja sonataa. Nii ja Antti tuisku sekä Hanna pakarinen, mut idols arista ei niin väliä. Meurmanki taitaa olla enemmän vielä poppilinjalla.
Sit tietty Sunrise avenue ja Poets of the fall ja CoB:n vanha matsku sekä Francine
Ulkomailta Nyt tulee mieleen Nää hevijätit. Metallica manowar ironmaiden sit helloween. Sen lisäks Bon jovi gunnareita. Hammerfall Led zeppelin, Deep purple, ZZ top, Ozzy, gary Moore Joe satriani. Nii ja Rainbow, Rammstein Straycats
Tuon lisäks mitä radiot tarjoileeMä nyt heitän tälläset ihan vaan huvikseni, maailmassa on liikaa musiikkia josta pidän...
Periaatteessa voisin allekirjoittaa kaikkien edellisten esittämät artistit "kelpaa, pistäkää levylautaselle"...
Jotain mitä on tullut soitettua viimeaikoina enemmänkin.
Kapteeni Ä-ni/Soul Captain Band
Mokoma
Ozric Tentacles
Apulanta
Notkea rotta
Anathema
Leonard Cohen
White Zombie
Misfits
The Crown
Jooh. Tossa olis hyvä listä siitä millaisissa sfääreissä mun musamakuni saattaa liikkua.Lisätään vielä Viikate ja Slobo Horo aina kun haluan olla juurilla :D
Ja miten pystyinkään unohtamaan Finntrollin :D
- la.ra
mitä radiosta tulee.
Tykkään ikivihreistä (Frank Sinatra, Dean Martin & Co.), Suomi-iskelmästä (Lea Laven, Virve Rosti, Paula Koivuniemi, Markku Aro jne.), Suomi-rokista (mm. Kolmas Nainen), raskaammasta rokista (Stam1na, Teräsbetoni, Happiness jne.), raidopopista ja ns. vaihtoehtomusasta (Pekka Streng, taistolaislaulut jne.). Oopperaa, latinopoppia ja folklorea unohtamatta.
Täytyy sanoa, että olen siis melkoisen kaikkiruokainen, sillä mulle hyvä musiikki on hyvää musiikkia bändistä, tekijästä tai lokerosta riippumatta. - SupremeSatan
on tullut tehtyä oikein lista, niin se on kätevä iskeä tähän :)
A=Amorphis, Anders Manga, Assemblage 23
B=(The) Birthday Massacre, Blutengel, Black Light Burns
C=Children of Bodom
D=Diablo, DeadStar Assembly
E=Engelmacher, Entwine
F=?
G=Gothminister
H=HIM
I=In Strict Confidence
J=?
K=Kyyria
L=Lullacry
M=Ministry, Mortiis
N=Nemo
O=?
P=Paradise Lost, Pagan`s Mind
Q=Queens Of The Stoneage
R=Ruoska
S=Suburban Tribe, Scum of the Earth
T=Turbonegro, Turmion Kätilöt
U=?
V=Velcra, Vanity Beach
W=Wumpscut
X=XP8
Y=?
Z=?- piecesofmearecomingtogether
Harvemmin tulee vastaan ihmisiä joilla on ees muutama sama lempibändi kuin mulla :D Joten en voi muuta kuin onnitella: Sinulla On Hyvä Musiikkimaku! ;)
- Danskuu
hyvin pitkälti, mutta jotain mainitakseni:
Metallica
Pink floyd
AC/DC
Brahams
Bach
Boney M
Daddy yankee
Jimi Hendrix
Bob Dylan
Ismo Alanko/säätiö
Sielun veljet
Hassisen kone
Beatles
Hanoi rocks
Sex bistols
Pelle Miljoona
PMMP
Jonna Tervonmaa
Neljä Ruusua
Maija vilkkumaa
Kotiteollisuus
Kristiina braks
Red hot chili peppers
Nirvana
Queen
Eppu Normaali
The Balss
Melrose
Maukka Perusjätkä
Irina
Maria Hänninen
Fröbelin palikat
Eminem
Ja lukuisia muita.....noita nyt eilen ja tänään, siksi ensimmäisten joukossa muistui mieleen. - tonttuuden torvi
will you marry me?
elikkäs hyvii bändejä.
itse en jaksa listata. Kuuntelen silti myös yhteiskuntaosaston räppiä. - Yksinkertainen blondi
Joitakin suosikkeja: the Crash, Don Johnsson Big Band, Björk, Buena Vista Sosial Club, Smiths, Marianne Faithfull....
- Yksinkertainen blondi
siis "Johnson" ja "social"....
- -PB-
Anouk, Apocalyptica
B
CMX
Egotrippi, Eva Dahlgren
Dire Straits
F
Guns'n'Roses, Gavin deGraw
HIM
Isaak Chris
J.Karjalainen
Kolmas nainen
Linkin Park, London Julie
Madonna
Negramaro
O
Portishead
Q
Rauli Badding Somerjoki
Shakira, Skandinavian Music Group, Skunk Anansie
Turner Ruby
U
V
Winehouse Amy
X
Y
Z
Å
Ä
Ö Adiemus (Karl Jenkins), Alex Kunnari, Annie Lennox (Eurythmics), Aphazone, Benny Benassi, Boy George (Culture Club), Celtic Woman, CJ Stone, Clannad, Connie Francis, Cristal Snow, Danijay, Emanuela, Enigma, Enya, Era, Erasure, Gigi D'Agostino, Global Deejays, Gregorian, Juanes, Kylie Minogue, Kwan, Madonna, Nightwish, Sarah Brightman, Shakira, Shog, Sash!, Sunil, Tiësto, Tolla, Vangelis, Quicksilver..
Unohtamatta niitä joita en maininnut tässä :P- vänkyrä-nainen
Nirvana
Pink Floyd
Fatboy slim
Depeche mode
Fugees
Cypress hill
Moby
Prodigy
Linkin park
Anastacia
Chemical brothers
Red hot chili peppers
Faithless
Sash
Madonna
Limp bizkit
Outlandish
Delerium
Enigma
Oasis
Ismo Alanko
original Dingo
Neljä ruusua
Garbage
The killers
Scorpions
Stratovarius
Roxette
Nightwish
Jewel - Foolish Games
Liekki - pienokainen
Cmx - Ruoste
Dido - Here With Me
Mä oon siinä mielessä huono musiikinkuuntelija, et en kyl oikeestaan kuuntele musiikkia ku kännissä. Radioo en kuuntele ollenkaan.- vänkyrä-nainen
unohtui ja niin varmaan moni muukin jos alkaa miettimään muttei oikeen nyt jaksa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad901456- 541013
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että379854- 153824
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124727- 55709
- 51658
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38635- 57631
- 76622