kuinka tämä palsta toimii.
Uusi kirjoittaja: Haluaisin keskustella naisen asemasta tässä yhteiskunnassa.
Vakimies I: Soot se!
Feministi: Olen tehnyt asiasta kattavan selvityksen vuonna 2005, etsikää sieltä.
Uusi: Mutta olisiko tähän hetkeen jotain mielipidettä siitä, ovatko naiset solidaarisia edes toisilleen?
Vakimies I: Akat hiljaa!
Vakimies II uudelle: Ihme jankuttaja. Eikö ole sana vielä mennyt perille!
Feministi: Sä oot niin mussukka, ai kun mä tykkään susta. :)
Uusi: No, mutta eihän tässä ole keskustelua vielä edes aloitettu...
Vakimies I: Ei sustoo minhinkää eikoo koskaa ollukkaa.
Feministi: Voi että miten sää oot lutunen. Komppaan sua täysillä.
Uusi: Minusta tuntuu, että naiset sittenkin ovat niin riippuvaisia miesten mielipiteistä, että se itsessään estää tasa-arvoistumisen.
Vakinainen I: Mikä sua vaivaa? Sulla on joku levy juuttunut päälle, häh?
Vakimies I: Nii justihi. Ei siitoo ikinä mihinää ollukkaa. Rakki mikä rakki.
Uusi: Oletteko siis sitä mieltä, että naiset ovat solidaarisia toisilleen?
Vakimies II: Siinähän nyt on merkillinen tapaus, asia on loppuun käsitelty jo!
Feministi: Ihana! Mä komppaan sua.
Vakinainen I: En tajua mäkään tollasia jankuttajia.
Vakimies I: Moon aina sanonu ettei se oo mikää eikä se koskaa tuu olemaankaa mitää!
Feministi: Juuri niin, mä tunnen sut ja komppaan sua aina.
Vakimies III uudelle: Anna pillua!? ;)
- The End -
Komppaus ikuisuuteen
5
387
Vastaukset
:)
En myönnä mitään.- NAINENi
Siis ensinnäkin feministin olis pitänyt suuttua tai ainakin provosoitua tossa. Toisekseen näitten miesten olis pitänyt ottaa rennosti ja naureskella feministille. Kolmanneks tää kolmas mies olis tykännytkin miehistä ja halunnut miehen mukaansa.
Näin se olis ollut katu-uskottavampi. - Serpico
Tuolta se varmaan muukalaisesta näyttää. Tervetuloa vaan. Tuossa oli se ydin. Aiheen ja päivän ja kuun asennon mukaan tulee sitten lisämaustetta.
Annatko pillua? Reps wirn!
- ex-Wastaaja
Ainoa minkä olisit vielä voinu tehdä, olisi ollut se, että olisit laittanut lainausmerkkeihin ton komppaaja-"feministin".
Sinänsä hauskaa, jos noin käyttäytyvä nainen (kuten esityksesi komppari-"feministi") kuvittelee olevansa sukupuolesta riippumattomalla tavalla solidaarinen ja suhtautuvansa asiasisältöjen mukaan...
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad901466- 541023
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että382857- 155843
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124727- 55719
- 51668
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38635- 57631
- 76622