Mistä johtuu, et likapyykit kerääntyy likapyykkikorin viereen. Mulla ainaki näin.
Vetoaako tällainen miehen suojeluvietteihin?
Sitten myöskin astioita kerääntyy vähän sinne sun tänne...
Onko kohta jono empaattisia miehiä mun oven takana ajatuksissaan:
tuo nainen tarvitsee miehisen miehen hellyyttä ja suojelua!
Outo ilmiö
36
874
Vastaukset
"Onko kohta jono empaattisia miehiä mun oven takana..."
Ei, mutta jono muurahaisia on kohta sun lautastes kimpussa jos et siivoa!- Yks vaan
Eikö mies sitten halua puolustaa minua muurahaisten hyökkäykseltä...
Yks vaan kirjoitti:
Eikö mies sitten halua puolustaa minua muurahaisten hyökkäykseltä...
Voihan sitä niinkin käydä... ja odotellessa on kiva seurata muurahaisten puuhastelua. Onnea odotteluun.
- Yks vaan
DorkaM kirjoitti:
Voihan sitä niinkin käydä... ja odotellessa on kiva seurata muurahaisten puuhastelua. Onnea odotteluun.
kertoa, mut kun asuin kerrostalon eka kerroksessa, niin arvaa mihin osoitteeseen johti pitkä letka muurahaisia. Marssivat seinää pitkin ylös.. mut miten ne sitten aistii mistä saa ruokaa?
Yks vaan kirjoitti:
kertoa, mut kun asuin kerrostalon eka kerroksessa, niin arvaa mihin osoitteeseen johti pitkä letka muurahaisia. Marssivat seinää pitkin ylös.. mut miten ne sitten aistii mistä saa ruokaa?
Kun yks muurahainen löytää jotain, niin palaa pesäänsä merkaten paluupolun, jotta muut löytävät saman sijainnin.
(Joku on katsellut luontodokkaria eilen)- Yks vaan
DorkaM kirjoitti:
Kun yks muurahainen löytää jotain, niin palaa pesäänsä merkaten paluupolun, jotta muut löytävät saman sijainnin.
(Joku on katsellut luontodokkaria eilen)tuntuu, et sussa vois olla kenraalin ainesta...sä tiedät nii paljon!! Tiedätkö muuten paljon taistelutekniikoista?
Yks vaan kirjoitti:
tuntuu, et sussa vois olla kenraalin ainesta...sä tiedät nii paljon!! Tiedätkö muuten paljon taistelutekniikoista?
Minussa on liikaa anarkistia kenraaliksi, mutta harrastin kyllä Judoa puoli vuotta lapsena.
- Yks vaan
DorkaM kirjoitti:
Minussa on liikaa anarkistia kenraaliksi, mutta harrastin kyllä Judoa puoli vuotta lapsena.
hyödyit tosta harrastuksesta, emmä ainakaa uskaltais asettua vastustamaan sun käskyjä.
Asunnosta kantauvat voimakkaat aromitko ne siihen ovelle sais?
- Yks vaan
Kysyt naiselta? Missä on taisteluviettisi?
-En minä ole mitään haistanut. Yks vaan kirjoitti:
Kysyt naiselta? Missä on taisteluviettisi?
-En minä ole mitään haistanut.Hajuunkin tottuu. Onks niitä taistelemisen arvosia naisia jossain?
- Yks vaan
relaxed_eyes kirjoitti:
Hajuunkin tottuu. Onks niitä taistelemisen arvosia naisia jossain?
miehen kuuluu puolustaa naista, se on miehen tehtävä..vaik sit likapyykkejä vastaan.
Yks vaan kirjoitti:
miehen kuuluu puolustaa naista, se on miehen tehtävä..vaik sit likapyykkejä vastaan.
kyl aika paha vihollinen. Tietty palkkiohan sen määrittää, että viittiikö sitä.
- Yks vaan
relaxed_eyes kirjoitti:
kyl aika paha vihollinen. Tietty palkkiohan sen määrittää, että viittiikö sitä.
Eiku mä tarkotin ritarillisuutta enkä mitää pääkallonmetsästystä. Sellasta pyytetöntä toimintaa naisen henkisen hyvinvoinnin etee.
Yks vaan kirjoitti:
Eiku mä tarkotin ritarillisuutta enkä mitää pääkallonmetsästystä. Sellasta pyytetöntä toimintaa naisen henkisen hyvinvoinnin etee.
Palkkio pitää saada, muuten ei eväkään liikahda.
- Yks vaan
relaxed_eyes kirjoitti:
Palkkio pitää saada, muuten ei eväkään liikahda.
suojelee heikkoa naista eikä juokse palkkion perässä.
Yks vaan kirjoitti:
suojelee heikkoa naista eikä juokse palkkion perässä.
omaa kyllä konstit siihen, että mies tekee tuon suojelun ja paljon muutakin ihan huomaamattaan.
- Yks vaan
relaxed_eyes kirjoitti:
omaa kyllä konstit siihen, että mies tekee tuon suojelun ja paljon muutakin ihan huomaamattaan.
mistään konsteista, se on laskelmoivien ihmisten hommaa.
Yks vaan kirjoitti:
mistään konsteista, se on laskelmoivien ihmisten hommaa.
konsteja tai ei, ni kyllä nainen tietää, että sen pitää ottaa miestä miehenä huomioon, jos haluaa, että mies ottaa naista naisena huomioon.
- sarvikuonokas
Munkaan ovikello ei soi niinkö yhtään...
Ja jos soi niin tarkoitat empatialla vissiin paskaista naurua?- Yks vaan
sulla sama ongelma? Miten sä taistelet noita tilanteita vastaan, kerro jotai!
Kuka sulle on nauranut? - sarvikuonokas
Yks vaan kirjoitti:
sulla sama ongelma? Miten sä taistelet noita tilanteita vastaan, kerro jotai!
Kuka sulle on nauranut?yhdessä mun kanssa..
Pyykkien kertymistä vastaan olen alkanu taistelemaan siten että pyykkikori on pesukoneen välittömässä läheisyydessä mahdollisimman näkyvällä ja hankalalla paikalla. Tällöin pyykkäämiskynnys madaltuu huomattavasti. Lisäksi "unohtaminenkin" vaikeutuu.
Astiaongelman ratkaisen siten että käytän viikon samoja kuppeja, lautasia ja ruokailuvälineitä. - Yks vaan
sarvikuonokas kirjoitti:
yhdessä mun kanssa..
Pyykkien kertymistä vastaan olen alkanu taistelemaan siten että pyykkikori on pesukoneen välittömässä läheisyydessä mahdollisimman näkyvällä ja hankalalla paikalla. Tällöin pyykkäämiskynnys madaltuu huomattavasti. Lisäksi "unohtaminenkin" vaikeutuu.
Astiaongelman ratkaisen siten että käytän viikon samoja kuppeja, lautasia ja ruokailuvälineitä.vähä eri tekniikka sitten. Mä tarvitsen paljon käytävätilaa ja hätätilanteessa piilotan suuremmat erät vaatehuoneeseen. Mä tunnen itseni niin avuttomaksi..
- paras nainen toistaiseksi
(sängyssä) oli juuri tuollainen. Joten pidän hyvänä merkkinä, kerro osoite.
- Yks vaan
Kuorsasko kovaan ääneen niinku mä... ;(
- mutta enimmäkseen
Yks vaan kirjoitti:
Kuorsasko kovaan ääneen niinku mä... ;(
se muru mussutti sängyn täyteen mitälie muruja.
- Yks vaan
mutta enimmäkseen kirjoitti:
se muru mussutti sängyn täyteen mitälie muruja.
miehessä ihan hyvä ominaisuus, et se pitäis jokaista päivää niinku äitienpäivänä.. tois mulle aamupalan sänkyyn, niin ja illalla voisin lueskella rauhassa napostellen miehen tuomia herkkuja. Ihana ajatus.
- varmasti ihanaa,
Yks vaan kirjoitti:
miehessä ihan hyvä ominaisuus, et se pitäis jokaista päivää niinku äitienpäivänä.. tois mulle aamupalan sänkyyn, niin ja illalla voisin lueskella rauhassa napostellen miehen tuomia herkkuja. Ihana ajatus.
*juoksee sittenkin karkuun*
- Yks vaan
varmasti ihanaa, kirjoitti:
*juoksee sittenkin karkuun*
sinne meni.. ;(
Eikö olisi outoa, jos aina kaikki likapyykit olisivat likapyykkikorissa ja astiat kaapissa. Mä oisin kyllä tuossa tilanteessa enemmän huolissani, selvä merkki jonkun pakkoneuroosin puhkeamisesta.
- Yks vaan
sitten bodia nostella pyykit koneeseen ees joskus. Mä oon vähä prinsessa, ju nou. Tarvitsen opastusta.
Yks vaan kirjoitti:
sitten bodia nostella pyykit koneeseen ees joskus. Mä oon vähä prinsessa, ju nou. Tarvitsen opastusta.
Mä tähtään siivous- ja tiskivastaavan tehtäviin, mutta koulutus on vielä noiltakin osin vähän kesken.
- Yks vaan
Richartti kirjoitti:
Mä tähtään siivous- ja tiskivastaavan tehtäviin, mutta koulutus on vielä noiltakin osin vähän kesken.
ihanaa leikkiä sellaista kommandoleikkiä, et sä olisit vaik joku neidonryöstäjä. Onks toi nyt ihan lapsellista.. ;( kaappaisit mut sieltä vuorten keskeltä.
Yks vaan kirjoitti:
ihanaa leikkiä sellaista kommandoleikkiä, et sä olisit vaik joku neidonryöstäjä. Onks toi nyt ihan lapsellista.. ;( kaappaisit mut sieltä vuorten keskeltä.
Jos sä samalla laulat apinamiestä:
"Sinussa on roimaa alkumiehen voimaa
kanna minut metsään apinamies!
Suojaan oksan haaraan kantaa saisit naaraan
oisit mulle suurin apinamies, kenties!
Suurin apinamies!"- Yks vaan
Richartti kirjoitti:
Jos sä samalla laulat apinamiestä:
"Sinussa on roimaa alkumiehen voimaa
kanna minut metsään apinamies!
Suojaan oksan haaraan kantaa saisit naaraan
oisit mulle suurin apinamies, kenties!
Suurin apinamies!"laulaakin.. oihh, kuvittelin juuri pitäväni käsiä kaulasi ympärillä. Mun sankari..
kyllä mie ainaki tykkään enemmän siitä ku tiskiallas on tyhjä ja pyykkikoriki mieluummin vajaa. Olkoon se sit vaikka pakkoneuroosia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad961565- 541053
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että403971- 164913
- 57772
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124737- 51688
- 57651
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38645- 76642