Onko totta,

???

että Hollannissa, missä lähes kaikki on sallittua, ei kuitenkaan ole mahdollista mennä naimisiin leskensä sisaren lapsen kanssa?

52

1473

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tää oli jo huonompi, ku mun jutut.

• Piretäänkö iänestys?

• in Dutch

• Richartti kirjoitti:

Piretäänkö iänestys?

gallupin tehdä. Melekeen kyllä tuloksen arvaan =D

• sama .
        Richartti kirjoitti:

Piretäänkö iänestys?

sillä eikö tuo RE:n kommentti vain aiheuttanutkin spontaanin (hysteerisen???) naurukohtauksen.... mä en kyllä tiedä miksi ...

• sama . kirjoitti:

sillä eikö tuo RE:n kommentti vain aiheuttanutkin spontaanin (hysteerisen???) naurukohtauksen.... mä en kyllä tiedä miksi ...

...toi jäläkimmäinen sai repeemään.

"Kaks oli poikaa alahärmästä, jotka sen lopettivat. Ne sano: Lyökää te poijat puukolla, jos teissä on uskallusta. Lyökää te poijat puukolla, jos teissä on uskallusta....."

Lauri Tähkä: Härmän häät

• relaxed_eyes kirjoitti:

gallupin tehdä. Melekeen kyllä tuloksen arvaan =D

...varmaa aika pienet. ;)

"Pirskatti tätä vanhaa talloo. Veret lentää pitkin seiniä.."

• ???

parempia juttuja.

Täällä on saaterin tylsää tänään.

Eikö joku lutkittelija vois välillä tulehduttaa ilmapiiriä.

• kaikki varmasti

• .........................

• ??? kirjoitti:

parempia juttuja.

Täällä on saaterin tylsää tänään.

Eikö joku lutkittelija vois välillä tulehduttaa ilmapiiriä.

Hyvä alotus, ei oo kaukana roihustakaan.

• ansatkin mukana
        relaxed_eyes kirjoitti:

ja tulipaloraja (se tulen merkki edessä) ylittyy näillä sekunneilla

• ???
        relaxed_eyes kirjoitti:

se ratikkakuski poisti kommenttinsa. Olis päässy vinoilemaan.

• Papeete1

• ??? kirjoitti:

se ratikkakuski poisti kommenttinsa. Olis päässy vinoilemaan.

siinä oli kyl vinoilun paikka. =D

• Papeete1 kirjoitti:

Ota mitään yhteen. Jäin kyllä kummasteleen miksei Fredu tule mulle äriseen kun kiusin toisia, tai RE selitteleen kuinka korppikotka on taas savustamassa viattomia palstalta :DD

Sinne vaan, kyllä vielä mahtuu

mut mie passailen jo aika paljon sellasia ketjuja joissa keskustelu kaikkoaa sille linjalle..

Oot sie taas kiusannu muita täällä? :D Taidat taas olla halien tarpeessa...

• Papeete1

• Neiti.21

• Papeete1
        Frederico kirjoitti:

vanhoja juttuja... En oo ollu tapahtuma hetkellä paikan päällä joten mitäpä mie sulle siitä sanomaan. Ku tiedät kerta ittekki =)

Mä oikein odotin, että joku tulee niin mä pääsen lataan bannin arvoisesti :)

• Papeete1 kirjoitti:

Mä oikein odotin, että joku tulee niin mä pääsen lataan bannin arvoisesti :)

tekisitkö sinä niin minulle? :O Varmastiko

• ???
        Neiti.21 kirjoitti:

Meni sitten nämäkin äksönit ihan ohi >:/ ja nyt mä oon ihan pihalla.

Onko täällä vielä joku sota pystyssä,pitääkö mun taas laittaa kattila päähän ja ottaa pannu käteen?

oli sinällään ihan viihdyttävä, mutta vanha jo.

Sulle se on uus. Nautiskele.

Harmittaa, kun yksi pääprovokaattoreista ja palstan fiksuimmista on hävinnyt kuin tuhka tuuleen. Kuten melkein kaikki sepustuksensakin.

• Papeete1
        Neiti.21 kirjoitti:

Meni sitten nämäkin äksönit ihan ohi >:/ ja nyt mä oon ihan pihalla.

Onko täällä vielä joku sota pystyssä,pitääkö mun taas laittaa kattila päähän ja ottaa pannu käteen?

Älä sure, moni muukin missasi kuukauden westernit. Ei täällä enää mitään ole. Ei ainakaan pitäisi olla, mutta pidä kuitenkin pannu ulottuvilla :D

• Papeete1
        Frederico kirjoitti:

tekisitkö sinä niin minulle? :O Varmastiko

Mä hieman hermostuin sun huonosta sihdistä viimeksi mutta tuskin silti pystyn sulle sanoon mitään. Ellet sitten tosiaan syytä pelkästeen minua. Hyvä että ton joku laittoi näkyviin, niin että jos vielä homma jatkuu, niin porukka tajuaa hieman paremmin mikä on homman nimi eikä syytä pelkästeen minua. Niin ja jättää sen saatanan "KORPPIKOTKAT SAVUSTAA KATEELLISENA TAAS NAISIA PALSTALLA"-paskan pois :DD

• Papeete1 kirjoitti:

Mä hieman hermostuin sun huonosta sihdistä viimeksi mutta tuskin silti pystyn sulle sanoon mitään. Ellet sitten tosiaan syytä pelkästeen minua. Hyvä että ton joku laittoi näkyviin, niin että jos vielä homma jatkuu, niin porukka tajuaa hieman paremmin mikä on homman nimi eikä syytä pelkästeen minua. Niin ja jättää sen saatanan "KORPPIKOTKAT SAVUSTAA KATEELLISENA TAAS NAISIA PALSTALLA"-paskan pois :DD

En minä tahallani sinua loukannu. Piti vaan vähän rajoittaa sitä touhua...

Ei se oo pelkästään sulle :D Mua tituleeraattiin tossa jo palstan sosiaalikuraattoriksi. Et sie oo kateellinen korppikotka, ku mie tykkään siusta. Siks se on suorastaan mahdotonta :p

• Papeete1
        Frederico kirjoitti:

En minä tahallani sinua loukannu. Piti vaan vähän rajoittaa sitä touhua...

Ei se oo pelkästään sulle :D Mua tituleeraattiin tossa jo palstan sosiaalikuraattoriksi. Et sie oo kateellinen korppikotka, ku mie tykkään siusta. Siks se on suorastaan mahdotonta :p

Se tuntui, meinas verisuoni katketa päästä mutta enhän mä siinä kerinnut muutenkaan suuttuun.
        Mutta mitäs noista, kohti seuraavia seikkailuja :)

• cat.mint

• la.ra

nekrofiliaa ei tietääkseni ole tunnustettu tai laillisesti hyväksytty missään maassa. Korjatkaa jos olen väärässä.

• nekrofilia

rasismin vastakohta?

• la.ra
        nekrofilia kirjoitti:

rasismin vastakohta?

ei ole.

"Google auttaa"

• sirpamaikkarilta

Mut mä en tajua tota juttua. Miten siihen liittyy kuolleisiin sekaantuminen?

Ja tulin vielä äsken koirien kanssa ulkoilemasta että päänkin pitäs olla raittiin ilman jäljiltä selkee.

• ......................
        sirpamaikkarilta kirjoitti:

Mut mä en tajua tota juttua. Miten siihen liittyy kuolleisiin sekaantuminen?

Ja tulin vielä äsken koirien kanssa ulkoilemasta että päänkin pitäs olla raittiin ilman jäljiltä selkee.

hitaasti mutta varmasti

Sirpa, jos se on sun leskesi (leskensä sisaren lapsen ) ---> sä oot kuollut

nekrofilia on kuolleiden kanssa seksi harrastaminen

• sirpamaikkarilta
        ...................... kirjoitti:

hitaasti mutta varmasti

Sirpa, jos se on sun leskesi (leskensä sisaren lapsen ) ---> sä oot kuollut

nekrofilia on kuolleiden kanssa seksi harrastaminen

on aina hyvästä! Ja mä en pysty lopettamaan nauramista!

• ???
        sirpamaikkarilta kirjoitti:

on aina hyvästä! Ja mä en pysty lopettamaan nauramista!

että ihminen osaa ittellensä nauraa.

• Papeete1

Ole mahdotonta joka maassa?

• ???

Ois pitäny kysyä vasta klo 1:00

• Papeete1
        ??? kirjoitti:

Ois pitäny kysyä vasta klo 1:00

Mä sain joskus hyvät naurut kun kyselin että jos ruotsalainen lentäjä tippuu ihan tasan suomen ja ruotsin rajalle, niin kummalle puolelle haavoittunut haudataan. Porukka mietti sitä välillä ihan tosissaan, ja useimmin ruotsiin ne olisi ollut elävältä hautaamassa sitä lentäjää :DD

• Papeete1 kirjoitti:

Mä sain joskus hyvät naurut kun kyselin että jos ruotsalainen lentäjä tippuu ihan tasan suomen ja ruotsin rajalle, niin kummalle puolelle haavoittunut haudataan. Porukka mietti sitä välillä ihan tosissaan, ja useimmin ruotsiin ne olisi ollut elävältä hautaamassa sitä lentäjää :DD

Kuvittelin jo itseni leskeksi. Pitänee mennä tänään vähän aikaisemmin nukkumaan kuin eilen.

Muistatko muuten toissavuoden suosituinta keskustelua S24:ssa, jossa joku nainen kysyi, kuinka usein renkaiden ilmat täytyy vaihtaa?

• Papeete1
        Ratikkakuski kirjoitti:

Kuvittelin jo itseni leskeksi. Pitänee mennä tänään vähän aikaisemmin nukkumaan kuin eilen.

Muistatko muuten toissavuoden suosituinta keskustelua S24:ssa, jossa joku nainen kysyi, kuinka usein renkaiden ilmat täytyy vaihtaa?

Uskomatonta kuinka moni meni tuohon lentokone-juttuun. Kyllä ne vaan välillä tehoaa kunnolla, kun kuulija jää pohtiin jotain hieman epäolennaisempaa seikkaa, ja yks sana menee ohi korvien :)

Tuollainen ketju on jäänyt kyllä näkemättä. Kuulostaa kyllä mielenkiintoiselta. Mä olisin halunnut tietää vastauksen, kun mä en ole ennen vaihdellutkaan ilmoja ellei rengas satu puhkeamaan ;D

• poistaa viestejä ;D
        Ratikkakuski kirjoitti:

no hyvä kun tunnustat mokasi (eli tuo musasekoilu tuossa alla, eka unohdin linkin, sitten pistin väärän) Eli tää on se vaaleanpunainen ihana väri!

http://www.youtube.com/watch?v=gFCSBjHoUwA&feature=related

• Papeete1 kirjoitti:

Uskomatonta kuinka moni meni tuohon lentokone-juttuun. Kyllä ne vaan välillä tehoaa kunnolla, kun kuulija jää pohtiin jotain hieman epäolennaisempaa seikkaa, ja yks sana menee ohi korvien :)

Tuollainen ketju on jäänyt kyllä näkemättä. Kuulostaa kyllä mielenkiintoiselta. Mä olisin halunnut tietää vastauksen, kun mä en ole ennen vaihdellutkaan ilmoja ellei rengas satu puhkeamaan ;D

Siinä mm. pohdittiin, pitääkö ranskalaiseen autoon tai ranskalaisiin renkaisiin laittaa ranskalaista ilmaa. Samaten kuin mietittiin, voiko ilmat vaihtaa renkaasta toiseen. Noin 100 vastauksen jälkeen AP kävi toteamassa, ettei renkaiden ilmoja sitten vissiin tarvitse vaihtaa. Harvoin olen niin nettikeskustelulle nauranut. ;-)

• Papeete1
        Ratikkakuski kirjoitti:

Siinä mm. pohdittiin, pitääkö ranskalaiseen autoon tai ranskalaisiin renkaisiin laittaa ranskalaista ilmaa. Samaten kuin mietittiin, voiko ilmat vaihtaa renkaasta toiseen. Noin 100 vastauksen jälkeen AP kävi toteamassa, ettei renkaiden ilmoja sitten vissiin tarvitse vaihtaa. Harvoin olen niin nettikeskustelulle nauranut. ;-)

Kyllä olisin minäkin hekotellut niin etten jakkaralla olisi pysynyt. "Tyhmän" kysymyksen vielä kestää jotenkin muttei missään nimessä jos sitä aletaan useamman viestin voimin pohtiin :D

• ilmeisesti
        Ratikkakuski kirjoitti:

tämä:

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=95&conference=583&posting=22000000020941430

• Papeete1

• ???

ratikkakuskin kommentti sisälsi, joka piti poistaa?

Oliko siellä ajatus poikki?

• wees van mij
      • (=laulun sanat)

ja kuvat Bruggesta, unohdin

ja täällä vähän vaaleanpunaista RE:lle, se oli muistaakseni suosikkivärisi :DD

kiitokseksi nauruista - ja muista katsoa video!!!

• taas..

• naiset ja autoilu
    • laajennettava :

koskemaan myös kuolleita sikiöiden ohella

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      100
      1753
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      59
      1150
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      440
      1117
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      170
      1043
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      58
      821
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      130
      804
    7. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      753
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      47
      741
    9. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      708
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      57
      671
    Aihe