jota et voisi sulattaa naisellasi?
Jos naisen menneisyydessä olisi takana:
a) yhden yön suhteita 1 - ?
b) seksisuhde vakipanokumppanin kanssa
c) miespuolinen kaveri, jonka kanssa ollut toistuvasti seksiä kaveruuden lisäksi
d) seksiä toisen naisen kanssa
e) kimppapano/ja
Yksi on pakko valita, vaikka kaikkia miehiä ei noista mikään haittaakaan tai toisia voi haitata kaikki, mutta pakko valita se kaikkein pahin.
Mikä näistä olisi kaikkein
63
1531
Vastaukset
c) miespuolinen kaveri, jonka kanssa ollut toistuvasti seksiä kaveruuden lisäksi
Tuota mä en ymmärrä...miten kukaan voi harrastaa seksiä kaverin kanssa? Kaveruus päättyy intohimoiseen kosketukseen... Joka väittää harrastavansa seksiä kaverin kanssa kusee itteään silimään.Mikä se sellainen kaveri on? Rouva Ratikka kutsuu niitä leikillisesti seksiystäviksi. Eikä tällä todellakaan tarkoiteta ystäviä.
- vänkyrä-nainen
Siis voihan ne kaverukset ihastua toisiinsa ihan niinku ketkä tahansa ihmiset. Eiks ne sais sit panna sen takia koska on kavereita..?
Vai olisko se seksi hyväksyttävää vaan sitten jos ne päätyy parisuhteeseen keskenään?
En tajuu miehen logiikkaa tässä tapauksessa. Ratikkakuski kirjoitti:
Mikä se sellainen kaveri on? Rouva Ratikka kutsuu niitä leikillisesti seksiystäviksi. Eikä tällä todellakaan tarkoiteta ystäviä.
Mistäs se sulle sellaisen kutsumanimen on keksinyt?
http://en.wikipedia.org/wiki/Sexfriendvänkyrä-nainen kirjoitti:
Siis voihan ne kaverukset ihastua toisiinsa ihan niinku ketkä tahansa ihmiset. Eiks ne sais sit panna sen takia koska on kavereita..?
Vai olisko se seksi hyväksyttävää vaan sitten jos ne päätyy parisuhteeseen keskenään?
En tajuu miehen logiikkaa tässä tapauksessa.ne järkkää vakipanosuhteen ja ihastuu toisiinsa. Sit toinen niistä hommaa kumppanin, mitenkä se kaveruus jatkuu siitä? Se sujuu ihan hyvin kunnes sattuu joku "kaveriporukan kokoontumisajot" ja tempastaan tanakat kännit esim juhannuksena ja jäädään juttelemaan henkeviä. Siinäpä oiski kauhuskenaario valmis.
vänkyrä-nainen kirjoitti:
En tajuu miehen logiikkaa tässä tapauksessa....ja niistä ainakin se intohimo on silloin läsnä. Intohimo ei kuulu kaveruuteen. Ainakin omalla kohdalla 100%:nen kaverillinen avoimmuus ja luottamus päättyisi erittäin todenäköisesti.
Mitäpä minä eri sukupuolten välisestä PYYTETTÖMÄSTÄ kaveruudesta/ystävyydestä tietäisin, kun en oo saanut sellaista koskaan kokea. Jokainen naispuolinen "kaveri" on ennemmin tai myöhemmin yrittänyt tuhota mun parisuhteeni.Frederico kirjoitti:
ne järkkää vakipanosuhteen ja ihastuu toisiinsa. Sit toinen niistä hommaa kumppanin, mitenkä se kaveruus jatkuu siitä? Se sujuu ihan hyvin kunnes sattuu joku "kaveriporukan kokoontumisajot" ja tempastaan tanakat kännit esim juhannuksena ja jäädään juttelemaan henkeviä. Siinäpä oiski kauhuskenaario valmis.
No jos ne diggaa toisistaan sekä panokaverina että ihmisenä mutta ei halua seurustella syystä tai toisesta niin sitten se seksi loppuu kun toinen menee parisuhteeseen ja kaverin valintaa parisuhteesta kunnioitetaan.
"ja tempastaan tanakat kännit esim juhannuksena ja jäädään juttelemaan henkeviä. Siinäpä oiski kauhuskenaario valmis."
Viinattakin voi olla BTW - sitäpaitsi ilman noita kännisekoiluja on paljon helpompi viritellä etiikan rajoja koettelevia ihmissuhdekuvioita jotka itseasiassa toimiikin ;-)
Muutenkin ihmettelen että jos ihminen tietää olevansa humalassa holtiton niin pakkoko sitä viinaa on ottaa jos on elämässä tärkeitä juttuja? Sitten jos napsahtaa on se vähän kuin valittelisi sitä että astui nastaan kun on levitellyt niitä ensin tietoisesti lattialle.Kukkomies kirjoitti:
No jos ne diggaa toisistaan sekä panokaverina että ihmisenä mutta ei halua seurustella syystä tai toisesta niin sitten se seksi loppuu kun toinen menee parisuhteeseen ja kaverin valintaa parisuhteesta kunnioitetaan.
"ja tempastaan tanakat kännit esim juhannuksena ja jäädään juttelemaan henkeviä. Siinäpä oiski kauhuskenaario valmis."
Viinattakin voi olla BTW - sitäpaitsi ilman noita kännisekoiluja on paljon helpompi viritellä etiikan rajoja koettelevia ihmissuhdekuvioita jotka itseasiassa toimiikin ;-)
Muutenkin ihmettelen että jos ihminen tietää olevansa humalassa holtiton niin pakkoko sitä viinaa on ottaa jos on elämässä tärkeitä juttuja? Sitten jos napsahtaa on se vähän kuin valittelisi sitä että astui nastaan kun on levitellyt niitä ensin tietoisesti lattialle.ohan se vähän niinki et tyhmästä päästä kärsii koko ruumis. Eikä siinä välttämättä mitään tapahtuskaa mut ohan se toiselle vähän sellanen stressitila.
Nii pakko ei oo ryypätä mut yllättävän moni nykäsee tukevat humalat kyllä juhannuksena. Luultavasti minäki.
Nii pakkoko niitä nastoja on levitellä kumminki miltei puolet pettää...- vänkyrä-nainen
Kukkomies kirjoitti:
Muutenkin ihmettelen että jos ihminen tietää olevansa humalassa holtiton niin pakkoko sitä viinaa on ottaa jos on elämässä tärkeitä juttuja? Sitten jos napsahtaa on se vähän kuin valittelisi sitä että astui nastaan kun on levitellyt niitä ensin tietoisesti lattialle."No jos ne diggaa toisistaan sekä panokaverina että ihmisenä mutta ei halua seurustella syystä tai toisesta niin sitten se seksi loppuu kun toinen menee parisuhteeseen ja kaverin valintaa parisuhteesta kunnioitetaan."
Juuri tota hain..
Ja kun sen seksin ei oo pakko olla se tärkein asia siinä kaveruudessa. Se voi olla ihan vaan satunnaistakin... Seksi loppuu silloin kun toinen aloittaa suhteen, tai vaikkei kumpikaan alottaisikaan niin ei silti välttämättä voida aloittaa parisuhdetta, mutta kavereina voi silti pysyä jos se on kummankin mielestä hyvä niin. - vänkyrä-nainen
Frederico kirjoitti:
ne järkkää vakipanosuhteen ja ihastuu toisiinsa. Sit toinen niistä hommaa kumppanin, mitenkä se kaveruus jatkuu siitä? Se sujuu ihan hyvin kunnes sattuu joku "kaveriporukan kokoontumisajot" ja tempastaan tanakat kännit esim juhannuksena ja jäädään juttelemaan henkeviä. Siinäpä oiski kauhuskenaario valmis.
aloittaa suhteen voi tietysti muuttaa sen kaveruuteen laatua, ja varmaan muuttaakin. Ainakin se seksi jää pois. Ei tarkoitus ketään oo satuttaa.
"No jos ne diggaa toisistaan sekä panokaverina että ihmisenä mutta ei halua seurustella syystä tai toisesta niin sitten se seksi loppuu kun toinen menee parisuhteeseen ja kaverin valintaa parisuhteesta kunnioitetaan."
Juuri tota hain..
Ja kun sen seksin ei oo pakko olla se tärkein asia siinä kaveruudessa. Se voi olla ihan vaan satunnaistakin... Seksi loppuu silloin kun toinen aloittaa suhteen, tai vaikkei kumpikaan alottaisikaan niin ei silti välttämättä voida aloittaa parisuhdetta, mutta kavereina voi silti pysyä jos se on kummankin mielestä hyvä niin.Oli just tollanen kaveri-seksisuhde jonkin aikaa. Ne sitten lopetti nusaamisen ihan vaan sen takia loppujen lopuksi että sitten olis helpompi löytää oikee kumppani kun on vähä puutteessa eli motiivia yrittää muitakin... ajattelivat niin että liian tyydyttävässä elämäntilanteessa tutustumisissa lepsuilee helposti... :D
- vänkyrä-nainen
Richartti kirjoitti:
...ja niistä ainakin se intohimo on silloin läsnä. Intohimo ei kuulu kaveruuteen. Ainakin omalla kohdalla 100%:nen kaverillinen avoimmuus ja luottamus päättyisi erittäin todenäköisesti.
Mitäpä minä eri sukupuolten välisestä PYYTETTÖMÄSTÄ kaveruudesta/ystävyydestä tietäisin, kun en oo saanut sellaista koskaan kokea. Jokainen naispuolinen "kaveri" on ennemmin tai myöhemmin yrittänyt tuhota mun parisuhteeni.pyrin ainakin kunnioittamaan miespuolisen kaverini toiveita. Se itse parhaiten tietää silloin mikä on oikein ja mikä väärin jos kerran suhteessa on eli multa ei silloin kysytä mitään. Niin sen kuuluukin olla.
- vänkyrä-nainen
Kukkomies kirjoitti:
Oli just tollanen kaveri-seksisuhde jonkin aikaa. Ne sitten lopetti nusaamisen ihan vaan sen takia loppujen lopuksi että sitten olis helpompi löytää oikee kumppani kun on vähä puutteessa eli motiivia yrittää muitakin... ajattelivat niin että liian tyydyttävässä elämäntilanteessa tutustumisissa lepsuilee helposti... :D
Ei musta tossa mitään pahaa ole. Mä itseasiassa oikein yllätyin että noin moni mies vastasi heti suoraan tuon kaveri-vaihtoehdon.
- Aurinko79-
"No jos ne diggaa toisistaan sekä panokaverina että ihmisenä mutta ei halua seurustella syystä tai toisesta niin sitten se seksi loppuu kun toinen menee parisuhteeseen ja kaverin valintaa parisuhteesta kunnioitetaan."
Juuri tota hain..
Ja kun sen seksin ei oo pakko olla se tärkein asia siinä kaveruudessa. Se voi olla ihan vaan satunnaistakin... Seksi loppuu silloin kun toinen aloittaa suhteen, tai vaikkei kumpikaan alottaisikaan niin ei silti välttämättä voida aloittaa parisuhdetta, mutta kavereina voi silti pysyä jos se on kummankin mielestä hyvä niin.Mä en kyllä oikein käsitä että miten sitä voi harrastaa ihmisen kanssa seksiä ja olla "vain" kaveri. Mä oon vähintäänkin ihastunut ollut seksikumppaneihini ja seksi on vaan syventänyt tunteita.
Mä en oikein ymmärrä vakiopanojuttujakaan. En siis missään nimessä tuomitse tms vaan itse en oo pystynyt koskaan oikein sisäistämään miten ne toimii noin niinku käytännössä... Ratikkakuski kirjoitti:
Mikä se sellainen kaveri on? Rouva Ratikka kutsuu niitä leikillisesti seksiystäviksi. Eikä tällä todellakaan tarkoiteta ystäviä.
Ihmekös se, että se puhuukin seksiystävistä enimmäkseen maanaistensa kanssa. Mahtaakohan elämäni olla kaltevalla pinnalla?
Ei musta tossa mitään pahaa ole. Mä itseasiassa oikein yllätyin että noin moni mies vastasi heti suoraan tuon kaveri-vaihtoehdon.
noista ois huonompi vaihtoehto?
Aurinko79- kirjoitti:
Mä en kyllä oikein käsitä että miten sitä voi harrastaa ihmisen kanssa seksiä ja olla "vain" kaveri. Mä oon vähintäänkin ihastunut ollut seksikumppaneihini ja seksi on vaan syventänyt tunteita.
Mä en oikein ymmärrä vakiopanojuttujakaan. En siis missään nimessä tuomitse tms vaan itse en oo pystynyt koskaan oikein sisäistämään miten ne toimii noin niinku käytännössä...Se perustuu siihen että seksi on kivaa ja vaikka se ei oliskaan niin hemmetin emotionaalisesti sävyttynyttä se on silti kivaa :)
Tarkoitan, mä luulen että monikaan nainen ei ole ihan oikeasti ihastunut romanttisessa mielessä dildoonsa.- vänkyrä-nainen
Aurinko79- kirjoitti:
Mä en kyllä oikein käsitä että miten sitä voi harrastaa ihmisen kanssa seksiä ja olla "vain" kaveri. Mä oon vähintäänkin ihastunut ollut seksikumppaneihini ja seksi on vaan syventänyt tunteita.
Mä en oikein ymmärrä vakiopanojuttujakaan. En siis missään nimessä tuomitse tms vaan itse en oo pystynyt koskaan oikein sisäistämään miten ne toimii noin niinku käytännössä...ollutkin ihastunut ja enemmänkin...rakastunut...
Silti hän oli "vain" kaveri. Ei me koskaan olla seurusteltu. - vänkyrä-nainen
Kukkomies kirjoitti:
Se perustuu siihen että seksi on kivaa ja vaikka se ei oliskaan niin hemmetin emotionaalisesti sävyttynyttä se on silti kivaa :)
Tarkoitan, mä luulen että monikaan nainen ei ole ihan oikeasti ihastunut romanttisessa mielessä dildoonsa.tarvin seksiin ne tunteet. Ja omassa tapauksessa niitä tunteita oli. Jotkut toiset varmaan pystyy ilman tunteitakin, mutta se sit taas on asia erikseen...Ja se on heille ihan sallittua.
Ratikkakuski kirjoitti:
Ihmekös se, että se puhuukin seksiystävistä enimmäkseen maanaistensa kanssa. Mahtaakohan elämäni olla kaltevalla pinnalla?
...pitäis vaan tietää kannattaako kiivetä ylös vai liukuuko suosiolla alas.
pyrin ainakin kunnioittamaan miespuolisen kaverini toiveita. Se itse parhaiten tietää silloin mikä on oikein ja mikä väärin jos kerran suhteessa on eli multa ei silloin kysytä mitään. Niin sen kuuluukin olla.
...äijien kesken. Naiset ne ensin neuvoo mua ja mikäli neuvot ei mene perille, niin sitten neuvotaan vaimoa. Vieläkin alkaa vituttaan, kun ajattelee...
- Aurinko79-
Kukkomies kirjoitti:
Se perustuu siihen että seksi on kivaa ja vaikka se ei oliskaan niin hemmetin emotionaalisesti sävyttynyttä se on silti kivaa :)
Tarkoitan, mä luulen että monikaan nainen ei ole ihan oikeasti ihastunut romanttisessa mielessä dildoonsa.dildo ei jätä, toisin kuin vakiopanokaveri. Mähän saisin hirveet itkukohtaukset jos joku kävis vain panemassa mua ilman sen kummempia tunteita ja lähtis samantien, ilmottelis itestään sitten kun seuraavan kerran panettaa.
Mä tiedän että monelle vakiopanosuhde toimii ihan hyvin. Mä en oo vaan koskaan ymmärtänyt sitä, miten se onnistuu ilman että joku polttaa kuitenkin näppinsä. Eihän mun tietenkään tarvikaan ymmärtää mutta aloinpahan vaan miettimään :) - vänkyrä-nainen
Frederico kirjoitti:
noista ois huonompi vaihtoehto?
miehen menneisyyttä niin pahin olis tuo kimppapanojuttu varmaan, mutta täytyy sanoa et ei sekään nyt oikeesti niin paha ois. Onhan sitä voinut kaikkee kokeilla ja kännissä noita tapahtuu paremmissakin piireissä.
- Aurinko79-
ollutkin ihastunut ja enemmänkin...rakastunut...
Silti hän oli "vain" kaveri. Ei me koskaan olla seurusteltu.repinyt sydäntä hajalle...?
Richartti kirjoitti:
...pitäis vaan tietää kannattaako kiivetä ylös vai liukuuko suosiolla alas.
Unohdin jatkaa: "...ellei suorastaan syöksykierteessä..."
tarvin seksiin ne tunteet. Ja omassa tapauksessa niitä tunteita oli. Jotkut toiset varmaan pystyy ilman tunteitakin, mutta se sit taas on asia erikseen...Ja se on heille ihan sallittua.
Toki, itseasiassa minäkin vaadin niitä tunteita... mutta ei mun ihastunut tarvi olla. Riittää että koen toisen kunnioittavana ja miellyttävänä. Usein se tarkoittaa ihastusta tai enemmänkin mutta ei aina. Sellainen positiivinen ja läsnäoleva lämmin ihminen aiheuttaa mussa hyviä tuntemuksia ja sellaisen voin kelpuuttaa seksikumppaniksi ilman ihastustakin.
Sellainen kylmä meininki ei minua herätä; päinvastoin. Siis... niin, mä rakastelen ihan pelkästä elämänilosta välillä jos sopiva kumppani tulee vastaan ja tuntee samoin :D- vänkyrä-nainen
Aurinko79- kirjoitti:
dildo ei jätä, toisin kuin vakiopanokaveri. Mähän saisin hirveet itkukohtaukset jos joku kävis vain panemassa mua ilman sen kummempia tunteita ja lähtis samantien, ilmottelis itestään sitten kun seuraavan kerran panettaa.
Mä tiedän että monelle vakiopanosuhde toimii ihan hyvin. Mä en oo vaan koskaan ymmärtänyt sitä, miten se onnistuu ilman että joku polttaa kuitenkin näppinsä. Eihän mun tietenkään tarvikaan ymmärtää mutta aloinpahan vaan miettimään :)ainakaan ollut vakipanosuhdetta vaan kaveruus jossa käväistiin siellä sängyn puolellakin toisinaan. Ei se ollut seksisuhde kuitenkaan. Näpit tuli poltettua mut ihan kyllä muista syistä ;D
Aurinko79- kirjoitti:
dildo ei jätä, toisin kuin vakiopanokaveri. Mähän saisin hirveet itkukohtaukset jos joku kävis vain panemassa mua ilman sen kummempia tunteita ja lähtis samantien, ilmottelis itestään sitten kun seuraavan kerran panettaa.
Mä tiedän että monelle vakiopanosuhde toimii ihan hyvin. Mä en oo vaan koskaan ymmärtänyt sitä, miten se onnistuu ilman että joku polttaa kuitenkin näppinsä. Eihän mun tietenkään tarvikaan ymmärtää mutta aloinpahan vaan miettimään :)"dildo ei jätä, toisin kuin vakiopanokaveri."
Perustuuko seksuaalisuutesi sitten aina ja ehdottomasti siihen pysyvyyteen ja sen tavoitteluun?
Eikö hiekasta tehty taideteos rannalla voi olla nautittava vaikka tiedetäänkin ettei se kestä seuraavaa aaltoa?
Mut okei, sä oot mitä ilmeisimmin sellaista nopeasti lätkiintyvää tyyppiä. Siispä: Tuo on itsesuojelua oikeastaan?- vänkyrä-nainen
Kukkomies kirjoitti:
Toki, itseasiassa minäkin vaadin niitä tunteita... mutta ei mun ihastunut tarvi olla. Riittää että koen toisen kunnioittavana ja miellyttävänä. Usein se tarkoittaa ihastusta tai enemmänkin mutta ei aina. Sellainen positiivinen ja läsnäoleva lämmin ihminen aiheuttaa mussa hyviä tuntemuksia ja sellaisen voin kelpuuttaa seksikumppaniksi ilman ihastustakin.
Sellainen kylmä meininki ei minua herätä; päinvastoin. Siis... niin, mä rakastelen ihan pelkästä elämänilosta välillä jos sopiva kumppani tulee vastaan ja tuntee samoin :Dei se ihastuminen ollut mulla se vahvin tunne silloin tai en tiennyt aluksi ainakaan mitä tunnen. Halusin vaan olla. Rakastuin siihen mieheen kyllä jossain vaiheessa mutta se oli mun puoleltani tavallaan aina kiintymystä. En oikein parempaakaan sanaa keksi joka kuvaisi sitä miltä tuntui. Tuo on varmaan kaikista sopivin.
- Aurinko79-
ainakaan ollut vakipanosuhdetta vaan kaveruus jossa käväistiin siellä sängyn puolellakin toisinaan. Ei se ollut seksisuhde kuitenkaan. Näpit tuli poltettua mut ihan kyllä muista syistä ;D
Mä oon vaan liian romanttinen joskus näissä asioissa, mä kaipaan sellasta tukansilittelyä ja aitoa tunnetta siitä että toinen on siinä vierellä ja pysyy...
Oliko tää mies se josta joskus kerroit että rakastat syvästi mutta et "saa" häntä? - vänkyrä-nainen
Aurinko79- kirjoitti:
Mä oon vaan liian romanttinen joskus näissä asioissa, mä kaipaan sellasta tukansilittelyä ja aitoa tunnetta siitä että toinen on siinä vierellä ja pysyy...
Oliko tää mies se josta joskus kerroit että rakastat syvästi mutta et "saa" häntä?jota en koskaan saa...
Sinä käskit silloin kauan sitten mua kertomaan sille, mutta en ole kertonut enkä voi kertoakaan. Kai tälläkin jokin tarkoitus on..ehkä se mulle joskus selviää. - vänkyrä-nainen
Aurinko79- kirjoitti:
repinyt sydäntä hajalle...?
vasta vuosien jälkeen kun tajusin mitä oikein on tapahtunut. Ei sitä kaikkea silloin osaa ajatella kun elää keskellä sitä tilannetta.
- Aurinko79-
Kukkomies kirjoitti:
"dildo ei jätä, toisin kuin vakiopanokaveri."
Perustuuko seksuaalisuutesi sitten aina ja ehdottomasti siihen pysyvyyteen ja sen tavoitteluun?
Eikö hiekasta tehty taideteos rannalla voi olla nautittava vaikka tiedetäänkin ettei se kestä seuraavaa aaltoa?
Mut okei, sä oot mitä ilmeisimmin sellaista nopeasti lätkiintyvää tyyppiä. Siispä: Tuo on itsesuojelua oikeastaan?Mä liitän seksin harrastamisen vahvasti parisuhteeseen omalla kohdallani eli siinä mielessä se perustuu pysyvyyden tavoitteluun. Se on mun tapa kokea seksuaalisuus mutta se ei tarkoita sitä, etteikö mun mielestä seksuaalisuuttaan vois toteuttaa muillakin keinoin. Jokaisella on oma tapansa nähdä ja kokea seksuaalisuutensa ja pääasia, että toteuttaa sitä sellaisella tavalla joka tuntuu itsestä oikealta. Jollekin se voi olla vakipanosuhde, mulle ei.
Mä tosiaan lätkiinnyn aikamoista vauhtia ja tiedän etten pystyis ylläpitämään mitään panosuhdetta. Ei musta vaan olis siihen. Tiedän että se olis yhtä tuskaa ja itkun nieleskelyä joten en mä ole tuollaisia lähtenyt virittelemäänkään.
Siitä hiekkataideteoksesta osaan kyllä nauttia, kuten kaikista muistakin elämän hienoista asioista vaikka ne olis hetkellisiäkin, mutta en mä tietentahtoen lähde itseäni rikkomaan asialla jonka tiedän murskaavan mun sydämen. Eli itsesuojelua kuten sanoit :) Aurinko79- kirjoitti:
Mä liitän seksin harrastamisen vahvasti parisuhteeseen omalla kohdallani eli siinä mielessä se perustuu pysyvyyden tavoitteluun. Se on mun tapa kokea seksuaalisuus mutta se ei tarkoita sitä, etteikö mun mielestä seksuaalisuuttaan vois toteuttaa muillakin keinoin. Jokaisella on oma tapansa nähdä ja kokea seksuaalisuutensa ja pääasia, että toteuttaa sitä sellaisella tavalla joka tuntuu itsestä oikealta. Jollekin se voi olla vakipanosuhde, mulle ei.
Mä tosiaan lätkiinnyn aikamoista vauhtia ja tiedän etten pystyis ylläpitämään mitään panosuhdetta. Ei musta vaan olis siihen. Tiedän että se olis yhtä tuskaa ja itkun nieleskelyä joten en mä ole tuollaisia lähtenyt virittelemäänkään.
Siitä hiekkataideteoksesta osaan kyllä nauttia, kuten kaikista muistakin elämän hienoista asioista vaikka ne olis hetkellisiäkin, mutta en mä tietentahtoen lähde itseäni rikkomaan asialla jonka tiedän murskaavan mun sydämen. Eli itsesuojelua kuten sanoit :)Terve nuori nainen ja tunnet itsesi. Hyvä niin :)
Oikeastaan se on aika miellyttäväkin ajatus että siitä seksistä tietää että oikeastaan voi jo alkaa miettiä vakavaa tulevaisuutta. Niin ei oo todellakaan kaikkien kanssa.
Noh, nyt tiedän ainakin yhden naisen johon toi pätee... :D- Aurinko79-
jota en koskaan saa...
Sinä käskit silloin kauan sitten mua kertomaan sille, mutta en ole kertonut enkä voi kertoakaan. Kai tälläkin jokin tarkoitus on..ehkä se mulle joskus selviää.Joskus se merkitys vain selviää myöhemmin, ehkä yllättävälläkin tavalla.
Kuulostaa aika ikävältä tilanteelta, toivottavasti "kaikki kääntyy taas hyväks". Lattea ilmaisu mutten keksinyt mitään fiksumpaakaan tähän... - vänkyrä-nainen
Aurinko79- kirjoitti:
Joskus se merkitys vain selviää myöhemmin, ehkä yllättävälläkin tavalla.
Kuulostaa aika ikävältä tilanteelta, toivottavasti "kaikki kääntyy taas hyväks". Lattea ilmaisu mutten keksinyt mitään fiksumpaakaan tähän...mun mielestä meillä on niin hyvin asiat kuin tilanteeseen nähden on mahdollista. Ollaan puheväleissä ja ollaan kaiken ja monien vuosien jälkeen vietetty pari iltaa ja yötäkin yhdessä ja jotain puhuttukin. Pahemminkin vois asiat olla. Moni muu mies olis varmaan ajat sitten jo katkaissut välit.
Ja mäkin uskon, et kaikella on tarkoituksensa...joidenkin asioiden on vain tapahduttava, et on tilaa jollekin toisille asioille. - Aurinko79-
Kukkomies kirjoitti:
Terve nuori nainen ja tunnet itsesi. Hyvä niin :)
Oikeastaan se on aika miellyttäväkin ajatus että siitä seksistä tietää että oikeastaan voi jo alkaa miettiä vakavaa tulevaisuutta. Niin ei oo todellakaan kaikkien kanssa.
Noh, nyt tiedän ainakin yhden naisen johon toi pätee... :DMä oon tullut vuosien saatossa siihen tulokseen, että on parempi kun säästän vakipanoa kaipaavat miehet yhdeltä ylitunteelliselta hölmöltä... :)
Itseasiassa mä oon ollut hiukan yllättynyt siitä, kuinka paljon vakipanosuhteita ihmisillä on. Mun tuttavapiiri on 95%:sti pariutunutta joten mä en kovin läheltä pääse seuraamaan sinkkujen elämää. Ne harvat sinkkuystävät, joita mulla on, asuu kaukana... Joten mun tuttavapiirin jutut pyörii lähinnä asuntolainoissa, uusissa autoissa ja lasten nimissä ;) Ei vakipanosuhteissa. vänkyrä-nainen kirjoitti:
vasta vuosien jälkeen kun tajusin mitä oikein on tapahtunut. Ei sitä kaikkea silloin osaa ajatella kun elää keskellä sitä tilannetta.
Vuodessa parissa repeämät paranee ja unohtuu. Sitten voisikin jo repiä sen uudestaan.
- Aurinko79-
mun mielestä meillä on niin hyvin asiat kuin tilanteeseen nähden on mahdollista. Ollaan puheväleissä ja ollaan kaiken ja monien vuosien jälkeen vietetty pari iltaa ja yötäkin yhdessä ja jotain puhuttukin. Pahemminkin vois asiat olla. Moni muu mies olis varmaan ajat sitten jo katkaissut välit.
Ja mäkin uskon, et kaikella on tarkoituksensa...joidenkin asioiden on vain tapahduttava, et on tilaa jollekin toisille asioille.hienoa jos pystyy välit säilyttämään ja asioista puhumaan edes jonkin verran.
En tiedä kuinka paljon on itsensä pettämistä, mutta oon mä muutaman erittäin vaikean hetken yli selvinny elämässäni ajattelemalla nimenomaan sitä, että kaikella on tarkoituksensa. Aurinko79- kirjoitti:
Mä oon tullut vuosien saatossa siihen tulokseen, että on parempi kun säästän vakipanoa kaipaavat miehet yhdeltä ylitunteelliselta hölmöltä... :)
Itseasiassa mä oon ollut hiukan yllättynyt siitä, kuinka paljon vakipanosuhteita ihmisillä on. Mun tuttavapiiri on 95%:sti pariutunutta joten mä en kovin läheltä pääse seuraamaan sinkkujen elämää. Ne harvat sinkkuystävät, joita mulla on, asuu kaukana... Joten mun tuttavapiirin jutut pyörii lähinnä asuntolainoissa, uusissa autoissa ja lasten nimissä ;) Ei vakipanosuhteissa.Musta taas tuntuu että vakipano on äärimmäisen vaikeeta itseasiassa saavuttaa. Kun ne tuntuu lipsahtavan suuntaan tai toiseen niin hemmetin helposti (eikä pelkästään toisen syystä :). Ehkä se on mulle just vaikeeta sen takia että vaadin niitä positiivisia tunteita ja kun niitä on niin ne tahtoo kehittyä herkästi :)
Tosin ehkä myös syynä on se etten ole mikään kovin aktiivinen tutustuja ole oikeassa elämässä ja mulla kuitenkin on aina jokseenkin vahva vedätys parisuhteeseen päin jos on, noi yhdenillan jutut sun muut on lähinnä sattumanvaraisia kohtaamisia joissa se tilaisuus on tullut kuin varkain ja erikseen etsimättä.
Eikä tunteellisuudessa ole mitään vikaa... ongelma maailmassa on just se kunnioituksen puute ja "ylitunteellisten hölmöjen" päälle tallotaan niin hemmetin helposti eduntavoittelemiskisassa joka on päällä ihan liian monella. Mulle ainakin helposti ja paljon tunteva on suorastaan siunaus koska itse olen vähän stoalainen, tunnen hitaasti ja viiveellä niitä syvempiä juttuja. Sellainen tunnepakkaus vähän kuin vetää mua mukanaan niihin tunteisiin ja voi "ratsastaa siivellä" ja se itseasiassa tuntuu hemmetin hyvältä, tunnen ihan oikeesti toisen kautta koska olen jossain määrin empaattinen... ja siitä omatkin tunteet sitten vahvistuu aina... rautapallo jalkaan ja syvään päähän (mut onneks kalaa ei voi hukuttaa!) :)
Mikä sua sitten pidättelee parisuhteesta? Onko se just korkea tunnepitoisuusvaatimus suhteessa köyhään tarjontaan?- se meitä
Kukkomies kirjoitti:
Musta taas tuntuu että vakipano on äärimmäisen vaikeeta itseasiassa saavuttaa. Kun ne tuntuu lipsahtavan suuntaan tai toiseen niin hemmetin helposti (eikä pelkästään toisen syystä :). Ehkä se on mulle just vaikeeta sen takia että vaadin niitä positiivisia tunteita ja kun niitä on niin ne tahtoo kehittyä herkästi :)
Tosin ehkä myös syynä on se etten ole mikään kovin aktiivinen tutustuja ole oikeassa elämässä ja mulla kuitenkin on aina jokseenkin vahva vedätys parisuhteeseen päin jos on, noi yhdenillan jutut sun muut on lähinnä sattumanvaraisia kohtaamisia joissa se tilaisuus on tullut kuin varkain ja erikseen etsimättä.
Eikä tunteellisuudessa ole mitään vikaa... ongelma maailmassa on just se kunnioituksen puute ja "ylitunteellisten hölmöjen" päälle tallotaan niin hemmetin helposti eduntavoittelemiskisassa joka on päällä ihan liian monella. Mulle ainakin helposti ja paljon tunteva on suorastaan siunaus koska itse olen vähän stoalainen, tunnen hitaasti ja viiveellä niitä syvempiä juttuja. Sellainen tunnepakkaus vähän kuin vetää mua mukanaan niihin tunteisiin ja voi "ratsastaa siivellä" ja se itseasiassa tuntuu hemmetin hyvältä, tunnen ihan oikeesti toisen kautta koska olen jossain määrin empaattinen... ja siitä omatkin tunteet sitten vahvistuu aina... rautapallo jalkaan ja syvään päähän (mut onneks kalaa ei voi hukuttaa!) :)
Mikä sua sitten pidättelee parisuhteesta? Onko se just korkea tunnepitoisuusvaatimus suhteessa köyhään tarjontaan?useimpia pidättelee?
Oiskohan ihan se, että pitäis kohdata ihminen, jota kohtaan tuntis. Ei se ole kaikilla niin helppoa. Sadasta naisesta yks voi kiinnittää huomioni. Kuinka monta niitä tarvitaan, että löytyy yks, jota kohtaan voi tuntea. Sitten sekin osoittautuu varatuksi.
Semmosta se on. se meitä kirjoitti:
useimpia pidättelee?
Oiskohan ihan se, että pitäis kohdata ihminen, jota kohtaan tuntis. Ei se ole kaikilla niin helppoa. Sadasta naisesta yks voi kiinnittää huomioni. Kuinka monta niitä tarvitaan, että löytyy yks, jota kohtaan voi tuntea. Sitten sekin osoittautuu varatuksi.
Semmosta se on.Pääsit sanoon itsestäänselvyyden :D
- vänkyrä-nainen
Richartti kirjoitti:
Vuodessa parissa repeämät paranee ja unohtuu. Sitten voisikin jo repiä sen uudestaan.
asiasta ei ole päässyt vielä yli, jotain varmaan on jäänyt sanomatta tai joku painaa mieltä.
Mulle se on ollut vaan se yksi kerta se pahin. Se kun tiedostaa sen "kaiken", siis sen mitä on menettänyt tai menettämäisillään.
Se ihminen kun ei ole mulle tehnyt mitään pahaa, eikä ole mua satuttanut tahallaan ainakaan, joten en hänen tekojensa takia oo niitä repeämiä saanut vaan kaikki on muuten vaan mennyt niin että ei ole voinut välttyä kolhuilta. - Aurinko79-
Kukkomies kirjoitti:
Musta taas tuntuu että vakipano on äärimmäisen vaikeeta itseasiassa saavuttaa. Kun ne tuntuu lipsahtavan suuntaan tai toiseen niin hemmetin helposti (eikä pelkästään toisen syystä :). Ehkä se on mulle just vaikeeta sen takia että vaadin niitä positiivisia tunteita ja kun niitä on niin ne tahtoo kehittyä herkästi :)
Mikä sua sitten pidättelee parisuhteesta? Onko se just korkea tunnepitoisuusvaatimus suhteessa köyhään tarjontaan?Mua ei pidättele uudesta suhteesta oikeastaan mikään muu kuin se, etten ole sinut vielä menneisyyden kanssa. Asiat on itseasiassa vielä aika pahastikin kesken... Haluan katsoa rauhassa loppuun sen tien ennenkuin teen muita päätöksiä elämäni suhteen. Enkä halua vetää muita ihmisiä mukaan omiin tunnekuohuihini, satutin jo yhtä ihmistä erittäin pahasti enkä halua toistaa sitä virhettä...
Mä oon joskus yrittänyt vähän hillitä tunteellisuuttani juuri tuon takia, että siinä tulee aika helpolla tallotuksi olipa kyse sitten parisuhteista tai ystävyyssuhteista. Onnekseni mä oon ajan myötä oppinut tunnistamaan aika hyvin ne ihmiset, jotka ei käytä tunteellisuutta hyväkseen.
Oonhan mä oppinut jonkinlaista kovuuttakin elämänkoulussa, mutta en mä silti aio tunteellisuudestani luopua. Tunteiden kautta elämä näkyy niin paljon värikkäämpänä kuin ilman niitä. Pahinta mitä vois tapahtua jos katkeroituis niin pahasti, että menettäis kyvyn tuntea. Mulle se olis maanpäällinen helvetti. Mä kestän kivut ja surut, mutta turtaa oloa en. Aurinko79- kirjoitti:
Mua ei pidättele uudesta suhteesta oikeastaan mikään muu kuin se, etten ole sinut vielä menneisyyden kanssa. Asiat on itseasiassa vielä aika pahastikin kesken... Haluan katsoa rauhassa loppuun sen tien ennenkuin teen muita päätöksiä elämäni suhteen. Enkä halua vetää muita ihmisiä mukaan omiin tunnekuohuihini, satutin jo yhtä ihmistä erittäin pahasti enkä halua toistaa sitä virhettä...
Mä oon joskus yrittänyt vähän hillitä tunteellisuuttani juuri tuon takia, että siinä tulee aika helpolla tallotuksi olipa kyse sitten parisuhteista tai ystävyyssuhteista. Onnekseni mä oon ajan myötä oppinut tunnistamaan aika hyvin ne ihmiset, jotka ei käytä tunteellisuutta hyväkseen.
Oonhan mä oppinut jonkinlaista kovuuttakin elämänkoulussa, mutta en mä silti aio tunteellisuudestani luopua. Tunteiden kautta elämä näkyy niin paljon värikkäämpänä kuin ilman niitä. Pahinta mitä vois tapahtua jos katkeroituis niin pahasti, että menettäis kyvyn tuntea. Mulle se olis maanpäällinen helvetti. Mä kestän kivut ja surut, mutta turtaa oloa en.Toi loppu kolahti ja lujaa. Mä oon ollut tossa turta-helvetissä... En tahdo enää koskaan... nevernever. Pistin periaatteessa koko elämäni ja tulevaisuuteni vaakalaudalle päästäkseni siitä tilasta vekka, ihan sama mitä tulee mutta sen oli loputtava, muuten mun elämässä ei olis ollu mitään syytä jatkaa...
- Aurinko79-
Kukkomies kirjoitti:
Toi loppu kolahti ja lujaa. Mä oon ollut tossa turta-helvetissä... En tahdo enää koskaan... nevernever. Pistin periaatteessa koko elämäni ja tulevaisuuteni vaakalaudalle päästäkseni siitä tilasta vekka, ihan sama mitä tulee mutta sen oli loputtava, muuten mun elämässä ei olis ollu mitään syytä jatkaa...
Mun turta hetki ei kestänyt viikkokausia, mutta tarpeeksi pitkään jotta tiedän että samaa en halua enää kokea. Toivoin niin, että olisin saanut tiristettyä edes yhden kyyneleen, mutta mitään ei tullut, ei itkua, ei naurua, ei tuntunut missään miltään muuta kuin että rinnassa on sydämen tilalla iso kivi ja muu on vain tyhjää.
Sehän siinä tilassa onkin niin pelottavaa, koska millään ei tunnu olevan mitään väliä... Kaikki on täydellisen yhdentekevää, aivan sama vaikka kuolis siihen paikkaan. Ja se on jo aidosti pelottava tunne...
Hyvä kun löysit tien ulos siitä tilasta. Omia tunteitaan ei voi aina hallita, mutta tiedän että teen kaikkeni etten tulevaisuudesa koe tuota enää. Aurinko79- kirjoitti:
Mun turta hetki ei kestänyt viikkokausia, mutta tarpeeksi pitkään jotta tiedän että samaa en halua enää kokea. Toivoin niin, että olisin saanut tiristettyä edes yhden kyyneleen, mutta mitään ei tullut, ei itkua, ei naurua, ei tuntunut missään miltään muuta kuin että rinnassa on sydämen tilalla iso kivi ja muu on vain tyhjää.
Sehän siinä tilassa onkin niin pelottavaa, koska millään ei tunnu olevan mitään väliä... Kaikki on täydellisen yhdentekevää, aivan sama vaikka kuolis siihen paikkaan. Ja se on jo aidosti pelottava tunne...
Hyvä kun löysit tien ulos siitä tilasta. Omia tunteitaan ei voi aina hallita, mutta tiedän että teen kaikkeni etten tulevaisuudesa koe tuota enää.Lisää tohon vielä fyysisten kykyjen vakava rappeutuminen, kyvyttömyys keskittyä mihinkään ja sellainen vaikutelma siitä että asiat ei ole kunnossa millään tavalla mutta sekään ei tunnu miltään, ei edes pelota. Pelkkä konemainen viallisuuden ja rikki olemisen havainnointi johon kaikki viittaa... täysin pois siitä mitä on koskaan kokenut olevansa.
Sellaisessa paikassa minä olen ollut.
Nyt kun se on historiaa... vieläkin... joskus tuntiessaan asioita yksinkertaisesti pelkkä vitutuskin voi tuntua suurelta armolta.- Aurinko79-
Kukkomies kirjoitti:
Lisää tohon vielä fyysisten kykyjen vakava rappeutuminen, kyvyttömyys keskittyä mihinkään ja sellainen vaikutelma siitä että asiat ei ole kunnossa millään tavalla mutta sekään ei tunnu miltään, ei edes pelota. Pelkkä konemainen viallisuuden ja rikki olemisen havainnointi johon kaikki viittaa... täysin pois siitä mitä on koskaan kokenut olevansa.
Sellaisessa paikassa minä olen ollut.
Nyt kun se on historiaa... vieläkin... joskus tuntiessaan asioita yksinkertaisesti pelkkä vitutuskin voi tuntua suurelta armolta.Kuulostaa todellakin maanpäälliseltä helvetiltä ja tunnistan kyllä noita fiiliksiä... Mulla tosin pysy sentään terveys, mitä nyt pari kiloa lähti kun ei hetkeen maistunu ruoka mutta sehän oli vain positiivinen vaikutus.
Tuon jälkeen mä oon osannu arvostaa tunteita ihan eri tavalla. Mua ei enää ahdista kipu ja tuska samalla tavalla kuin ennen, ehkä mä en pelkää niitä enää niin paljon koska tiedän selviäväni niistä.
Nyt lähden näkemään kauniita unia ja aion tuntea joka ikisen unenpätkän olipa se sitten kaunista tai karmeaa katseltavaa :) Öitä! - eli C
ceeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee muut ok
- sarvikuonokas
niin varmaan e.
Menee jotenkin vähän överiks...
Mut siis.. kyl noi kaikki on suht sulatettavissa. - ois pahin
jos se ois seksiä harrastanu
Koska kyse on kuitenkin tästä hetkestä ja tulevaisuudesta niin en oikein osaa valita pahinta. Aivan sama. Jos ei oo sinut jonkun noista kanssa niin sitten se on se nimenomainen juttu joka tökkii.
joten...
f) Maailmanlaajuinen ydinsota- olisi :
jos nainen laukeaisi kuin ydinpommi
olisi : kirjoitti:
jos nainen laukeaisi kuin ydinpommi
Toi kyl vituttais jos ei olis itse ehtinyt viel saada.
- Bubba-Ville
noista on vaihtoehto e eli kimppapano vaikka eivät muutkaan positiivisia asioita ole.
- jos ne olisi
menneisyyttä. Ei ne haittaisi silloinkaan, jos ne olisi nykyisyyttäkin. En vaan haluaisi olla estämässä niiden kaikkien juttujen kokemista nykyisyydessäkään.
- vänkyrä-nainen
jos se nainen haluaisi nykyisyydessä ja tulevaisuudessa kokea sun kanssa jotain paljon parempaa?
- ei silloin
jos se nainen haluaisi nykyisyydessä ja tulevaisuudessa kokea sun kanssa jotain paljon parempaa?
muita tarvita...
- Siihen ei
ei silloin kirjoitti:
muita tarvita...
silloin niitä edellämainittuja kokemuksia tarvita.
- valitsemaan....
Ei, en sulattaisi mitään noista.
- vili
jota et voisi sulattaa naisellasi?
Jos naisen menneisyydessä olisi takana:
a) yhden yön suhteita 1 - ?
ei haittaa
b) seksisuhde vakipanokumppanin kanssa
ei haittaa
ei haittaa
d) seksiä toisen naisen kanssa
estää seurustelun, koska pidän bi-seksuaaleja "katsokaa minua" ihmisinä. huomion hakuisuutta vailla asennetta.
e) kimppapano/ja
ei haittaa
...ja mitä en todellakaan sulata. neitsyt, seurustelussa kokematon, kasvissyöjä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1001753- 591150
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4401117- 1701043
- 58821
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän130804- 84753
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä47741- 51708
- 57671