Get together-G

jännittyneet_pupillit

Kenen palstasatuolennon näkeminen livenä kiinnostaisi edes vähän..?

129

4114

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vastata

nimettömänä?

• vänkyrä-nainen

nimi ja sotu on pakolliset tiedot jotka vastauksessa on oltava :)

• emmä
        vänkyrä-nainen kirjoitti:

nimi ja sotu on pakolliset tiedot jotka vastauksessa on oltava :)

sitte vastaa.

• vänkyrä-nainen
        emmä kirjoitti:

sitte vastaa.

saat vastata nimettömänä.. Pakko sallii kun itekin vastasin niin.:)

• Kaikkien. Olis mukavaa nähdä kuinka paljon pieleen mielikuvat menee... :)

Kesätapaaminen 2008? :)

• viilisniilis

kaikki! Olis ihan hauska nähdä, että minkänäköinen ja oloinen tyyppi siellä nimimerkin takana kirjoittelee. Vaikka jollain onkin kuva, niin ois silti kiva nähdä, että millainen tyyppi on livenä.

Erityisesti tahtoisin nähdä Sirpan, Sarvikuonokkaan, gek-kon, Asiasta.huvittuneen ja Yrmion.

• laatupuska

Kidnappaisin sen vihille heti paikalla! Tai ainakin piakkoin.

• on tainnut
        laatupuska kirjoitti:

Kidnappaisin sen vihille heti paikalla! Tai ainakin piakkoin.

jättää meidät ihan näin virtuaalissakin.

• palstalta lähteneiden
        on tainnut kirjoitti:

jättää meidät ihan näin virtuaalissakin.

joukkoon.

• sirpamaikkarilta

luvata että mulla on aika samanlaiset jutut livenäkin. Ja kännin otto menee hyvin helpolla liiallisuuden puolelle.

• la.ra

mutta mäkin haluaisin nähdä kaikki. Vaikka en usko täällä kovinkaan montaa satuolentoa olevan, mutta kuitenkin.

Mä olen aina sanonut, että jos joku haluaa tarkastaa mun "vinot hampaat" tai antaa mulle opetuksen livenä niin ei muuta kuin s-postia tulemaan, niin järkätään jotain. Yksi olisi kovasti tullut tässä taannoin opettamaan mulle kuinka ärsyttävä olen, mutta ei sitten uskaltanut lähettää meiliä.

• näin mielenkiinnosta,

kun tunnut olevan suht. rehellinen ja suorapuheinen ihminen, niin kuinka moni palstalta on lähettänyt sähköpostia?

Etkös ollut joskus sinkkunakin palstalla?

Oikeasti uskon, että hyvin harva täällä uskaltaa tehdä minkäänlaisia peliliikkeitä, vaikka kiinnostaisikin.

• la.ra
        näin mielenkiinnosta, kirjoitti:

kun tunnut olevan suht. rehellinen ja suorapuheinen ihminen, niin kuinka moni palstalta on lähettänyt sähköpostia?

Etkös ollut joskus sinkkunakin palstalla?

Oikeasti uskon, että hyvin harva täällä uskaltaa tehdä minkäänlaisia peliliikkeitä, vaikka kiinnostaisikin.

eikä mitään vonkausviestejä, paitsi palstan ulkopuolelta.

• kiittää
        la.ra kirjoitti:

eikä mitään vonkausviestejä, paitsi palstan ulkopuolelta.

vastauksesta. Enkä kyllä tarkoittanutkaan mitään vonkausviestejä, vaan aitoja kiinnostuksenosoituksia.

• Papeete1

Suurin osa kiinnostaa. Mä varmaan järkkään oman miitin täällä mansessa sitten kun mun bilekausi alkaa :D Sit jos mä menen hesaan, niin Laraa vingun varmasti kahville, tai sinne missä Fredu asuu yms.

Voipi olla että en pääse vuoteen mihinkään joten turha haaveilla vielä mitään :D

• Mansessa minimiittikin kelpaa, on sen verran lähellä :D

• Papeete1
        Kukkomies kirjoitti:

Mansessa minimiittikin kelpaa, on sen verran lähellä :D

Eka mahdollinen bilemiittikaveri ilmaantunut. Muutama vielä niin onkin jo hyvä kekkeriporukka kasassa :D

• SupremeSatan

saan kämpän Tampereelta, olen käytettävissä.

• Papeete1
        SupremeSatan kirjoitti:

Toi on oikeesti hyvä uutinen. Bilekavereista on huutava pula :D

• SupremeSatan kirjoitti:

Nyt mä hajoon :D Ja hämeensilta varmaan kans :D

• ostrich
        Papeete1 kirjoitti:

Eka mahdollinen bilemiittikaveri ilmaantunut. Muutama vielä niin onkin jo hyvä kekkeriporukka kasassa :D

Länsipuolelta, millä suunnalla ite?

Paikka on Sputnik tietysti ellei I-klubi..

• ostrich
        Kukkomies kirjoitti:

Korkeintaan ne patsaat pudottaa mitä ne nyt roikottakaan käsissään..

• SupremeSatan
        Kukkomies kirjoitti:

siinä on niin ihmeellistä?

• Papeete1
        ostrich kirjoitti:

Länsipuolelta, millä suunnalla ite?

Paikka on Sputnik tietysti ellei I-klubi..

Oikeesti tiedä kunnon mestoja.. heh tai joo, alebub?

Onkohan toi i-klubi edelleen punkkareitten tms mesta.. sitten mä en kyllä sovi enkä uskalla joukkoon julmaan :D Taitaa olla eteläistä tamperetta.. en mä ole tuollain miettinyt. Olen Tammerkoskesta katottuna aseman puoleisella puolella :D

siinä on niin ihmeellistä?

No lähinnä se että mitä ilmeisimmin oot Kokkolasta joka on Pietarsaaren ohella suomen Jurpola numero 1 ja selittää selkeesti pieruhuumoritaipumuksesi paikallisena korkeakulttuurin keihäänkärkenä. Itseasiassa mun on pitänyt kettuilla siitä sulle jo pitkän aikaa.

Tarkoitan, nyt kun siirryt paikkaan jonne voi oikeasti itsekunnioitustaan menettämättä saapua niin suthan on sitten pakko tulla tarkistamaan... :D

• Älä ole tyhmänrohkea
        Papeete1 kirjoitti:

Onkohan toi i-klubi edelleen punkkareitten tms mesta.. sitten mä en kyllä sovi enkä uskalla joukkoon julmaan :D Taitaa olla eteläistä tamperetta.. en mä ole tuollain miettinyt. Olen Tammerkoskesta katottuna aseman puoleisella puolella :D

Kuule, älä kerro julkisesti mistä sut tarkalleen löytää.

• SupremeSatan
        Kukkomies kirjoitti:

No lähinnä se että mitä ilmeisimmin oot Kokkolasta joka on Pietarsaaren ohella suomen Jurpola numero 1 ja selittää selkeesti pieruhuumoritaipumuksesi paikallisena korkeakulttuurin keihäänkärkenä. Itseasiassa mun on pitänyt kettuilla siitä sulle jo pitkän aikaa.

Tarkoitan, nyt kun siirryt paikkaan jonne voi oikeasti itsekunnioitustaan menettämättä saapua niin suthan on sitten pakko tulla tarkistamaan... :D

on pelkkä välivaihe, oon asunu täällä pelkästään muutaman vuoden.

• Papeete1
        Älä ole tyhmänrohkea kirjoitti:

Kuule, älä kerro julkisesti mistä sut tarkalleen löytää.

Saa olla aika hullu, jos mut käsiinsä etsii. Meinaan oven taakse saapuvat saa pesäpallomailasta päin näköä ennen kuin kerkiävät kertoon miksi ne on siellä :)

• ostrich
        Papeete1 kirjoitti:

Koskipuiston pystybaaria ei enää ole. Siin oli tyyliä.. Eikä ole sitä vihreäkoppista nakkifakiiriakaan. Se oli ihan ehdoton välietappi kotiin.

Aseman puoli Tammerkoskesta on itäpuoli.. Koikkari, Veisu, Peltolammi sun muut on Etelä-Tamperetta.

• tai älä
        Papeete1 kirjoitti:

Saa olla aika hullu, jos mut käsiinsä etsii. Meinaan oven taakse saapuvat saa pesäpallomailasta päin näköä ennen kuin kerkiävät kertoon miksi ne on siellä :)

hulluja Suomessa piisaa, joten please harkintaa.

on pelkkä välivaihe, oon asunu täällä pelkästään muutaman vuoden.

Okei. Sulla Kokkola. Mä asuin muutaman vuoden Lapualla. Suunnilleen samantasoista toimintaa uskoisin :)

Luetko pahkasikoja? :)

• SupremeSatan
        Kukkomies kirjoitti:

Okei. Sulla Kokkola. Mä asuin muutaman vuoden Lapualla. Suunnilleen samantasoista toimintaa uskoisin :)

Luetko pahkasikoja? :)

Myrkky on mun alaa.

• ostrich
        tai älä kirjoitti:

Mutta ei tampere niin pieni paikka ole, että itä- tai länsipuolen kertominen vielä paljastaa ;)

• tai älä kirjoitti:

Oon heittänyt nimeni ja osoitteeni provokaation kanssa sellaiseen mestaan että luulisi että sieltä kaikki tän maan kilaripäät saa ties mitä ajatuksia päähänsä.

Ei uskaltaneet. Ehkä mulla on liian vähän pillua haluttavaksi :-(

Myrkky on mun alaa.

Eikö niillä ole jotain tekemistä keskenään historiallisesti?

Vai onko se vaan niin että kun pahkasika loppu niin myrkky tuli täyttään tyhjiötä...

• SupremeSatan
        Kukkomies kirjoitti:

Eikö niillä ole jotain tekemistä keskenään historiallisesti?

Vai onko se vaan niin että kun pahkasika loppu niin myrkky tuli täyttään tyhjiötä...

jotain samoja piirtäjiä on muistaakseni. Muuten ei ole tietoa asiasta.

• ja sen huomaa
        Kukkomies kirjoitti:

Oon heittänyt nimeni ja osoitteeni provokaation kanssa sellaiseen mestaan että luulisi että sieltä kaikki tän maan kilaripäät saa ties mitä ajatuksia päähänsä.

Ei uskaltaneet. Ehkä mulla on liian vähän pillua haluttavaksi :-(

oliko sullakin itsestäs bikinikuva kehissä ja olit nainen :)

• Danskuu
        tai älä kirjoitti:

yhtä hullui ku meikäläinen, ei meinaa ainakaan kukaan mun oven taakse uskaltautunut, eikä treenimestoille hulluilemaan. Et siinä mielessä ei ryhdytä ihan hulluilemaan. :))

• Papeete1
        tai älä kirjoitti:

Ja ajatteles, mulla on ollut jopa ihan oikea häiriintynyt stalkkeri irlissä. Mutta sekin on tullut ihan irlin puolelta, netin kautta ei ole tullut vielä ketään. Tosin, jos tulee niin se saattaa häiriintyneisyydellään lyödä laudalta kaikki edelliset..

Noh, jos ei mitään uskalla, ei mitään saakkaan tms ja kyllä niitä hörhöjä irlistäkin tulee. Niin ja Tampere on aikas laaja paikka, että ihan puolella ei vielä löydä ketään. Kiitos kuitenkin huolenpidosta, olen tarkempi jatkossa :D

• pieni se on
        ostrich kirjoitti:

Mutta ei tampere niin pieni paikka ole, että itä- tai länsipuolen kertominen vielä paljastaa ;)

päivystämiseen ja etsimiseen

• ja sen huomaa kirjoitti:

oliko sullakin itsestäs bikinikuva kehissä ja olit nainen :)

Ei, se oli täysin toiseen aiheen keskusteluryhmä. Vaikee sitä on olla uskottavasti "nainen" jos laittaa oikean nimensä ja osoitteensa anonyymipalstalle.

Ilmeisesti ketään ei kiinnosta ahdistella aikuista miestä edes ideologisista syistä.

• Tiedän et pärjäät
        Papeete1 kirjoitti:

Ja ajatteles, mulla on ollut jopa ihan oikea häiriintynyt stalkkeri irlissä. Mutta sekin on tullut ihan irlin puolelta, netin kautta ei ole tullut vielä ketään. Tosin, jos tulee niin se saattaa häiriintyneisyydellään lyödä laudalta kaikki edelliset..

Noh, jos ei mitään uskalla, ei mitään saakkaan tms ja kyllä niitä hörhöjä irlistäkin tulee. Niin ja Tampere on aikas laaja paikka, että ihan puolella ei vielä löydä ketään. Kiitos kuitenkin huolenpidosta, olen tarkempi jatkossa :D

mut muistin sun edellisen stalkkerin (kirjoittelit siitä joskus) olin vain huolissani. Mähän sanoin huolehtivani kun paikalle satun

• tajusit
        Kukkomies kirjoitti:

Ei, se oli täysin toiseen aiheen keskusteluryhmä. Vaikee sitä on olla uskottavasti "nainen" jos laittaa oikean nimensä ja osoitteensa anonyymipalstalle.

Ilmeisesti ketään ei kiinnosta ahdistella aikuista miestä edes ideologisista syistä.

eron :)

• Papeete1
        Tiedän et pärjäät kirjoitti:

mut muistin sun edellisen stalkkerin (kirjoittelit siitä joskus) olin vain huolissani. Mähän sanoin huolehtivani kun paikalle satun

Mä vähän pönttö olen välillä. Noh, toivotaan että se hullujen ja humalaisten suojelusenkeli muakin vahtii, sun lisäksi, niin olen ihan kohtuullisen hyvissä käsissä :)

• Papeete1
        ostrich kirjoitti:

Koskipuiston pystybaaria ei enää ole. Siin oli tyyliä.. Eikä ole sitä vihreäkoppista nakkifakiiriakaan. Se oli ihan ehdoton välietappi kotiin.

Aseman puoli Tammerkoskesta on itäpuoli.. Koikkari, Veisu, Peltolammi sun muut on Etelä-Tamperetta.

Ole baareissa pyörinyt ja sen kyllä huomaa. Muutama vuosi sitten lähdettiin kaverin kanssa täällä raflaan juhliin mun synttäreitä. Se on maalta joten ei tunne sitäkään vähää näitä baareja kuin minä. Mulla tais mennä Night Life ja Night Train sekaisin, kun sille selittelin että NT-ssä on vähän vanhempaa porukkaa, mennään sinne. Joo-o.. keski-ikä tais olla 16v ;) Kauheat sisäänpääsymaksut ynnä muu jonottaminen estikin sitten meidän muualle lähdön, joten siellähän me sitten sitkeesti heiluttiin ehtoo. Meinasin saada vahingossa jonkun teinipoikakaverinkin mutta kyllä siitäkin eroon pääsi vaikka aika sitkee sekin oli :)

Kaveri ei taida enää uskoa mun raflasuosituksiani :(

• ostrich
        Papeete1 kirjoitti:

Ole baareissa pyörinyt ja sen kyllä huomaa. Muutama vuosi sitten lähdettiin kaverin kanssa täällä raflaan juhliin mun synttäreitä. Se on maalta joten ei tunne sitäkään vähää näitä baareja kuin minä. Mulla tais mennä Night Life ja Night Train sekaisin, kun sille selittelin että NT-ssä on vähän vanhempaa porukkaa, mennään sinne. Joo-o.. keski-ikä tais olla 16v ;) Kauheat sisäänpääsymaksut ynnä muu jonottaminen estikin sitten meidän muualle lähdön, joten siellähän me sitten sitkeesti heiluttiin ehtoo. Meinasin saada vahingossa jonkun teinipoikakaverinkin mutta kyllä siitäkin eroon pääsi vaikka aika sitkee sekin oli :)

Kaveri ei taida enää uskoa mun raflasuosituksiani :(

Ei kauheasti ole baarituntumaa, mut silloin kun mennään linja on Paappa, Falls, Henkka ja London. Joskus se mikä on Sokosta vastapäätä, olisko Brick's tai joku sellanen. Nite Train taitaa olla viis yli sakkolihojen mesta.

• niii
        Danskuu kirjoitti:

yhtä hullui ku meikäläinen, ei meinaa ainakaan kukaan mun oven taakse uskaltautunut, eikä treenimestoille hulluilemaan. Et siinä mielessä ei ryhdytä ihan hulluilemaan. :))

vitu ruma

• vähän siivompaa
        niii kirjoitti:

vitu ruma

suuta pojat

• Papeete1
        ostrich kirjoitti:

Ei kauheasti ole baarituntumaa, mut silloin kun mennään linja on Paappa, Falls, Henkka ja London. Joskus se mikä on Sokosta vastapäätä, olisko Brick's tai joku sellanen. Nite Train taitaa olla viis yli sakkolihojen mesta.

Tosiaan oli paitsi, että mehän tietysti nostettiin hetkellisesti sen paikan keski-ikää oikein reilusti. En mene toista kertaa sinne, vaikka ihan hauskaa sielläkin oli. Tosin, meillä on aina hauskaa ihan missä vaan, joten se nyt ei vielä kerro paikasta juuri mitään.

Joku Henkka yms munkin korvaan paremmalta kuulostaa, täytyy suunnata sellaisiin seuraavaksi :)

• ostrich
        Papeete1 kirjoitti:

Tosiaan oli paitsi, että mehän tietysti nostettiin hetkellisesti sen paikan keski-ikää oikein reilusti. En mene toista kertaa sinne, vaikka ihan hauskaa sielläkin oli. Tosin, meillä on aina hauskaa ihan missä vaan, joten se nyt ei vielä kerro paikasta juuri mitään.

Joku Henkka yms munkin korvaan paremmalta kuulostaa, täytyy suunnata sellaisiin seuraavaksi :)

Soi ainakin silloin kun viimeksi kävin 70-luvun Finnhitsit ja jengi biletti ihan sikana. Aika hilpeetä kun muistaa jotenkin pikkulapsena niitä silloin kuulleensa. Siin on yritystä tusinadiskoon verrattuna.

Se NT oli ennen joku muu nimeltään, mutta ei millään muista mikä. Olisiko ollut Manhattan jota sanotiin Manalaksi?

• sä oot
        niii kirjoitti:

vitu ruma

ällöttävä tapaus

• Papeete1
        ostrich kirjoitti:

Soi ainakin silloin kun viimeksi kävin 70-luvun Finnhitsit ja jengi biletti ihan sikana. Aika hilpeetä kun muistaa jotenkin pikkulapsena niitä silloin kuulleensa. Siin on yritystä tusinadiskoon verrattuna.

Se NT oli ennen joku muu nimeltään, mutta ei millään muista mikä. Olisiko ollut Manhattan jota sanotiin Manalaksi?

Manhattan ja alakerrassa oli Manse-baari.

Finnhitsit käy aina :)

• Kukkomies kirjoitti:

Äläs nyt puhu Kokkolasta samassa lauseessa Pietarsaaren kanssa. Ei kai sitä voi muusta huumorista ymmärtää kun on tuommoinen paskalta haiseva sellukaupunki vieressä ;).

• ...
        DorkaM kirjoitti:

Äläs nyt puhu Kokkolasta samassa lauseessa Pietarsaaren kanssa. Ei kai sitä voi muusta huumorista ymmärtää kun on tuommoinen paskalta haiseva sellukaupunki vieressä ;).

Eipäs mollata Pietarsaarta, on siellä jotain hyvääkin.

Eikä se sellu enää siellä haise ;)

• ... kirjoitti:

Eipäs mollata Pietarsaarta, on siellä jotain hyvääkin.

Eikä se sellu enää siellä haise ;)

Kerran paskanhajuinen sellukaupunki, aina paskanhajuinen sellukaupunki ;).

Mutta totta puhuen, varsinkin kesällä Pietarsaaren keskusta on mukava paikka. Olin yhtenä kesänä töissäkin siellä ja kyllähän se Kokkolan menon voittaa.

• ...
        DorkaM kirjoitti:

Kerran paskanhajuinen sellukaupunki, aina paskanhajuinen sellukaupunki ;).

Mutta totta puhuen, varsinkin kesällä Pietarsaaren keskusta on mukava paikka. Olin yhtenä kesänä töissäkin siellä ja kyllähän se Kokkolan menon voittaa.

Tulihan sieltä jotain positiivistakin :)

Onhan Pietarsaaressa ne omat negatiiviset puolensa, mutta on siellä paljon hyvääkin. Se on sellainen ihmisen kokoinen kaupunki, joka paikkaan pääsee fillarilla ja kesäisin se on tosiaan mukava paikka keskustaa myöden. Rannatkin on aivan huippuluokkaa. Talvisinhan se vähän uinuu mutta mikäpä pikkukaupunki ei uinuis.

• nähdä :

yrmion tissit

• toteutuu :

Heti Yrpän porhellettua saitille.

Laita Yrpälle viesti : I'm in heat for your boobs!

• livenä hengailla

kuin muutaman kanssa. Ehkä. Ehkä ainoastaan yhden. Jätetään kertomatta.

• tietty???

outo maku sulla

• sukupuolta
        tietty??? kirjoitti:

outo maku sulla

se petevantaa

• setä :
        tietty??? kirjoitti:

outo maku sulla

toimivat aina tiimissä

• vänkyrä-nainen

ei nyt heti tuu mieleen ketään ketä en missään tapauksessa haluaisi nähdä. Kännissä kaikki on mahdollista, mutta selvinpäin en tie uskaltaisinko nähdä ketään.:)

• Danskuu

hauskoi mitä nuo kaksi tapaamaani, niin vois ees vähä tsekata, mut mitä iloo sit enää pyskii kaiken muun kiireen keskellä tänne palstalle ku muutenki kommunikois. (Ihan jään miettii) ;D

• Danskuu

se on pyrkii se, eikä pyskii.

• viilisniilis

Kenet sä oot tavannut?

• Psta...
        viilisniilis kirjoitti:

Kenet sä oot tavannut?

Mielenkiintoisia henkilöitä

• Danskuu
        viilisniilis kirjoitti:

Kenet sä oot tavannut?

mun olis pitänyt ketää tavata?? ;D

• viilisniilis
        Danskuu kirjoitti:

mun olis pitänyt ketää tavata?? ;D

Eikun meinasin sitä, että kenet aä oot tavannut? Olen nimittäin niin utelias, että palan halusta tietää :). No niin, kerro nyt!

• Aurinko79-

Voishan se olla mukava tavata monikin tyyppi täältä. Uskon, että moni on livenä aivan erilainen kuin minkä kuvan on tämän palstan kautta saanut. En nyt osaa nimetä yhtä ylitse muiden.

• Kyllähän varmaan porukka Riku Sumi Ratikka skale Temeq, kuonokas kukkomies, Mpw. Asiasta.huvittunu ja yrmio ois sellanen kööri joka ois kiva nähdä.

Karvaperseet koolle ja sauna tulille. Nii ja edellytyksenä ois ottaa avec mukaan :D

Ihan kaikki avecit käy, mut ku sen asian esittää "Meillä ois suomi kaksnelosen miehenlogiikka palsta miitti johon pitää ottaa avekki mukaan lähdetkö" nii vois olla että sinne eksys varmaan muitaki palstalaisia. :D

• vänkyrä-nainen
        Kukkomies kirjoitti:

Olis kyl ehtaa.

Avecista on sitten ilmeisesti kova kisa...

http://galleria.suomi24.fi/Avec

mahtaisko siit riittää teille kaikille? Onkohan se ees nainen?:)

• Papeete1

Tää on sukupuolisyrjintää!1 Eihän noitten mukana tule yhtään palstan naista :((

Mäkin muutan mun miitin "vain naisille"-miitiksi (ilman aveckeja)!!

• vänkyrä-nainen kirjoitti:

mahtaisko siit riittää teille kaikille? Onkohan se ees nainen?:)

Et se on meidän biatch!

(Mahtaa muuten avec ihmetellä että mitä helvettiä ML palstalaiset alkaneet kattella sen sivua :D)

• vänkyrä-nainen
        Kukkomies kirjoitti:

Et se on meidän biatch!

(Mahtaa muuten avec ihmetellä että mitä helvettiä ML palstalaiset alkaneet kattella sen sivua :D)

ihmetteleekin..Mistä ihmeestä muuten sä sen keksit? :)

• ois kova kisa.
        Kukkomies kirjoitti:

Olis kyl ehtaa.

Avecista on sitten ilmeisesti kova kisa...

http://galleria.suomi24.fi/Avec

Jumankekka. Ylitorniolta ei tule mitään muuta ku priimalaatua.

• vänkyrä-nainen kirjoitti:

ihmetteleekin..Mistä ihmeestä muuten sä sen keksit? :)

Niin tottakai katsotaan ensin galleriasta... :D

• ostrich

Saako äitinsä kanssa tulla?

• SupremeSatan

• ostrich
        SupremeSatan kirjoitti:

ajattelin tällaista avecia http://www.sexwork.net/girl/2629

Tehdään hänestä standardimalli muillekin. Satakunnankadulla on joku Hot Tits-baari, jonne kokoontuminen.

• mitään naisia mukaan tarvittais itkeen kylmästä vedestä ja ötököistä. Se on muuten kaunista kun 10 vapaata miestä ja 2 vapaata naista lähtee mökkeileen ja ryyppäämään keskenään, jos tuosta kuviosta ei tuu edes jonkun sortin nujakkaa niin on pirut merrassa.

• SupremeSatan
        ostrich kirjoitti:

Tehdään hänestä standardimalli muillekin. Satakunnankadulla on joku Hot Tits-baari, jonne kokoontuminen.

olinkin huomaavinani tässä miehessä erityisiä avuja.

• viilisniilis
        Papeete1 kirjoitti:

Voidaan mennä Edeniin, kun sinne pääsee nyt halvalla ja sitten siitä jatkaa kaupunkiin. Vaikka Ilvekseen.

ajattelin tällaista avecia http://www.sexwork.net/girl/2629

julmaan jöötiin meinaat sit satsata, jumalauta 45 asteen seisokissa puoleen reiteen asti. Vanha kettu kattoo aina ekana hevosilta hampaat ja miehiltä munat.

• Papeete1 kirjoitti:

ja mie ku just mietin että kumpika meistä kysyis sinua mukaan, minä vai sumi? :D

Mie olettasin että aika moni nainen tältä palstalta olis matkassa... Itte en ainakaa ilkees kysyä ketään ulkopuolista sinne..

..."ja tässä on sit neiti X joka on mun seurassa ja tuo tuolla on yrmiö ja tuossa on rikhartti..."

neitiX "onks nää sun kavereita vai?"

Minä "ööh tavallaan.. EI me koskaan kyllä oo nähty livenä" :D

Vois olla kiva olla seuraamassa noita esittelyjä siellä. Luonnollisempiaki vaihtoehtoja olis.

• Papeete1
        viilisniilis kirjoitti:

Voidaan mennä Edeniin, kun sinne pääsee nyt halvalla ja sitten siitä jatkaa kaupunkiin. Vaikka Ilvekseen.

Oli ainakin ennen miesstripparikin.. sitähän vois ihan akateemisesta mielenkiinnosta käydä vilaseen :D

• SupremeSatan
        yrmio kirjoitti:

julmaan jöötiin meinaat sit satsata, jumalauta 45 asteen seisokissa puoleen reiteen asti. Vanha kettu kattoo aina ekana hevosilta hampaat ja miehiltä munat.

kelpaa vain paras. Ja jumalauta, jos mä maksan siitä, sen on syytä olla helvetin erikoista.

• ostrich
        viilisniilis kirjoitti:

Kun Nokian vedessä on enää alkueläintä ja giardia-pöpöä...

• yrmio kirjoitti:

mitään naisia mukaan tarvittais itkeen kylmästä vedestä ja ötököistä. Se on muuten kaunista kun 10 vapaata miestä ja 2 vapaata naista lähtee mökkeileen ja ryyppäämään keskenään, jos tuosta kuviosta ei tuu edes jonkun sortin nujakkaa niin on pirut merrassa.

Metristen halkojen pino kutistuu uhkaavasti sellasena iltana.

Mut siks sinne pitäs ottaaki ne avecit mukaan. JA jos yhdeltä sellanen puuttuu niin sit se puuttuu kaikilta.

• Papeete1
        Frederico kirjoitti:

ja mie ku just mietin että kumpika meistä kysyis sinua mukaan, minä vai sumi? :D

Mie olettasin että aika moni nainen tältä palstalta olis matkassa... Itte en ainakaa ilkees kysyä ketään ulkopuolista sinne..

..."ja tässä on sit neiti X joka on mun seurassa ja tuo tuolla on yrmiö ja tuossa on rikhartti..."

neitiX "onks nää sun kavereita vai?"

Minä "ööh tavallaan.. EI me koskaan kyllä oo nähty livenä" :D

Vois olla kiva olla seuraamassa noita esittelyjä siellä. Luonnollisempiaki vaihtoehtoja olis.

Ajattelin, että rupeaa kohta lätty lätiseen ;) Ei varmaan kys. Noista on niin moni varattu ja rouvat tuskin katsoo hyvällä.. -mä lähden kultsi yhteen palsta miittiin. -Ai yksinkö? -Ei kun mulla on yks akka palstalta aveckina. -Jummaliste.. pam pam -APUA!! Soittakaa poliisit ja palokunta, perheväkivaltaa!! Akka kilahti taas jostain pikkuasiasta :DD

Mä keksinkin jo omaan miittiin erittäin hienoa ja kultturellia ohjelmaa :DD

• viilisniilis
        Papeete1 kirjoitti:

Oli ainakin ennen miesstripparikin.. sitähän vois ihan akateemisesta mielenkiinnosta käydä vilaseen :D

Voishan sitä ihan tutkimus mielessä käydä kattomassa. Pussy Catissa on vissiin myös naisten puoli, mutta siellä on kai aika kallista... En tiiä. En ookkaan ikinä nähnyt miesstripparia. Naisia pyllistelemässä kylläkin.

• viilisniilis
        ostrich kirjoitti:

Kun Nokian vedessä on enää alkueläintä ja giardia-pöpöä...

Eden ei ole edes samassa verkossa kuin alueet, jonne likavesi levisi. Niiden on pakko pitää halpoja hintoja, koska niillä käy nyt niin vähän asiakkaita ton kohun takia.

• Papeete1
        viilisniilis kirjoitti:

Voishan sitä ihan tutkimus mielessä käydä kattomassa. Pussy Catissa on vissiin myös naisten puoli, mutta siellä on kai aika kallista... En tiiä. En ookkaan ikinä nähnyt miesstripparia. Naisia pyllistelemässä kylläkin.

Sillä sinne vois mennä ihan vaan puhtaasta mielenkiinnosta ja kokeilunhalusta. Kaikkea pitää kokeilla ainakin kerran. Mä kyllä vähän epäilen että olen naama punaisena ja kädet kasvoilla suurimman osan taide-esityksestä mutta mitäs siitä, kun edes nakun miehen näkee vilaukselta sormien välistä :DD

Kyllä täällä luulis niitä enemmänkin olevan

• ostrich
        viilisniilis kirjoitti:

Eden ei ole edes samassa verkossa kuin alueet, jonne likavesi levisi. Niiden on pakko pitää halpoja hintoja, koska niillä käy nyt niin vähän asiakkaita ton kohun takia.

Jos uimakansa ensin marinoi itsensä sisäpuolelta kunnolla ei ainakaan pitäisi olla mitään riskiä.. Ja siinähän se on Pyhäjärven rannassa, jos joku haluaa au naturel

• Papeete1 kirjoitti:

Ajattelin, että rupeaa kohta lätty lätiseen ;) Ei varmaan kys. Noista on niin moni varattu ja rouvat tuskin katsoo hyvällä.. -mä lähden kultsi yhteen palsta miittiin. -Ai yksinkö? -Ei kun mulla on yks akka palstalta aveckina. -Jummaliste.. pam pam -APUA!! Soittakaa poliisit ja palokunta, perheväkivaltaa!! Akka kilahti taas jostain pikkuasiasta :DD

Mä keksinkin jo omaan miittiin erittäin hienoa ja kultturellia ohjelmaa :DD

Nehän ottaa emäntäsä mukaan.. Mut Ratikkakuskin tavatessa vois olla pokassa pitelemistä

"moi mä oon ratikkakuski ja tämä tässä on ihana puolisoni..." Nytki jo on pokassa pitelemistä osaisinkoha olla hiljaa nyökytellen. Juu mukava tavata :D

Ois siinä mää tiedä selittämistä. Mut sehän miitti järjestys sillai että kutsun saaneet tapais vasta kentällä ja tulisivat vaan yhdessä paikalle... Ois jännä samalla nähdä ketä nää palstalaiset on ottaneet seurakseen...

• viilisniilis
        Papeete1 kirjoitti:

Sillä sinne vois mennä ihan vaan puhtaasta mielenkiinnosta ja kokeilunhalusta. Kaikkea pitää kokeilla ainakin kerran. Mä kyllä vähän epäilen että olen naama punaisena ja kädet kasvoilla suurimman osan taide-esityksestä mutta mitäs siitä, kun edes nakun miehen näkee vilaukselta sormien välistä :DD

Kyllä täällä luulis niitä enemmänkin olevan

Että Hunkseja kävin kerran kattomassa ja ei se kyllä mitenkään kiihottavaa ollut. Mutta luotan asiansa osaavaan miesstrippariin. Tosin mä en ole koskaan pitänyt miestä, joka hetkuttelee lanteitaan yhdyntää matkien mitenkään seksikkäänä. Mutta jos nyt näkis pilin ees.

Mutta jos olis tyttöjen ilta, niin kyllähän me aika monessa baarissa käytäisiin. Ei me sinne Kaijakkaan koko illaksi mentäisi.

• Frederico kirjoitti:

Nehän ottaa emäntäsä mukaan.. Mut Ratikkakuskin tavatessa vois olla pokassa pitelemistä

"moi mä oon ratikkakuski ja tämä tässä on ihana puolisoni..." Nytki jo on pokassa pitelemistä osaisinkoha olla hiljaa nyökytellen. Juu mukava tavata :D

Ois siinä mää tiedä selittämistä. Mut sehän miitti järjestys sillai että kutsun saaneet tapais vasta kentällä ja tulisivat vaan yhdessä paikalle... Ois jännä samalla nähdä ketä nää palstalaiset on ottaneet seurakseen...

Vedän vaan punaisen kumikäsineen päähäni heltaksi niins sit kaikki tietää kuka olen.

• viilisniilis
        ostrich kirjoitti:

Jos uimakansa ensin marinoi itsensä sisäpuolelta kunnolla ei ainakaan pitäisi olla mitään riskiä.. Ja siinähän se on Pyhäjärven rannassa, jos joku haluaa au naturel

onnistuu varmasti. Ja mä olen kuullut, että raaka viinahan tappaa kaikki bakteerit? Että sitä vaan ensin sisuksiin, niin kyllä se siitä.

Nyt olis oikeasti hyvä mennä Edeniin, koska siellä tuskin on hirveesti jonoja. Pääsis siihen isoon liukumäkeenkin (jossa mennään renkailla) jonottamatta!

• Papeete1
        viilisniilis kirjoitti:

Että Hunkseja kävin kerran kattomassa ja ei se kyllä mitenkään kiihottavaa ollut. Mutta luotan asiansa osaavaan miesstrippariin. Tosin mä en ole koskaan pitänyt miestä, joka hetkuttelee lanteitaan yhdyntää matkien mitenkään seksikkäänä. Mutta jos nyt näkis pilin ees.

Mutta jos olis tyttöjen ilta, niin kyllähän me aika monessa baarissa käytäisiin. Ei me sinne Kaijakkaan koko illaksi mentäisi.

Tietysti.. viikonloppuna se vaan on yhtä tuskaa ja jonoissa seisomista. Parhaimmissa on puolen korttelin jono.. voi tulla laskuhumala odotellessa :)

En mäkään usko, että se niinkään kiihottaa mutta jotain järisyttäisi kuitenkin. Kyllähän sen kikkelin näkeminen näin pitkän ajan jälkeen livenä olisi ihan hyvä juttu. Hihityttää nyt jo valmiiksi xD

• Kukkomies kirjoitti:

Vedän vaan punaisen kumikäsineen päähäni heltaksi niins sit kaikki tietää kuka olen.

Mistä myö se tunnetaan :D

• ostrich
        Papeete1 kirjoitti:

Tietysti.. viikonloppuna se vaan on yhtä tuskaa ja jonoissa seisomista. Parhaimmissa on puolen korttelin jono.. voi tulla laskuhumala odotellessa :)

En mäkään usko, että se niinkään kiihottaa mutta jotain järisyttäisi kuitenkin. Kyllähän sen kikkelin näkeminen näin pitkän ajan jälkeen livenä olisi ihan hyvä juttu. Hihityttää nyt jo valmiiksi xD

Että kustannussyistä Kaijakan strippareina toimivat Hönttä ja Toippari :(

• Frederico kirjoitti:

Mistä myö se tunnetaan :D

70 sentin koosta ja jokelluksesta? "tee-se-itse-avec" :D

Okei. Ehkä mä en ottais lasta/lapsia mukaan. Ei traumaattista lapsuutta jne jne :D

• viilisniilis
        Papeete1 kirjoitti:

tietty pussikaljaa. Kyllä me nyt jonon ohi päästäisiin, kun joku kävis pokelle lirkuttamassa :). Pitää saada vaan supliikkeja neitoja mukaan.

Mulla ei edes ole kauhean kauaa siitä, kun näin kullin, mutta mä luulen kanssa, että se esitys naurattaisi X).

• Papeete1
        ostrich kirjoitti:

Että kustannussyistä Kaijakan strippareina toimivat Hönttä ja Toippari :(

Voi tsiisus.. onkohan muita paikkoja :)

• Kukkomies kirjoitti:

70 sentin koosta ja jokelluksesta? "tee-se-itse-avec" :D

Okei. Ehkä mä en ottais lasta/lapsia mukaan. Ei traumaattista lapsuutta jne jne :D

pitää vissiin miittiä vähän siirtää :D Noissa on sellanen pikkunen odotus aika.

Ja mulla on vielä yhteistyökumppaniki hakusessa :D

• ostrich
        Papeete1 kirjoitti:

Siel on Kummolan ja Jutilan eroottinen tankotanssi :((

• Papeete1
        viilisniilis kirjoitti:

tietty pussikaljaa. Kyllä me nyt jonon ohi päästäisiin, kun joku kävis pokelle lirkuttamassa :). Pitää saada vaan supliikkeja neitoja mukaan.

Mulla ei edes ole kauhean kauaa siitä, kun näin kullin, mutta mä luulen kanssa, että se esitys naurattaisi X).

Hyvässä tunnelmassa saa olla, että hieman mukaan pääsee. Ei se haittaa vaikka naurattaa, illan on tarkoituskin olla hauska ja ikimuistoinen :)

• Frederico kirjoitti:

pitää vissiin miittiä vähän siirtää :D Noissa on sellanen pikkunen odotus aika.

Ja mulla on vielä yhteistyökumppaniki hakusessa :D

Olis lykätä muksut papikselle hoitoon ja mennä bilettään. Saattais kuulua vähän kimakkaa huutoa takavasemmalta... :D

• Papeete1
        ostrich kirjoitti:

Siel on Kummolan ja Jutilan eroottinen tankotanssi :((

Mutta ei kiitos. Tiedän tuon laatupuljun ja sinne ei taida meidän tie viedä. Ikinä :D

• ostrich
        Papeete1 kirjoitti:

Mutta ei kiitos. Tiedän tuon laatupuljun ja sinne ei taida meidän tie viedä. Ikinä :D

Kun ei kansan syvät huonoimmassa tilassaan kiinnosta.. Voisit saada vaikka avioliittotarjouksen joltain vähän.. hmm sosiaalisesti työrajoitteiselta karstamaksalta ;)

• Kukkomies kirjoitti:

Olis lykätä muksut papikselle hoitoon ja mennä bilettään. Saattais kuulua vähän kimakkaa huutoa takavasemmalta... :D

nopea poistuminen paikalta nopeasti etuoikeaan mutkitellen.

Äänihän ei vahingoita, ainakaa kovin pahasti. Ja jos muksut on syli-iässä niin heittoaseitakaan ei voi käyttää nopeesti. Otat sit useamman avecin matkaan :D Tuo porukka uskoo pärjäävänsä muutaman päivän reissun sinappikoneen kanssa ilman äityliäki...

Siinähän meille ois ajanvietettä.

• viilisniilis
        Papeete1 kirjoitti:

se Pussy Cat. Jos siellä siis vielä on naisten puoli.

• ostrich
        viilisniilis kirjoitti:

Tai se Big Boobs/Hot Tits? En tiedä mitä puolia niissä on, varmaan vain hyviä puolia :)

• Papeete1
        ostrich kirjoitti:

Kun ei kansan syvät huonoimmassa tilassaan kiinnosta.. Voisit saada vaikka avioliittotarjouksen joltain vähän.. hmm sosiaalisesti työrajoitteiselta karstamaksalta ;)

Mä olen vähän olevinani vaikkei ole mitään syytä :) Mutta liian monta samanlaista samassa paikassa pelottaa, niin eikä avioliittokaan kiinnosta :)

• Papeete1
        viilisniilis kirjoitti:

Jos vaan se naisten puoli löytyy. Mä en mitään läskitissisiä akkoja lähde katseleen. Mä haluan nähdä isoja, väriseviä, öljyttyjä lihaksia. Niin ja sen kikkelin :)

• viilisniilis
        ostrich kirjoitti:

Tai se Big Boobs/Hot Tits? En tiedä mitä puolia niissä on, varmaan vain hyviä puolia :)

että noissa luettelemissasi paikoissa olisi miesstrippareita. Vaikka mistäs minä sen tietäisin!

• viilisniilis
        Papeete1 kirjoitti:

Jos vaan se naisten puoli löytyy. Mä en mitään läskitissisiä akkoja lähde katseleen. Mä haluan nähdä isoja, väriseviä, öljyttyjä lihaksia. Niin ja sen kikkelin :)

Pelkkiä väräjäviä lihaksia ja kikkeleitä. Lopuksi pidettäis jatkot. Jonkun vieraan luona tietenkin.

• Papeete1
        viilisniilis kirjoitti:

Pelkkiä väräjäviä lihaksia ja kikkeleitä. Lopuksi pidettäis jatkot. Jonkun vieraan luona tietenkin.

Jatkot täytyy olla ilman muuta, aamuun saakka kun kerran aloitetaan. Eiköhän me uusia kavereita löydetä tolla reissulla :DD

• viilisniilis
        Papeete1 kirjoitti:

Jatkot täytyy olla ilman muuta, aamuun saakka kun kerran aloitetaan. Eiköhän me uusia kavereita löydetä tolla reissulla :DD

Paljon mukavampia ja herrasmiesmäisempiä kavereita, kuin mitä nää palstan miehet, jotka haluavat pitää miittinsä keskenään jossain kuivalla saarella kämäsessä mökissä. Menköön keskenänsä sinne. Me mennään Edeniin!

• Papeete1
        viilisniilis kirjoitti:

Paljon mukavampia ja herrasmiesmäisempiä kavereita, kuin mitä nää palstan miehet, jotka haluavat pitää miittinsä keskenään jossain kuivalla saarella kämäsessä mökissä. Menköön keskenänsä sinne. Me mennään Edeniin!

Juuri niitä.
        Me voidaan lähetellä palstaukkeleille vähän kuvia meidän illanvietosta josta ei vauhtia puutu. Toivottavasti niitä rupeaa vituttaan ankarasti :)

Mä lähden tonne sängyn puolelle suunnitteleen lisää. Hyvää yötä :)

• viilisniilis
        Papeete1 kirjoitti:

Juuri niitä.
        Me voidaan lähetellä palstaukkeleille vähän kuvia meidän illanvietosta josta ei vauhtia puutu. Toivottavasti niitä rupeaa vituttaan ankarasti :)

Mä lähden tonne sängyn puolelle suunnitteleen lisää. Hyvää yötä :)

Digikamerat vaan vikisee,kun näpsitään kuvia meidän miitistä. Hyviä unia!

• hauskuutta pilaamaan. Niitä voi tavata vaik sit erikseen ja yksitellen.

• cat.mint

mitään sitä vastaan ole vaikka tapaisin jokaisen, mutta ehkä eniten kiinnostaisi ne joiden persoonallisuudesta on muodostunut edes jonkinlainen käsitys. Niitä on muutamia, mutta en kerro keitä he ovat.

• taasen on reilu veto... Onks tää salamyhkäisyys jotenki nyt niiku tarkotus olla viekottelevaa?

• onko Fredulla
        Frederico kirjoitti:

taasen on reilu veto... Onks tää salamyhkäisyys jotenki nyt niiku tarkotus olla viekottelevaa?

uusi, vähemmän ystävällinen taktiikka catmintin suhteen? :p

• onko Fredulla kirjoitti:

uusi, vähemmän ystävällinen taktiikka catmintin suhteen? :p

Ei väkisin vaan....

No kyllä peli pitää pitää reiluna :D

• sarvikuonokas

...mut tuskin sitä uskaltaisi...

iso lauma vieraita ihmisiä ja pitäs jorista ku vanhat tutut.. ihan hirveetä.

• auttaa asiaa kummasti

santtu sauna ja kossu...

Ketjusta on poistettu 29 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      100
      1753
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      59
      1150
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      440
      1117
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      170
      1043
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      58
      821
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      130
      804
    7. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      753
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      47
      741
    9. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      708
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      57
      671
    Aihe