Nelikymppisenä sinkkumiehenä ihmettelen mikä on muuttunut

Elämää eron jälkeen

Nuorena miehenä naisen saaminen oli tosi vaikeaa. Ilman seurustelusuhteita olisin jäänyt kokonaan ilman seksiä. Lopulta kuitenkin päädyin suhteeseen ja avioliittoonkin asti. Avioliitto ei ollut kummoinen. Seksiä oli harvoin. Lopulta viidentoista vuoden jälkeen se päätyi eroon.

Eron jälkeen palasin sinkuksi muuttuneeseen maailmaan.


Nyt nelikymppisenä naista on tarjolla ovista ja ikkunoista. Tutkin naiset suorastaan tyrkyttävät seksiä ja baareista ei koskaan tarvitse lähteä ilman naista kotiin. Parisuhde tarjokkaitakin on jonoksi asti.


Onko maailma muuttunut vai minä? Mielestäni en ole radikaalisti muuttunut. Olin nuorena hyvin saman oloinen kuin nytkin. Nyt toki vanhempi ja varakkaampi mutta muuten samanlainen en hirveän ekstrovertti. En ollenkaan lipevää pelimiestyyppiä.Sivistynyt ja hyväkäytöksinen olen ollut aina. Miksi naiset nyt pörräävät ympärillä ja nuorempana ne kiersivät minut kaukaa.

20

3447

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuossa ole

      vastaus:

      "En ollenkaan lipevää pelimiestyyppiä. Sivistynyt ja hyväkäytöksinen olen ollut aina."

      Kah kun nämä prinsessat ovat parikymmentä vuotta antaneet niiden lipevien pelimiestyyppien kusettaa itseään, mutta nyt alkaa järki pikku hiljaa hiipiä herneeseen ja sivistynyt, hyväkäytöksinen mies olla arvossa.

      • mulle ja

        Naiset ovat siis parikymmentä vuotta antaneet niiden lipevien pelimiestyyppien kusettaa itseään ja nyt myös sivistyneet, hyväkäytöksiset miehet kusettavat heitä.


      • aloittaja
        mulle ja kirjoitti:

        Naiset ovat siis parikymmentä vuotta antaneet niiden lipevien pelimiestyyppien kusettaa itseään ja nyt myös sivistyneet, hyväkäytöksiset miehet kusettavat heitä.

        ei sanallakaan maininnut kusettavansa ketään. Sivistynyt ja hyväkäytöksinen ei kuseta ketään. Se kun ei ole sivistynyttä, eikä hyvää käytöstä.


      • ...
        mulle ja kirjoitti:

        Naiset ovat siis parikymmentä vuotta antaneet niiden lipevien pelimiestyyppien kusettaa itseään ja nyt myös sivistyneet, hyväkäytöksiset miehet kusettavat heitä.

        puhui kusetuksesta mitään? Ei kait se, että mies saa naisseuraa tarkoita, että mies "kusettaa".


      • mulle ja
        aloittaja kirjoitti:

        ei sanallakaan maininnut kusettavansa ketään. Sivistynyt ja hyväkäytöksinen ei kuseta ketään. Se kun ei ole sivistynyttä, eikä hyvää käytöstä.

        "baareista ei koskaan tarvitse lähteä ilman naista kotiin. Parisuhde tarjokkaitakin on jonoksi asti"

        Eikös tää nyt ole ihan selvästi sydäntensärkijä?


      • siitä
        mulle ja kirjoitti:

        "baareista ei koskaan tarvitse lähteä ilman naista kotiin. Parisuhde tarjokkaitakin on jonoksi asti"

        Eikös tää nyt ole ihan selvästi sydäntensärkijä?

        kuinka avoimesti pelaa. Jos tuon kaiken tekee rehellisesti, en kutsuisi sitä kusettamiseksi.


    • maailma muuttuu

      Maailma (= miehet) on muuttunut.

      Minäkin olen nelikymppinen ja eronnut, mutta nainen. Silloin "nuorena" oli helppoa löytää ns. kunnollinen mies. Pelimiehet ja rentut erotti kaukaa, ja esim. kirjeenvaihtopalstoilta seuraa hakevat olivat oikeasti tosissaan, eivätkä kaiken maailman varattuja feikkejä tai sitoutumiskyvyttömiä pelimiehiä, kuten nykyisistä vanhemmista "nettimiehistä" valtaosa. Ulkonäkö ei myöskään ollut lähes ensisijainen kriteeri naiselle, kuten nykyisin, vaan "tavismies" kykeni ihastumaan ja jopa rakastumaankin ihan tavalliseen suomalaiseen naiseen. Nykyisin kunnollisilla "tavismiehillä" on niin paljon vientiä, että he voivat asettaa naisen ulkonäölle vaativiakin kriteereitä, ja ns tavallinen muutamalla lisäkilolla varustettu selluliittia vuosien myötä haalinut 30 / eronnut nainen ei enää kelpaakaan vaikka olsi hyvä luonne ja elämä mallillaan.

      Kunnollisia sitoutumiskykyisiä/haluisia miehiä on niin harvassa vapaalla jalalla ikäluokassa 35 että mikäli tällainen(kuten kai sinä olet) on tarjolla, hänellä on varaa valita naisseuransa ; )

      Ja ennen kuin kaikki nuoret miehet taas älähtävät, niin korostan että puhe on nyt todellakin 35 miehistä. Nuorten, 20 ikäisten keskuudessa naiset taitavat hallita markkinoita. Heillä kun on vielä ulkonäkö nuori ja raikas. Mitä enemmän naiselle tulee ikää, ja/tai kroppa rupsahtaa, sitä enemmän markkinat kääntyvät miesten eduksi.

      Raaka peli : (

      • ex-luuseri

        "Nykyisin kunnollisilla "tavismiehillä" on niin paljon vientiä, että he voivat asettaa naisen ulkonäölle vaativiakin kriteereitä, ja ns tavallinen muutamalla lisäkilolla varustettu selluliittia vuosien myötä haalinut 30 / eronnut nainen ei enää kelpaakaan vaikka olsi hyvä luonne ja elämä mallillaan."


        Johtuisiko tämä siitä, että aika moni toisella kierroksella oleva muistaa millaista oli olla nuorena "luuseri", joka joutui tyytymään armopaloihin. Moni haluaa ottaa menetetyn takaisin. Epäkypsää ja vähän hölmöä tietysti, mutta inhimillistä ja ymmärrettävää.

        Itse kyllä valitsin kumppanin enemmän luonteen ja muiden ominaisuuksien perusteella kuin ulkonäön perusteella, vaikka ei uuden kumppani ulkonäössäkään ole mitään vikaa


      • samaa mieltä. Kaikenlaiset ällöttävät äijät tulee ehdottelee jos jonkinlaista varmana siitä että on suuri lahja naissukukunnalle.
        Mutta se on meideän oma vika kun ei tajuta että kyllä meillä vanhemmilla naisillakin on oikeus valita...ja jos ei voi valita, on oltava mielummin yksin kun tyytyä johonkin hirviöön, eihän sitä nuorempanakaan sellaiseen suostunut.


    • ...

      muuttuvat. Mies joka on elänyt elämänsä kohtuu mallikkaasti pitkissä parisuhteissa voi huomata markkina-arvonsa vain nousseen, koska miestarjonta ei varsinkaan vanhemmille naisille ole hääppöistä. Lisäksi vähän vanhemmat naiset usein etsivät muutakin kuin pintaa ja ovat alkaneet hahmottamaan kuinka harvinaisia sellaiset peruskunnolliset fiksut miehet oikeasti ovat. Nuorempana naiset voivat vielä haihatella, että kyllä tämä mies vielä "rauhoituu" ja lakkaa hölmöilemästä...kyllä hänellä on vielä edessään loistava tulevaisuus yms. Vähän vanhempana ne miehet, jotka oikeasti pärjäävät ovat erottuneet joukosta. Se, että olet elänyt pitkässä suhteessa ei myöskään suurinta osaa naista haittaa yhtään pätkää. Päinvastoin! Jos toiset naiset ovat sinusta kiinnostuneita, niin muut usein seuraavat perässä.

    • muuttunut mikään

      Aivan saman tarinan voisin kertoa itsestäni. Alle kolmekymppisenä minulla ei ollut ensimmäistäkään suhdetta enkä olisi sellaista ihmettä voinut kuvitellakaan, mutta nyt kun olen jo yli neljänkymmenen, koko tilanne on kääntynyt päälaelleen (kääntyi oikeastaan juuri siinä kolmenkymmenen tienoilla). Vaikka sanotaan, ettei kotoa tule kukaan hakemaan, on niinkin käynyt peräti kahdesti eli nainen on minut nähtyään ottanut tietoni selville ja soittanut.

      Et maininnut, ovatko sinusta kiinnostuneet naiset oman ikäisiäsi vai nuorempia. Minulla on kokemusta molemmista (ja vanhemmista myös) mutta ihme kyllä erityisesti nuoremmista, jotka eivät taatusti minuun päin vilkaisisikaan, jos olisin heidän ikätoverinsa. Yksi teoria, joka minulla asiasta on, on yksinkertaisesti se, että vanhemman miehen kanssa seurusteleminen on vain niin paljon hienompaa kuin omanikäisen. Muitakin selityksiä on, mutta palataan niihin sitten, jos joku tähän vastaa.

    • kuin ikä

      Niin...tervetuloa aikuisen maailmaan. Täällä seksi ei ole enään tabu. Miehen kriteerit ei ole enään vaan magee tukka ja upeet byysat.

      Kypsä aikuinen on jo varma itsestään, eikä kyräilyyn ja turhan tärkeään viitsitä enään tuhlata aikaa kun tiedetään kaiken sen olevan pelkkää kimalletta.

      Elämää kokenut aikuinen mies on karismaatinen, eikä hänestä näy enään sitä päähän potkittua nörttiä, friikkiä tai mamman poikaa.

      Jos olisin tiennyt 17-kesäisenä kuinka juhlaa tämä aika elämässä on, olisin katsonut keski-ikäisiä huomattavasti arvostavammin silmin ja toivonut jo olevani vanhempi.

      • ???

        Juhlaa?? Sanotko juhlaa?? Minun elämäni on tällainen: en kelvannut erityisemmin nuorena enkä nyt eronneena lähes keski-ikäisenä naisena. Sen vuoksi minun on vaikea kuulla mahdollisesti tulevan mieheni ihailevia kommentteja...koska jos olisin kovin erityinen niin kai sitä minullakin olisi elämässä ollut enemmän kysyntää. Sehän tässä hämmentääkin niin kamalasti: eihän hänen kaiken järjen ja elämänkokemuksen mukaan pitäisi minua rakastaa. Välillä se tuntuu lähes pahalta, koska tulee tunne, että jollain tavalla huijaan häntä...en minä ole niin ihmeellinen kuin hän näyttää ajattelevan.


      • verhon taa
        ??? kirjoitti:

        Juhlaa?? Sanotko juhlaa?? Minun elämäni on tällainen: en kelvannut erityisemmin nuorena enkä nyt eronneena lähes keski-ikäisenä naisena. Sen vuoksi minun on vaikea kuulla mahdollisesti tulevan mieheni ihailevia kommentteja...koska jos olisin kovin erityinen niin kai sitä minullakin olisi elämässä ollut enemmän kysyntää. Sehän tässä hämmentääkin niin kamalasti: eihän hänen kaiken järjen ja elämänkokemuksen mukaan pitäisi minua rakastaa. Välillä se tuntuu lähes pahalta, koska tulee tunne, että jollain tavalla huijaan häntä...en minä ole niin ihmeellinen kuin hän näyttää ajattelevan.

        Kypsä tarkoittaa myös mieleltään tervettä aikuista ihmistä. Jos et koe sitä olevasi, työstä nyt jo vihdoin olotilaasi paremmaksi. Olet sen jo velkaa ehkä mahdollisesti tulevalle miehellesi.

        Ero ei ole loppu, vaan antaa luvan ajatella ensimmäistä suhdettaan parisuhteen oppikouluna!

        & MUISTAHAN! Meistä jokainen on erityinen sille ihmiselle kuka meitä rakastaa.


    • Höh.

      "Nelikymppisenä eronneena miehenä ihmettelen mikä on muuttunut" on kirjoitukseesi sopiva otsikko.

      Suomi24 tökkii taas sillä tavalla, että aloitusten avautumista saa odotella pitkäänkin. Sinun aloituksesi ei oikeasti ollut odottelun arvoinen. Eronneille on oma palsta.

      Vai tuleeko ihmisestä mahdollisesti myös neitsyt, kun ero on hoidettu?

      • Selithän logiikkaasi

        Miksi muka eronnut ei olisi sinkku?


      • ole yhtään
        Selithän logiikkaasi kirjoitti:

        Miksi muka eronnut ei olisi sinkku?

        ex-vaimoa taustallaan, lapsista ja/tai elatusmaksuista sitten puhumattakaan.

        Virheellistä mainontaa..."eronnut sinkku". Ja sellaisena aika säälittävä ilmiö.


    • paikkakunnastakin

      ... Nyt muutaman vuoden jälkeen taas naisseuraa haen ja tosi hiljaista on. 30-35 v jotain säpinää aina oli, mutta se vaati tosi kovan työn kuitenkin. Nyt on todella hiljaista, olen 38 ja asun Oulun seudulla.

      Baarielämä on jäänyt oikeastaan kokonaan. Muutama vuosi sitten kun siellä paljon kuljin niin suurin osa porukoista oli miehiä, se tuskin on nykyäänkää muuttunut. Netissä ei tapahdu mitään, naiset ei vastaa ilmoituksiin. En tiedä auttaisiko tansseissa kulkeminen vai mitähän sitä keksis. Jotenkin tuntuu oudolta tämä seuran haku vuosien tauon jälkeen.

      Ainakin Oulun alueella on aina ollut selvä enemmistö miehiä, niin yöelämässä kuin netissäkin. Nehän ne kuitenkin yleisimmät paikat on kumppanin etsintään.

    • epätoivoisia

      Juuri niin. Epätoivoisia. Rakasta mua, rakasta mua, kehu kauniiksi, sano että olen ihana. Vonkumista ja mankumista. Mutta..minä en lähde minkään äijän kanssa baarista jatkoille. Enkä "tarjoa" itseäni parisuhteeseen. Pidän itsestäni ilman miesten hyväksyntää. Olen siis vanhanaikainen näissä asioissa. Jos saat jotain tyydytystä naisten huomiosta ja lievitystä nuoruuden torjumisille niin hyvä. Mutta jos et ole varovainen päädyt yhtä huonoon suhteeseen kuin se edellinen.

    • MÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ

      Nuori ihminen elää enempi tässä ja nyt,tulevaisuus tulee mutta sitä ei sen kummemmin pohdita. Mies tai nainen,hyvännäköinen ,ainakin mukava,no miksipä ei voisi rakastuu ja perustaa ehkä perheen,nooh jossakin vaiheessa se idylli poksahtaa ja moni ehkä kärsii.............mitä sitten,jotain opimme,ehkä emme. Ihminen yleensä haluu varmuuttaa,sitoutumisista,hyväksyntää ja ilman kauneutta ja turhamaisuutta ja asioita punnitaankin hiukan eri tavalla tässä kypsemmässä iässä 30 ,

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1332
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1255
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1150
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1032
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      996
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      995
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      8
      974
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      962
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      961
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      960
    Aihe