Ominaisin tunnetilasi?

Missä viihdyt

Nimeä yksi tunnetila, missä koet eniten viettäväsi aikaa.

47

1363

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

• ap.

Tilasi on ilmeisen stabiili.

• Möller tupla

Lääkettä vai ihan tarkoituksella keskittyen mielenrauhaan tähdäten. Jos jälkimmäinen niin saavutatko sen joka kerran?

Jos edellinen niin nukahtamisvaikeuksiin vai levottomaan oloon?

Mulla se on kahden keskarin jälkeinen tila. En suosittele sitä kuitenkaan kenellekään.

• firerose

pirtsakka ja iloinen.

Suurimman osan ajastani olen tuossa tunnetilassa :) Ja kyllä,viihdyn.

• ap.

seuraavaksi ominaisimman tunnetilasi?

• Rajoitahan jo
        ap. kirjoitti:

Avaa vaikka toinen keskusteluketju, tämä on nyt tässä.

• firerose
        ap. kirjoitti:

hieman riehakas vois olla seuraava olotila..

• ap.
        firerose kirjoitti:

hieman riehakas vois olla seuraava olotila..

vielä kolmannen tunnetilasi?

• vitutushan

se, mitäpä sitä kaunistelemaan.

• firerose
        ap. kirjoitti:

vielä kolmannen tunnetilasi?

tämän kerran :) Joskus on aika tylsää olotila :(

Lähinnä silloin,kun on kovasti fyysisiä kipuja.Ne keljuttaa...

• firerose
        vitutushan kirjoitti:

se, mitäpä sitä kaunistelemaan.

velloa vitutuksessa :( Ei kivaa,eroon siitä pian.

• vänkyrä-nainen

useimmiten surullinen ja toiseksi eniten pelokas..

• olen levollisessa mielentilassa, ajoittain intohimoisessa mielentilassa.

• ap.

levollisuus näkyy ulospäin?

• ap. kirjoitti:

levollisuus näkyy ulospäin?

sen näkyvän niin, että mulle on kuuulemma niin helppo puhua. Näin ainakin ihmiset väittävät.

• ap.
        relaxed_eyes kirjoitti:

sen näkyvän niin, että mulle on kuuulemma niin helppo puhua. Näin ainakin ihmiset väittävät.

paikoillaan pysyvä Buddha ja ihmiset kokevat voivansa luottaa sinuun?

• ......................
        relaxed_eyes kirjoitti:

Paikoillaan pysyvä Buddha ei kyllä mielestäni kuvaa Relaxed Eyesiä. Siihen olet liian rauhaton/vilkas/liikkuva.

Ajattelisin paremminkin, että olet sosiaalisesti lahjakas, eli sinulla on taito tulla monenlaisten ihmisten kanssa toimeen (toki ärsytätkin monia). Eli jollain tasolla osaat kohdata hyvin monenlaisia ihmisiä ihmisinä, ja siitä syntyy jokin olotila muille, että sinulle on helppo puhua ja ymmärrät. Korostan sanaa kohdata - sitä kaikki eivät osaa, he kulkevat ihmisten ohi.

• ap.
        ...................... kirjoitti:

Paikoillaan pysyvä Buddha ei kyllä mielestäni kuvaa Relaxed Eyesiä. Siihen olet liian rauhaton/vilkas/liikkuva.

Ajattelisin paremminkin, että olet sosiaalisesti lahjakas, eli sinulla on taito tulla monenlaisten ihmisten kanssa toimeen (toki ärsytätkin monia). Eli jollain tasolla osaat kohdata hyvin monenlaisia ihmisiä ihmisinä, ja siitä syntyy jokin olotila muille, että sinulle on helppo puhua ja ymmärrät. Korostan sanaa kohdata - sitä kaikki eivät osaa, he kulkevat ihmisten ohi.

sitten siltä kuin vastaaja ei tuntisi itseään. Levollinen ja rauhaton ovat toistensa vastakohdat.

• ap. kirjoitti:

sitten siltä kuin vastaaja ei tuntisi itseään. Levollinen ja rauhaton ovat toistensa vastakohdat.

Olen mä joskus rauhatonkin, mut oliks alotuksesi tarkoitus nyt tässä luetella kaikki ihmisen mielentilat, vai vain ne jollaisessa pääosin on?

Mä en nyt taas tajuu.

• ...................... kirjoitti:

En oikein tiedä mitä sanois, mut 'pakko' kuitenkin kommentoida. Mulle tuli kuitenkin hyvä mieli sun kommentista. Kiitos.

• ap.
        relaxed_eyes kirjoitti:

En oikein tiedä mitä sanois, mut 'pakko' kuitenkin kommentoida. Mulle tuli kuitenkin hyvä mieli sun kommentista. Kiitos.

oli huono asia, ei siitä voi tulla hyvä mieli.

• utelias/vilkas elämänasenne
        ap. kirjoitti:

Rauhaton oli minunpuoleltani väärä valinta, sillä se viittaa liikaa mieleen; tarkoitin elämänasenteena ei-paikallaa-pysymistä. Vilkas/liikkuva/utelias ehkä ovat kuvaavampia. Ja vilkas ei ole rauhallisen vastakohta: ihminen voi olla mieleltään rauhallinen/olotila rauhallinen / tuntee mielensä rauhalliseksi (on sinut elämänsä ja itsensä kanssa) vaikka on liikkuva, utelias, vilkas elämänasenteeltaan. Ne on eri asiota.

• ap.
        utelias/vilkas elämänasenne kirjoitti:

Rauhaton oli minunpuoleltani väärä valinta, sillä se viittaa liikaa mieleen; tarkoitin elämänasenteena ei-paikallaa-pysymistä. Vilkas/liikkuva/utelias ehkä ovat kuvaavampia. Ja vilkas ei ole rauhallisen vastakohta: ihminen voi olla mieleltään rauhallinen/olotila rauhallinen / tuntee mielensä rauhalliseksi (on sinut elämänsä ja itsensä kanssa) vaikka on liikkuva, utelias, vilkas elämänasenteeltaan. Ne on eri asiota.

elämänasenteesta ollut kysymys. Vaikea kai on tietää kenenkään liikkumisesta muualla kuin nettiympäristössä.

• ....................
        ap. kirjoitti:

elämänasenteesta ollut kysymys. Vaikea kai on tietää kenenkään liikkumisesta muualla kuin nettiympäristössä.

no kommentoinkin "paikallaan pysyvää buddhaa" kuvauksessasi - kyllä täälläkin nyt tulee esille onko joku flegmaattinen, hidas vai vilkas/liikkuva/elämänutelias.

• ap.
        .................... kirjoitti:

no kommentoinkin "paikallaan pysyvää buddhaa" kuvauksessasi - kyllä täälläkin nyt tulee esille onko joku flegmaattinen, hidas vai vilkas/liikkuva/elämänutelias.

kirjoittajan sanoja, mistäs minä voin tietää kenenkään levollisuudesta.

• ap. kirjoitti:

oli huono asia, ei siitä voi tulla hyvä mieli.

Siis, sananmukaisesti laitan luistimet jalkaan ja lähden luistelemaan, mut mikä oli huono asia? Se, että mä menin sanattomaksi vai?

• fyysisessä ympäristössä
        ap. kirjoitti:

Ja elämänasenne ei tarkoita muuten liikkumista konkreettisessa ympäristössä/fyysisessä ympäristössä, vaan mielen asennetta elämään/ suhtautumista elämään.

• ap.
        fyysisessä ympäristössä kirjoitti:

Ja elämänasenne ei tarkoita muuten liikkumista konkreettisessa ympäristössä/fyysisessä ympäristössä, vaan mielen asennetta elämään/ suhtautumista elämään.

siihenkin.

• :-).
        relaxed_eyes kirjoitti:

Siis, sananmukaisesti laitan luistimet jalkaan ja lähden luistelemaan, mut mikä oli huono asia? Se, että mä menin sanattomaksi vai?

En mä tiedä mikä oli huono asia.

Minusta sinä ole pikemminkin uteliaasti elämään suhtautuva kuin paikallaan pysyvä. Rauhallinen on oma kuvauksesi, enkä ole sitä vastaan (en ole nähnyt sinun menettävän hermojasi esim. täällä, joten uskon tuon kohdan kyllä).

Ehkä se, että menit sanattomaksi. ;-)

• :-). kirjoitti:

En mä tiedä mikä oli huono asia.

Minusta sinä ole pikemminkin uteliaasti elämään suhtautuva kuin paikallaan pysyvä. Rauhallinen on oma kuvauksesi, enkä ole sitä vastaan (en ole nähnyt sinun menettävän hermojasi esim. täällä, joten uskon tuon kohdan kyllä).

Ehkä se, että menit sanattomaksi. ;-)

Elämänasennetta:

http://www.youtube.com/watch?v=lzDSaGpNya0&feature=related

Rauhallista vai rauhatonta?

Ja niin halutessaan tätäkin voi miettiä:

http://www.youtube.com/watch?v=oLUg4EyfsXk

Mut, nyt mä luistan tästä. Kiitos teille hyvän mielen tuottamisesta. Olen todellakin sanaton.

• sirpamaikkarilta

johtunee työstä sekä jatkuvasta kokovartalopakotuksesta.

yleensä nautin pienistä asioista. En tarvitse thaimaan matkaa ollakseni onnellinen. Pieni lenkki metsäpolulla lapsosten kera niin saan jo "fiiliksiä"

• -PB-

levollinen.

• ap.

varmasti?

• -PB-
        ap. kirjoitti:

varmasti?

että se voisi olla myös rauhallinen, mutta päädyin levolliseen sen kauniimman kirjoitusasun takia ;)

• -k32v-

levollisuus ja rauhallisuus.

parempi puolisko tosin sanois, et se olis paremminki laiskottelevaisuus tai joutenolevaisuus ;D hähä

ei voi väittää, et se iha vääräs olis ;)

• la.ra

Sellainen hieman surumielinen, nostalginen, mutta onnellinen kuvaa ehkä parhaiten nykyistä vallitsevaa tunnetilaani.

• Marie-Cecile

Viihdyn kaikkein parhaiten tunnetilassa, jossa tunnen itseni tasapainoiseksi, rauhalliseksi ja hyvin kokonaiseksi. En osaa nimetä sitä. Mukava perusolotila.

• Quark

että kun nainen tuntee itsensä kokonaiseksi,
        niin miehen pitää tuntea itsensä kokomiehiseksi... kuulostaa ainakin hyvältä

• helmi.

Tää ois iha hukassa.

• Ominaisin?

Harmonia kenties. Tasaisuus.

• ex-Wastaaja

vallitsevin tunnetilani on varmaan: ahdistuneisuus.

;D

Johtuu monista syistä, mm. töihin liittyvistä etc.

• Hossi

Hymyssä ja mieli virkeenä.

• Aurinko79-

Viimeisen vuoden aikana mun tunnetilat on olleet melkoista vuoristorataa synkimmästä epätoivosta iloon ja ahdistuksesta helpotukseen, joten kai se päällimmäisin tunnetila on ollut hämmennys. Onneksi se on koko ajan väistymässä ja yhä enemmän koen iloa ja rauhaa.

• ykkönen..

on flekmaattinen mähöäminen.

• SengaSengana.

Kaksi eri asiaa, eli 1) ominaisin tunnetilasi --> missä koet viettäväsi aikaa (nyt),

ja 2) missä viihdyt.

Ei huvita, ja mä en todellakaan viihdy tässä tunnetilassa.

• Rauhallinen, löysin rantein viheltävä huoleton kulkuri jonka harteille ois heitetty äärettömän raskas taakka.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskaltaako tässä luottaa siihen että

Ehkä rakastetaan toisiamme?
      Ikävä
      104
      1076
    2. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      58
      1025
    3. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      61
      830
    4. Miehen ja naisen ystävyys

Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa
      Ikävä
      144
      808
    5. Pidätkö itseäsi varattuna

Kaivatullesi?
      Ikävä
      65
      695
    6. Naisten top-5 red flagit

1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel
      Ikävä
      103
      591
    7. Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta

ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto
      Pyhäjärvi
      89
      581
    8. 78
      551
    9. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      53
      547
    10. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      39
      528
    Aihe