Minkä verran olet valmis muuttumaan tai muuttamaan tapojasi naisen takia?
* jos nainen vaatii muuttamaan pukeutumistasi/tyyliäsi
* jos nainen vaatii muuttamaan tapojasi
juhlapyhinä/arkena
Ja toiste päin
Minkä verran vaadit että naisen tulee muuttua vuoksesi?
Oletko valmis muutokseen
19
863
Vastaukset
- kameleontti+
Aika paljon pystyn muuttumaan. Onko se sitten tervettä niin siitä voidaan väitellä.
- halach-uinic
Mitä järkeä valita väärän tyylinen ihminen ja sitten aloittaa muutostyö??
En muuta mitään.
juhlapyhinä/arkena
Riippuu vähän asiasta, tietenkin jos jollain yksinkertaisella asialla saa toisen hyvälle mielelle, niin ok, mut jos se vaatii ihmisenä muuttumaan, niin tuskin.
Enkä myöskään vaadi naista muuttumaan, vika on tällöin omassa arvostelukyvyn puutteessa. - Hard_Talk
Eiköhän oo molemmille parempi että molemmat ovat omana itsenään... heh heh.. no tietty naista voi kuunnella ja nainen voi kuunnella miestä mutta "vaatiminen" on pelleilyä ja koomista... No fiksu nainen/mies tietää että on muitakin keinoja vaikuttaa päätösentekoon kuin vaatiminen...
- lempi
"No fiksu nainen/mies tietää että on muitakin keinoja vaikuttaa päätösentekoon kuin vaatiminen..."
Hmmm... mitkä keinot sun mielestä on fiksuja? :)
- kenenkään takia.
Kenenkään ei tarvi muuttua minun takia.
Jos minun täytyy muuttua naisen takia, en ole sellaiselle naiselle se, jonka hän haluaa. Jos naisen pitäisi muuttua minun takiani, ei ole se nainen sellainen, kenet haluan. Miksi ihmeessä minä haluaisin olla yhdessä ihmisen kanssa, jolle en kelpaisi omana itsenäni?
Vaatteiden suhteen vinkkejä otetaan vastaan, mutta tottahan minä lopullisen päätöksen pukeutumisestani teen. Tapojani en ole ollut, enkä ole valmis muuttamaan tulevaisuudessakaan.
Enkä vaadi naistakaan muuttumaan. Pitää etsiä niin kauan, että löytää ihmisen, joka kelpaa sellaisenaan.- korjaa vaatteet
- joo....
Mutta jos nainen ei osaa pestä pyykkiä, tiskata/siivota ja keittää niin eikö silloin ole jo sivistyksessä ja kasvatuksessa vikaa?? Tottakai vaadin naiselta noita taitoja vaikka osaan itsekkin mutta en todellakaan vaadi kumppania muuttumaan kotitalouskoneeksi tahi äireeksi!
- ovat suoraan
sitä pyytävät, entäpä ne muita keinoja käyttävät?
Huoh. Minne on kadonnut kohtuus, miehiltäkin moni nainen vaatii kohtuuttomia. Lohduksi supermiehille
/www.youtube.com/watch?v=3T65NpyfPkQ&feature=related
Jos hän itse haluaa kantaa tästä vastuun niin minulle on aivan sama mitkä rytkyt vedän päälleni. Itselläni ei ole juurikaan tyylisilmää, vielä vähemmän yleensä kumppaneita miellyttävää sellaista. Koska työni on se mikä on niin siinä suhteessa mikä tahansa "paremmin pukeutuminen" on hyvän kankaan haaskaamista, kotona tykkään olla rennoissa kuteissa ja sitten se mitä ulos pistän päälle on varmaankin naisen itse mietittävä jos siitä jotain sanomista on. Jos kovin kalliiseen tyyliin tahtoo mennä niin annan nootin (tietenkin jos nainen kantaa kahmalokaupalla rahaa talouteen niin sama se mihin sitä tungetaan. :)
Eli, tässä - perusluonteeni huomioiden muutos on mahdollinen jossain määrin ja se on juttu johon venyn kunhan se ei ahdistavaksi muutu ja nainen hoitaa itse sen mikä häntä miellyttää.
juhlapyhinä/arkena
Joitain juttuja opin, joitain en. Mulla on harvinaisen kova pää tapojeni kanssa, jopa kapinamainen into ylläpitää tiettyjä juttuja (kutsutaan sitä vaikka itseyden säilyttämiseksi.). Jotkut jutut on neuvoteltavissa/opeteltavissa koska itsekin havaitsen niiden tarpeellisuuden jos ne mulle osoitetaan. Näissä jutuissa on sitten se kompromissi ja jousto puolin ja toisin tarpeen. Ellei toimi niin aina voi olla erillistalouksissa niin että nainen saa haluamansa ympäristön ja minä kaipaamani vapaamuotoisen ja ahdistamattoman olemisen.
Minun vuokseni naisen ei tarvi juurikaan muuttua. Saatan yrittää suostutella ja kaivaa joitain piirteitä esiin ihan hyvässä hengessä, sanotaan nyt vaikka että naisellinen viehtymys kauniisiin alusvaatteisiin on mieluisa juttu ja sitä voisin yrittää myydä sellaiselle joka ei niistä piittaa, ihan omien mieltymysteni vuoksi. Koska luultavimmin olen se elämäntavoiltani... hmmmh. suurpiirteisempi... enkä odota saavani naisesta yleiskodinkonetta on sen puolen vaatimukset hyvin minimalistisia. Muuten kriteerini naiselle huolehtivat että seulan läpi ei tipu kuin olennaisten juttujen kannalta vähintään siedettäviä kotkottajia :)
Joskus muutos on toivottava itsellekin... joskus se taas on ahdistavaa henkilökohtaisen tilan menettämistä.
Tää on aika laaja kokonaisuus.- -eräsmies-
valmis muuttumaan ja vielä naisen takia.
Saa olla kyllä melko ovela ja erityislaatuinen nainen. Hommahan olis hoidettava niin, etten minä huomaisi mitään. Silloin vois pienet menestymisen mahdollisuudet olla. Vaatimalla tai käskyttämällä ei kyllä onnistu.
Ja tämäkin homma toimii molempiin suuntiin samalla tavalla. on kompromissi, mihin kumpikin osapuoli panostaa 100 %.
Tai sitten ei.Jos kerran vaatimaan pitää alkaa ni kattelkoon sitte uuden miehen.
- vato retro
No en tasan muutu.
Eikä tarvi naisenkaan muuttua. Otan Heti Valmiin! - kysymys,
joka riippuu hinnasta. Jos nainen "maksaa" riittävästi, niin mikä ettei.
Jos se osaa perustella asiat kunnolleen niin miks ei. Pukeutumista en kuitenkaa lähtis muuttamaan ihan hepposin perustein.
Mut juhlapyhät on tietty sit oma juttusa. Toki vanhempien luona noudatettas sen talon tapoja ollaan sit mun tai sen porukoiden luona ja meille kotiin luotas sit ihan omat tavat joka on sopiva kompromissi molempien kannalta.
Naisen muuttuminen. Sehän riippuu ihan naisesta, ei sitä yleensä tartteis muuttaa ku siihen on kerta ihastunu pysys vaan aina just sellasena.... No ei, kyllä se varmaan joutuu vähän muuttumaan ku näkee mun kaverit. Niihin pitää osata suhtautua vähän erilailla ku normi tiukkapipo väestöön...
Kuhan suostuu antamaan niille ees mahdollisuuden.- scale
että perherauha säilyy. Jos tiedän, että toiselle on joku juttu tärkeää, mutta se on mulle yhdentekevää, niin miksikäs en olisi toiselle mieliksi.
En mä naista halua kauheen paljon muuttaa, toi muuttamisjuttu lienee enemmän naisten intoilua. - tällaisena....
En ole valmis muuttumaan kenenkään vaatimuksesta.
Omasta halusta ehkä voisin, mutten usko pystyväni muuttumaan, joten tyydyn itseeni tällaisena.
Kukaan mies ei hyväksy naisen muuttuvan mihinkään. - vili
vaiheessa kun tarvitsee toista lähteä muuttamaa. on aika katsoa peiliin ja miettiä tietääkö ihan varmasti mitä haluaa. ei tietenkään tarvitse muuttua, kenenkään takia
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041076
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt581025Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv61830Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa144808- 65695
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel103591Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto89581- 78551
- 53547
- 39528