25 tekosyytä välttää seksi

......................

24

1034

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • >Yhdysvalloissa tehdyn the National Health and Social Life Surveyn mukaan 31 prosenttia 18–59-vuotiaista naisista ei ole laisinkaan kiinnostunut seksistä.

69%:a naisista on tuon ikäryhmän naisista vielä jollain tasolla kiinnostunut seksistä, jotta ohan siinäkin vielä mistä valita.

• voi lyhyesti naiselle todeta hetkellisestä mielenhäiriöstä EVVVK (Ei Vois Vagina Vähempää Kiinnostaa)

• ilmaista...

myös lauseella kiitti witusti, mutta ette kelpaa meille vaginaiseksi

• who needs men anyway

Mun omalla kohdalla on niin, että seksi kyllä sinällään kiinnostaisi, mutta miehet vaatii nykyään niin järjettömästi, ettei siinä ole enää mitään mieltä. Jos nainen joutuu 29 päivää kuukaudesta keksimään vaihtelua ja esittämään ties mitä dominaa ja lähetyssaarnaajan pyytäminen on kuin rikos miestä kohtaan, niin jos siitä saa palkaksi kerran kuussa sellaista seksiä kuin itse haluaisi, niin aika turhaa on koko touhu. Varsinkin kun en näytä edes oikeanlaiselta.

Kun hoitaa homman itse, niin saa aina mitä tahtoo, kukaan ei petä eikä valita taidoista(siis niiden puutteesta) ja aikaakin säästyy... :)

• juuri kuvailit

niin ei ole kumma jos seksi ei kiinnosta. Sittenhän se on sama kun hoitelee itse itsensä, saa ainakin mitä haluaa :) Ei seksin tuollaista pitäisi olla, että toinen palvelee hikihatussa toista ja toinen ei välitä pätkääkään kuin omasta nautinnosta.
        Kyllä miehetkin voisivat joskus vähän miettiä, miksi nainen pihtaa niin usein, mutta kun ei ilmeisesti osata löytää itsestä mitään vikaa, kaikki on aina naisen vika. En ole ikinä pihtaillut, minun mieheni on huomaavainen ja hyvä rakastaja. Ystävättäriltä olen kuullut kaikenlaisia juttuja, kauhutarinoita suorastaan. Tytöt ovat sanoneet että pidä miehestäsi kiinni, sinulla on oikea kultakimpale. Hyvät miehet ovat ilmeisesti aika harvassa, ainakin jos seksillä mitataan.

• saman kokenut
        juuri kuvailit kirjoitti:

niin ei ole kumma jos seksi ei kiinnosta. Sittenhän se on sama kun hoitelee itse itsensä, saa ainakin mitä haluaa :) Ei seksin tuollaista pitäisi olla, että toinen palvelee hikihatussa toista ja toinen ei välitä pätkääkään kuin omasta nautinnosta.
        Kyllä miehetkin voisivat joskus vähän miettiä, miksi nainen pihtaa niin usein, mutta kun ei ilmeisesti osata löytää itsestä mitään vikaa, kaikki on aina naisen vika. En ole ikinä pihtaillut, minun mieheni on huomaavainen ja hyvä rakastaja. Ystävättäriltä olen kuullut kaikenlaisia juttuja, kauhutarinoita suorastaan. Tytöt ovat sanoneet että pidä miehestäsi kiinni, sinulla on oikea kultakimpale. Hyvät miehet ovat ilmeisesti aika harvassa, ainakin jos seksillä mitataan.

En ole koskaan ymmärtänyt, että miksi miehille ei mene perille, että kyllä naiset HYVÄSTÄ SEKSISTÄ tykkäävät! Jos kaikki miehet olisivat hyviä rakastajia, niin tuskin kukaan "pihtaisi"!

• muuten
        saman kokenut kirjoitti:

En ole koskaan ymmärtänyt, että miksi miehille ei mene perille, että kyllä naiset HYVÄSTÄ SEKSISTÄ tykkäävät! Jos kaikki miehet olisivat hyviä rakastajia, niin tuskin kukaan "pihtaisi"!

toimii tytöt toisinkin päin..

• vänkyrä-nainen
        saman kokenut kirjoitti:

mä ainakin kieltäytynyt seksistä satunnaisesti ihan vaan väsymyksenkin vuoksi. Vika ei todellakaan oo ollut miehen/miesten seksitaidoissa. Ihan sama kuka tai mikä maailman paras rakastaja mua olis halunnut tyydyttää, niin mä olisin silti halunnut nukkua.

Muuten pidän kyllä seksistä enemmän kuin nukkumisesta, mut poikkeustilanteitakin on.

• nyt on

No hyvä, nyt on sitten lista mistä tarkistaa milloin on aika vaihtaa naista.

• opetella

rakastelemaan..

• vänkyrä-nainen

laiska nainen kun en kyllä jaksaisi alkaa keksimään mitään tekosyitä jos en halua/pysty seksiin just sillä nimenomaisella hetkellä. Miehille on onneks kyllä riittänyt monesti pelkkä katsekin kertomaan, et nyt ei oo hyvä hetki seksille mun mielestä. Ja samaten ite oon ymmärtänyt melkein jo toisen eleistä ja katseesta et nyt ei oo seksin aika jos mies ei oo halunnut.

Joko mulla on ollut fiksuja miehiä tai sit enimmistöllä miehistä on vaan ollut keskimääräistä tyhmempiä naisia, jotka ei tajuu et helpommallakin voi sanoo ei.:)

• tarvitaan

tekosyitä? Eikö voi sanoa vain suoraan, että nyt ei kiinnosta, mutta lupaan tehdä aloitteen heti kun seuraavan kerran kiinnostaa?

• vänkyrä-nainen

mieltä mäkin oon. Kyllä nyt normaalissa parisuhteessa molemmilla on oikeus olla haluamatta seksiä ilman et sitä tarvii toiselle jotenkin pahoitella tai kaunistella sitä asiaa.

• scale

seksiä pitäisi välttää, sehän on saakelin hyvää liikuntaa ja mukavaakin vielä.

• ..........

...jos mies on huono sängyssä, niin eihän siitä ole mitään iloa. Sama tietysti toisinkinpäin, mutta kai mies siitä yleensä edes jotain saa irti...

• -o-
        .......... kirjoitti:

...jos mies on huono sängyssä, niin eihän siitä ole mitään iloa. Sama tietysti toisinkinpäin, mutta kai mies siitä yleensä edes jotain saa irti...

Kyllähän miehet yleensä laukee huonostakin seksistä. Naiselle se taas on pelkkää kamaluutta alusta loppuun.

• temeq

"21) Olenko koskaan sanonut, että sinulla on melko pieni? Se ei oikeastaan tunnu yhtään millekään. Voisitko kokeilla jotain pillereitä tai penispumppua. Josko värkkisi siitä edes hiukan kasvaisi. Katsotaan sitten uudestaan."

Aika erikoista ajattelua, että moisen kommentin jälkeen miestä kiinnostaisi vielä joskus työntää mulkkunsa naiseen ever again - siis kyseiseen naiseen.

Ai niin, näitä mimmejä ei kiinnostanutkaan koskaan. Hieno elämä, jihuu.

• lopuksi

....

• Papeete1

Ja varman vastedeskin on ainaskin nämä:

2) Olet taas juonut kaljaa. Tiedät, että inhoa kaljan hajua.

8) Mulla on hiiva.

14) Olen juuri käynyt suihkuissa, joten en viitsi hiostaa ja likastaa itseäni.

15) Lapset ovat vielä hereillä, ja myöhemmin en jaksa, koska olen ihan poikki.

25) Olen juuri syönyt ja vatsani on aivan täynnä. Ethän halua, että oksennan päällesi? Ethän?

Hassua oli ettei mun sanomana hyväksytty "olen väsynyt"-juttua mutta mies taas saattoi hyvinkin joskus todeta illalla sänkyyn tullessa että "olen niin väsynyt ettei seksikään maita". Mihin minä tietysti hengessäni sanoin "luojan kiitos" :)

• 2) Olet taas juonut kaljaa. Tiedät, että inhoa kaljan hajua.

- Tää on ärsyttävä, just kun on sopivasti ottanut olutta niin alkaa panettaa ja "suorituskykykin" ois huipussaan niin ei. Sä haiset kaljalle. Viskin hajun voisi ymmärtää jo paremmin :)

• kossusta oksennan
        Richartti kirjoitti:

- Tää on ärsyttävä, just kun on sopivasti ottanut olutta niin alkaa panettaa ja "suorituskykykin" ois huipussaan niin ei. Sä haiset kaljalle. Viskin hajun voisi ymmärtää jo paremmin :)

ja viski ok, mutta sori, kossunhajusta tosiaankin oksennan. Ja oksennan ½ metrin päästäkin, jos siihen yhdistyy tupakka, hiki ja valkosipuli.

Vanha viina - yök yök ja yök.

• Papeete1
        Richartti kirjoitti:

Vielä enemmän se on väärin ku päällä ähisee viinalta käryävä ukkeli. Latistaa tunnelmaa kummasti.

Itsekkin muutaman paukun ottaneena olisin kovinkin villi ja estoton mutta kannattaa tosiaan katsoa, että partnerikin on ottanut sen verran ettei hajua huomaa :)

• Papeete1
        Papeete1 kirjoitti:

Vielä enemmän se on väärin ku päällä ähisee viinalta käryävä ukkeli. Latistaa tunnelmaa kummasti.

Itsekkin muutaman paukun ottaneena olisin kovinkin villi ja estoton mutta kannattaa tosiaan katsoa, että partnerikin on ottanut sen verran ettei hajua huomaa :)

Siis alkoholin haju yleensä ottaa nenään, aivan sama mitä mussu on juonut.

• ..............
        Richartti kirjoitti:

Muuten minäkin inhoan kaljan hajua! Eikö miehet inhoa, jos nainen haisee kaljalta???

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskaltaako tässä luottaa siihen että

Ehkä rakastetaan toisiamme?
      Ikävä
      101
      1021
    2. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      57
      979
    3. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      61
      830
    4. Miehen ja naisen ystävyys

Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa
      Ikävä
      144
      788
    5. Pidätkö itseäsi varattuna

Kaivatullesi?
      Ikävä
      65
      695
    6. Naisten top-5 red flagit

1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel
      Ikävä
      102
      553
    7. Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta

ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto
      Pyhäjärvi
      89
      547
    8. 78
      541
    9. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      53
      527
    10. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      39
      518
    Aihe