miesten logiikassa.
Kysytäänpä välillä kunnon miehen logiikka kysymys:
Kuinka tärkeä nainen sinulle on? Entäs pillu? Siis ihan ajallisena ja materiaalisena panostuksena. Paljonko noihin asioihin olette valmiit uhraamaan?
Eli siis suomeksi, paljonko nuo asiat saa tulla kuukaudessa maksamaan selvää rahaa? Entä aikaa?
Naiset täällä vaan
25
1118
Vastaukset
hyvästä naisesta joku 4 päivää kuukaudesta ajallisesti. Raha on sit toisarvonen juttu siinä mielessä, että se riippuu niin paljon siitä mitä tehdään sillo yhessä ja kyllä mun kokemuksen mukaan ne yhdessätekemiset on niin halpaa huvia, että ei se maksa vaivaa alkaa edes asiasta neuvottelemaan/keskustelemaan.
>Naiset täällä vaan jyrää miesten logiikassa.
Tää ainoo paikka Suomessa missä naiset ovat altavastaajan asemassa. Joka paikassa muualla ne on jo päällepäsmäröimässä.- jauha paskaa.
Tämäkin on jo läpeensä akkamainen paikka.
jauha paskaa. kirjoitti:
Tämäkin on jo läpeensä akkamainen paikka.
Jottei täälläkään ilman sukupuolisotaa voi ääneen ajatuksiaan sanoa, mut tää on siinä mielessä hyvä paikka, että akkojen suhtautumisesta ei tartte välittää.
- osa
relaxed_eyes kirjoitti:
Jottei täälläkään ilman sukupuolisotaa voi ääneen ajatuksiaan sanoa, mut tää on siinä mielessä hyvä paikka, että akkojen suhtautumisesta ei tartte välittää.
jutuista on kälätystä jostain leffoista tai vaateostoksista.
osa kirjoitti:
jutuista on kälätystä jostain leffoista tai vaateostoksista.
Mut antaa toisten kälättää jos niitä niistä kiinnostaa kälättää. Kälätetäähän mekin tässä, mut vähä eri asiasta.
Kyllä nää naiset täälläkin tajuu kälätyksensä lopettaa ku niille kerran siitä sanoo(kokeiltu on). Ei tarvii kahta kertaa sanoa, mut kyllähän se tietty nopeesti alkaa uudestaan.
- ei paljoakaan.
Tllä hetkellä olen todella tyytyväinen elämääni. Nainen ei ole kovinkaan tärkeä minulle, eikä pillu myöskään. Heh, minua on jopa yritetty iskeä, mutta katsoin että on parempi etten sotke itseäni ihmissuhteiden kiemuroihin, koska aika on rahaa, ja minulla hädintuskin on aikaa itselleni. Joten ei naista minulle. (Ja pakollisena huomautuksena todettakoon että ihan hetero olen.)
- Danskuu
suomeksi esitettyyn kysymykseen:
>Eli siis suomeksi, paljonko nuo asiat saa tulla kuukaudessa maksamaan selvää rahaa? Entä aikaa?<
selvällä suomella:
-seurustelen tällä haavaa miehen kanssa. :))- kerran..
tarttee tulla sotkeen, niin vastaa nyt edes siihen paljonko se mies saa sulle tulla maksamaan noita asioita.
- Danskuu
kerran.. kirjoitti:
tarttee tulla sotkeen, niin vastaa nyt edes siihen paljonko se mies saa sulle tulla maksamaan noita asioita.
että sut ostaisin?
Kaksi miestä olisi aivan liikaa, yhdessäkin kestämistä. :)) - ostaa,
Danskuu kirjoitti:
että sut ostaisin?
Kaksi miestä olisi aivan liikaa, yhdessäkin kestämistä. :))en ole myynnissä.
Lähinnä kyse oli että paljonko _se_ mies saa sulle kustantaa erilaisia panoksia. - Danskuu
ostaa, kirjoitti:
en ole myynnissä.
Lähinnä kyse oli että paljonko _se_ mies saa sulle kustantaa erilaisia panoksia.alussa mies ei saa ostaa mitään, eikä maksaa mitään (ei edes yhtä bissee) myöhemmin pidempää kimpassa oltua ei enää niin merkitystä, koska kylhän sitä itsekin ostaa ja makselee.
Kiusaantumiset tulevat ja mitä en hyväksy on mun lapsille ostamiset ja kaupassa jos rupee vaippoi ja vellei makselee, niin tulee hirmuinen riita. En pysty hyväksymään sitä tai lelujen ostaminen lapselle vaikka toi lelun ostaminen ja tuominen lapselle, niin paha siinä tilanteessa kieltää, kun lapsi on ihan täpinöissä.
- NevilleR
xittu noin tyhmään kysymykseen VOI viittiä vastata. Eiku perkele näköjään vastasin!? Sori, ei tule toistumaan. Ainakaan kovin usein.
/Nev- ettei
tällä akkapalstalla riitä pokkaa kelläkään vastata.
Ite tein tuossa vähän laskelmia ja tulos oli 8 vuorokautta ja 300 euroa /kk. Kyse siis naisesta, ei pelkästä pillusta.
RE:lle kiitokset, ku edes jotain konkreettista viitti vastata. ettei kirjoitti:
tällä akkapalstalla riitä pokkaa kelläkään vastata.
Ite tein tuossa vähän laskelmia ja tulos oli 8 vuorokautta ja 300 euroa /kk. Kyse siis naisesta, ei pelkästä pillusta.
RE:lle kiitokset, ku edes jotain konkreettista viitti vastata.Kiitti ittelles hyvästä kysymyksestä. Välistä on jotain realismiakin täl palstal, eikä mitään ylimaallisia pohdintoja tunteista ja henkisyydestä yms.
Mun mielestä tällästä kysymystä kantsii jokasen naisenkipeen miehen jollain tasolla miettiä, että mitä sen suhteen eteen on sit valmis totuusrehellisesti uhraamaan ja mihinkä on oikeesti varaa. Ku se pelkkä rakkaushan ei riitä sitte nii yhtään mihinkään.
Mä muuten tässä yhteydessä myös vähän korjaan/tarkennan ensimmäistä kommenttiani tähän kysymykseen, eli tunneissa laskettuna se 4 päivää kuukaudesta, joka tarkottaa 96 h olisin naisesta valmis maksamaan ja jos vaikka laskis, että siitä vois maksaa sellasen vitosen verran tunti, eli max. 500 euroo kuukaudessa, ni ei nainen siin kyl vielä palkoille pääse, kyllä senkin pitää oikeesti viihtyä mun seurassa.- Aurinko79-
relaxed_eyes kirjoitti:
Kiitti ittelles hyvästä kysymyksestä. Välistä on jotain realismiakin täl palstal, eikä mitään ylimaallisia pohdintoja tunteista ja henkisyydestä yms.
Mun mielestä tällästä kysymystä kantsii jokasen naisenkipeen miehen jollain tasolla miettiä, että mitä sen suhteen eteen on sit valmis totuusrehellisesti uhraamaan ja mihinkä on oikeesti varaa. Ku se pelkkä rakkaushan ei riitä sitte nii yhtään mihinkään.
Mä muuten tässä yhteydessä myös vähän korjaan/tarkennan ensimmäistä kommenttiani tähän kysymykseen, eli tunneissa laskettuna se 4 päivää kuukaudesta, joka tarkottaa 96 h olisin naisesta valmis maksamaan ja jos vaikka laskis, että siitä vois maksaa sellasen vitosen verran tunti, eli max. 500 euroo kuukaudessa, ni ei nainen siin kyl vielä palkoille pääse, kyllä senkin pitää oikeesti viihtyä mun seurassa.kumppanin pito on taloudellisesti hyvinkin kannattavaa, jotta kyllä siinä plussan puolelle jää. Ainakin siinä vaiheessa kun lyödään hynttyyt yhteen ja jaetaan talous.
Aurinko79- kirjoitti:
kumppanin pito on taloudellisesti hyvinkin kannattavaa, jotta kyllä siinä plussan puolelle jää. Ainakin siinä vaiheessa kun lyödään hynttyyt yhteen ja jaetaan talous.
tosiasiallisestihan ainakin se deittailun alkuvaihe maksaa myös naiselle jotain, mut jätin sen tarkotuksellisesti kertomatta. Tai, emmä oo ainakaan vielä koskaan sellasta naista tavannut, jokei olis normielämää enemmän itteensä ja siihen orastavaan suhteenpoikaseen panostanu siinä ihan alussa.
Kyllä vaan sellanen nainen jää rannalle ruikuttamaan jollei oo varaa edes esmes kahville raahautua. Noin niinku kärjistetty esimerkki.
- sarvikuonokas
Mutta arvioisin että semmoset 30-50€ / kk
- sarvikuonokas
Ja on tärkeä.. ja aikaa mielellään "tuhlaisi" enemmänkin
- scale
"Kuinka tärkeä nainen sinulle on?"
On se aikas tärkee, kun on jonkun kanssa tottunut olemaan, niin olisihan se outoa jäädä yhtä äkkiä yksikseen.
"Entäs pillu?"
Tärkee, kun sen päällä on tottunut aika ajoin renkumaan, olisi se outoa tyytyä yhtä äkkiä pelkkään tumputtamiseen.
"Paljonko noihin asioihin olette valmiit uhraamaan? "
Mä oon varmaan vähän perverssi, kun en koe sitä niin suurena uhrauksena, Heh, olen usein tuossa pillu-jutussa ihan saamapuolella.
Rahalle en paa paljonkaan arvoa, kunhan sitä on riittävästi. Tuon enempää ei mielestäni naisen ylläpito saisi maksaa. Aikaa naiselle voisin antaa keskimäärin 1-2h päivässä.
- jyräävä nainen
mikä siinä naisessa sitten maksaa? Vai ostatteko seksin? Minä ainakin maksan omat kuluni, olin sitten suhteessa tai en... Aika jännä, että miehelle nainen on vain arvoton hyötyesine, mutta kuitenkin naisesta ollaan valmiita maksamaan... En kuitenkaan usko, että kovinkaan moni nainen olisi valmis maksamaan miehestä...
- sarvikuonokas
polttoainekulut ja ravinto.
Naisen eläminen maksaa.
Esimerkiksi.
Vaimoni hoitaa lapsiamme kotona kotihoidon tuella 300-400€/kk. Kuka sillä elää, ei kukaan. Jonkun pitää maksaa asuminen, vakuutukset, puhelinlaskut vaatteet, liikkumiset, harrastukset...jne...jne..
Että mistäkö maksan?
Lasten hoidosta.
Miksikö maksan?
Lasten kasvatuksellisista syistä.
"En kuitenkaan usko, että kovinkaan moni nainen olisi valmis maksamaan miehestä... "
Jotkut maksaa. Vaimoni maksoi leijonan osan kaikista kustannuksista, silloin kun minä olin vielä opiskelija. Myös muutamat muut naiset oisivat olleet tuohon aikaan kiinnostuneita rahoittamaan minun opiskeluita.- on siitä
että omat kulut lisääntyy naisen kanssa ollessa. Omassa tapauksessa matkat naisen luo ja takaisin (matkaa on), sitten kaiken maailman kissanristiäiset ja höpötykset joihin mennään lähinnä naisen aloitteesta. Myöhemmässä vaiheessa naisille iskee kuitenkin isompi- ja yhteinen asunto -vietti. Sen jälkeen penskavietti. Kaikki nuo maksaa ja vähintään puolet kustannuksista tulee miehen maksettaviksi. Periksi on vaan monen miehen annettava, jos meinaa naisen kanssa olla. Yksikseen poikamiehenä sitä pärjää pienessä kämpässä vähäisin matkakuluin. Myöskään ylimääräisiä suita ei ilmesty ruokittavaksi ja heräteostokset talouteen pysyy hyvin lähellä nollaa.
- vähä paljoks roikkuu
Kuinka tärkeä nainen sinulle on?
-Ei vissiin kovinkaan, kun olen jo vuosia pärjännyt ilmankin.
Entäs pillu?
-Melkein sama vastaus.. :D
Siis ihan ajallisena ja materiaalisena panostuksena.
Okei no tosissaan, ni ehkä aikaa olisin valmis antamaan 2 vapaapvä kk / niitä kun ei kuukaudessa paljon ole, mutta tietenkin sitten arkipäivistä jäisi paljonkin yhdessäoloon..
Rahapuoli täytyisi olla naisella sen verta kunnossa, ettei sitä tarvi elättää. Lapseton, koska lapsia saa aina elättää sano ne mitä sano ja mielummin elättäisin omia.
En oikein osaa muuta sanoa rahapuolesta, että kun itselle materia ei ole tärkeätä, niin tuskin sellaisen naisen kanssa voisin elää jolle se on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1071173
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt621153Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa146866Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv64863- 68757
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel108667Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto97633- 54608
- 78571
- 39538