Minkä väriset silmät sinulla on?
Entä minkä värisiä silmiä ihailet vastakkaisessa sukupuolessa?
Silmiesi väri?
49
1848
Vastaukset
- mutta vastaan
silti...
Minulla on ruskeat silmät ja ihailen sinisiä ja vihertäviä silmiä...- naisille
että miehille...
- mies mutta
vastaan silti
Ihailen ruskeita silmiä.. :) ja jotkut siniset ja vihreätkin ovat kiehtovia.. - sinvitsi..
mies mutta kirjoitti:
vastaan silti
Ihailen ruskeita silmiä.. :) ja jotkut siniset ja vihreätkin ovat kiehtovia..unohtu: siniset on itellä..
- sarvikuonokas
omani on vissiin epämääräisen sinivihreät..
Siitä mimmoset mua mielyttää niin valitaan nyt vaikka siniset.
(oikeesti ihan yks hailee.. kunhan ne on kirkkaat ja auki) Mun silimät on viheriät.
Naisen silimien värillä ei oo väliä, kunhan niissä on väriä ja sopivat muuhun olemukseen.- vili
siniset...emmä nyt ketään ihaile sen perusteella.
- ihaile
kenenkään naisen silmiä? Etkö koskaan ajattele että oi miten ihanan väriset silmät tai oi miten kauniit silmät?
- vili
ihaile kirjoitti:
kenenkään naisen silmiä? Etkö koskaan ajattele että oi miten ihanan väriset silmät tai oi miten kauniit silmät?
kunhan ei ole mannehtavan ruskeat ole ja suorassa saisi olla. ei ne mulla niin välilä, on siellä mielenkiintoisempia paikkoja
- sarvikuonokas
vili kirjoitti:
kunhan ei ole mannehtavan ruskeat ole ja suorassa saisi olla. ei ne mulla niin välilä, on siellä mielenkiintoisempia paikkoja
"mannehtava" ...sul on lahjoja.
- cat.mint
vihertävät silmät.
Vastakkaisessa sukupuolessa viehättää melkeinpä kaikki paitsi ruskeat silmät. Ei sillä että ruskeat pahat olisi, päinvastoin, mutta muhun ne eivät vetoa.- kanssa..
ei ruskeat silmät vetoa, en tiedä miksi. Itselläni on ruskeat silmät ja kyllä pidän silmistäni, mut kumppanilleni en välttämättä halua ruskeita silmiä.
- saimi-hellevi
Itsellä tosi tummat ruskeet.
Miesten silmien värillä ei väliä.. - SupremeSatan
on harmaat silmät. Väriä kiinnostavampi on silmien muoto ja "elävyys".
Pidän kaiken värisistä silmistä, kunhan väri on kirkas. Tylsimmät ovat tällaiset kuin omani, josta ei oikein ota selvää, minkä väriset nämä olisivat.
- Kettulaatikossa
vähän vihreän ja ruskean väliltä.
Väriä tärkeämpi on tosiaan muoto ja miten silmät sopii päähän ja muuhun väritykseen. Tietysti erikoisemman väriset kiinnittää aina huomiota. - vänkyrä-nainen
on vihreänruskeat silmät mutta kauemmas ne näyttää kyllä ruskeilta. Mun isällä vaihtui silmien väri ja sellaiset silmät on kyllä kiinnostavat miehellä samaten kuin siniharmaat ja vihreät tai siniseen päin suuntautuvat. Mun toisella lapsella on vihreänharmaat ja ne on aika jännän väriset kun on niin tummansävyisetkin, mutta musta silläkin vaihtelee silmienväri aika paljon...joskus enemmän siniset ja joskus taas ruskeaakin tuntuu olevan joukossa.
Mutta ei se väri silti oo tärkeintä vaan se katse. - Aurinko79-
Sellaset tylsän siniharmaat mulla on.
Miehen silmien värillä ei ole mulle sinänsä väliä, kunhan niissä on oikeanlaista pilkettä. - Yksinkertainen blondi
tummansiniset silmät. Vähiten vetoaa oikein vaalean siniset/harmaat silmät. Musta näyttävät jotenkin elottomilta. Silmien värillä ei ole kyllä hirveästi väliä, katse on tärkein.
Kun niitä katsoo aivan läheltä, niisä on harmaan sininen kehys ja vihertävä sisus joka taittuu ruskeaan.
viistosti kohden suunnatussa valossa ne näyttää sinisiltä. Ja hämärässä ne on siniharmaat...
joskus joku on väittäny niitä myös ruskeiks...
Mene ja tiedä- scale
joku on väittänyt siniseksi, mutta se on mun mielestä värisokee tyyppi.
Naisellani on ruskeat silmät ja tämän takia varmaan lapset on vihreesilmäisiä - Danskuu
vihreät silmät ja kirkkaan eloisat ja häiritsee monesti vastapuolen kommentti silmien kirkkaudesta ja eloisuudesta.
Vastakkaisen silmien värillä ei mulle ole merkitystä, kunhan eivät punoita useasti ihmeellisesti ja mustuaiset reagoivat normaalisti. omat silmäthän on ruskeet. Ite viehätyn sellasista sähkösinisistä tai taivaansinisistä silmistä. Tai, lähinnä niissä silmissä on tärkeintä, että sieltä näkyy elämänilo ja säihke, värillä ei oo niin väliä.
- firerose
ovat hyvin vaalean siniset ja mustuaisen ympärillä on vihreä rengas. Ja ihailen ehdottomasti sinisiä silmiä..tumman siniset ovat erittäin kauniit.Ruskeista en ole koskaan pitänyt..mutta vihreätkin ovat jees.
- la.ra
lehmänkakanväriset :)
Ihailen sinisiä silmiä yhdistettynä tummiin hiuksiin. - Mangusti.
itsellä, miehellä vetoaa eniten ruskeat silmät, mutta eipä tuolla värillä niin väliä ole. Kunhan ei ole punaiset tai keltaiset. :)
- ...
Mullon varmaanki siniset. Ku oikein tarkkaan kattoo niin mustuaisen ympärillä on sellanen vaaleempi renkula, semmonen keltavihertävä.. Siksi varmaan mun silmät näyttä jossaki valossa ihan vihreeltäki välillä.. No mut varmaan se väri on sitte joku sinivihree.
- jenzsku
ruskeat silmät. Vastakkaisen sukupuolen silmät hmmm säihkyvän siniset ois varmaankin ihan kivat :) Exällä oli ruskeat silmät,etsein sillon miestä jolla ruskeat silmät ja muutenkin tumma ,sain sellaisen. mutta nykyään oikeastaan ihan sama minkä väriset silmät jne.
http://www.aijaa.com/v.php?i=1628576.jpg
En katsele hiustenväriä tai silmienväriä sinänsä... kyllä se on se mystinen "olemus" joka imaisee mukanaan jos imaisee.- Marie-Cecile
Sä voisit olla ihan hyvin mun sukulainen silmien perusteella, paitsi,että sun profiililla ei ole lähisuvussa ketään sopivaa. :O
Marie-Cecile kirjoitti:
Sä voisit olla ihan hyvin mun sukulainen silmien perusteella, paitsi,että sun profiililla ei ole lähisuvussa ketään sopivaa. :O
Noh. Ellen ole ihan lähisukua niin sittenhän se sukulaisuus on vain järjestelykysymys... :D
- mieleeni että
Marie-Cecile kirjoitti:
erään vasta julkaistun tutkimuksen mukaan kaikki sinisilmäiset ovat sukua keskenään.
- Marie-Cecile
Kukkomies kirjoitti:
Noh. Ellen ole ihan lähisukua niin sittenhän se sukulaisuus on vain järjestelykysymys... :D
Täytyy pitää mielessä, siis, että jos sukulaisuussuhteen haluaa muodostaa. :P
- la.ra
mieleeni että kirjoitti:
erään vasta julkaistun tutkimuksen mukaan kaikki sinisilmäiset ovat sukua keskenään.
ja sitten me, joilla on sinisilmäisiä suvussa olemme myös samaa suurta perhettä, eikö?
- Marie-Cecile
mieleeni että kirjoitti:
En epäile yhtään, mutta olisi mielenkiintoista tietää, kuinka sinisilmäiset ovat levinneet, kun sinisilmäisyys on väistyvä ominaisuus ja ruskeasilmäisyys dominoiva, niinpä sinisilmäisyyteen tarvitaan molemmat alleelit eli isältä ja äidiltä on molemmilta saatava se sinisilmäisyyttä tukeva geeni. Joten missä välissä se geneettinen mutaatio on tullut ja monella se on täytynyt olla, vai onko oikeasti mutaatio tapahtunut yhdellä, siirtynyt hänen lapsiin ja sitten on tapahtunut jotain sukurutsauksen tapaista?
Marie-Cecile kirjoitti:
Täytyy pitää mielessä, siis, että jos sukulaisuussuhteen haluaa muodostaa. :P
Mitä ilmeisimmin omasikin on vihreät, toi kuvasi oli todella siis äärettömän surkea... :) Hyvä valinta väriksi, lähetän vanhemmillesi suklaata :D
- Marie-Cecile
Kukkomies kirjoitti:
Mitä ilmeisimmin omasikin on vihreät, toi kuvasi oli todella siis äärettömän surkea... :) Hyvä valinta väriksi, lähetän vanhemmillesi suklaata :D
No höh...
Sama kuva pienempänä, täydellisyyttä hipova. (mitään surkea ole... ;)
http://www.aijaa.com/img/t/00046/1628321.t.jpg Marie-Cecile kirjoitti:
No höh...
Sama kuva pienempänä, täydellisyyttä hipova. (mitään surkea ole... ;)
http://www.aijaa.com/img/t/00046/1628321.t.jpgMuuten melkein hyvä... mutta toi tupakansavu tekee siitä vähän sumuisen. Siirrä tuhkis kauemmaksi? ;-)
- Marie-Cecile
Kukkomies kirjoitti:
Muuten melkein hyvä... mutta toi tupakansavu tekee siitä vähän sumuisen. Siirrä tuhkis kauemmaksi? ;-)
En mä polta. Tuo on äärettömän tyylikäs heijastus läppärin ruudusta. Eikö muka tuollaiset mahtavat yllätyslisät tee kuvista parempia? Mä meinasin heittää ton kuvan perusteella mun lupaavan engineering uran jorpakkoon, kun olen ykisnkertaisesti vain niin hyvä. :P
Marie-Cecile kirjoitti:
En mä polta. Tuo on äärettömän tyylikäs heijastus läppärin ruudusta. Eikö muka tuollaiset mahtavat yllätyslisät tee kuvista parempia? Mä meinasin heittää ton kuvan perusteella mun lupaavan engineering uran jorpakkoon, kun olen ykisnkertaisesti vain niin hyvä. :P
Selittelyn makua. Tosin tohon polttamiseen en oikeasti usko, oot liian fiksun oloinen sellaiseen :) ... Mutta kenties savu onkin uunista leijailevaa palaneen lihamurekkeen käryä? Unohtunut nettihöpöttämiseen? Tohon läppäriteoriaan nyt ei usko viisvuotiaskaan :D
Älä jätä engineerausta, mutta silmämalliksi voit ruveta huoletta sivuhommina. Cazzen tai Tähtioptikkojen mainosmaakarit varmaan myisivät paloja itsestään saadakseen sun räpsyttimet mainoksiin... :)Kukkomies kirjoitti:
Selittelyn makua. Tosin tohon polttamiseen en oikeasti usko, oot liian fiksun oloinen sellaiseen :) ... Mutta kenties savu onkin uunista leijailevaa palaneen lihamurekkeen käryä? Unohtunut nettihöpöttämiseen? Tohon läppäriteoriaan nyt ei usko viisvuotiaskaan :D
Älä jätä engineerausta, mutta silmämalliksi voit ruveta huoletta sivuhommina. Cazzen tai Tähtioptikkojen mainosmaakarit varmaan myisivät paloja itsestään saadakseen sun räpsyttimet mainoksiin... :)räpsyttiMEN. Siitä toisesta en ole nähnyt minkäänlaista dokumenttia. Siispä en voi vannoa mitään.
- Marie-Cecile
Kukkomies kirjoitti:
räpsyttiMEN. Siitä toisesta en ole nähnyt minkäänlaista dokumenttia. Siispä en voi vannoa mitään.
noin hyvällä kannustuksella ansaitsit nähdä toisenkin silmän.
http://www.aijaa.com/v.php?i=1629391.jpg
Kuten huomaat, se on huomattavasti näyttävämpi kuin toinen. Yhdessä ne ovat aivan lyömättömät. - Marie-Cecile
Kukkomies kirjoitti:
Älä jätä engineerausta, mutta silmämalliksi voit ruveta huoletta sivuhommina. Cazzen tai Tähtioptikkojen mainosmaakarit varmaan myisivät paloja itsestään saadakseen sun räpsyttimet mainoksiin... :)Sitä halutaan onkia tietoa keittotaidoistanikin... xD
Mysteerinen sininen savu voi olla lihamureketta tai voi olla olematta. Marie-Cecile kirjoitti:
noin hyvällä kannustuksella ansaitsit nähdä toisenkin silmän.
http://www.aijaa.com/v.php?i=1629391.jpg
Kuten huomaat, se on huomattavasti näyttävämpi kuin toinen. Yhdessä ne ovat aivan lyömättömät.Nyt alkaa hahmottumaan kokonaiskuva.
Kiitollisena tästä...
http://www.aijaa.com/v.php?i=1629470.gif
Noin.
Ei vain sanahelinää. Myös tikkuja ristiin.- Marie-Cecile
Kukkomies kirjoitti:
Nyt alkaa hahmottumaan kokonaiskuva.
Kiitollisena tästä...
http://www.aijaa.com/v.php?i=1629470.gif
Noin.
Ei vain sanahelinää. Myös tikkuja ristiin.Sä teit mulle jonkinlaisen plastiikkagirugisen voodoo-operaation. Nenä piteni ja pienen pieni arpi jäi jälkeen. :O
(Oikeasti aika hauska... tikkuja ristiin... pieni puujalka... :D) Marie-Cecile kirjoitti:
Sä teit mulle jonkinlaisen plastiikkagirugisen voodoo-operaation. Nenä piteni ja pienen pieni arpi jäi jälkeen. :O
(Oikeasti aika hauska... tikkuja ristiin... pieni puujalka... :D)Tehdään tehdään.
http://www.aijaa.com/v.php?i=1629591.gif
En kyl ymmärrä mutta ei kai ole tarvekaan.- Marie-Cecile
Kukkomies kirjoitti:
Tehdään tehdään.
http://www.aijaa.com/v.php?i=1629591.gif
En kyl ymmärrä mutta ei kai ole tarvekaan.nythän tässä alkaa hahmottumaan, mähän olen selkeästi päässyt johonkin eteerisempään olotilaan kun leijailen tuollaisten 5-varpaisten porkkanajalkaisten seurassa, tikku ristissä ja hyvin pitkällä nenällä. Eihän tuota voi ottaa kuin suurena kunniana. Carry on, voodoo-plastiikkakirurgia on selkeästi hyvä homma. :)
Marie-Cecile kirjoitti:
nythän tässä alkaa hahmottumaan, mähän olen selkeästi päässyt johonkin eteerisempään olotilaan kun leijailen tuollaisten 5-varpaisten porkkanajalkaisten seurassa, tikku ristissä ja hyvin pitkällä nenällä. Eihän tuota voi ottaa kuin suurena kunniana. Carry on, voodoo-plastiikkakirurgia on selkeästi hyvä homma. :)
& kumartaa. Tämä oli hyvä. :)
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1071173
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt621153Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa146866Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv64863- 68757
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel108667Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto97633- 54608
- 78571
- 39538