siihen, että jos on sovittu kavereiden kanssa tapaamisesta, niin se viime hetkellä perutaan ilman mitään kunnollista syytä? Syynä voi olla se, että on vähän väsynyt eikä jaksakaan lähteä mukaan. Entä jos tuollaista sattuisi usein ja voisit jo melkein etukäteen tietää, että niin tulee käymään?
Olenkohan valinnut ystäväni väärin? Ottaa nimittäin pattiin tällainen. Olen itsekin syyllistynyt samaan, mutta hyvin harvoin.
kuinka suopeasti
15
595
Vastaukset
- SupremeSatan
tuollainen alkaa olla enemmän sääntö kuin poikkeus, niin kyllä ne on hyvin äkkiä entisiä kavereita. Samoin vituttaa se, jos otetaan yhteyttä vain, jos ollaan jotain vailla.
- sarvikuonokas
ja herneet ovat tippuneet nenästä.. heruu ymmärrystä.. vähän.
Jos tuota tapahtuu jatkuvasti niin ei sitä vähän ajan päästä enää jaksa sopia mitään ko. henkilön kanssa. Satunnaisesti tapahtuvana tuo ei minua häiritse.
- Aurinko79-
Mä lakkasin hetkeks ehdottelemasta mitään eräälle mun ystävälle, ku se oli melkein joka kerta sama asia. Aina väsytti, ei nyt huvittanutkaan, mies tulikin kotiin, mies pitää heittää jonnekin, mies toikin leffan, mies haluaa et mennään kauppaan...
Nyt on onneks vähän tasaantunut mutta mulla meni mielenkiinto ehdotella mitään yhteistä tekemistä ku aina oli sama asia. Kerran olin pynttäytyny valmiiks leffaa ja "yksille menoa" varten (oltiin sovittu pari viikkoa etukäteen) kun tämä ystäväni soitti ettei nyt voikaan tulla kun mies ei halua käyttää taksia niin hän käy hakemassa miehen joten hänelle ei nyt sovikaan.- sarvikuonokas
Miten luonteeton kaveri...
...kaikella kunnioituksella - Aurinko79-
sarvikuonokas kirjoitti:
Miten luonteeton kaveri...
...kaikella kunnioituksellaKaveri on kyllä aivan superihana muuten, mutta antaa miehensä viedä aivan liikaa... :(
- sarvikuonokas
Aurinko79- kirjoitti:
Kaveri on kyllä aivan superihana muuten, mutta antaa miehensä viedä aivan liikaa... :(
Onko tuossa sitten enemmän kyse siitä että mies painostaa vai nainen ei uskalla/halua pistää vastaan.
- Aurinko79-
sarvikuonokas kirjoitti:
Onko tuossa sitten enemmän kyse siitä että mies painostaa vai nainen ei uskalla/halua pistää vastaan.
että mun ystävä vain näkee miehensä sellaisena ylijumalana, ettei sille voi koskaan sanoa "hanki itte kyytis". Sitähän mä en tietty näe mitä kulissien takana tapahtuu, mutta uskon ettei mies painosta ainakaan näkemäni perusteella.
Sellaisissa tilanteissa, joissa minä olisin sanonu miehelleni et "menisiksä yksin käväseen kaupassa ku mä lupasin mennä kaverini mukaan kukkaostoksille?" niin tää mun kaveri peruis ne kukkaostokset kaverin kanssa ja menis miehensä kanssa kauppaan. Mä oon tottunu siihen, et miehelle voi ja uskaltaa sanoa ettei nyt pääsekään johonkin. En tiedä sit pelkääkö tää mun ystävä menettävänsä miehensä, jollei olekaan ns. käytettävissä 24/7...
kovin usein kaveripiirissä noin käynyt. Kunnollisia syitä on viimeaikoina löytynyt sydäristä krapulaan. Tai, sitte mä oon vaan kovin ymmärtäväinen.
- cat.mint
on/oli tuollainen kaveri. Perui usein tapaamisia milloin milläkin (teko)syyllä. Mielestäni ei ole oikean ystävän toimintaa tuollainen. Ei tuollaista tarvitse sietää.
usein tekee niin, että peruuttaa viime hetkellä.
Loppujen lopuksi jättää kysymättä lähtisikö hän mukaan vai ei.
Juteltiin tuosta asiasta jokin aika sitten naapurin kanssa.
Et ole valinnut vääriä ystäviä, he ovat.- ap.
ovat valinneet minut väärin ja nyt yrittävät päästä eroon perumalla viime hetkellä? En oikein usko tuota.
ap. kirjoitti:
ovat valinneet minut väärin ja nyt yrittävät päästä eroon perumalla viime hetkellä? En oikein usko tuota.
Naapurin kanssa kun juteltiin, niin hän kertoi tutusta joka aina ulosmenoa ehdotaessa oli innosta sekaisin ja sitten kun tuli ílta, jolloin piti lähteä hän perui aina viime metreillä.
Pikkuhiljaa se meni siihen, etteivät enää kysyneet lähtisikö tuo ystävä ulos.
Koska olettivat tämän kieltäytyvän, muuten olivat ystäviä keskenään.
Ystäviä ei valita, ne tulee luonnostaan ja lähtevät kun kasvavat erilleen.
ja toisesta ulos... Ei pie ottaa stressiä tuommosesta. Sitä sattuu, ihan turhaa sitä on tunkea itteesä jonnekin mököttämään jos ei kerta fiilistä ole. Ihan mulle se on järkeenkäypää
Ei siinä nyt syytä oo sen kummempiin toimenpiteisiin. Pientä kuittailua seuraavalla kerralla ja se unohtuu.
Enemmän ärsyttää se kun jo peruttu meno yritetään saada uudestaan pätemään ja sit ku sanoo että mulla on jo muuta, niin siitä ku vedetään herneet nokkaan.
Mie en siis ota stressiä sellasesta sattuuhan sitä, mut sit kehittelen jotain muuta siihen varalle.... ja jos mieli muuttuu uudelleen niin sillon mua vähän nyppii..- vänkyrä-nainen
kovin aikaisin kenenkään kanssa mitään varmaksi. Viikolla saatetaan alustavasti miettiä et ehkä vois lauantaina mennä johonkin, mut se tarkoittaa aina sitä et sovitaan paremmin vasta silloin lauantaina ja silloin on kummallakin oikeus sanoo jossei jaksa/voi lähteä ilman et toinen siitä loukkaantuu.
Tietysti joskus jos jotain erikoisempaa on niin sit on asia eriksen, enkä itse ainakaan peru ellei ole jotain todellista syytä, esim. et oon kuumeessa tai jotain.
Mut kyllä mä ymmärtäisin toiselle syyksi ihan hyvin sen ettei vaan jaksa...itekin kumminkin samasta syystä oon perunut. Jos esim. lapsen hoitoonkin saa niin monesti haluaa ihan vaan olla ja nukkua, eikä jaksa alkaa ees suunnittelemaan mitään menemisiä mihinkään, mut kaveritkin kyllä sen tietää eikä varmasti siitä voi suuttua.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 60874
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel111823Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla251726- 54709
- 49619
- 57570
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k91540- 22536
- 76533
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai43528