Ketä fanitat

???

Yrmio ja cat.mint saavat omia aloituksia eli ovat palstan suosikkeja. Miksei kukaan fanita ketään tavallista tallaajaa vaan aina vaan ääripäitä? Pääasia kun jää vain mieleen ja ajattelee poikkeavasti vai?

29

1269

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • itseäni, koska olen aika räväkkä tyyppi.


      "I Love Myself"


      MarttyyriMallari-TTt

    • yhä edelleen.

      Palstan viihdearvosta huomattava osa lepää noilla hennoilla harteilla.

    • ei ole mitään

      fanitettavaa täällä mutta pidän muutamasta tänne kirjoittavasta ihmisenä. Loppuja sitten siedän.

    • la.ra

      mutta ihailen tiettyjä kirjoittajia, joiden ansiosta jaksan tällä palstalla roikkua. Aina ei olla samaa mieltä, mutta musta on aivan mahtavaa oikeasti keskustella jonkun tuntemattoman kanssa, joka selkeästi tajuaa sen, mitä yritän sanoa. Useimmat tajuavat silmän pilkkeenkin ilman erityisiä hymiöitä.

      Joidenkin kanssa ollaan periaattellisella tasolla eri mieltä, joidenkin kanssa jankataan, joitakin kompataan, mutta joku niissä vain osuu ja uppoaa. Useimmat näistä ovat sellaisia tyyppejä, jotka antavat asioiden riidellä ja saavat (ehkä) itsekin kiksejä siitä, että on erilaisia, ihania ihmisiä.

      Tällä hetkellä suurimman kunnioitukseni ansaitsevat Ratikkakuski, Scale, Richartti, -k32v-, Frederico, Gek-ko, Papeete, timanttia...
      Ja tietenkin, ehdottomasti ja erityisesti Serpico (liian hyvä ollakseen totta).

      Voisin mainita paljon enemmänkin, mutta johonkin raja oli vedettävä, eli tarkoituksella nimimerkkejä, jotka ovat (tai olivat!) rekattuja sekä kirjoitelleet pitemmän aikaa. Uudemmista ja harvemmin esiintyvistä on ihan oma listansa...

    • sirpamaikkarilta

      Onko Jouni Hynynen ja Antti Tuisku kans ääripäitä? Mä fanitan niitä kumpaaki ihan v*****i!

    • ettekö ymmärrä

      mihin tää kysely johtaa? Ihmiset menevät yhä tiukemmin omiin jengeihinsä ja sota vaan pahenee:(

    • on jo hetken ollu toi Enriqee, mutta kyl fanitan niitä edelleen joita olen tähän saakkakin fanittanu, eli niitä kenen kanssa on joko samankaltainen ajatusmaailma ja kokemuspohja, tai joiden kanssa eniten muuten keskustelen.

      Ja puskia mä tietty eniten fanitan, mutku niitä on niin vaikee nimetä erikseen, enkä todellakaan kaikkia puskia fanita, mut mä luulen niiden puskien itse tietävän ketä tääl fanitan ja ketä sit taas en.

      • yksi niistä

        ketä en fanita mutta kenestä olen oppinut pitämään ihmisenä. Lisätään tänne vielä Vänkyrä, Marie- Cecile, MMies, Ex- Wastaajallakin on hetkensä, Einsten, PillowBook, Gekko... Onhan niitä. Kaikkia ei heti tähän hätään muista.


      • yksi niistä kirjoitti:

        ketä en fanita mutta kenestä olen oppinut pitämään ihmisenä. Lisätään tänne vielä Vänkyrä, Marie- Cecile, MMies, Ex- Wastaajallakin on hetkensä, Einsten, PillowBook, Gekko... Onhan niitä. Kaikkia ei heti tähän hätään muista.

        >olen oppinut pitämään ihmisenä

        Toi fanitus on huono sanavalinta kaikinpuolin. Ja kiitos, emmä oikein muuta tiedä sanoo. Kyllä siitä hyvä mieli tulee jos joku sanoo pitävänsä.


    • la.ra

      lisään vielä Hossin ja ruskalkaan.

      Itse asiassa Hossi on ainoa, joka minulla menee siihen fanitus-kategoriaan. Ja rusalkaan viestit luen ihan aina.

      • .........

        Rusalkaata minäkin, vaikken hänelle yleensä mitään sanokaan eikä hän taida sitä kaivatakaan. Moniulotteisia kommentteja hän heittää enkä osaa vastata yhtään mitään :)


      • la.ra
        ......... kirjoitti:

        Rusalkaata minäkin, vaikken hänelle yleensä mitään sanokaan eikä hän taida sitä kaivatakaan. Moniulotteisia kommentteja hän heittää enkä osaa vastata yhtään mitään :)

        Noin käy minullekin, että en OSAA vastata mitään, kun jään huuli pyöreenä ihmettelmään... Hieno nainen, pakko sanoa.


      • rusalkaa
        la.ra kirjoitti:

        Noin käy minullekin, että en OSAA vastata mitään, kun jään huuli pyöreenä ihmettelmään... Hieno nainen, pakko sanoa.

        En olisi uskonut saavani palautetta tässä kyselyssä! Kiitos paljon teille...

        Välillä tuntuu, että olen vaan hiilenä jostain asiasta ja tulee kirjoitettua selaistakin mikä ei oikeen olisi sopivaa, kun tälleen julkisella foorumilla ollaan.

        Minä puolestani ihailen näitä ihmisiä, jotka ylipäätään kirjoittavat täällä ja ottavat osaa keskusteluihin. Jossain vaiheessa tuolla kysyttiin rohkeudesta...vaatii tietynlaista rohkeutta sanoa sanottavansa tai edes jotain. Ei se puskasta kirjoittaminenkaan varmaan ole helppoa, mutta nimimerkillä kirjoittaminen jo vaatii rohkeutta. Minun mielestäni.

        Minä fanitan hauskoja ketjuja, joissa useampi kirjoittaja ilakoi. Jotkuin hölynpöly-aloitukset 'saadaanko 100 tai 200 viestiä' on olleet huikean hauskoja ottaa osaa...ei ehkä jälkeen päin lukiessa, heh

        Kaikkein eniten fanitan kuitenkin sellaisia kirjottajia, jotka kirjoittavat paljon...ja näitähän on...


    • nyt mie punastelen.... Kiitoksia vaan

      Mie voisin antaa ääneni vaikka Ratikkakuskille ja Kukkomiehelle. Sit toinen osasto.. aurinko ja timanttia

      Mie oikeesti fanitan Teemu Selännettä !!!

    • ex-Wastaaja

      tapaa fanittaa nettipalstalta ketään.

    • vänkyrä-nainen

      voi sanoa, et fanitan ketään palstalaista. Niinkuin en fanita ketään julkkiksiakaan sen puoleen. Lähes kaikilla on silloin tällöin osuvia sutkautuksia ja ajatuksia ja niitä lukee mielenkiinnolla. Jos nyt yksi olisi sanottava, niin vastaisin Gekko.

      • vänkyrä-nainen

        Jere Karalahdestä pidän vähän


      • vänkyrä-nainen kirjoitti:

        Jere Karalahdestä pidän vähän

        kysyä että miks?

        No kysyn kumminki... Miks?


      • vänkyrä-nainen
        Frederico kirjoitti:

        kysyä että miks?

        No kysyn kumminki... Miks?

        ollu aina mun suosikki-kiekkoilija ja vieläkin jos nyt jossain vaik kysytään mun mielestä parasta jääkiekkoilijaa, niin vastaan aina sen. Jääkiekon ulkopuoliset asiat ei mun mielipidettä muuta, lähinnä herää yhden jos toisenkinlaisia tunteita ja ainakin mielenkiinto herää. Mut edelleen, osaa se ainakin pelata:)


      • vänkyrä-nainen kirjoitti:

        ollu aina mun suosikki-kiekkoilija ja vieläkin jos nyt jossain vaik kysytään mun mielestä parasta jääkiekkoilijaa, niin vastaan aina sen. Jääkiekon ulkopuoliset asiat ei mun mielipidettä muuta, lähinnä herää yhden jos toisenkinlaisia tunteita ja ainakin mielenkiinto herää. Mut edelleen, osaa se ainakin pelata:)

        Esim Teemu Selänne :p Jarkko Ruutu tai vaik Niklas Lidström tai Teppo Numminen Ossi Väänänen. Ne taitaa vaan olla jo ehtoo puolella tai taalakaukaloissa, parhaat jo molempia.

        Kyllähän se pelimies on ei sitä käy kieltäminen, mut kauhistuttaa ajatella ku munki valmentamissa junnuissa tais pari nimetä sen esikuvakseen. Ja toinen oli vielä hyökkääjä...


      • vänkyrä-nainen
        Frederico kirjoitti:

        Esim Teemu Selänne :p Jarkko Ruutu tai vaik Niklas Lidström tai Teppo Numminen Ossi Väänänen. Ne taitaa vaan olla jo ehtoo puolella tai taalakaukaloissa, parhaat jo molempia.

        Kyllähän se pelimies on ei sitä käy kieltäminen, mut kauhistuttaa ajatella ku munki valmentamissa junnuissa tais pari nimetä sen esikuvakseen. Ja toinen oli vielä hyökkääjä...

        se tossa karalahdessa on, kun se on jotenkin ihmisenä niin mielenkiintoinen. Vaikka tietysti se kuva on muodostunut sen mukaan, mikä on kuultua ja luettua, ei sii itse koettua. mut jotenkin se on vaan niin jännä tapaus.

        Eihän se esikuvana varmaan paras mahdollinen ookaan nuorille pelaajille, kun jos miettii kaikkia noita sen juttuja ja onhan se aika agressiivinenkin ja noin, mut toisaalta luulisin et se ansaitsisi kuitenkin palaamisestaan sen arvostuksen ja muutseikat kuuluisi jättää toisarvoisiksi.


      • vänkyrä-nainen kirjoitti:

        se tossa karalahdessa on, kun se on jotenkin ihmisenä niin mielenkiintoinen. Vaikka tietysti se kuva on muodostunut sen mukaan, mikä on kuultua ja luettua, ei sii itse koettua. mut jotenkin se on vaan niin jännä tapaus.

        Eihän se esikuvana varmaan paras mahdollinen ookaan nuorille pelaajille, kun jos miettii kaikkia noita sen juttuja ja onhan se aika agressiivinenkin ja noin, mut toisaalta luulisin et se ansaitsisi kuitenkin palaamisestaan sen arvostuksen ja muutseikat kuuluisi jättää toisarvoisiksi.

        Kyllä sitä nyt revitellään sillä kaverilla. Siitä vois tulla vaikka seuraava nykänen... Onkoha karalahdellaki ADHD?

        Ohan sillä kaverilla tietty mainosarvoa, Karalahti kentällä tietää korkeita katsojalukuja... Kyllä mieki antasin karalahden pelata ja oikeudenkäynnit jne toilailut pitäs antaa olla samalla tiedotusasteella ku ihan kenenki tavallisen tallaajan. Pikku uutinen keskisivulla, mut nyt vaan se julkisuuden kirous painaa harteilla. Mut niin ketäpä kiinnostaa se että selänne paukuttaa maaliverkkoja änärissä samaan tahtiin ku parhaina aikoina. Se on normaalia, mut sit se venejupakka... Herran jestas että sitä revitellään...

        Ihmiset vaan on tällasia, raadonsyöjiä.


      • vänkyrä-nainen
        Frederico kirjoitti:

        Kyllä sitä nyt revitellään sillä kaverilla. Siitä vois tulla vaikka seuraava nykänen... Onkoha karalahdellaki ADHD?

        Ohan sillä kaverilla tietty mainosarvoa, Karalahti kentällä tietää korkeita katsojalukuja... Kyllä mieki antasin karalahden pelata ja oikeudenkäynnit jne toilailut pitäs antaa olla samalla tiedotusasteella ku ihan kenenki tavallisen tallaajan. Pikku uutinen keskisivulla, mut nyt vaan se julkisuuden kirous painaa harteilla. Mut niin ketäpä kiinnostaa se että selänne paukuttaa maaliverkkoja änärissä samaan tahtiin ku parhaina aikoina. Se on normaalia, mut sit se venejupakka... Herran jestas että sitä revitellään...

        Ihmiset vaan on tällasia, raadonsyöjiä.

        En tie, mistä kaikki johtuu, mut en mä itse nyt niin oo kiinnostunut sen vuoksi, et musta on kivaa kattoo jos toisella meneehuonosti vaan just siks et vaik onkin vieras ihminen niin silti herää jonkinlaisia empatian ja sympatian ja säälin tunteita toista kohtaan. Kaikelle kai kuitenkin on joku syy, et miks kaikki tapahtuu.

        Ei mulla selännettäkään vastaan mitään oo, mut se on jo jotenkin niin vakiintunut nimi, ettei se silleen herätä mitään ajatuksia...


      • vänkyrä-nainen kirjoitti:

        En tie, mistä kaikki johtuu, mut en mä itse nyt niin oo kiinnostunut sen vuoksi, et musta on kivaa kattoo jos toisella meneehuonosti vaan just siks et vaik onkin vieras ihminen niin silti herää jonkinlaisia empatian ja sympatian ja säälin tunteita toista kohtaan. Kaikelle kai kuitenkin on joku syy, et miks kaikki tapahtuu.

        Ei mulla selännettäkään vastaan mitään oo, mut se on jo jotenkin niin vakiintunut nimi, ettei se silleen herätä mitään ajatuksia...

        Empatia ja sympatia. En vaan ite ilenny sulle niitä syöttää ku oisit voinu kiistää kaiken.

        Mut ihan oikeessa siinä mielessä että ei karalahti oo pohjimmiltaan paha, ajattelematon vaan. Mut se ei vaan ite sitä halua hyväksyä. Sehän ois änärissä saanu pakkohoitoa ja peliaikaa, mut muitten säännöillä pelaaminen ei vaan taida sopii kaikille. Tää vahvistaa sitä ajatusta ADHD:stä.

        Nii se on sellanen maitopoika, mut arvaapa ylittääkö se uutiskynnyksen heti ku se töppää jollain lailla.


      • vänkyrä-nainen
        Frederico kirjoitti:

        Empatia ja sympatia. En vaan ite ilenny sulle niitä syöttää ku oisit voinu kiistää kaiken.

        Mut ihan oikeessa siinä mielessä että ei karalahti oo pohjimmiltaan paha, ajattelematon vaan. Mut se ei vaan ite sitä halua hyväksyä. Sehän ois änärissä saanu pakkohoitoa ja peliaikaa, mut muitten säännöillä pelaaminen ei vaan taida sopii kaikille. Tää vahvistaa sitä ajatusta ADHD:stä.

        Nii se on sellanen maitopoika, mut arvaapa ylittääkö se uutiskynnyksen heti ku se töppää jollain lailla.

        on tosiaan sellasia ettei kestä tippaakaan toisten komentelua. Mulla ihan lähipiiristä kokemusta myös yhdestä joka ei vaan kestä sitä jos joku toinen komentaa vaan muuttuu heti agressiiviseksi tai lähtee paikalta pois.

        ehkä tossa adhd:ssä muuten saattaa olla jotain perää..


    • firerose

      Kaikki melkosen uusia ja tuntemattomia,joten vaikee sanoa ketä nyt sitten fanittas..Ei oikeen ole sellasta tiettyä.

      Useampia ihan jees kirjottajia kummiskin :)
      Mä viihdyn tuolla attepalstalla parhaiten,siellä oma jengi jossa tultu tutuiksi...täällä vaan vierailevana.

    • Lara on saanut mun ehdottoman fanituksen. Eilen jo asialle selityksenkin annoin.

    • Serpico

      Minähän fanitan virallisesti Al Pacinoa, Sean Connerya ja Virpi Kätkää.

      Sitten on tämä palsta... mieleen jää tietysti aina etenkin ne viimeisimmät kirjoitukset. En nyt sitten halua ottaa kantaa kenenkään nahisteluihin tai joihinkin henkilökemiallisiin reaktioihin, kun en ole niistä perillä ja tää on kuitenkin keskustelupalsta.

      Enrique vaikuttaa rehelliseltä ja kiinnostavan monimutkaiselta tyypiltä. Frederico on mukavan hyväntuulinen. Yrmio useimmiten mukavan pahantuulinen (ja loistava huumori).

      r_e:n aloitukset luen aina. Ratikkakuskilla ja la.ra:lla on usein todella kiinnostavat aloitukset (ja la.ralle kiitos kauniista sanoista.. :D) ex-wastaajalle nostan hattua ja gek-ko saa mut todella usein hymyilemään. Tämä on tilanne nyt. Tässä noita enimpiä, onhan niitä muitakin. Hossi on vanha suosikki mut hiljaa on nykyään.

      Tilanne on myöskin se, että jos joku on kohtelias, se ei voi olla räväkkä. Jos tykkää puhua suunsa puhtaaksi ei voi miellyttää kaikkia (tai juuri ketään).

      Ketään mä en fanita. Siksi en myöskään tavallista tallaajaa.

    • scale

      mä fanitan ainoostaan Apulantaa ja muutamia muita kotimaisia bändejä.

      Mutta tykkään kaikista kirjoittajista jotka eivät kirjoita vaan vittuillakseen jollekkin toiselle. Kirjoittajat voivat mun puolestani olla joko rekisteröityneitä, tai ei, rekat on tietysti helpompi tunnistaa, kuin ne jotka kirjoittavat joka kerta eri nimimerkillä.

      Joskus on vännetty jonkun kanssa asiasta ihan perkeleesti ja lopulta huomattu, että ollaan samaa mieltä, mutta eri mieltä keinoista.

      Täällä on niin paljon hyviä kirjoittelijoita, että en viitsi nimetä, koska unohdan jonkun nimen kuitenkin.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      144
      2287
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      174
      1369
    3. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1167
    4. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      79
      1078
    5. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      168
      1067
    6. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      89
      1053
    7. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      96
      1005
    8. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      49
      937
    9. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      910
    10. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      63
      822
    Aihe