Aasialaisia ruokakauppoja Tampereella?

vinkistä kiitollinen!

Osaisiko joku viisaampi kertoa, löytyykö Tampereelta yhtään aasialaisten ruokatarvikkeiden myymälää?

12

10027

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jotakin Asematunneli
      • Orientaal Food kauppa ja

Al Niin Hämeenkatu 30
        Tampere, LS 33100 Finland
        358 3 213 1585
        Al Furat 040-8677067
        ja punnitse & Säästä peräti 2

• matsson
    • Thai-asian market
    • Tirpu

Minun mielestäni thai-asian market on hyvä. Siellä on ystävällinen palvelut ja siellä myös neuvotaan aasialaisten ruoanlaitto. Minä kävin muutama päivä sitten sain hyvä neuvo ja kokeili myös teet itse thai ruoka ;). Kaikki elintarvikkeet on hyvä laatua ja hyvä mukuinen. Tässä on minun mielistäni mutta voit käy katso myös siellä

• on hyvä

Hallikadulla, kauppahallin "takana". Tuoretavaraa ja hyvä pakasteallas myös. Hyvä palvelu.

• on hyvä
        on hyvä kirjoitti:

Hallikadulla, kauppahallin "takana". Tuoretavaraa ja hyvä pakasteallas myös. Hyvä palvelu.

...Sotkin nimen. Tämä siis on Hallikadulla ja hyvä kauppa mielestäni.

• Tervaleppa

Hallituskadun EA-Market on kallis paikka, eikä valikoimat nyt kovin järisyttävät ole.
      Satakunnankadulle Anttilasta hieman ylöspäin on Siam House, joka on ylivoimaisesti Tampereen suurin ja paras aasialainen kauppa.

• opettelen uutta

Nyt on Kuninkaankadullakin Sokoksen alapuolella aasialainen ruokakauppa.

• Anonyymi

Noin 200 liikettä ja baarit seksi jutut ja kiinaruokalat. Onko pakko syödä riisiä tai kalaliemiä. Ei ole.

• Anonyymi

Vaikka uskontoja pitäisi kunnioittaa(?), niin uskonnot johtavat ihmiset harhaan.

Vapaudu uskonnoista!

Sinun on turha miettiä, mikä uskonto olisi oikea ja sinulle sopiva! Et tarvitse ollenkaan uskontoa, vaan suhteesi Jeesukseen ratkaisee pääsysi Taivaaseen. Hän sovitti syntisi Golgatan ristillä 2000 vuotta sitten.
        – Jeesus kärsi, vuodatti viattoman verensä ja kuoli sijaisuhrina meidän syntisyytemme sovitukseksi: ”Rangaistus oli Hänen päällänsä, että meillä rauha olisi..” Jes. 53:8. Kuolemansa jälkeen Jeesus Kristus nousi ylös kuolleista. Hän on siis elävä Henkilö, ei pelkkä uskonnollinen ideologia. Voit omin sanoin pyytää Häneltä syntisi anteeksi. Ja Hän lupaa näin: ”Sitä, joka minun tyköni tulee, minä en heitä ulos!” Joh. 6:37.

www.Jeesus-on-Herra.com

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikuiset kaipaajat

Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo
      Ikävä
      117
      3797
    2. Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle

Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m
      Maailman menoa
      71
      3111
    3. Onhan tää tyhmää ajatella sua kun tuskin ees muistat mua

Hyvää yötä sinne jonnekin. 💔
      Ikävä
      26
      2714
    4. Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää

Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv
      Maailman menoa
      84
      2468
    5. Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?

PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html
      Maailman menoa
      19
      2409
    6. Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi

Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta
      Maailman menoa
      33
      2328
    7. Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta

Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään
      Maailman menoa
      6
      2217
    8. En tiedä ymmärrätkö

Kuinka paljon merkitset mulle. Näet minut minuna etkä silti käännä selkääsi. Tökit jatkuvasti kepillä jäätä ja menit ehk
      Ikävä
      10
      2201
    9. Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla

”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset
      Maailman menoa
      27
      2144
    10. Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla

Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä
      Yrittäjyys
      27
      2036
    Aihe