Aasialaisia ruokakauppoja Tampereella?

vinkistä kiitollinen!

Osaisiko joku viisaampi kertoa, löytyykö Tampereelta yhtään aasialaisten ruokatarvikkeiden myymälää?

12

9835

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jotakin Asematunneli
      • Orientaal Food kauppa ja

Al Niin Hämeenkatu 30
        Tampere, LS 33100 Finland
        358 3 213 1585
        Al Furat 040-8677067
        ja punnitse & Säästä peräti 2

• matsson
    • Thai-asian market
    • Tirpu

Minun mielestäni thai-asian market on hyvä. Siellä on ystävällinen palvelut ja siellä myös neuvotaan aasialaisten ruoanlaitto. Minä kävin muutama päivä sitten sain hyvä neuvo ja kokeili myös teet itse thai ruoka ;). Kaikki elintarvikkeet on hyvä laatua ja hyvä mukuinen. Tässä on minun mielistäni mutta voit käy katso myös siellä

• on hyvä

Hallikadulla, kauppahallin "takana". Tuoretavaraa ja hyvä pakasteallas myös. Hyvä palvelu.

• on hyvä
        on hyvä kirjoitti:

Hallikadulla, kauppahallin "takana". Tuoretavaraa ja hyvä pakasteallas myös. Hyvä palvelu.

...Sotkin nimen. Tämä siis on Hallikadulla ja hyvä kauppa mielestäni.

• Tervaleppa

Hallituskadun EA-Market on kallis paikka, eikä valikoimat nyt kovin järisyttävät ole.
      Satakunnankadulle Anttilasta hieman ylöspäin on Siam House, joka on ylivoimaisesti Tampereen suurin ja paras aasialainen kauppa.

• opettelen uutta

Nyt on Kuninkaankadullakin Sokoksen alapuolella aasialainen ruokakauppa.

• Anonyymi

Noin 200 liikettä ja baarit seksi jutut ja kiinaruokalat. Onko pakko syödä riisiä tai kalaliemiä. Ei ole.

• Anonyymi

Vaikka uskontoja pitäisi kunnioittaa(?), niin uskonnot johtavat ihmiset harhaan.

Vapaudu uskonnoista!

Sinun on turha miettiä, mikä uskonto olisi oikea ja sinulle sopiva! Et tarvitse ollenkaan uskontoa, vaan suhteesi Jeesukseen ratkaisee pääsysi Taivaaseen. Hän sovitti syntisi Golgatan ristillä 2000 vuotta sitten.
        – Jeesus kärsi, vuodatti viattoman verensä ja kuoli sijaisuhrina meidän syntisyytemme sovitukseksi: ”Rangaistus oli Hänen päällänsä, että meillä rauha olisi..” Jes. 53:8. Kuolemansa jälkeen Jeesus Kristus nousi ylös kuolleista. Hän on siis elävä Henkilö, ei pelkkä uskonnollinen ideologia. Voit omin sanoin pyytää Häneltä syntisi anteeksi. Ja Hän lupaa näin: ”Sitä, joka minun tyköni tulee, minä en heitä ulos!” Joh. 6:37.

www.Jeesus-on-Herra.com

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      219
      5983
    2. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      26
      3764
    3. Koska näet seuraavan kerran

Kaivattusi? Onko päivä tiedossa vai sattumasta kiinni?
      Ikävä
      82
      2607
    4. Ootko nainen jotenkin

itseäs täynnä? Mars laihduttamaan. 🫵🏽 K
      Ikävä
      39
      2131
    5. Hyvästi.....

En vain enää jaksa.....
      Ikävä
      33
      1912
    6. Hyvää yötä

Mm❤️
      Ikävä
      45
      1878
    7. Ongelma Ibizalla

Mistä saada triatleetin jalkaan mahtuva kenkä häitä varten?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      107
      1775
    8. Eelle

Huomenta,ajattelen sua..
      Ikävä
      21
      1656
    9. Hauskaa nimipäivää rakkaalle!

On kova ikävä. Rakastan sua ikuisesti ❤️🤗😘
      Ikävä
      27
      1502
    10. Tappajamanne kiinni

Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!
      Mikkeli
      33
      1488
    Aihe