Voi itku....

olen pelihelvetissä..

Päivää kaikille olen nyt todella huonossa jamassa,minun tarvitsisi saada noin 40 euroo maanantaiksi,koska pelasin rahat,jotka äiti antoi minuun luottaen.Olen 16 v poika ,jolla on nyt 8 euroo eli 32 euroo puuttuu ja vanhemmille kertominen ei tule kuuloonkaan,koska saisin varmasti lähtöpassit.Joten nyt kysyn teiltä,että onko mitään mahdollisuutta saada ne puuttuvat 32 euroo maanantaiksi.Olen itkenyt tänään melkein koko päivän pohtien erilaisia mahdollisuuksia.Myönnän että olen pelihelvetissä ja minulla on pelionegelma,mutta sen lupaan,että jos maanantaiksi saisin tuon summan kasaan niin en ikinä koskisi pelikoneeseen.Jos teillä on ehdotuksia miten saisin 2 päivässa 32 euroo niin kertokaa.Olen todella huonossa jamassa.

Kiitos neuvoista!

48

7150

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kampela2

      kakkostason kenoon 8€.Tuurilla saat 56€ ja pääset vielä pelailemaan automaatteja ylimääräisillä lanteilla.

      • Tänään kannattaa sijoittaa rahat vakioon jaossa boonuskierros. 700 000k

        Miellumin siihen kun --------------------EV kenoon jossa odotusarvo on vain 0,55

        Vakion odotusarvo on tänään reilusti EV teki millaisen rivin tahansa.

        Ai niin aika loppuu, mutta vielä ehtii netin kautta hyvin pelaan.


      • Gollialaineen
        Gambler1 kirjoitti:

        Tänään kannattaa sijoittaa rahat vakioon jaossa boonuskierros. 700 000k

        Miellumin siihen kun --------------------EV kenoon jossa odotusarvo on vain 0,55

        Vakion odotusarvo on tänään reilusti EV teki millaisen rivin tahansa.

        Ai niin aika loppuu, mutta vielä ehtii netin kautta hyvin pelaan.

        700 000 K? Jaa, en oo kuullukkaan, että 700 milj. ois ylimäärästä rahaa tarjolla !


    • On pelata pitkävetoa koko r...

      Ja toivoa osumaa.
      Mitään muuta keinoa ei ole.
      32e ei ole vielä älyttömästi rahaa.
      Mutta se on vittumainen summa hävitä RAYN paskoihin.
      Itekki oon mätkinny muuan tähtipeliä 50eurolla, ja voin sanoa että vitutti niin homona että teki mieli tappaa ittesä.
      Pelasin kuitenkin viimeisellä 10eurollani pitkää, ja sain tuurilla omia takasin.
      Sen jälkeen on Ray:t olleet vähemmällä.
      olen nyt 15. asd

      • Kampela2

        ainoa keino on tunnustaa asia ja ottaa ansaittu ojennus vastaan tyhmästä tempusta.Alkuperäinen pelaa rahansa monen monituista kertaa tulevaisuudessakin jos selviää pälkähästä turhan helposti.


      • alkp.kirjoittaja
        Kampela2 kirjoitti:

        ainoa keino on tunnustaa asia ja ottaa ansaittu ojennus vastaan tyhmästä tempusta.Alkuperäinen pelaa rahansa monen monituista kertaa tulevaisuudessakin jos selviää pälkähästä turhan helposti.

        En todellakaa suostu ottamaan sitä ojennusta vastaan,se olisi minun tuhoni.Muhun ei enää ikinä luotettais ja katottais koko ajan pitkään.
        Pakko olla joku muu keino ja muuten en ole ikinä pelannut pitkää vetoa tai muutakaan vain RAY:n vittumaisia koneita jokka syö helposti sen 25 egee antamatta takas mitää.Kiitos näinkin nopeista vastauksista,mutta lisää kaivataan.


      • henna-mari
        alkp.kirjoittaja kirjoitti:

        En todellakaa suostu ottamaan sitä ojennusta vastaan,se olisi minun tuhoni.Muhun ei enää ikinä luotettais ja katottais koko ajan pitkään.
        Pakko olla joku muu keino ja muuten en ole ikinä pelannut pitkää vetoa tai muutakaan vain RAY:n vittumaisia koneita jokka syö helposti sen 25 egee antamatta takas mitää.Kiitos näinkin nopeista vastauksista,mutta lisää kaivataan.

        paljon tarvisit?;)


      • mitään myytävää?
        alkp.kirjoittaja kirjoitti:

        En todellakaa suostu ottamaan sitä ojennusta vastaan,se olisi minun tuhoni.Muhun ei enää ikinä luotettais ja katottais koko ajan pitkään.
        Pakko olla joku muu keino ja muuten en ole ikinä pelannut pitkää vetoa tai muutakaan vain RAY:n vittumaisia koneita jokka syö helposti sen 25 egee antamatta takas mitää.Kiitos näinkin nopeista vastauksista,mutta lisää kaivataan.

        Tietokonepelejä,leffoja,sarjakuvalehtiä?Yksi vaihtoehto on lainata varakkaammilta ystäviltäsi-sopivalla maksuajalla ja lupaat kohtuullisen koron.Ilman korkoa harva lainaa edes parhaalle kaverilleen,luontainen ahneus ja saituus-


      • ansaita!!!
        alkp.kirjoittaja kirjoitti:

        En todellakaa suostu ottamaan sitä ojennusta vastaan,se olisi minun tuhoni.Muhun ei enää ikinä luotettais ja katottais koko ajan pitkään.
        Pakko olla joku muu keino ja muuten en ole ikinä pelannut pitkää vetoa tai muutakaan vain RAY:n vittumaisia koneita jokka syö helposti sen 25 egee antamatta takas mitää.Kiitos näinkin nopeista vastauksista,mutta lisää kaivataan.

        Onko valheessa helpompi elää kuin jos luottamus sinuun on aidosti ansaittua? Jos nyt selviät tilanteesta, niin millä estät ettet ensi viikolla ole uudelleen samassa jamassa? Suosittelen, että pelaat ne loput 8 € samalla tavalla kuin sen 32 € - homma ei muutu miksikään. RAY:n peleihion sijoittamalla rahasi menee sentään kansanterveystyön tukemiseen, Veikkauksen peleissä tukisit tieteitä, taiteita, urheilua ja nuorisotyötä. RAY kuulostaa huomattavasti paremmalta kohteelta kannaltasi, koska osa rahasta menee sellaisiin kohteisiin, joista voi olla kaikille suomalaisille hyötyä - myös sinulle ja minulle.


      • Kampela2
        ansaita!!! kirjoitti:

        Onko valheessa helpompi elää kuin jos luottamus sinuun on aidosti ansaittua? Jos nyt selviät tilanteesta, niin millä estät ettet ensi viikolla ole uudelleen samassa jamassa? Suosittelen, että pelaat ne loput 8 € samalla tavalla kuin sen 32 € - homma ei muutu miksikään. RAY:n peleihion sijoittamalla rahasi menee sentään kansanterveystyön tukemiseen, Veikkauksen peleissä tukisit tieteitä, taiteita, urheilua ja nuorisotyötä. RAY kuulostaa huomattavasti paremmalta kohteelta kannaltasi, koska osa rahasta menee sellaisiin kohteisiin, joista voi olla kaikille suomalaisille hyötyä - myös sinulle ja minulle.

        jotakin hyvin konkreettista;paljon ihailemasi ray:n peleistä 32€ voittaminen onnistuu hieman helpommin kuin veden puristaminen kivestä.
        Pitkässä Vedossa on edes jonkinlaiset toiveet.
        Ja luulen ettei alkuperäistä kiinnosta hevon paskaa mihin tarkoitukseen hänen hävityt rahansa menevät jos saldo päätyy nollaan.Ja tuskin hänen holhoojakaan tekee suurta eroa kansanterveyden tai nuorisotyön välillä.
        Parempi luottaa lätkä ja fudisjoukkueisiin kuin typerään laatikkoon jossa hedelmäkiekot pyörivät.


      • unohdan???
        Kampela2 kirjoitti:

        jotakin hyvin konkreettista;paljon ihailemasi ray:n peleistä 32€ voittaminen onnistuu hieman helpommin kuin veden puristaminen kivestä.
        Pitkässä Vedossa on edes jonkinlaiset toiveet.
        Ja luulen ettei alkuperäistä kiinnosta hevon paskaa mihin tarkoitukseen hänen hävityt rahansa menevät jos saldo päätyy nollaan.Ja tuskin hänen holhoojakaan tekee suurta eroa kansanterveyden tai nuorisotyön välillä.
        Parempi luottaa lätkä ja fudisjoukkueisiin kuin typerään laatikkoon jossa hedelmäkiekot pyörivät.

        Tarkoitus oli opastaa mahdolisimman nopeasti siihen luottamuksen palauttamis-prosessin aloitukseen. On samantekevää onko rahaa 0 € vai 8 €, kun luottamusken palauttaminen aloitetaan. Oikeastaan parempi, jos 0.

        Jätkän on mun mielestä parempi palauttaa holhoojiensa luottamus itseensä niin, että tietää itse ansaitsevansa luottamuksen. Sinun mielestä valheessa eläminen on potentiaalinen ja hyvä vaihtoehto? LOL itsellesi. En pysty tuollaista asennetta ymmärtämään ollenkaan. Ehkä pitäisi aloittaa pelaaminen, niin tajuaisin jotain ajatuskulustanne ja asenteistanne. Nyt on yhtä vaikeeta kuin heprean tai kiinankielen ymmärtäminen.


      • Kampela2
        unohdan??? kirjoitti:

        Tarkoitus oli opastaa mahdolisimman nopeasti siihen luottamuksen palauttamis-prosessin aloitukseen. On samantekevää onko rahaa 0 € vai 8 €, kun luottamusken palauttaminen aloitetaan. Oikeastaan parempi, jos 0.

        Jätkän on mun mielestä parempi palauttaa holhoojiensa luottamus itseensä niin, että tietää itse ansaitsevansa luottamuksen. Sinun mielestä valheessa eläminen on potentiaalinen ja hyvä vaihtoehto? LOL itsellesi. En pysty tuollaista asennetta ymmärtämään ollenkaan. Ehkä pitäisi aloittaa pelaaminen, niin tajuaisin jotain ajatuskulustanne ja asenteistanne. Nyt on yhtä vaikeeta kuin heprean tai kiinankielen ymmärtäminen.

        Jos tyyppi ei saa rahoja kasaan tavalla tai toisella ei kannata alkaa paskaa puhumaan vaan kertomaan suoraan mihin rahat menevät,silloin on jo sama vaikka tunnustaa pelaamisen.

        Sinun mielestä tyypin on parempi hävitä loput rahat käytännössä tahallaan ja sitten puhua suu puhtaaksi?Makunsa kullakin mutta jos hän saa rahat kasaan ainankin lyhyellä tähtäimellä parempi ettei holhokit tiedä mitään.

        Alkuperäiselle älä missään nimessä noudata edellisen neuvoa.32€ tappio luulisi opettaneen ei niistä mitään saa.8€ tarvisit pienen ihmeen jo 40 haalimiseksi.Pitkävetokupongin täyttöön vain ja sormet ristiin:D


      • alkp.kirjoittaja
        Kampela2 kirjoitti:

        Jos tyyppi ei saa rahoja kasaan tavalla tai toisella ei kannata alkaa paskaa puhumaan vaan kertomaan suoraan mihin rahat menevät,silloin on jo sama vaikka tunnustaa pelaamisen.

        Sinun mielestä tyypin on parempi hävitä loput rahat käytännössä tahallaan ja sitten puhua suu puhtaaksi?Makunsa kullakin mutta jos hän saa rahat kasaan ainankin lyhyellä tähtäimellä parempi ettei holhokit tiedä mitään.

        Alkuperäiselle älä missään nimessä noudata edellisen neuvoa.32€ tappio luulisi opettaneen ei niistä mitään saa.8€ tarvisit pienen ihmeen jo 40 haalimiseksi.Pitkävetokupongin täyttöön vain ja sormet ristiin:D

        Juu eli minua ei todellakaan kiinnosta mihin vi****n
        rahani menevät,vaan minua kiinnostaa se,että miten saisin sen 32 egee kasaan viikonlopun aikana ja tosiaankin minulla on nyt vain 8 egee.Ja tekisin ehkä pitkävetoa,mutta en ole ikinä tehnyt,joten en osaa ja saisko siitä pitkästävedosta sen vastauksen jo maanantaihin mennessä,että onko voittanu vai ei?
        Onko muuten mihinkään mahdollista myydä esim.vanhoja lukio kirjoja,joita en tarvitse enää ja siis tarkoitan jonnekin muuhun kuin nettiin.

        Kiitos vastauksista ja jaksamisesta vastata minun kysymyksiini.Toivoisin vielä lisää mielipiteitä ja neuvoja.Ja todellakin en aio kertoa vanhemmille turha edes ehdottaa on pakko saada se 32 euroa!!!


      • mitä???
        Kampela2 kirjoitti:

        Jos tyyppi ei saa rahoja kasaan tavalla tai toisella ei kannata alkaa paskaa puhumaan vaan kertomaan suoraan mihin rahat menevät,silloin on jo sama vaikka tunnustaa pelaamisen.

        Sinun mielestä tyypin on parempi hävitä loput rahat käytännössä tahallaan ja sitten puhua suu puhtaaksi?Makunsa kullakin mutta jos hän saa rahat kasaan ainankin lyhyellä tähtäimellä parempi ettei holhokit tiedä mitään.

        Alkuperäiselle älä missään nimessä noudata edellisen neuvoa.32€ tappio luulisi opettaneen ei niistä mitään saa.8€ tarvisit pienen ihmeen jo 40 haalimiseksi.Pitkävetokupongin täyttöön vain ja sormet ristiin:D

        1) "Jos tyyppi ei saa rahoja kasaan tavalla tai toisella ei kannata alkaa paskaa puhumaan vaan kertomaan suoraan mihin rahat menevät,silloin on jo sama vaikka tunnustaa pelaamisen."

        Juuri tätä tarkoitin!

        2) "Sinun mielestä tyypin on parempi hävitä loput rahat käytännössä tahallaan ja sitten puhua suu puhtaaksi?"

        No, jos ei pysty tuota alussa mainitsemaasi tekemään, niin silloin kai pelaamista on jatkettava. Kun rahat loppuu kokonaan, on kai pakko mennä kohtaan 1? Vain löytyykö 0 kourassa vielä jotain "sijoitusvaihtoehtoja"?

        3) "Makunsa kullakin mutta jos hän saa rahat kasaan ainankin lyhyellä tähtäimellä parempi ettei holhokit tiedä mitään."

        Tämä ei ole itselle, eikä muille rehellinen keino. Lyhytnäköisyys on pidemmän päälle huonoin vaihtoehto.

        4) "Alkuperäiselle älä missään nimessä noudata edellisen neuvoa.32€ tappio luulisi opettaneen ei niistä mitään saa.8€ tarvisit pienen ihmeen jo 40 haalimiseksi.Pitkävetokupongin täyttöön vain ja sormet ristiin:D"

        Suosittelit samaa kuin minä eli pelaamisen jatkamista. Onko pelillä muka jotain merkitystä? Kaikissa peleissä häviää. Jos ei pelaa, on käsissä 8 €. Jos pelaa, onko käsissä 0 tai jotain muuta. Isolla todennäköisyydellä 0. Ja mikä oli ohjeessasi ero? Ei mikään.


      • sitten!!!
        alkp.kirjoittaja kirjoitti:

        Juu eli minua ei todellakaan kiinnosta mihin vi****n
        rahani menevät,vaan minua kiinnostaa se,että miten saisin sen 32 egee kasaan viikonlopun aikana ja tosiaankin minulla on nyt vain 8 egee.Ja tekisin ehkä pitkävetoa,mutta en ole ikinä tehnyt,joten en osaa ja saisko siitä pitkästävedosta sen vastauksen jo maanantaihin mennessä,että onko voittanu vai ei?
        Onko muuten mihinkään mahdollista myydä esim.vanhoja lukio kirjoja,joita en tarvitse enää ja siis tarkoitan jonnekin muuhun kuin nettiin.

        Kiitos vastauksista ja jaksamisesta vastata minun kysymyksiini.Toivoisin vielä lisää mielipiteitä ja neuvoja.Ja todellakin en aio kertoa vanhemmille turha edes ehdottaa on pakko saada se 32 euroa!!!

        "Ja tekisin ehkä pitkävetoa,mutta en ole ikinä tehnyt,joten en osaa ja saisko siitä pitkästävedosta sen vastauksen jo maanantaihin mennessä,että onko voittanu vai ei?"

        Laitat pitkävetoon 8 €. Kertomasi perusteella on lähes 100% varmuus siihen, että sulla on viikonlopun jälkeen 0. Rahaa saadaan urheilulle, tieteelle, taiteelle ja nuorisotyölle. Kiitos!


      • voi..voi...voi
        mitä??? kirjoitti:

        1) "Jos tyyppi ei saa rahoja kasaan tavalla tai toisella ei kannata alkaa paskaa puhumaan vaan kertomaan suoraan mihin rahat menevät,silloin on jo sama vaikka tunnustaa pelaamisen."

        Juuri tätä tarkoitin!

        2) "Sinun mielestä tyypin on parempi hävitä loput rahat käytännössä tahallaan ja sitten puhua suu puhtaaksi?"

        No, jos ei pysty tuota alussa mainitsemaasi tekemään, niin silloin kai pelaamista on jatkettava. Kun rahat loppuu kokonaan, on kai pakko mennä kohtaan 1? Vain löytyykö 0 kourassa vielä jotain "sijoitusvaihtoehtoja"?

        3) "Makunsa kullakin mutta jos hän saa rahat kasaan ainankin lyhyellä tähtäimellä parempi ettei holhokit tiedä mitään."

        Tämä ei ole itselle, eikä muille rehellinen keino. Lyhytnäköisyys on pidemmän päälle huonoin vaihtoehto.

        4) "Alkuperäiselle älä missään nimessä noudata edellisen neuvoa.32€ tappio luulisi opettaneen ei niistä mitään saa.8€ tarvisit pienen ihmeen jo 40 haalimiseksi.Pitkävetokupongin täyttöön vain ja sormet ristiin:D"

        Suosittelit samaa kuin minä eli pelaamisen jatkamista. Onko pelillä muka jotain merkitystä? Kaikissa peleissä häviää. Jos ei pelaa, on käsissä 8 €. Jos pelaa, onko käsissä 0 tai jotain muuta. Isolla todennäköisyydellä 0. Ja mikä oli ohjeessasi ero? Ei mikään.

        Eli mulla ei oo mitään mahdollisuutta. :(


      • Kampela2
        mitä??? kirjoitti:

        1) "Jos tyyppi ei saa rahoja kasaan tavalla tai toisella ei kannata alkaa paskaa puhumaan vaan kertomaan suoraan mihin rahat menevät,silloin on jo sama vaikka tunnustaa pelaamisen."

        Juuri tätä tarkoitin!

        2) "Sinun mielestä tyypin on parempi hävitä loput rahat käytännössä tahallaan ja sitten puhua suu puhtaaksi?"

        No, jos ei pysty tuota alussa mainitsemaasi tekemään, niin silloin kai pelaamista on jatkettava. Kun rahat loppuu kokonaan, on kai pakko mennä kohtaan 1? Vain löytyykö 0 kourassa vielä jotain "sijoitusvaihtoehtoja"?

        3) "Makunsa kullakin mutta jos hän saa rahat kasaan ainankin lyhyellä tähtäimellä parempi ettei holhokit tiedä mitään."

        Tämä ei ole itselle, eikä muille rehellinen keino. Lyhytnäköisyys on pidemmän päälle huonoin vaihtoehto.

        4) "Alkuperäiselle älä missään nimessä noudata edellisen neuvoa.32€ tappio luulisi opettaneen ei niistä mitään saa.8€ tarvisit pienen ihmeen jo 40 haalimiseksi.Pitkävetokupongin täyttöön vain ja sormet ristiin:D"

        Suosittelit samaa kuin minä eli pelaamisen jatkamista. Onko pelillä muka jotain merkitystä? Kaikissa peleissä häviää. Jos ei pelaa, on käsissä 8 €. Jos pelaa, onko käsissä 0 tai jotain muuta. Isolla todennäköisyydellä 0. Ja mikä oli ohjeessasi ero? Ei mikään.

        samaa suositellut.Sinun neuvossasi tahkota ray:n tomaatteja tappio on varma99%,vedonlyönnissä ei.

        3) "Makunsa kullakin mutta jos hän saa rahat kasaan ainankin lyhyellä tähtäimellä parempi ettei holhokit tiedä mitään."

        Tämä ei ole itselle, eikä muille rehellinen keino. Lyhytnäköisyys on pidemmän päälle huonoin vaihtoehto.*

        Jos hän voittaa/saa rahat muilla keinoilla kerro yksikin järkevä syy miksi hänen pitäisi vasikoida oma virheensä?Ei minkään takia!
        Jos taas epäonnistuu silloin voi myöntää oman rikkeensä-vanhemmilleen.Itselleen hän ilmeisesti on tehnyt sen jo.

        Muuten tämän ketjun aloittaja on varsin hyvä esimerkki miksi ray:n koneiden pitäisi olla vain k-18 paikoissa mutta eihän ne läskimahaiset sikarinkessuttajat malta olla tarjoamatta pelejään kaikkialla.Mahtaa olla ukoilla hyvät bonukset ja halu auttaa kansaa.


      • alkp.kysyjä
        Kampela2 kirjoitti:

        samaa suositellut.Sinun neuvossasi tahkota ray:n tomaatteja tappio on varma99%,vedonlyönnissä ei.

        3) "Makunsa kullakin mutta jos hän saa rahat kasaan ainankin lyhyellä tähtäimellä parempi ettei holhokit tiedä mitään."

        Tämä ei ole itselle, eikä muille rehellinen keino. Lyhytnäköisyys on pidemmän päälle huonoin vaihtoehto.*

        Jos hän voittaa/saa rahat muilla keinoilla kerro yksikin järkevä syy miksi hänen pitäisi vasikoida oma virheensä?Ei minkään takia!
        Jos taas epäonnistuu silloin voi myöntää oman rikkeensä-vanhemmilleen.Itselleen hän ilmeisesti on tehnyt sen jo.

        Muuten tämän ketjun aloittaja on varsin hyvä esimerkki miksi ray:n koneiden pitäisi olla vain k-18 paikoissa mutta eihän ne läskimahaiset sikarinkessuttajat malta olla tarjoamatta pelejään kaikkialla.Mahtaa olla ukoilla hyvät bonukset ja halu auttaa kansaa.

        Kiitos kaikista mielipiteistä ja vastauksista,mutta haluaisin tietää vielä yhden asian eli onko jossain päin porii paikkaa johon vois myydää vanhat lukiokirjat.
        Ja jos tulee vielä jotain mieleen niin kiitos sanokaa älkääkä jauhako koko ajan samaa.


      • ...
        alkp.kysyjä kirjoitti:

        Kiitos kaikista mielipiteistä ja vastauksista,mutta haluaisin tietää vielä yhden asian eli onko jossain päin porii paikkaa johon vois myydää vanhat lukiokirjat.
        Ja jos tulee vielä jotain mieleen niin kiitos sanokaa älkääkä jauhako koko ajan samaa.

        on kirjat&lehdet palstalla osto&myyntiosasto.Yritä siellä.


      • alkp.kysyjä
        ... kirjoitti:

        on kirjat&lehdet palstalla osto&myyntiosasto.Yritä siellä.

        eli voiskos johonkin myydä vielä esim.vanhoja pc peljä tai jotain muita pelejä.Muuten Olen todella kiitollinen kärsivällisyydestänne.


      • Kampela2
        alkp.kysyjä kirjoitti:

        eli voiskos johonkin myydä vielä esim.vanhoja pc peljä tai jotain muita pelejä.Muuten Olen todella kiitollinen kärsivällisyydestänne.

        helsingissä,ainankin cashstore ottaa pc-pelit,dvd:t,cd:t,kännykät jne...Mutta tarvitset jonkun täysi-ikäisen myymään ne puolestasi.


      • alkp.kysyjä
        Kampela2 kirjoitti:

        helsingissä,ainankin cashstore ottaa pc-pelit,dvd:t,cd:t,kännykät jne...Mutta tarvitset jonkun täysi-ikäisen myymään ne puolestasi.

        Sanoin että asun Porissa.Elikkä jos siellä tiedät jonkun liikkeen niin kerro ihmeessä ja jos vielä vinkkejä heruu niin otan vastaan avoimin mielin.


      • sitten!!! kirjoitti:

        "Ja tekisin ehkä pitkävetoa,mutta en ole ikinä tehnyt,joten en osaa ja saisko siitä pitkästävedosta sen vastauksen jo maanantaihin mennessä,että onko voittanu vai ei?"

        Laitat pitkävetoon 8 €. Kertomasi perusteella on lähes 100% varmuus siihen, että sulla on viikonlopun jälkeen 0. Rahaa saadaan urheilulle, tieteelle, taiteelle ja nuorisotyölle. Kiitos!

        Jos haluat pelata pitkävetoa voitollisesti niin osta viheijeitä.

        Jorman esbc on varmaan sulle liian kallis,mutta täällä on halvempi vaihtoehto ja joitakin ilmaisviheitä.

        http://www.totalctrl.info/index.php

        Eli homma menee niin, että etsit jostain pelistä suuremman kertoimen mitä on tuo annettu raja.


      • dfsdfsdgsdfgsdfgh
        Gambler1 kirjoitti:

        Jos haluat pelata pitkävetoa voitollisesti niin osta viheijeitä.

        Jorman esbc on varmaan sulle liian kallis,mutta täällä on halvempi vaihtoehto ja joitakin ilmaisviheitä.

        http://www.totalctrl.info/index.php

        Eli homma menee niin, että etsit jostain pelistä suuremman kertoimen mitä on tuo annettu raja.

        ensinnäkin kundi pelasi jo rahansa hedelmäpeliin.Toisekseen jos kaverin raha-asiat ovat niin päin vittua ettei kukaan edes lainaa hänelle,ei paljon vihjeitäkään ostella.


      • ovat ainoa aseesi
        alkp.kysyjä kirjoitti:

        Sanoin että asun Porissa.Elikkä jos siellä tiedät jonkun liikkeen niin kerro ihmeessä ja jos vielä vinkkejä heruu niin otan vastaan avoimin mielin.

        Osta junalippu helsinkiin ja mene sinne myymään. Ehkä saat pari euroa paremman hinnan ja raitista ilmaa. Junaliput saattavat syödä rahasi mutta älä hätäile. Voithan ostaa 3 sipsipussia ja lähteä pakomatkalle.


      • dfsdfsdgsdfgsdfgh kirjoitti:

        ensinnäkin kundi pelasi jo rahansa hedelmäpeliin.Toisekseen jos kaverin raha-asiat ovat niin päin vittua ettei kukaan edes lainaa hänelle,ei paljon vihjeitäkään ostella.

        Että pelaat vain näitä.

        http://nostalgiapelit.servut.us/index.html

        Myös netticasinoilla voi pelata demopelejä ilman oikeata rahaa esim. ladbrokesilla

        http://casino.ladbrokes.com/fi


      • gambleeerrrrr15v
        alkp.kirjoittaja kirjoitti:

        En todellakaa suostu ottamaan sitä ojennusta vastaan,se olisi minun tuhoni.Muhun ei enää ikinä luotettais ja katottais koko ajan pitkään.
        Pakko olla joku muu keino ja muuten en ole ikinä pelannut pitkää vetoa tai muutakaan vain RAY:n vittumaisia koneita jokka syö helposti sen 25 egee antamatta takas mitää.Kiitos näinkin nopeista vastauksista,mutta lisää kaivataan.

        no lol... mul on ollu paljon pahempi tilanne ku sulla.. mutsi anto mulle 100e jokka mä sit pelasin..


    • Pohattapete

      äitisi ne oravan~nahat antoi?Olisit edes ryypännyt kahisevat vaan sen sijaan pelasit pelejä joissa kertoimet ovat raskaasti sinua vastaan.

      Ota härkää sarvista/itseäsi niskasta ja kerro äitikullalle mitä tapahtui.Harvoinkos sitä kakarana hölmöillään(ja jotkut vielä ikäloppunakin),et sentään ole syyllistynyt mihinkään lainvastaiseen toimintaan.Tyhmyys ei ole rikos ja jälkikasvulle harvoin ollaan pitkävihaisia.

      Jos nyt selviäisit kuin koira veräjästä pyhät puheesi pelien karttamisesta unohtuisivat muutaman viikon kuluessa.

      Vain karvaat kokemukset opettavat välttämään samoja virheitä tulevaisuudessa.

      • ...

        Suosittelen kertomaan miten asiat oikeasti ovat. Loppupeleissä äitisi varmasti arvostaa enemmän rehellisyyttä kun valehetlua, kokemusta on.

        Saanko vielä kysyä, että mihin rahat pitivät oikeasti käyttää?


    • ja vaihtoehtoja

      1) Tunnusta, tuskin on 40€ iso raha äidillesi
      2) All-in pitkävetoon, KooKoo-LeKi X (5,15)
      3) Osta 3 sipsipussia ja lähde pakomatkalle
      4) Lyö silmäsi mustaksi ja valehtele joutuneesi ryöstön uhriksi
      5) Mene ravintolaan tiskaamaan illaksi
      6) Ota lähtöpassit ja nauti elämästä

      • alkp.kysyjä

        Epäonnekseni tänään koitin sillä 8 egellä saada takaisin rahaa Ray:n koneista ja kuten arvata saattaa kaikki meni.Olen taas aloituspisteessä ja se 40 euroo pitää maanantaiksi saada.Eikö Porissa ole mitään paikkaa mihin voisi myydä esim.vanhoja pc pelejä,gamecube pelejä,vanhoja lukiokirjoja ja muuta sellaista.Olen romahtamispisteessä tuntuu,että kaikki kaatuu päällä.Arvostan neuvojanne.


      • Pelienkeli^^
        alkp.kysyjä kirjoitti:

        Epäonnekseni tänään koitin sillä 8 egellä saada takaisin rahaa Ray:n koneista ja kuten arvata saattaa kaikki meni.Olen taas aloituspisteessä ja se 40 euroo pitää maanantaiksi saada.Eikö Porissa ole mitään paikkaa mihin voisi myydä esim.vanhoja pc pelejä,gamecube pelejä,vanhoja lukiokirjoja ja muuta sellaista.Olen romahtamispisteessä tuntuu,että kaikki kaatuu päällä.Arvostan neuvojanne.

        Otat kotootas jonku lihaveitsen ja meet ryöstää jonku pikkukioskin.

        Tai

        Teet reiän taskuun, _ISON_. Maanantaina kun meet antamaa rahoja vahemmilles, alat kaivamaan taskua ja alat huudat "MITÄS VITTUA?" Käännät taskun nurin ja huudat "Ei vittu reikä, mihi vittuu ne rahat on kadonnu?" Tän jälkee angstailet jotai siin ja jos vanhemmas ei usko VEDÄ ITTES HIRTEE!


      • on....
        alkp.kysyjä kirjoitti:

        Epäonnekseni tänään koitin sillä 8 egellä saada takaisin rahaa Ray:n koneista ja kuten arvata saattaa kaikki meni.Olen taas aloituspisteessä ja se 40 euroo pitää maanantaiksi saada.Eikö Porissa ole mitään paikkaa mihin voisi myydä esim.vanhoja pc pelejä,gamecube pelejä,vanhoja lukiokirjoja ja muuta sellaista.Olen romahtamispisteessä tuntuu,että kaikki kaatuu päällä.Arvostan neuvojanne.

        ..mennä kadulle myymään itseäsi. Lainaa äidin meikkejä ja ehosta itseäsi. Ota isän vaseliinipurkki, voitele peräsi ja rukoile pienivehkeisiä asiakkaita. Tällä konstilla sinulle jää rutkasti pelirahaa velkojen maksun jälkeenkin.


      • Kampela2
        alkp.kysyjä kirjoitti:

        Epäonnekseni tänään koitin sillä 8 egellä saada takaisin rahaa Ray:n koneista ja kuten arvata saattaa kaikki meni.Olen taas aloituspisteessä ja se 40 euroo pitää maanantaiksi saada.Eikö Porissa ole mitään paikkaa mihin voisi myydä esim.vanhoja pc pelejä,gamecube pelejä,vanhoja lukiokirjoja ja muuta sellaista.Olen romahtamispisteessä tuntuu,että kaikki kaatuu päällä.Arvostan neuvojanne.

        valitsit huonoimman vaihtoehdon eli rahiksen perseestä revityt rosvoautomaatit.Kenossa tai pitkässä vedossa olisi ollut edes pienet toiveet nousta neljäänkymppiin.
        Sukkahousu päähän ja tekemään nosto leipäveitsen kanssa lähimmältä kiparilta ainut vaihtoehtosi:(


      • mitään vittuilua vaan -...
        Kampela2 kirjoitti:

        valitsit huonoimman vaihtoehdon eli rahiksen perseestä revityt rosvoautomaatit.Kenossa tai pitkässä vedossa olisi ollut edes pienet toiveet nousta neljäänkymppiin.
        Sukkahousu päähän ja tekemään nosto leipäveitsen kanssa lähimmältä kiparilta ainut vaihtoehtosi:(

        pikkuruisia neuvoja.Eli tietäiskö joku teistä,että mihin voisin myydä jotain ja netti ei tule kysymykseen.Myymisellä tarkoita kirjoja,peljä....jotain,mutta en itseäni.KIITOS!


      • Palkeinen*
        mitään vittuilua vaan -... kirjoitti:

        pikkuruisia neuvoja.Eli tietäiskö joku teistä,että mihin voisin myydä jotain ja netti ei tule kysymykseen.Myymisellä tarkoita kirjoja,peljä....jotain,mutta en itseäni.KIITOS!

        Sinulla on pari päivää aikaa saada rahat kasaan,voit tuurilla onnistua.
        Tai katso paikalliselta keltaiselta sivulta onko kauppalassasi osto&myyntiliikkeitä,luuletko meitä joksikin tietotoimistoksi?
        Tai kanna vastuusi kuin mies ja lopetat niiskuttamisen.


      • WINCAPOWNER!!!
        mitään vittuilua vaan -... kirjoitti:

        pikkuruisia neuvoja.Eli tietäiskö joku teistä,että mihin voisin myydä jotain ja netti ei tule kysymykseen.Myymisellä tarkoita kirjoja,peljä....jotain,mutta en itseäni.KIITOS!

        WINCAPITA VITUN PENTU!!!!!

        http://keskustelu.plaza.fi/muropaketti/bbs/

        VITTU MUROT TULEE TAPPAA SUT HUORA!!!!


    • Teiltä varmasti

      löytyy?Ojennat sen äidillesi maanantaina ja sanot olleesi tuhma poika ja ansaitset 50 iskua.

    • kolttosesi

      Mahdollisuutesi saada tarvittavat rahat kokoon on sen verran pieni että parempi tunnustaa vain kolttosesi.

      • alkp.kysyjä

        Mitä luulette olisiko vielä vähän toivoa.Löysin säästöpossuni pohjalta 2 euroa ja ajattelin että väliäkö sillä ja niin laitoin sen Ray:n tuplapottiin ja napsahti 4 euroa tuplasin 3 kertaa ja sain 16 euroa painoin vielä kerran ja tuli 4 euroa.Eli käteen jäi 19 euroa,joten olisiko mahdotonta saada se puuttuva 21 euroa sunnuntaina jotenkin.


      • veikkari!!!
        alkp.kysyjä kirjoitti:

        Mitä luulette olisiko vielä vähän toivoa.Löysin säästöpossuni pohjalta 2 euroa ja ajattelin että väliäkö sillä ja niin laitoin sen Ray:n tuplapottiin ja napsahti 4 euroa tuplasin 3 kertaa ja sain 16 euroa painoin vielä kerran ja tuli 4 euroa.Eli käteen jäi 19 euroa,joten olisiko mahdotonta saada se puuttuva 21 euroa sunnuntaina jotenkin.

        Busted!!! VITUN KUSETTAJA


      • Iso-Muna Masa
        alkp.kysyjä kirjoitti:

        Mitä luulette olisiko vielä vähän toivoa.Löysin säästöpossuni pohjalta 2 euroa ja ajattelin että väliäkö sillä ja niin laitoin sen Ray:n tuplapottiin ja napsahti 4 euroa tuplasin 3 kertaa ja sain 16 euroa painoin vielä kerran ja tuli 4 euroa.Eli käteen jäi 19 euroa,joten olisiko mahdotonta saada se puuttuva 21 euroa sunnuntaina jotenkin.

        puuttuvan 21 euroa saat helposti imeskelemällä gay-miehen mulkkua.40€ ei sinulle kukaan maksa joten älä enää ota riskiä pelien kanssa.


    • saitko

      rahat,tuhkamuna?

    • Vapautunut valheesta!

      Vaikka saisit rahat, et pystyisi lopettamaan.

      Parempi, että haet apua ja rehellisesti tunnustat vanhemmillesi, että saat apua ajoisssa.

      Itse pelasin 100 000mk 6kk dessa. perinnöt meni!

      Katoppa mun todistus, 2 sivulla..'

      Täydellinen vapautus peleistä!

      Vain Jeesus voi sua auttaa, käänny rukouksessa Jumalan puoleen! Hän auttaa...

      • alkp.kysyjä

        Valehtelin vanhemmilleni päin naamaa sanoin,että voi vittu rahat on menny hukkaa ja selvisin vain nuhteilla.En aio lopettaa pelaamista,mutta otin silti opikseni eli pelaan vain omia rahoja. Kiitos kaikille.


      • ..vitun pelle

        Kuka helvetti sitä vitun pelleä uskoo? :O
        Joo joo jumala loi maailman HAHAHA =D=D vittu jumala oo olemas !!


      • ...........

        Uskoo ken uskoo, En mäkää sulle saatanaa tyrkytä.


    • rahoilla menetetyt

      rahat, ja vähän extraakin. Yksinkertaista.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kansalaisaloite Elokapina määrättävä lakkautettavaksi

      https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/14143 Erittäin hyvä ja kannatettava aloite!
      Joensuu
      136
      2163
    2. Stubb ohjeisti Natoa: "Vapauttakaa ohjukset"

      Presidentti Stubb linjasi amerikkalaismedia CNN:n haastattelussa, että Nato-maiden pitäisi ”todellakin” antaa Ukrainalle
      Maailman menoa
      204
      1973
    3. Seiska: Suhdekohussa rypenyt Anssi Heikkilä paljastaa - Pernilla Böckermanin kanssa tällaiset välit

      Anssi Heikkilä ja Pernilla Böckerman tanssivat yhdessä TTK:ssa ja heidän ympärillään spekuloitiin suhteesta. Nyt Heikkil
      Suomalaiset julkkikset
      4
      1566
    4. Ilouutinen: Sohvaperunat Soile ja Jorma taas TV:ssä - Sohvikset jo 18 kautta - Onnea!

      Onnea Sohvikset 18 kautta! Ja ihana Soile (ja Jorma!) taas mukana! Lue lisää ja katso Soilen hauska kuva tästä: https:
      Sohvaperunat
      9
      1095
    5. Elokapinan kielto aloite kerää nimikirjoituksia kovaa vauhtia !

      Nyt klo 14 mennessä nimiä on jo liki 17000 allekirjoitusta. Nyt niitä nimiä vaan lisää meille riittää no
      Maailman menoa
      312
      1018
    6. Piupali Paupali

      Kun en mä tunne teitä... Hyvät huomenet ja mukavat päivät ja hyvät viikonloput, arvoisat naiset ja herrat. 😊🎩🎪🤹🏼‍♂️
      Ikävä
      164
      974
    7. Mitä muuttaisit kaivattusi

      Ulkonäössä tai persoonassa
      Ikävä
      75
      878
    8. Elokapinan lakkautusaloite 50 000 nimeä

      Ja lisää tulee, kohta on Ylenkin uutisoitavaa aloitteesta. https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/14143
      Maailman menoa
      260
      864
    9. Hei, mies, kirjoita jotain minusta

      Plus jokin tunnistemerkki/kirjain nimessäni. En todellakaan ymmärrä, pidätkö minusta vai toisesta naisesta. Et ole koska
      Ikävä
      42
      863
    10. Näyttääkö kaivattusi

      Iloiselta vai surulliselta?
      Ikävä
      56
      816
    Aihe