BAARIAHDISTELUA II

Kettulaatikossa

Niille jotka oli sitä mieltä että kähmiminen on harvinaista, suosittelen vilkaisemaan tätä ketjua:

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=3500000000000009&posting=22000000033582238

Mutta eteenpäin... Nyt mulle heräsi kysymys että saako lyödä ihmistä joka käy käpälöimään? Itse en ole väkivallan ystävä muuten kuin elokuvissa.

Tuossa ylläolevassa ketjussa monet piti lyömistä oikeutettuna ja hyvänä keinona saada tilanne aisoihin.

Mutta onko sallittua lyödä tyyppiä, joka ei itse kunnioita toisen oikeutta fyysiseen koskemattomuuteen? Saako mies lyödä naista tuossa tapauksessa, jos kähmijä on nainen? Onko odotettavissa että kähmijä lyö takaisin, kun ei näköjään alunperinkään osaa toista kunnioittaa sen vertaa että pitäisi ne käpälät omalla puolella?

Ja miksi kähmijä kähmii?

77

1878

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Puhutaanko pelkästään lyömisestä vai fyysisestä puolustautumisesta yleensä?

      En ole tainnut koskaan lyödä ahdistelijaa, muita fyysisiä keinoja olen kyllä käyttänyt siinä vaiheessa kun puhe ei ole tehonnut. Pidän sitä täysin oikeutettuna. Ilman fyysistä torjuntaa käpälöinti olisi jatkunut, ellei sitten joku kolmas osapuoli olisi puuttunut asiaan. Silloinkaan harvoin pelkkä puhe tehoaa.

      Mies ei -tietenkään- saa jatkaa tilannetta fyysisellä väkivallalla. Jos taas nainen pamauttaa mieheltä nenän poskelle siksi että mies on ohikävellessään vahingossa koskettanut naista olkapäähän, takaisin lyöminen on hivenen ymmärrettävämpää.

      Jos nainen ahdistelee miestä fyysisesti ja mies kokee tilanteen uhkaavana, mies voi mielestäni puolustaa itseään. Mitä vähemmällä kontaktilla tilanteesta selviää, sen parempi.

      Uskon että useimmat kähmintätapaukset päättyvät viimeistään siihen, kun uhri on fyysisesti puolustautunut. Eli oletan etteivät kähmijät lyö yleensä takaisin. Liioteltu itsepuolustus saattaa johtaa tappeluun.

      • Kettulaatikossa

        tainnut valistus tepsiä, kun joskus kouluun tuli mies kertomaan millaisia seurauksia väkivallalla voi olla. Näytti karmivia kuvia mitä voi seurata pelkästä tönäisystä...

        Jos tilanne on inhottava/uhkaava niin lähden pois. Ymmärrän kyllä että jos pidetään kiinni tai ei pääse pois, niin pakkohan siinä on jotenkin fyysisesti puolustautua.

        Monet myös kertovat että se litsari tms. tulee ihan refeksinomaisesti. Oon samaa mieltä että liioiteltu itsepuolustus johtaa helposti tappeluun, etenkin kun jompikumpi tai molemmat osapuolet on vielä yleensä humalassa. Mikä sitten on liioiteltua itsepuolustusta?


      • keinoja?

        Mitä ovat ne käyttämäsi fyysiset keinot? Itselle ei tulisi mieleen muu kuin lyönti.

        Siinä olet oikeassa, ettei käpälöijään puhe tehoa. Naiskäpälöijiin se varmasti tehoaa. Vihainen mies fyysisen ylivoimansa kanssa, on pelottava. Vihainen nainen taas, fyysisesti heikompana, on miehelle lähinnä huvittava, joten käpälöinti jatkuu.

        Monet suosittelevat paikalta poistumista. Silloin kylläkin tuo käpälöijä kokee voittaneensa, ja jatkaa harrastustaan mielihyvällä, vain uhria vaihtaen.


      • Kettulaatikossa
        keinoja? kirjoitti:

        Mitä ovat ne käyttämäsi fyysiset keinot? Itselle ei tulisi mieleen muu kuin lyönti.

        Siinä olet oikeassa, ettei käpälöijään puhe tehoa. Naiskäpälöijiin se varmasti tehoaa. Vihainen mies fyysisen ylivoimansa kanssa, on pelottava. Vihainen nainen taas, fyysisesti heikompana, on miehelle lähinnä huvittava, joten käpälöinti jatkuu.

        Monet suosittelevat paikalta poistumista. Silloin kylläkin tuo käpälöijä kokee voittaneensa, ja jatkaa harrastustaan mielihyvällä, vain uhria vaihtaen.

        siinä just vituttikin, äijä näki että mua inhotti enkä voinut muutakuin poistua. Varmaan sille tuli tosi "miehekäs" olo.

        Olin todella lähellä lyödä, mut aattelin sitten sitä mun miespuolista kaveria. Toi äijä oli tosi aggressiivinen sitä kohtaan, enkä halunnut mitään tappelua. Se oli isokokoinen ja sillä oli joku toinenkin karpaasi mukana.


      • caput.mortuum
        Kettulaatikossa kirjoitti:

        tainnut valistus tepsiä, kun joskus kouluun tuli mies kertomaan millaisia seurauksia väkivallalla voi olla. Näytti karmivia kuvia mitä voi seurata pelkästä tönäisystä...

        Jos tilanne on inhottava/uhkaava niin lähden pois. Ymmärrän kyllä että jos pidetään kiinni tai ei pääse pois, niin pakkohan siinä on jotenkin fyysisesti puolustautua.

        Monet myös kertovat että se litsari tms. tulee ihan refeksinomaisesti. Oon samaa mieltä että liioiteltu itsepuolustus johtaa helposti tappeluun, etenkin kun jompikumpi tai molemmat osapuolet on vielä yleensä humalassa. Mikä sitten on liioiteltua itsepuolustusta?

        ...myös sen esitelmöijän, oli varmaan sama mies, kierteli Suomen kouluissa.

        Harvemmin muhun on kukaan käynyt kiinni, ulkonäkö on suojannut aika hyvin tuollaiselta. Semmoista kuitenkin on tapahtunut, varsinkin kun olin baarissa töissä ja pöytiä pyyhkiessä peppu sattui vähän liian lähelle jotain juopunutta ressukkaa. Joskus on tehnyt mieli vetää rätillä naamalle, mutta varoitus siitä on riittänyt ja tyly palvelu jatkossa. Suoraan nyrkillä lyömistä en oikein hyväksy. En halua olla vastuussa kenenkään kuolemasta. Ymmärrän kuitenkin että jos kähmintä on yleistä niin jonakin päivänä voi tulla se viimeinen pisara ja itsehillintä pettää.


      • Kettulaatikossa
        caput.mortuum kirjoitti:

        ...myös sen esitelmöijän, oli varmaan sama mies, kierteli Suomen kouluissa.

        Harvemmin muhun on kukaan käynyt kiinni, ulkonäkö on suojannut aika hyvin tuollaiselta. Semmoista kuitenkin on tapahtunut, varsinkin kun olin baarissa töissä ja pöytiä pyyhkiessä peppu sattui vähän liian lähelle jotain juopunutta ressukkaa. Joskus on tehnyt mieli vetää rätillä naamalle, mutta varoitus siitä on riittänyt ja tyly palvelu jatkossa. Suoraan nyrkillä lyömistä en oikein hyväksy. En halua olla vastuussa kenenkään kuolemasta. Ymmärrän kuitenkin että jos kähmintä on yleistä niin jonakin päivänä voi tulla se viimeinen pisara ja itsehillintä pettää.

        sama mies. Se oli mun mielestä loistava esitelmöitsijä ja sai kakarat hiljaiseksi.


      • keinoja? kirjoitti:

        Mitä ovat ne käyttämäsi fyysiset keinot? Itselle ei tulisi mieleen muu kuin lyönti.

        Siinä olet oikeassa, ettei käpälöijään puhe tehoa. Naiskäpälöijiin se varmasti tehoaa. Vihainen mies fyysisen ylivoimansa kanssa, on pelottava. Vihainen nainen taas, fyysisesti heikompana, on miehelle lähinnä huvittava, joten käpälöinti jatkuu.

        Monet suosittelevat paikalta poistumista. Silloin kylläkin tuo käpälöijä kokee voittaneensa, ja jatkaa harrastustaan mielihyvällä, vain uhria vaihtaen.

        Olen työntänyt viereen tunkeneen ja vyötäröltä kiinniottaneen ja pakkosuudelleen miehen kauemmas, ja kun tämä ei tehonnut, puristin munista lujaa. Se tehosi.


    • Käpälöijä ja käpälöijän läpsijä....

      Mä oon käpälöijiä varoittanut ensin suullisesti, sen jälkeen toisen kerran voimasanojen käyttöä lisäten, sitten oon pyytänyt portsarin heittämään käpälöijän pihalle. Mikäli kumpikaan noista ei toimi, niin sitten vaihdan baaria.

      Oon huomannut, että naisiin tehoaa sanominen paremminkin kuin miehiin.

    • temeq

      Niin kähmijä kuin kohdekin.
      - Kähmitty nainen saa lyödä. Ensin suorat sanat. Heikompana sukupuolena lyöminen ja potkiminen sallittakoon naisille, siis itsepuolustuksena.
      - Mies saa lyödä miestä samassa tarkoituksessa. Naisen lyöminen on aina väärin ja noloa.
      - Sittenhän sen näkee.
      - Perversion vuoksi?

    • lyönyt, vaan käpälöinyt tak...

      munista olen kourassut, enkä mitenkään hellävaraisesti.

    • älypääjätkät

      kähmi mua vuorotellen, lopulta meni hermo ja löin yhtä niistä. Mun sormus osui sitä hampaaseen ja hammas katkesi. Se uhosi hakevansa jotain korvauksia ja ne kaverit väitti et olin yhtäkkiä vaan lyönyt ilman syytä. Onneks tarjoilija oli nähny sen niitten pelin. Eikä ne kehdannu sit enää mitään. Sukkahousut sellaselle miehelle joka valittaa sen jälkeen ku on ite käynyt eka käsiksi.

    • tuli mieleen.

      On olemassa naisia jotka tykkäävät kähminnästä osana flirttiä. Enkä kirjoita tätä provosoidakseni, vaan näin ihan oikeasti on. Sitä en osaa sanoa, että onks niitä paljon vai vähän, mut niitä naisia kuitenkin on. Jopa suoraan ottavat kädestä kiinni ja vievät sen kopelointiin.

      Ja kaikki miehet eivät tajuu, ettei se ole mikään lähtöasetelma mihinkään kuitenkaan. Vaan päinvastoin.

      • Kettulaatikossa

        noi muka on ikäänkuin tunnustelemassa maaperää, niin eikö sitä koskettamista voi aloittaa vaikka kädestä tai olkapäästä, siinähän sen näkee pitääkö toinen kosketuksesta vai ei?

        Ja tossa mun kohdalla äijälle oli moneen kertaan sanottu että pitää käpälänsä irti musta!

        Usein noi on vielä raukkamaisia takaapäin kähmäisijöitä, jotka pakenee väkijoukkoon niin ettet edes tiedä kuka se oli.

        Säälittävät runkkarit, s-tana.


      • "On olemassa naisia jotka tykkäävät kähminnästä osana flirttiä."

        Eiköhän suurin osa naisista tykkää jonkinlaisesta kähminnästä, jossakin vaiheessa, kunhan he itse saavat valista sen kähmijän.

        Sitten vielä kähmittävästä ja kähmijän "tasosta" riippuu se minkälainen kähmintä on sallittua yleisellä paikalla.

        Toiset riman ylittäneet potenttiaaliset kähmijät viedään hiljaa ja huomaamattomasti kotiin ja toisten kanssa kähmitään tanssilattialla ja taksijonossa.

        Voi vitsi =D


      • Kettulaatikossa kirjoitti:

        noi muka on ikäänkuin tunnustelemassa maaperää, niin eikö sitä koskettamista voi aloittaa vaikka kädestä tai olkapäästä, siinähän sen näkee pitääkö toinen kosketuksesta vai ei?

        Ja tossa mun kohdalla äijälle oli moneen kertaan sanottu että pitää käpälänsä irti musta!

        Usein noi on vielä raukkamaisia takaapäin kähmäisijöitä, jotka pakenee väkijoukkoon niin ettet edes tiedä kuka se oli.

        Säälittävät runkkarit, s-tana.

        alottaa samantyylisen metelöinnin naisista. Täytyy muistaa, että kyse on poikkeustapauksista, eikä enemmistöstä, vaikka tässä nyt alkaa pikkuhiljaa sellanen käsitys tulla.

        Montako ukkoa siel baarissa on oli, ja montako niistä sua tai ystävääsi kähmi? Tulee sellanen kuva, että yks mies on jättänyt kähmimättä.

        Ei ole tarkoitus kuitenkaan vähätellä kokemaasi kähmintää, yksikin luvatta tapahtunut kähmintä sukupuolesta riippumatta on liikaa.


      • Kettulaatikossa
        Richartti kirjoitti:

        "On olemassa naisia jotka tykkäävät kähminnästä osana flirttiä."

        Eiköhän suurin osa naisista tykkää jonkinlaisesta kähminnästä, jossakin vaiheessa, kunhan he itse saavat valista sen kähmijän.

        Sitten vielä kähmittävästä ja kähmijän "tasosta" riippuu se minkälainen kähmintä on sallittua yleisellä paikalla.

        Toiset riman ylittäneet potenttiaaliset kähmijät viedään hiljaa ja huomaamattomasti kotiin ja toisten kanssa kähmitään tanssilattialla ja taksijonossa.

        Voi vitsi =D

        eihän kähminnässä mitään vikaa ole silloin kun se tehdään yhteistuumin ja halulla. Keho on ihmisen omaa omaisuutta ja ihmisen itse tulisi saada päättää kenellä on lupa siihen kajota ja kenellä ei.

        Mutta tuo ilman toisen suostumusta/ väkisin kähmiminen on jo lähellä raiskauksen alkua. Herää vaan kysymys että mitä tuollainen ihminen tekisi joka ei puhetta usko, jos paikalla ei olisi ketään auttamassa kähmittävää.


      • Richartti kirjoitti:

        "On olemassa naisia jotka tykkäävät kähminnästä osana flirttiä."

        Eiköhän suurin osa naisista tykkää jonkinlaisesta kähminnästä, jossakin vaiheessa, kunhan he itse saavat valista sen kähmijän.

        Sitten vielä kähmittävästä ja kähmijän "tasosta" riippuu se minkälainen kähmintä on sallittua yleisellä paikalla.

        Toiset riman ylittäneet potenttiaaliset kähmijät viedään hiljaa ja huomaamattomasti kotiin ja toisten kanssa kähmitään tanssilattialla ja taksijonossa.

        Voi vitsi =D

        >Toiset riman ylittäneet potenttiaaliset kähmijät viedään hiljaa ja huomaamattomasti kotiin ja toisten kanssa kähmitään tanssilattialla ja taksijonossa.

        Kylläpä kyllä. =D


      • Kettulaatikossa
        relaxed_eyes kirjoitti:

        alottaa samantyylisen metelöinnin naisista. Täytyy muistaa, että kyse on poikkeustapauksista, eikä enemmistöstä, vaikka tässä nyt alkaa pikkuhiljaa sellanen käsitys tulla.

        Montako ukkoa siel baarissa on oli, ja montako niistä sua tai ystävääsi kähmi? Tulee sellanen kuva, että yks mies on jättänyt kähmimättä.

        Ei ole tarkoitus kuitenkaan vähätellä kokemaasi kähmintää, yksikin luvatta tapahtunut kähmintä sukupuolesta riippumatta on liikaa.

        kyse on poikkeustapauksista, en ainakaan halua uskoa että kukaan "normaali" mies tekee tollasta edes "leikillään".

        Olen vain kertonut että se on aika yleistä, tuolla naistenlogiikan ketjussa taisi baarimestari kertoa että sama ukko saattaa jatkaa sitä kähmintäkierrostaan koko illan, jos ei sitä laiteta aisoihin. Ja jos tuollainen lentää pellolle, niin mikä estää jatkamasta seuraavassa paikassa. Eli kähmittyjä naisia voi olla paljon, vaikka kähmiviä miehiä on vähän.


      • Aurinko79-
        Kettulaatikossa kirjoitti:

        eihän kähminnässä mitään vikaa ole silloin kun se tehdään yhteistuumin ja halulla. Keho on ihmisen omaa omaisuutta ja ihmisen itse tulisi saada päättää kenellä on lupa siihen kajota ja kenellä ei.

        Mutta tuo ilman toisen suostumusta/ väkisin kähmiminen on jo lähellä raiskauksen alkua. Herää vaan kysymys että mitä tuollainen ihminen tekisi joka ei puhetta usko, jos paikalla ei olisi ketään auttamassa kähmittävää.

        Oikeasti mä ihmettelen sellaisia ihmisiä, jotka ei usko kun toinen pyytää lopettamaan. Mitä sellaisen ihmisen päässä liikkuu, eikö missään vaiheessa herää tajuamaan sitä, että tekee todella väärin?

        Tuli muuten mieleen toinen tapaus, jossa olisin voinut käyttää hiukan jämerämpiä otteita. Menin joskus aikoja sitten jatkoille ystäväni ja parin hänen tuttunsa kanssa. Ystäväni häipyi toisen miehen kanssa jonnekin jättäen minut yksin tämän toisen miehen kanssa, jolloin mies alkoi lähentelemään. Pyysin monta kertaa häntä lopettamaan ja lopulta huusin ystäväni apuun. He eivät kuitenkaan ehtineet paikalle kun mies tarras muhun kiinni ja paiskas mut voimalla rappukäytävään haukkuen ties miksikä.

        Tuolle tyypille olis pieni läpsy ollut ihan paikallaan ja tänä päivänä läpäyttäisin jos tuollainen tilanne tulis eteen. Nuo pari kokemusta on ollut sellaisia, että vaikka mä vastustan väkivaltaa viimeiseen asti, niin noissa katson että on oikeutettu puolustamaan itseään vaikka sitten nyrkein, jollei se sana ole tehonnut.

        Onneks nuo on kuitenkin poikkeustapauksia eikä tietenkään tuo ole yleistä miesten käyttäytymistä, mutta aina sinne baareihin ja vähän muuallekin pari idioottia mahtuu.


      • naaras76

        Haluttu kähmintä on eri asia kuin joku satunnainen baariörvelö käpälöimässä vastaanhangoittelevaa saalista ;) Mutta kyllähän sinä sen tajuat :)
        Kyllähän jokainen nainen tahtoo koskettelua, eri asia sitten missä, milloin ja keneltä.


      • naaras76 kirjoitti:

        Haluttu kähmintä on eri asia kuin joku satunnainen baariörvelö käpälöimässä vastaanhangoittelevaa saalista ;) Mutta kyllähän sinä sen tajuat :)
        Kyllähän jokainen nainen tahtoo koskettelua, eri asia sitten missä, milloin ja keneltä.

        ...päätit sitten tulla siihen kähmittäväksi. ;)


      • naaras76
        relaxed_eyes kirjoitti:

        ...päätit sitten tulla siihen kähmittäväksi. ;)

        Herra on itsevarmalla tuulella näin perjantai-iltana? ;)


      • naaras76 kirjoitti:

        Herra on itsevarmalla tuulella näin perjantai-iltana? ;)

        Herra on tottunut tekemään mahdottomista mahdollista. Joskus sitei vaan pysty sitte niin millään peitellä.

        Mitäs sinne perjantai-iltaan?


      • naaras76
        relaxed_eyes kirjoitti:

        Herra on tottunut tekemään mahdottomista mahdollista. Joskus sitei vaan pysty sitte niin millään peitellä.

        Mitäs sinne perjantai-iltaan?

        työpäivästä. Eilen eksyin illalla baariin kaverin kanssa ja aamun herätys oli karsea. Vanhaksi sitä on tullut, eipä ennen haitannut baari-illat viikolla. Noh, teen parannuksen ja käyn tästä lähtien baarissa vain jos seuraavana päivänä on varmasti vapaapäivänä.
        Kuinka selvitä vanhenemisen haasteista? ;)


      • naaras76 kirjoitti:

        työpäivästä. Eilen eksyin illalla baariin kaverin kanssa ja aamun herätys oli karsea. Vanhaksi sitä on tullut, eipä ennen haitannut baari-illat viikolla. Noh, teen parannuksen ja käyn tästä lähtien baarissa vain jos seuraavana päivänä on varmasti vapaapäivänä.
        Kuinka selvitä vanhenemisen haasteista? ;)

        Sähän ny vähällä pääset vielä, jos kerran baarista toipumiseen ei mee ku yks päivä. Mul menee aina melkein koko seuraava viikko, tai vähintään 3 päivää toipumiseen. Siks ei huvita siel enää käydäkään.


      • naaras76
        relaxed_eyes kirjoitti:

        Sähän ny vähällä pääset vielä, jos kerran baarista toipumiseen ei mee ku yks päivä. Mul menee aina melkein koko seuraava viikko, tai vähintään 3 päivää toipumiseen. Siks ei huvita siel enää käydäkään.

        Sinä juot kyllä sitten koko kylän edestä! ;) Minä join eilen viisi siideriä ja se riitti :/ En minä pahemmin baareissa käy, yleensä keikoilla, eikä silloin tule otettua kuin korkeintaan kaksi siideriä.


      • naaras76 kirjoitti:

        Sinä juot kyllä sitten koko kylän edestä! ;) Minä join eilen viisi siideriä ja se riitti :/ En minä pahemmin baareissa käy, yleensä keikoilla, eikä silloin tule otettua kuin korkeintaan kaksi siideriä.

        Se on kuule se henkinen krapula mistä kestää toipua vähintään kaks päivää sen jälkeen ku on toipunu siitä oikeesta kankkusesta. Ja henkinen kankkunen aiheutuu siitä oikeesta kankkusesta. Ei mun välttis tarvii siihen paljoo juoda, mut kalsaripäivät ottaa kaaliin.

        Sit jos koko kylän edestä juon ni kankkunen vähintään sen viikon. Nuorena olikin helppoo ku ei tarvinnu ku nurkkaan päin kääntyä seisaalteen, ni yöunet oli siinä ja taas sitä mentiin. Ei vaan enää mene niin.


      • Kettulaatikossa
        relaxed_eyes kirjoitti:

        Se on kuule se henkinen krapula mistä kestää toipua vähintään kaks päivää sen jälkeen ku on toipunu siitä oikeesta kankkusesta. Ja henkinen kankkunen aiheutuu siitä oikeesta kankkusesta. Ei mun välttis tarvii siihen paljoo juoda, mut kalsaripäivät ottaa kaaliin.

        Sit jos koko kylän edestä juon ni kankkunen vähintään sen viikon. Nuorena olikin helppoo ku ei tarvinnu ku nurkkaan päin kääntyä seisaalteen, ni yöunet oli siinä ja taas sitä mentiin. Ei vaan enää mene niin.

        henkinen rapulasi ei johdu kähmimisestä, niin tee vaikka oma aloitus kanuunastasi. En haluu et tääkin paisuu lukemattomaksi.

        Ei millään pahalla. :)


      • naaras76
        relaxed_eyes kirjoitti:

        Se on kuule se henkinen krapula mistä kestää toipua vähintään kaks päivää sen jälkeen ku on toipunu siitä oikeesta kankkusesta. Ja henkinen kankkunen aiheutuu siitä oikeesta kankkusesta. Ei mun välttis tarvii siihen paljoo juoda, mut kalsaripäivät ottaa kaaliin.

        Sit jos koko kylän edestä juon ni kankkunen vähintään sen viikon. Nuorena olikin helppoo ku ei tarvinnu ku nurkkaan päin kääntyä seisaalteen, ni yöunet oli siinä ja taas sitä mentiin. Ei vaan enää mene niin.

        Vai tuleeko moraalinen krapula todellakin pelkästään liiallisesta alkoholin nauttimisesta?
        Juu, nuorena ei ollut krapulasta tietoakaan. Seuraavana päivänä oli ihan kuin ei olisi missään oltukaan.
        Ei kai me nyt voida olla vanhoja jo vähän päälle kolmekybäsenä? Eihän? :/ ARGH!


      • naaras76 kirjoitti:

        Vai tuleeko moraalinen krapula todellakin pelkästään liiallisesta alkoholin nauttimisesta?
        Juu, nuorena ei ollut krapulasta tietoakaan. Seuraavana päivänä oli ihan kuin ei olisi missään oltukaan.
        Ei kai me nyt voida olla vanhoja jo vähän päälle kolmekybäsenä? Eihän? :/ ARGH!

        Mä vastaan tonne mun omaan alotukseen sulle, ku sen alotuksen tekijä ei oo pirttuhirmu joka kieltää rönsyilemästä.

        Jatketaan keskustelua siellä.


      • Kettulaatikossa
        relaxed_eyes kirjoitti:

        Mä vastaan tonne mun omaan alotukseen sulle, ku sen alotuksen tekijä ei oo pirttuhirmu joka kieltää rönsyilemästä.

        Jatketaan keskustelua siellä.

        muutoin mut tää on liian pitkä jo näinkin. Puhumattakaan tosta naisenlogiikan shydeemistä.

        Älä sä vedä hernettä nenään. "Pirttuhirmu?" ei ihmekään jos on krapula... :)


      • Kettulaatikossa kirjoitti:

        muutoin mut tää on liian pitkä jo näinkin. Puhumattakaan tosta naisenlogiikan shydeemistä.

        Älä sä vedä hernettä nenään. "Pirttuhirmu?" ei ihmekään jos on krapula... :)

        piruilin. Mitäs tuut sekaantumaan toisten keskusteluihin? Luulet sä että joku muka luulee, että minä pysyisin aiheessa yhtä kommenttia pidempään?

        btw. Mul ei oo ollu krapulaa yli kahteen kuukauteen. Jospa sitä sais vaikka pääsiäsenä sellasen hankittua, ettei aivan unohdu.


      • Kettulaatikossa
        relaxed_eyes kirjoitti:

        piruilin. Mitäs tuut sekaantumaan toisten keskusteluihin? Luulet sä että joku muka luulee, että minä pysyisin aiheessa yhtä kommenttia pidempään?

        btw. Mul ei oo ollu krapulaa yli kahteen kuukauteen. Jospa sitä sais vaikka pääsiäsenä sellasen hankittua, ettei aivan unohdu.

        jatkakaa. Shiish muualla. :)


    • Aurinko79-

      Mun pitikin jossain välissä väkertää aloitus tuosta, että mikä logiikka on kähmijällä kun kähmiminen ei edes toimi. Tai en ole ainakaan nähnyt sen juurikaan toimivan. Ois mielenkiintoista saada tähän kommentteja niiltä, ketkä lääppivät baarissa porukkaa.

      Ja tuosta väkivallasta... Mä oon onnekseni välttänyt tähänastisen elämäni aikana minkään suuremman väkivallan käytön, noista tilanteista on aina selvinnyt puhumalla tai lähtemällä pois paikalta, kerran olen läpsäyttänyt käsille muutamaa tyyppiä mutta muuten selvinnyt väkivalloitta. Toivottavasti selviän jatkossakin.

      Mulle kuitenkin sattui kerran sellainen tilanne baarissa, jossa toivon että olisin aggressiivisemmin puolustanut itseäni. Voi olla, että sieltä olis tullut nyrkkiä takaisin mutta silti, ainakin olisin yrittänyt puolustaa itseäni napakammin. Mulla jäi niin paha mieli siitä, että päätin sen jälkeen että puolustan itseäni sähäkämmin vastaavissa tilanteissa.

      Väkivaltaa tulee tottakai välttää ihan viimeiseen asti, mutta jollei sanat tehoa niin jossain vaiheessa liika on liikaa. En mä miehenä ehkä kuitenkaan lähtis naisia muksimaan, mies on lähes aina paremmassa asemassa kuin nainen jos fyysiseen tappeluun lähdetään, vaikka missään nimessä ei miestenkään tarvitse naisten lääppimisiä ottaa vastaan tyynesti.

      • Kettulaatikossa

        kähmijän mielipide kiinnostaisi, millä oikeuttaa tekonsa. Mutta ei taida olla pelkoa että sellaista ilmaantuisi...


      • muillakin kiusaajilla.
        Kettulaatikossa kirjoitti:

        kähmijän mielipide kiinnostaisi, millä oikeuttaa tekonsa. Mutta ei taida olla pelkoa että sellaista ilmaantuisi...

        Sehän heille juuri nautinnon antaakin, kun tietävät aiheuttavansa vastapuolelle paha mieltä. Aivan sama logiikka kuin koulukiusaajilla. Eiköhän vahingonilo ole ainut ilon muoto, jota nämä henkilöt kykenevät tuntemaan.


      • Kettulaatikossa
        muillakin kiusaajilla. kirjoitti:

        Sehän heille juuri nautinnon antaakin, kun tietävät aiheuttavansa vastapuolelle paha mieltä. Aivan sama logiikka kuin koulukiusaajilla. Eiköhän vahingonilo ole ainut ilon muoto, jota nämä henkilöt kykenevät tuntemaan.

        paljon mahdollista.


    • Papeete1

      Itse olen pari kertaa tempaissut oikein kunnolla, kun ukkelit kourivat aikas rumasti. Minä pidän rintoja ja jalkoväliä sellaisina alueina, että rankaisen rajusti niihin koskemisesta.

      Minä pidän sallittuna lyömistä, koska se kouriminen tuntuu melkein raiskaukselta. Periaatteessa lopettamiskäsky olisi se eka vaihtoehto mutta jos tosiaan toinen kourii oikein törkeesti niin kipakka potku munille korkokengillä on sopiva rangaistus :)
      Kyllä mä olen nähnyt sellaisia naisia kähmimässä selvästi ei kiinnostuneita miehiä, että siinä olisi joku läppäsy ollut sopiva keino lopettaa tilanne, kun puheet ei kerran tehonnut.

      Odotettavissa on yleensä vähintään suunsoitto ellei sitten peräti fyysinen matsi, koska ne ei todellakaan tajua, ja ovat aikas järkyttyneitä/loukkaantuneita kun heidän (jumalan lahja maailman naisille) armollista lähentymistään ei hyväksytä. Lutkien pitäisi itkeä ilosta ja kiitollisuudesta, kun heidänlaiset alfa-urokset armollisesti suostuu niihin edes vilkaiseen :D

    • kaiken tietoni

      elokuvista. Kähmintätilanteessa kannattaa esim. kuristaa ajatuksen voimalla (Darth Vader) tai oksentaa kunnon hernerokat kähmijän naamalle (Linda Blair).

    • juttu tuli

      tuosta aloituksesta.

      • Kettulaatikossa

        No, mun mielestä on hyvä että asiaan kiinnitetään huomiota.

        Ja miehet, jos näätte baarissa muutakin kuin että tuoppinne tyhjenee, niin menkää auttamaan. Toi on oikeasti todella inhottavaa. En siis tarkota että menisitte heti turpaan mättämään, mut voihan sitä aluksi vaikka kysyä et onko täällä kaikki okei.


      • temeq
        Kettulaatikossa kirjoitti:

        No, mun mielestä on hyvä että asiaan kiinnitetään huomiota.

        Ja miehet, jos näätte baarissa muutakin kuin että tuoppinne tyhjenee, niin menkää auttamaan. Toi on oikeasti todella inhottavaa. En siis tarkota että menisitte heti turpaan mättämään, mut voihan sitä aluksi vaikka kysyä et onko täällä kaikki okei.

        menkö väliin, miehet. Tai no menkää, ja ootte sekunnin päästä itse niitä syyllisiä. Asioilla on erikoinen tapa muuttua ihmisten silmissä.


      • Kettulaatikossa
        temeq kirjoitti:

        menkö väliin, miehet. Tai no menkää, ja ootte sekunnin päästä itse niitä syyllisiä. Asioilla on erikoinen tapa muuttua ihmisten silmissä.

        sitten käynyt niin?

        Mihinkä siinä syyllistyy jos kysyy että onko kaikki hyvin? Ja voihan sitä käydä sanomassa vaikka henkilökunnalle jos itseä jänistyttää.

        Meinaatko että on parempi toljottaa vieressä kun jotain puristellaan?


      • temeq
        Kettulaatikossa kirjoitti:

        sitten käynyt niin?

        Mihinkä siinä syyllistyy jos kysyy että onko kaikki hyvin? Ja voihan sitä käydä sanomassa vaikka henkilökunnalle jos itseä jänistyttää.

        Meinaatko että on parempi toljottaa vieressä kun jotain puristellaan?

        on rakennettu sille pohjalle, ettei mies saa edes ajatella puolustavansa ketään. Ikinä ei voi tietää, onko jossain baarihäröilyssä kyse vain kännisen pariskunnan riitelystä vai onko joku nainen oikeasti pulassa. Jotain lätinää oli joskus joo kun erehdyin auttamaan. Meni usko varsinkin läpipaskaan oikeuslaitokseemme kerta heitolla.

        Portsarille voi vinkata, jos kokee tarvetta jonkun puolustamiseen. Enemmän mä peräänkuulutan naisten omaa aktiivisuutta, itsepuolustuskursseja jne. Laki on teidän kohdallanne paljon kesympi, siis jos tulee jälkipyykkiä.


      • Kettulaatikossa
        temeq kirjoitti:

        on rakennettu sille pohjalle, ettei mies saa edes ajatella puolustavansa ketään. Ikinä ei voi tietää, onko jossain baarihäröilyssä kyse vain kännisen pariskunnan riitelystä vai onko joku nainen oikeasti pulassa. Jotain lätinää oli joskus joo kun erehdyin auttamaan. Meni usko varsinkin läpipaskaan oikeuslaitokseemme kerta heitolla.

        Portsarille voi vinkata, jos kokee tarvetta jonkun puolustamiseen. Enemmän mä peräänkuulutan naisten omaa aktiivisuutta, itsepuolustuskursseja jne. Laki on teidän kohdallanne paljon kesympi, siis jos tulee jälkipyykkiä.

        tavallaan tuonkin. Harva halua istua omalla perseellään toisen tuleen.

        Mut pari kertaa kun kaveriani on lähennelty, eikä sen saati mun sana ole riittänyt, on joku ihan tuntematon mies tullut apuun. Noilla kerroilla se kähmijä on luikkinut takavasemmalle ihan suosiolla. Kaverini sitten tarjoutui ostamaan juoman auttajalle.


      • Kettulaatikossa
        Kettulaatikossa kirjoitti:

        tavallaan tuonkin. Harva halua istua omalla perseellään toisen tuleen.

        Mut pari kertaa kun kaveriani on lähennelty, eikä sen saati mun sana ole riittänyt, on joku ihan tuntematon mies tullut apuun. Noilla kerroilla se kähmijä on luikkinut takavasemmalle ihan suosiolla. Kaverini sitten tarjoutui ostamaan juoman auttajalle.

        on ilmeisesti se, että lyödä ei saa. Mut kähmiä saa, koska edes raiskauksista ei tule juuri mitään tuomiota.


      • Kettulaatikossa
        Kettulaatikossa kirjoitti:

        No, mun mielestä on hyvä että asiaan kiinnitetään huomiota.

        Ja miehet, jos näätte baarissa muutakin kuin että tuoppinne tyhjenee, niin menkää auttamaan. Toi on oikeasti todella inhottavaa. En siis tarkota että menisitte heti turpaan mättämään, mut voihan sitä aluksi vaikka kysyä et onko täällä kaikki okei.

        sanani. Ei ollutkaan hyvä, nyt kaikki "humoristit" löysi tuon ketjun...


      • temeq
        Kettulaatikossa kirjoitti:

        tavallaan tuonkin. Harva halua istua omalla perseellään toisen tuleen.

        Mut pari kertaa kun kaveriani on lähennelty, eikä sen saati mun sana ole riittänyt, on joku ihan tuntematon mies tullut apuun. Noilla kerroilla se kähmijä on luikkinut takavasemmalle ihan suosiolla. Kaverini sitten tarjoutui ostamaan juoman auttajalle.

        On ihan sama, haluaako joku mies auttaa naista jota häiritään esim. baarissa. Oikeuskäytäntö on määritellyt avun tarjoamisen jotakuinkin aina rikolliseksi.

        Ihan turhaan sä miehiä syyllistät. Syyllistä viranomaisia jotka ovat aina väärintekijöiden puolella.


      • Kettulaatikossa
        temeq kirjoitti:

        On ihan sama, haluaako joku mies auttaa naista jota häiritään esim. baarissa. Oikeuskäytäntö on määritellyt avun tarjoamisen jotakuinkin aina rikolliseksi.

        Ihan turhaan sä miehiä syyllistät. Syyllistä viranomaisia jotka ovat aina väärintekijöiden puolella.

        mä just sanoin että laki tuntuu olevan kähmijän puolella. Saako siitä kähminnästä edes mitään merkintääkään?


      • temeq
        Kettulaatikossa kirjoitti:

        mä just sanoin että laki tuntuu olevan kähmijän puolella. Saako siitä kähminnästä edes mitään merkintääkään?

        Ensin pitää nostaa syyte, muuten homma ei etene. Ilmeisesti saa tehdä mitä vaan, kelle vaan.


    • Eräs mies

      Ainahan tuon kähminnän voi laittaa alkoholin syyksi, mutta se ei ole oikeutus naisten kourimiselle.

      Kait se on sitä vapaan kasvatuksen seurausta? Kohteliaisuus, toisen huomioonottaminen ja hyvät käytöstavat ovat unohtuneet, ja tilalle on astunut röyhkeys.

      Niin, sitä voi jokainen mies miettiä kohdallansa, tuntuisiko se hyvältä jos joku nainen tulisi puristelemaan takapuolesta tai jalkovälistä?

      Varsinkin jos se nainen olisi ns. känniääliö, miestä huomattavasti vanhempi tai "ei-niin-viehkeän-näköinen".

      Maistus varmaan sullekin :-)?

    • Kettulaatikko

      tuolla linkittämässäni ketjussa joku sanoi että on olemassa ihmisiä jotka yrittävät saada lyömään ja rahastavat sillä. Pitääkö tuo paikkansa?

      Ei tullut pieneen mieleenkään.

      • nuorempana mun kaveri piiri ooli vähän sellanen rähinäremmi jengi joka oli äänekäs ja vahvoilla mielipiteillä varustettu ja sit muutama varsin lahjakas vittuilija siihen päälle. No useimmat kötinät alko ja päätty siihen että toinen kaveri vaan vittuili ja piti huolen että on valvontakameran alla koko ajan... Eli torin kulmalla puiston penkillä istu selin kameraan päin ja sit suukävi koko ajan. "Anna tulla vaan, vedä turpaan ku mieles tekee kumminki, hintti"

        Eli vois olettaa otsikon "entuudestaan tuntematon mies pahoinpiteli viattoman sivustaseuraajan perjantainyössä."


    • Minusta on aivan oikein ja kohtuullista, että nainen lävätyttä luvatta kähmivää miestä avokkaalla.

      Toisinpäin se ei sitten passaakkaan. Naista kun ei missään olosuhteessa saa lyödä. Ei edes silloin, kun nainen on ottanut miehen roolin miehisine typeryyksineen.

      Sitä paitsi naiset ovat aina herkempiä. Riittää vallan mainiosti, kun jatkaa matkaansa kuin ei olisi huomannutkaan. En ole koskaan nähnyt naisen lähtevän kenenkään perään. Jos lähtisi, niin todennäköisesti hän uskoisi ystävällistä puhetta. Ja jokainen nainenhan uskoo, kun rumasti sanoo.

      Vaikkei tuo suotavaa käytöstä naistenkaan taholta ole, niin onhan se mies tosi ämmä, joka siitä traumoja saa. Kehtaako kukaan tunnustaa?

    • rapiskarpalo

      muistan erään nuoren naisen, joka joutui raiskauksen yrityksen kohteeksi. Yritykseksi jäi koska kyseinen nainen vetäs olan takaa kuonoon.
      Raiskaajan yrittäjä nosti pahoinpitely syytteen ja nainen sai tuomion, mies ei mitään.

      Siis minähän en väkivaltaa käytä jo harrastuksenikin vuoksi, mutta kerran jouduin ravintolassa pyyhkimään miehen nenällä pöntön reunoja, sen verran valikoiva kuuro kyseisellä jannulla oli.

      Tanssilattialla kun takalistoon on änkäytynyt kiinni yli innokas jannu hinkuttamaan etumustaan, niin olen kyseisen jannun valikoivan kuulon vuoksi joutunut horjahtamaan ja kyynerpäällä survasemaan kauemmaksi.

      Muutaman kerran miespuoliset frendit menneet lääppijää lääppimään. Mahtoi olla mukavaa olla parin miehen hellessä taputtelussa. (he eivät väkivaltaa käyttäneet)

      Ihan näin suoraan kehoittaisin jokaista joka kähminnän kohteeksi joutuu antamaan jotenkin takaisin tai kertomaan henkilökunnalle asiasta.

      Sitten itsekin olen kerran vahingossa sortunut lääppimään. Ok. myönnän ja voihan paska et noloa, siinä se oli miehen pylly niin nätisti tarjolla ja meen koskemaan. Yllätys miestä hymyilytti ja käski puristaa kunnolla ja vaikka heillä kotona useaan otteeseen. (Ei mitenkään helppo ollut tätä myöntää ja kirjoittaa, että itsekin kuulun lääppijöihin)

      Joka tapauksessa ei saa ketään mennä lääppimään.

    • pakko olla aina oikeassa hinnalla millä hyvänsä, voi jessus sentään oot sä hautonu koko viikon tätä asiaa.

      Tottakai saa lyödä mutta sillä riskillä että pataan heilahtaa sit itellekkin. Edelleenkin ne kähmijät on kaikesta sun inttämisesti huolimatta joko a: sekaisin viinasta, b:kamasta c:muuten vaan sekaisin tai näiden kaikkien yhdistelmiä joten muista sit olla valmis pikku sairaalakeikallekkin jos alat heiluun. Ei se portsari tai kukaan ritari valkoisella ratsullaan sua samantien ehdi pelastaan turpasaunalta.

      • Kettulaatikossa

        Mä olen kaiken aikaa ollut samaa mieltä et kähmijät on sekaisin, syystä tai toisesta.

        Ja kaiken aikaa ollut sitä mieltä ettei väkivalta ole ratkaisu. Mut kiinnostaa tietää minkä verran ihmiset on väkivallan kannalla ja mitä siitä seuraa.


      • Kettulaatikossa
        Kettulaatikossa kirjoitti:

        Mä olen kaiken aikaa ollut samaa mieltä et kähmijät on sekaisin, syystä tai toisesta.

        Ja kaiken aikaa ollut sitä mieltä ettei väkivalta ole ratkaisu. Mut kiinnostaa tietää minkä verran ihmiset on väkivallan kannalla ja mitä siitä seuraa.

        nyt se et sun mielestä ilmeisesti (?) kännääminen oikeuttaa kaikkeen. Mut oon mä sen verran alkossa kahlannut et tiedän ettei yhdessäkään etiketissä lue: aiheuttaa hallitsematonta ja pakonomaista kopeloinnintarvetta.


    • Kettulaatikossa

      mielenkiintoista kuin tätä olisikin jäädä seuraamaan sekä miesten että naisten logiikan kannalta, mun täytyy lähteä urheilemaan. Ei välttämäti siksi että pärjäisin, vaan on ollut tämä harrastus jo pidemmän aikaa. :)

      Kurkistan illemmalla. Ainakin se on jäänyt osittain avoimeksi mitä kähmijä tosta toiminnastaan saa? Siihen olis vielä kiinnostavaa saada mielipiteitä.

      Ja Papulle tervetuloa takaisin. :)

    • on sovittu,

      tai nainen on muuten antanut ymmärtää. En suosittele, että nainen kokeilisi, missä raja menee. Joillakin miehillä pinna voi olla aika lyhyt.

    • naaras76

      väkivaltaa. Eri asia jos joku oikeasti hyökkää päälle, että on pakko puolustautua jos esim.yritetään raiskata. Mutta näissä kähminnöissä (joita kohdalleni on ikävä kyllä osunut), kuten aikaisemmin olen jo kommentoinut, olen pyytänyt poken paikalle häirikköä poistamaan. Mielestäni se on järkevin ratkaisu.
      Mutta jos tiukka paikka tulee, niin pakko kai se on survaista. Onneksi ei vastaan ole osunut moista tilannetta ja toivotaan ettei tulekaan. Hameeni alle ei ole muilla asiaa, kuin itselläni ja sillä miehellä, jonka hameeni alle kelpuutan. Se on joidenkin baariörvelöiden vaikea ymmärtää, onneksi suurin osa miehistä on kuitenkin kunnollista porukkaa.

      Kähmintä on ihan yhtä pahaa riippumatta kähmiikö nainen miestä tai mies naista. Ja on minua eräs nainenkin käpälöinyt baarin vessassa ja ehdotellut (uskoi kyllä kun pyysin lopettamaan ja lopetti siihen), eli sukupuolesta riippumatta tuomittavaa touhua.

      Voin vain arvuutella, miksi kähmijä kähmii. Voi olla ettei muuten onneton saa kontaktia vastakkaiseen sukupuoleen, eikä osaa edes käyttäytyä toisten kanssa ja yrittää sitä kautta herättää kiinnostusta tai luulee että sillä tavalla heruu(uskomatonta!) tai sitten kyseessä on alistaminen, nöyryyttäminen ja valta. Nämä on niin näitä kakspiippuisia juttuja.

      • caput.mortuum

        Luulenpa että kähmimisen tarkoitus ei ole naisen/miehen iskeminen ja seksintarpeen tyydyttäminen vaan toisen alistaminen ja nöyryyttäminen. Joskus tosin syynä voi olla humalaisen ja hyvin yksinäisen ihmisen ainoa mahdollisuus kosketukseen, mutta niissä tapauksissa riittää kun sanoo että älä tee sitä toista kertaa.


      • ja valta

        ovat ne oikeat syyt. Ei kukaan tosissaan kuvittele että tuolla konstilla heruisi, ilkeyttään he niin käyttäytyvät.


    • -k32v-

      "Ja miksi kähmijä kähmii?"

      vaikee sanoo. kai ne siit jotai nautintoo sais.

      "Saako lyödä"

      no ei sais lyödä, mut saa ilmoittaa vaiks poliisille. tosin avokämmenel pitkin korvii tai kassil päähä olis niille iha oikein. ehkä paras vaihtoehto on käydä sanoon pokelle, et se heittäis naiste ahdistelijan vähä kovakourasemmin pihalle. ne kun siit järjestyksest siin baaris kuitenki olis vastuussa.

    • ei saa lyödä.

      Mä ihmettelen tätä logiikkaa, että nainen saa lyödä, koska on heikompi osapuoli?? Siis mitä ihmettä?

      Mitä jos sattuukin, että kyseessä on sellanen Tintta-Maaria et oksat pois ja hittii on ottamassa sellanen 30-kiloinen, nelisilmäinen Dawson's Geek? Eiks silloin Dawsonin pitäis saada tirauttaa Tintta-Maaria, eikä toisin päin?

      • Dawson's Geek

        Tintta-Maariaa uskaltais käpälöidä, eikä sen puoleen ketään muutakaan.


      • Dawson's Geek kirjoitti:

        Tintta-Maariaa uskaltais käpälöidä, eikä sen puoleen ketään muutakaan.

        että kyseessä olis superrohkee nelisilmä.


    • Itte en oo vielä oikeen osannu hoitaa tota kähmintä tilannetta sillai että siitä ei jonkilaista kalabaliikkia ois syntyny. Väkivaltaan en oo pyrkiny mut aina siihen oon vastannu voimakeinoin...

      Itte oon ollu siinä väliin puuttujana, se meni sit vittuiluks ja tuuppimiseks ja tölväsin vissiin vähän turhan pahasti ku kaveri kävi päälle ku ampiainen, ja poke siirsi mut ulkoruokintaan, eikä sisälle asiaa pariin viikkoon. Lesson learned.

      Itte pokena sain ilmotuksen kähminnästä ja sit kävin hienovarasesti sanomassa siitä tälle miehelle joka mielestään oli vain kohtelias... Jäin seuraamaan tilannetta ja totta, mies oli kohtelias mut puhuessaan halus koskettaa toisen olkapäätä kädellään ja mustasukkanen aviomies teki sit valitusksen omistajalle.

      Sama mies uudelleen, siitä tehtiin ilmotus taas ja tällä kertaa mie vein sitä ku litran mittaa, mut se onneton kompastu omiin jalkoihinsa ja kolautti pääsä tiiliseinään... Fredu poika keräs jo toisen valituksen selvinpäin.

      Ja ei kahta ilman kolmatta, Julkinen häpäisykään ei oo sallittua... Yhdelle tällaiselle limaselle setämiehelle annoin suullisen varotuksen ja huusin ku palosireeni keskellä baaria ja taisin vähän haukkua ja moittia tätä setämiestä tuhkamunaks jne. En mie tienny että se on olevinaan joku silmää tekevä. Anteekspyyntö ja ilmanen sisäänpääsy loppuvuoden oli korvauksena loukkauksesta

      Sit vapaalla ollessa mua on kourittu ihan riittämiin. Siis ei siinä mitään, joskus se miellyttää ja joskus vähän niillä ja rajoilla. Jos se tapahtuu tanssiessa niin koen että se kuuluu tavallaan asiaan, mut sit sattu tiskillä ollessa yks nainen kävi haaroväliin kiinni vähän julkeesti ja mie latasin sille "ku se noin kiinnostaa niin ota samalla suihin... ja kaverille kans" Jumankauta kossubatteri silmille, ja baarimikko ei tarjoillu enää vaan kehotti poistumaan baarista.

      Itteeni siis vituttaa suunnattomasti toi kähmintä ku siihen ei sais puuttua ja siihen sit pitäs puuttua. Varmaan alle kolmasosa niistä kähmijöistä uskoo sitä jos niille käy sanomassa poket että nyt riittää. Ja jos niitä kuljettaa pihalle, niin eikö sieltä jostain kulmantakaa ilmesty sen akka joka tilittää "sehän vaan on kohtelias" Nää asiat kärjistyy hyvin helposti siihen tilanteeseen että voimankäyttöä ja oikeutta joutuu jakamaan hyvinki nopeesti ja salomonin tuomiot ei tahdo tyydyttää ketään.

    • Kettulaatikossa

      kaikille vastanneille. Lähti vähän käsistä tuo naisenlogiikan keskustelu...

      Eikä siitä sen selvempää sylttyä tullut.

      Sikäli oisin halunnut tietää kähmijän motiivit, niin toimisi siten että se ei tyydytystään saa. Siis jos se haluaa sitä että alistun ja pakenen, niin silloin luonnollisesti tekee mieli vetää turpaan. Jos taas se haluaa huomiota, olis oikein häippästä luomatta silmäystäkään.

      Toivottavasti tuota ei enää ikinä tapahdu, jos niin saa nähdä mitä teen. Mitta alkaa oleen aika täynnä. Vituttaa että tollasten kusipäiden takia alkaa suhtautua varautuneesti niihinkin jotka vaan oikeasti polttaisi sen tupakan tai vaihtaisi pari sanaa.

      Fredu kun olet ollut pokena, niin lähteekö se poke etsimään sitä käpälöijää, jos se on häippässyt väkijoukkoon sillä välin kun minä etsin sitä pokea?

      Entä jos kähmijä sanoo, ettei ole mitään tehnyt? Ketä siinä sitten uskotaan, jos on yksin liikenteessä?

    • MMies

      "Tuossa ylläolevassa ketjussa monet piti lyömistä oikeutettuna ja hyvänä keinona saada tilanne aisoihin."


      Hälyttävää. Tai sitten ei. Joko hyväksyä väkivalta osana härmäläistä kansanpernnettä tai sitten lässyttää paskaa jostain EU-nimen omaavasta nykyaikaisesta teutoni-kulttuurista?




      " Saako mies lyödä naista tuossa tapauksessa, jos kähmijä on nainen? "


      Ja kysymys arkirealismiin vietynä: saako mies lyödä naista, joka on pettänyt miestä? Kaikki jeesustelija-kukkahattuneuvokkaat (palstalaiset) tietenkin sitä mieltä, että ei, mutta miten Kadun mies/nainen vastaa?

    • Anonyymi

      Tekis mieli kyllä välillä kun vastaan tulee oikein kaunis nainen, hieman hellästi puristaa takamuksesta tai rinnoista. En vain ole uskaltanut, koska en ole fyysisesti kovin iso ja vahva, niin pelkään saavani turpaan tai että nainen potkaisee mua kasseille.

    • Vuonna 2008 'baariin mentiin kähmittäväksi, ja niin tehdään nykyäänkin.

      • Anonyymi

        Nainen ei saisi suuttua siitä jos sitä vähän hipaisee. Ei hipelöintiin kukaan kuole


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nainen ei saisi suuttua siitä jos sitä vähän hipaisee. Ei hipelöintiin kukaan kuole

        Aina ei ole kyse siitä menstruaattori suuttuisi, tai edes siitä että mitään eroottista olisi todellisuudessa tapahtunutkaan. Menstruaattori voi olla asialla tarkan harkintansa ja suunnitelmansa pohjalta, sillä rikosilmoitus tuottaa menstruaattorille minimilläänkin lähemmäs kymmenentuhatta euroa, ja nyt uuden lain mukaan helposti useita kymppitonneja. Aina menstruaattorin ei tarvitse edes laatia rikosilmoistusta, vaan riittää että hän kiristää miestä rikosilmoituksen uhalla.


    • Anonyymi

      Mun tekis mieli puristaa yhtä Tiinaa tisseistä, koska sillä on isot ja se on muutenkin tosi hot. Mitä luulette että se reagoi? Se on mua isompi, niin todennäköisesti en pärjää sille jos alkaa mua hakkaamaan. Mutta oon kyllä valmis maksamaan puristamisesta sen hinnan, että se mua kerran vetää turpaan tai läpsäsee poskelle. Pelottaa vain ettei se tyydy siihen, vaan tekee myös jotain mun palleille. En haluaisi sitä, se sattuu niin paljon. Lisäksi en haluaisi riskeerata mun lapsientekokykyä, koska joskus haluaisin vielä lisääntyä.

      • Linnareissu siitä tulee miehelle, vakka puristelu tapahtuisi vain Tiinan mielikuvituksessa.


      • Anonyymi
        Heikkomieli kirjoitti:

        Linnareissu siitä tulee miehelle, vakka puristelu tapahtuisi vain Tiinan mielikuvituksessa.

        Onko tää ihan varma tieto? Linnaan en kyllä halua joutua


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8925
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2653
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      129
      2390
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1999
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1756
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1550
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1507
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1438
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1306
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      5
      1247
    Aihe